ik kan er nog wel een schepje bij bovenop doenquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:42 schreef Watertornado het volgende:
En MSI verbreekt de zondagsmuziekcombo.
Oh jee!quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan er nog wel een schepje bij bovenop doen
Ken je het nieuwe album van Hessel Wijkstra?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:43 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik kan er nog wel een schepje bij bovenop doen
#FirstWorldStrugglesquote:
nee, goed album?quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ken je het nieuwe album van Hessel Wijkstra?
Tenzij ik het echt ergens voor moet gebruiken, overleeft chocolade bij mij meestal geen dagquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:41 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb nog een stukje hazelnootchocolade, en nog wat andere chocolade liggen. Maar ik ben niet zo behoeftig wat betreft chocolade.
Ik moet hem nog binnenkrijgen, maar door "Volle Tanken" was ik al overgehaald.quote:
De afgelopen dagen niet uit kunnen rusten? Hoe moet dat als dadelijk de school weer begint?quote:
Nu willen wij dat natuurlijk ook live op de radio horen he!quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:51 schreef Kally het volgende:
Ik heb Uccie gisteren horen zingen.. door een mic.
School is helaas al een week begonnenquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:48 schreef robdriessen het volgende:
[..]
De afgelopen dagen niet uit kunnen rusten? Hoe moet dat als dadelijk de school weer begint?
Doet ze niet. Maar ze klonk hartstikke goedquote:Op zondag 31 augustus 2014 14:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu willen wij dat natuurlijk ook live op de radio horen he!
Joh, verrassing!quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:52 schreef Kally het volgende:
[..]
Doet ze niet. Maar ze klonk hartstikke goed
Have fun!quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:56 schreef rulerofdeath het volgende:
ik ga voort hans teeuwen kijken. ik begin met hard en zielig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |