zal ik ow wat zoad deur de bus hen doon?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:41 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
bun pitten?
Mag ik wat van die pitten? Ik zaai graag onbekende pitten!
Niet ejaculeren in de brievenbus hoorquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:47 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zal ik ow wat zoad deur de bus hen doon?
quote:
Ucciequote:Op zondag 31 augustus 2014 10:28 schreef Uccie het volgende:
[..]geek-humor
Ik ga de aflevering van gister even kijken.
Hey Fylaxquote:
Ja! vrijdag even met een vriend van mij rondgefietst.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hey Fylax
En een beetje naar buiten geweest dankzij je korte Fok!-break?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja! vrijdag even met een vriend van mij rondgefietst.
Die zit ik nu te kijkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:28 schreef Uccie het volgende:
[..]geek-humor
Ik ga de aflevering van gister even kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You sound reasonable...Time to up my medication.
Ja voor een glaasje Fanta....dat kan niet meer in NLquote:
Goed dat ik je zie....bedenk me dat jij zonder j op mijn boodschappenlijstje gaat.quote:
Een "ï" op je boodschappenlijstje?quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed dat ik je zie....bedenk me dat jij zonder j op mijn boodschappenlijstje gaat.
Pfff, zo wakker ben ik niet hoor.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:43 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Een "ï" op je boodschappenlijstje?
Jeeeee dan mag ik met Uccie mee naar huis!quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Goed dat ik je zie....bedenk me dat jij zonder j op mijn boodschappenlijstje gaat.
Dat wil je niet hoor, zeker niet in dit geval.quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:46 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Jeeeee dan mag ik met Uccie mee naar huis!
Hoop dat je mij alleen opeet danquote:Op zondag 31 augustus 2014 10:48 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat wil je niet hoor, zeker niet in dit geval.
Ik ben geregistreerd banaanmishandelaar.
Zeker!quote:Op zondag 31 augustus 2014 10:52 schreef AdoraBelle het volgende:
Goeiemorgen allemaal. Jullie zijn er al vroeg bij.
quote:
Uhuh...tuurlijkquote:Op zondag 31 augustus 2014 11:58 schreef robdriessen het volgende:
Als iemand mij zoekt, ik zit in een overdekte speeltuin. Niet voor mezelf hihaho.
Nou zeg... voel je je daar te oud voor ofzo?quote:Op zondag 31 augustus 2014 11:58 schreef robdriessen het volgende:
Als iemand mij zoekt, ik zit in een overdekte speeltuin. Niet voor mezelf hihaho.
Hand voor je mondquote:
Jaaaaquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:23 schreef xBubbles het volgende:
[..]![]()
Er zijn mensen in het land der levenden!
Gaatje zoeken... opschuren... lijm erop... laten drogen... plakkertje erop... goed aandrukken... klaar.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:34 schreef bjanaan het volgende:
Ik heb me band zojuist voor de 2672910x geplakt beter houd hij het nu wel langer dan twee dagen vol
Geen probleemquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Jaaaa. Bedankt nog voor je lieve post vannacht
.
Mooimooi!quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Hand voor je mond.
En wel goed hoor. Ik heb lekker geslapen, en zonet lekker ontbeten.
Hoe is het met jou?
Potje hockey van het eerste kijkenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:42 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat zijn de mensjes hier vandaag van plan?
Klussen, met name schilderen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:42 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat zijn de mensjes hier vandaag van plan?
Ach, je hebt daarna in ieder geval wel geslapenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Mooimooi!
Slecht geslapen, maar vanochtend een stuk beter. Ben net een uurtje wakker!
Wat is het eerste?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:50 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Potje hockey van het eerste kijken
Kun je goed schilderen? Anders mag je mijn kamer wel komen doen. Ik wil alle muren rozequote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:51 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ach, je hebt daarna in ieder geval wel geslapen. Maakt niet uit dat je nu pas wakker bent. Toen ik bij jeweetwel sliep was ik ook pas vrij laat wakker. Maar haar bed lag ook zo lekker gewoon
. Zij is lekker maar da's een ander verhaal
.
LOL Ik kan vrij aardig schilderen, maar als je het over muren hebt, is het sauzen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:52 schreef AdoraBelle het volgende:
Kun je goed schilderen? Anders mag je mijn kamer wel komen doen. Ik wil alle muren roze.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |