Mijn belastingen.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:42 schreef AdoraBelle het volgende:
Wat zijn de mensjes hier vandaag van plan?
Ik zit niet in de uitstel en moet het ook nog doenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn belastingen.
Had uitstel aangevraagd tot 1 september en dat is morgen
Geen ervaring mee, wel het witsel om te witten en dat is echt topspul.quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:54 schreef ToT het volgende:
1 tip trouwens als je gaat schilderen: neem GÉÉN verf van de Action!
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ik zit niet in de uitstel en moet het ook nog doen
Maar nog geen herinnering ontvangen dus we wachten nog vrolijk af
Maar sinds ik mijn nieuwe matras heb ligt mijn bed ook lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, echt? Jeetje... wat verwarrend allemaalquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:53 schreef ToT het volgende:
[..]
LOL Ik kan vrij aardig schilderen, maar als je het over muren hebt, is het sauzen..
Goed bezig, tot het laatste moment wachtenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn belastingen.
Had uitstel aangevraagd tot 1 september en dat is morgen.
Ga je altijd in beroep, of heb je een beroep waarbij je pas laat je belastingen kunt doen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:57 schreef Uccie het volgende:
[..]ik ben elk jaar te laat, erg hè, gezien onze beroepen.
Ach ja ik maak dagelijks aangiftes, alleen die van mezelf is niet leukquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:57 schreef Uccie het volgende:
[..]ik ben elk jaar te laat, erg hè, gezien onze beroepen.
Maak ze dan interessanter ofzo. Begin een handel in koelkasten. Dan heb je weer wat meer om in te vullenquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:59 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ach ja ik maak dagelijks aangiftes, alleen die van mezelf is niet leuk
Dat klopt wel weer, ja!quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geen ervaring mee, wel het witsel om te witten en dat is echt topspul.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar sinds ik mijn nieuwe matras heb ligt mijn bed ook lekker.
Nee ik heb een beroep waarin je zou verwachten dat ik netjes op tijd zou zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oh, echt? Jeetje... wat verwarrend allemaal.
[..]
Goed bezig, tot het laatste moment wachten.
[..]
Ga je altijd in beroep, of heb je een beroep waarbij je pas laat je belastingen kunt doen?
Maar ik heb ook verschillende collega's die ook altijd veel te laat zijn.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar sinds ik mijn nieuwe matras heb ligt mijn bed ook lekker.
Zozo, dat ziet er idd lekker comfy uit!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Oh, echt? Jeetje... wat verwarrend allemaal.
[..]
Goed bezig, tot het laatste moment wachten.
[..]
Ga je altijd in beroep, of heb je een beroep waarbij je pas laat je belastingen kunt doen?![]()
Eerste team van de senioren Heren1quote:Op zondag 31 augustus 2014 12:52 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat is het eerste?
[..]
Kun je goed schilderen? Anders mag je mijn kamer wel komen doen. Ik wil alle muren roze.
Wat voor beroep heb je dan?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee ik heb een beroep waarin je zou verwachten dat ik netjes op tijd zou zijn.
Maar ik heb ook verschillende collega's die ook altijd veel te laat zijn.
Jaaa, ik ben er zo blij mee he. Mijn vorige matras was echt helemaal op, ik voelde de spiraalbodem er doorheenquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Zozo, dat ziet er idd lekker comfy uit!
Accountantquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:03 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat voor beroep heb je dan?
*nieuwsgierig is*
[..]
Jaaa, ik ben er zo blij mee he. Mijn vorige matras was echt helemaal op, ik voelde de spiraalbodem er doorheen.
Deze was goedkoop vanwege een verbouwings korting ofzo, en het is een showmodel geweest. Maar dat zie en voel je er niet aan.
Om de één of andere reden klinkt dat niet zo interessantquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:02 schreef bjanaan het volgende:
[..]
Eerste team van de senioren Heren1
Nu ben ik nieuwsgierig naar wat jij in het dagelijks leven doetquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:05 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Haha, ja, dan verwacht je wel dat jij je spulletjes op tijd voor elkaar hebt.
In bed liggen vooral... en series kijken...quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig naar wat jij in het dagelijks leven doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |