Twents spreek ik ook niet. Mijn Japans is beter dan mijn Twents.quote:
mooiquote:
jij vuige heidenquote:
quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:21 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zal nog wel meevallen
ik steek ze nog niet gelijk in de hens
Hey Koen, da's lang geleden!quote:
en de dialecten die ik gedraaid heb vanavond is achterhoeks. net als dit van normaalquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:21 schreef knokkels het volgende:
[..]
Twents spreek ik ook niet. Mijn Japans is beter dan mijn Twents.
Twents klinkt dan wel weer mooooooooooooi
Ja zoiets.quote:
ik ben weliswaar 3 weken weg geweest, maar zelfs daarvoor was het heul lang geleequote:
* rulerofdeath is benieuwd wat voor geruchten...quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Btw, mochten jullie morgen geruchten horen....het is NIET waar
Heretic! Witch!quote:
Ja, z'n gangetje wel eigenlijk.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben weliswaar 3 weken weg geweest, maar zelfs daarvoor was het heul lang gelee
hoestie?![]()
lolquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja zoiets.
Btw, mochten jullie morgen geruchten horen....het is NIET waar
succes met je embryo. slaap lekker muisjequote:Op zondag 31 augustus 2014 02:22 schreef MaryMouse het volgende:
Ik ga in embryo houding in mijn meurbaal liggen![]()
Stiffler bedankt voor de muzakjes
Vandaar mijn fuckupquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:22 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
en de dialecten die ik gedraaid heb vanavond is achterhoeks. net als dit van normaal
net vrijdagavond teruggekomen na 3 weken La Francequote:Op zondag 31 augustus 2014 02:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, z'n gangetje wel eigenlijk.
En met jou dan?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:23 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
* rulerofdeath is benieuwd wat voor geruchten...
Maandag weer zum Arbeit?quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
net vrijdagavond teruggekomen na 3 weken La France
Dus iets minde rnu
ja vedorie. eerst een beetje hints geven en dan niks zeggenquote:
maakt ook niet uit. ik hoor het wel vaker en ik maak me d'r ook niet druk omquote:Op zondag 31 augustus 2014 02:24 schreef knokkels het volgende:
[..]
Vandaar mijn fuckup![]()
Kon het effe niet plaatsen
Ja, het zijn geruchten, ik weet niet wat er uit de fantasie van andere ontspringt.quote:Op zondag 31 augustus 2014 02:25 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja vedorie. eerst een beetje hints geven en dan niks zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |