Wow, dankjewel voor het uitgebreide verhaal.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Absoluut!
Ja nu ziet het er allemaal wel weer beter uit, maar zolang ik op mezelf woon, is het altijd een teringbende geweest.
Vanwege mijn AD(H)D en Asperger heb ik een schoonmaakster en een begeleidster toegewezen gekregen, en sinds ik die heb, gaat het wel een stuk beter. De afgelopen tijd ging het weer kut omdat ik net verhuisd ben en flink aan het klussen ben en mijn spullen niet goed kan opbergen tot dat klaar is, plus doordat ik tijdelijk geen begeleidster heb gehad omdat die vorige vergeten was verlenging aan te vragen, plus doordat ik nu een schoonmaakster heb waar geen land mee te bezeilen valt!De stichting die haar naar mij toe stuurt is vol lof over haar, maar het is goddomme echt een domme doos!
Ze moet echt glasheldere, duidelijke taken hebben waar je haar aan kunt zetten, en als je haar 5 - 8x hebt uitgelegd hoe je het wil hebben, heb je een KANSJE dat ze het doet zoals je wil, met talloze overbodige vragen tussendoor.
Voorstrijk gebruikt? Ik wist het ook niet hoor (dat het bestond) Nadat ik mijn plafond gewit had van de logeerkamer en na 75% klaar ALLES naar beneden kwam.... Ja.... Hmmmmquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:53 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik denk dat je sowieso meerdere lagen moet doen. Het klinkt als verf waar je zo doorheen kunt kijken.
Heb je goed gezocht naar dat bonnetje?
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:15 schreef knokkels het volgende:
[..]
Mijn chocoladetaart van mijn verjaardag. net geen halve kilo pure 84% chocolade.
*hapje neemt* *tintel*
quote:
en ik ben nu de rommel van ToT aan het opruimen, ben ik nog wel een paar weken zoet meequote:Op zondag 31 augustus 2014 14:17 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wow, dankjewel voor het uitgebreide verhaal.
Ik snap wel dat het dan rommelig wordt ja. Ik heb zelf ook problemen met opruimen. Teveel aan m'n hoofd, en als ik er al aan begin dan lukt het me niet om het af te maken.
Netzoals bij jou is het hier middagquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:16 schreef Symphonic het volgende:
Goede morgen/middag/avond*
* doorhalen weat niet van toepassing is
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:16 schreef Symphonic het volgende:
Goede morgen/middag/avond*
* doorhalen weat niet van toepassing is
ja ja wrijf het allemaal nog maar een keer in....ik ben wegquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:24 schreef knokkels het volgende:
[..]![]()
En ik had blijkbaar mintchocolade gehaald. Goede combi joh!
Af en toe gewoon bij een leuk nummer blijven steken en die ook draaienquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik ben nu de rommel van ToT aan het opruimen, ben ik nog wel een paar weken zoet mee
Muziek sorteren is een rotklus
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
Voorstrijk gebruikt? Ik wist het ook niet hoor (dat het bestond) Nadat ik mijn plafond gewit had van de logeerkamer en na 75% klaar ALLES naar beneden kwam.... Ja.... Hmmmm
Uccie, neeeeeeeeeeeequote:Op zondag 31 augustus 2014 14:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja ja wrijf het allemaal nog maar een keer in....ik ben weg
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en ik ben nu de rommel van ToT aan het opruimen, ben ik nog wel een paar weken zoet mee
Muziek sorteren is een rotklus
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja ja wrijf het allemaal nog maar een keer in....ik ben weg
Nu je het zegt, inderdaad ja!quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:36 schreef Watertornado het volgende:
Er is ook echte zondagsmuziek op de radio. Weet niet zo goed hoe ik het kan omschrijven.
Ik dacht dat ik nog chocolade had. Maar dat bleek een leeg milkawikkeltje te zijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:35 schreef xBubbles het volgende:
Ador, nu heb ik zin in chocola goddorie nog aan toe
Gelukkig heb ik nog bonbons in huis!
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:36 schreef Watertornado het volgende:
Er is ook echte zondagsmuziek op de radio. Weet niet zo goed hoe ik het kan omschrijven.
Het leven is niet eerlijkquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nog chocolade had. Maar dat bleek een leeg milkawikkeltje te zijn
quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:37 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik nog chocolade had. Maar dat bleek een leeg milkawikkeltje te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |