• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
Helemaal nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:09 schreef Stickertje het volgende:
studiotje, vieze lapo hunter
en fipo
Ik ook, maar dat kwam door die klysma.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:09 schreef Cee het volgende:
Nou nou tsjonge jonge kippenvel tot in m'n anus etc. etc.
Wat?quote:
wow wow wowquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:09 schreef Cee het volgende:
Nou nou tsjonge jonge kippenvel tot in m'n anus etc. etc.
Je plain woeman opmerking. Kon niet meer quoten.quote:
She spiked her drink.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:10 schreef miss_dynastie het volgende:
Wat is Trijntje toch lief, zorgzaam en spontaan he
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Elke keer als ik Marco zo enthousiast in een stuip zie schieten denk ik dat hij weer een beroerte krijgt
Ah, dacht dat ik weer wat vergeten was.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je plain woeman opmerking. Kon niet meer quoten.
jizz in his pantsquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:10 schreef TheVulture het volgende:
Elke keer als ik Marco zo enthousiast in een stuip zie schieten denk ik dat hij weer een beroerte krijgt
Trok ie net uit zijn broekzak.quote:
1994 belde sowieso dat 'ie z'n outfit terug wilquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:11 schreef Housekeeper het volgende:
Sinds wanneer zijn snow washed broeken weer in
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:12 schreef Pheno het volgende:
Ik voel ook wel eens wat van binnenuit, maar dan zit ik op de wc.
Ja pecies: 20 jaar geleden liep ik daar inquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:12 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
1994 belde sowieso dat 'ie z'n outfit terug wil
Die is zijn regenjas aan het strijken voor wanneer de scholen weer beginnen aankomende week.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:11 schreef Stickertje het volgende:
maar goed dat babewatcher niet aanwezig is, anders had je nu hele rare posts gelezen
[..]
Die is zijn regenjas aan het strijken voor wanneer de scholen weer beginnen aankomende week.
Ik zei "godverdomme" hardop.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die is zijn regenjas aan het strijken voor wanneer de scholen weer beginnen aankomende week.
[..]
Geneautuh he?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:13 schreef Pheno het volgende:
Wendy die genieten zegt. Goh, wat heb ik dat gemist.
Ik schud je de handquote:
iemand met een handdoek om zijn halsquote:
ik dacht aan die nieuwe zanger van di-rectquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:14 schreef Housekeeper het volgende:
Die vriend lijkt anders op Tim Knol
Ze komt uit 't Zand, geen idee waar dat ligt maar in ieder geval niet hier in de buurt zo te horrruh.quote:
Callantsoog! Oh wacht, werk..quote:
Ze waren hier in ieder geval in Ede aan het opnemen voor Mooi Warkquote:
tussen Schagen en Den Helderquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze komt uit 't Zand, geen idee waar dat ligt maar in ieder geval niet hier in de buurt zo te horrruh.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze waren hier in ieder geval in Ede aan het opnemen voor Mooi WarkDus zal wel binnenkort zijn.
voor mooi warkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ze waren hier in ieder geval in Ede aan het opnemen voor Mooi WarkDus zal wel binnenkort zijn.
dus datquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:15 schreef Pheno het volgende:
Mooi, weten we dat Ilse en Trijntje al omdraaien
Ja die heeft ook een beetje zo'n verwilderde lookquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:15 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ik dacht aan die nieuwe zanger van di-rect
Ja ik was traag met mijn editquote:
Jij hebt tenminste iets. Ik heb alleen droge crackersquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:17 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat waren de aardbeien met slagroom. Had niets anders in huis
Mwoah, beetje kleinquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:17 schreef JaneDoe het volgende:
dove en rexona tegenwoordig ook te gebruiken als dildo
Nog even en er moet een batterij inquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:17 schreef JaneDoe het volgende:
Dildorant, nieuwe gat in de markt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:17 schreef JaneDoe het volgende:
Oooohquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:17 schreef Pheno het volgende:
Zo, dat waren de aardbeien met slagroom. Had niets anders in huis
waarom is die bus dan kleiner? Er kan toch gewoon meer in die oude bus? Hoef je minder vaak naar de winkel voor deo.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:17 schreef JaneDoe het volgende:
Vroegah het schoonste strand van NLquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:18 schreef Paxcon het volgende:
Callantsoog gingen wij vroeger wel eens kamperen
De tocht van de camping naar het stadje naar het strand herriner ik me nog steeds als zeer mooi. Helaas was ik toen 6 ofzo.
Beter een kleine die steigert, dan een grote die weigertquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:18 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
waarom is die bus dan kleiner? Er kan toch gewoon meer in die oude bus? Hoef je minder vaak naar de winkel voor deo.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:21 schreef vencodark het volgende:
Wauw. Wat je al niet over moet hebben om dit topic te blijven volgen/reageren.
Heb met veel pijn en moeite mijn laptop opgestart aangezien ipad en iphone helemaal leeg zijn en te lui om een oplader te zoeken.![]()
Niet meer gewend.
Sop met Bobquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:23 schreef Pheno het volgende:
Soppen met Douwe Bob.
Nee, het klinkt gewoon niet.
Met moeite bedoel ik trouwens dat ie gewoon teringlangzaam is hoor. Niet dat het moeilijk geworden is.quote:
ZIngt hij ook alsof iemand hem keelt?quote:
Nee, hij zingt echt prima. Dit is Douwe Pop.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
ZIngt hij ook alsof iemand hem keelt?
Ken die gast alleen van naam. Weet niet wat hij zingt, hoe hij eruit zag (tot zojuist) en hoe hij klonk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:23 schreef Cee het volgende:
Veel mensen zullen denken dat Douwe Bob een volkszangert is.
Dr Rum is een baas.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:25 schreef Cee het volgende:
Maar, we drukken vooral voor rappende negers die niet kunnen zingen.
Oudejaarsavond, allesquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:26 schreef Symphonic het volgende:
dit moet dan de klapper van de avond zijn
Inderdaadquote:
haar Engelse uitspraak is best ok. Beter dan haar Nederlands.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Nou, als ik die appelmoesreclame van jou zie is jouw uitspraak ook niet perfect heur, Ilse
Hahaquote:
De klapper van een zeer middelmatige avond.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:26 schreef Symphonic het volgende:
dit moet dan de klapper van de avond zijn
quote:
het seizoen is wel eens beter begonnen jaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:27 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
De klapper van een zeer middelmatige avond.
De eerste van het seizoen ook nog.
Waar is de uitlokpolitie wanneer je ze nodig hebt.quote:
Racist.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:28 schreef Stickertje het volgende:
ik adopteer niet omdat hij een ginger is
Op de wc, nu klinkt ie alsof een drol dwars zit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:29 schreef JaneDoe het volgende:
hij is toch al een keer ergens geweest?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de wc, nu klinkt ie alsof een drol dwars zit.
pyke een zwarte stem?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:29 schreef hunter2011 het volgende:
Hij lijkt op Pyke.
Een bleekscheet met een zwarte stem
Bij een goede hoor je dat directquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:28 schreef Pheno het volgende:
Ah, bij zijn eerste scheet al drukken, mooi dat slecht gescripte zooitje
gofferquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:29 schreef Pheno het volgende:
[..]
Op de wc, nu klinkt ie alsof een drol dwars zit.
Ja, Stevie Wonderquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:30 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
pyke een zwarte stem?
muhahahhaha!
Ze ruiken dan ook ze lang door.quote:
Ja. Misschien is het de baard.quote:
zo echt hequote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:31 schreef Stickertje het volgende:
[..]
geen ziel verouderd je sneller
te blank voor Trijntjequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:31 schreef Joooo-pi het volgende:
duetje of who knows...
die liggen vanavond te krikken
Dan gaat 'ie vast wel voor Ilse gok ik zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:31 schreef Joooo-pi het volgende:
duetje of who knows...
Zo'n autokrik moet ook wel met zo'n reet, als Trijntje bovenop moet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:31 schreef Joooo-pi het volgende:
duetje of who knows...
Ze kraakt z'n kop kapot met haar bekken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:31 schreef Joooo-pi het volgende:
duetje of who knows...
De reet van Trijn is wel gehalveerd sinds het vorige seizoenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zo'n autokrik moet ook wel met zo'n reet, als Trijntje bovenop moet.
je hebt ze toch ook als pneumatische pomp uitvoering...moet lukkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
dan heeft ie een complete brug nodig, denk ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van een heel matige afleveringquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:33 schreef Poison-Ivy het volgende:
Voor mij een van de toppers tot nu toe. Boeieh .
ben ik het niet helemaal mee eensquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:33 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Van een heel matige aflevering
Jill Helenaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:35 schreef hunter2011 het volgende:
Als je zo lang mogelijk in de race wilt blijven moet je naar Ali B.
Ali B heeft altijd de minste kandidaten
Ik ben er volgende week toch niet. En de week erop ook nietquote:
Denk dat er een aantal de volgende week niet zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben er volgende week toch niet. En de week erop ook niet
Heb een BBQquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:37 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Denk dat er een aantal de volgende week niet zijn.
Blijf erbij een zeer middelmatige aflevering
De surprise show. My god...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:38 schreef Joooo-pi het volgende:
wel een sterrentafel bij Humberto vandaag
Snuitjequote:
Wat verrassendquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ho ho
surprise surprise is t tegenwoordig
Komt het morgen tegelijk met HGT?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Omg ik moet een programma bij SBS kijken dus
Bleek Middelquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:45 schreef JaneDoe het volgende:
jezus do, wie heeft je dit aan gedaan??
Oe, geen idee, maar ik kijk geen HGT, dus voor mij maakt 't niet uit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt het morgen tegelijk met HGT?
Met een half oog gekeken, maar die laatste jongen en ehm, die blonde griet uit Den Haag met domme uitspraken, die 2 heb ik onthoudenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:13 schreef iBenny het volgende:
Ik heb de wow-factor nog niet gezien. Jullie wel?
Heb je aandelen Benny?quote:Op maandag 1 september 2014 22:57 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat het volgende week beter is!
Volgens mij is het vrijdag superlekker weer, ik ben benieuwd of er nog veel mensen in de tuin zitten om die tijd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:07 schreef Cyan9 het volgende:
Deze week staat er volgens mij een nieuwe aflevering van Flikken Maastricht tegenover. Afgelopen week niks speciaals.
ik wil seizoen 1 terug. Het heeft nu teveel saus. De typerende Talpa trucjes zijn overal in terug te vinden. Heel erg jammer.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het vorige week allemaal veel te gemaakt, dansende coaches, overdreven hysterische reacties...
Jeroen vd Boomquote:Op vrijdag 5 september 2014 15:43 schreef iBenny het volgende:
[..]
ik wil seizoen 1 terug. Het heeft nu teveel saus. De typerende Talpa trucjes zijn overal in terug te vinden. Heel erg jammer.
De blij-factor rammen ze wel door je strot, ja.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het vorige week allemaal veel te gemaakt, dansende coaches, overdreven hysterische reacties...
ik ben benieuwdquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:16 schreef Joooo-pi het volgende:
We krijgen weer wat (semi)BN'ers te zien vanavond, o.a. Sabine Uitslag. Ik snap niet dat zij zich daarvoor leent.
http://www.desterrenparad(...)-of-holland-vanavond
Ja, lekker auditie in een zaaltje in een hotel. En pas glamour bij de liveshows.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef TheVulture het volgende:
Komt de kleindochter van Lee Towers nou ook voorbij
Als dat zo is dan mag het van mij eigenlijk wel het laatste seizoen zijn... Al die kruiwagens van mensenHet is al erg zat dat programma's als ER en WIDM door BN'ers worden gevuld en nu begint het bij die talentenjachten ook steeds erger te worden.
En het is niet alsof de vorige edities echt zoveel meer goeie talenten heeft voortgebracht dan soortgelijke shows...
Een seizoen Idols zou ik wel weer eens een keer leuk vinden eigenlijk, minder pretentieus dan dit in ieder geval.
Het begint nu al te jeuken...quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:16 schreef Joooo-pi het volgende:
We krijgen weer wat (semi)BN'ers te zien vanavond, o.a. Sabine Uitslag. Ik snap niet dat zij zich daarvoor leent.
jammer, zeker elke aflevering een ander kutkind van een 'bn-er'quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:16 schreef Joooo-pi het volgende:
Dat Mooi Man van Ilse is nu wel te vaak gehoord jaquote:Op vrijdag 5 september 2014 19:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De blij-factor rammen ze wel door je strot, ja.
En dan te bedenken dat het juist begon door zich te onderscheiden van andere programma's.
In seizoen 1 was de auditie, als ik het goed herinner, toch ook meer sober.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:24 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja, lekker auditie in een zaaltje in een hotel. En pas glamour bij de liveshows.
Al die opsmuk wordt een beetje gemaakt.
Dacht ik ook.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In seizoen 1 was de auditie, als ik het goed herinner, toch ook meer sober.
Wel een podium, maar minder groot en/of minder lichten.
Dat vond ik toen wel prima
Idols hoeft voor mij niet, in een zaaltje achterin
Serieus? Daar begrijp ik echt niks vanquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:16 schreef Joooo-pi het volgende:
ze zal er wel een leuk zakcentje voor krijgen, denk ik.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Serieus? Daar begrijp ik echt niks van
Amen, sista.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:18 schreef TheVulture het volgende:
Komt de kleindochter van Lee Towers nou ook voorbij
Als dat zo is dan mag het van mij eigenlijk wel het laatste seizoen zijn... Al die kruiwagens van mensenHet is al erg zat dat programma's als ER en WIDM door BN'ers worden gevuld en nu begint het bij die talentenjachten ook steeds erger te worden.
En het is niet alsof de vorige edities echt zoveel meer goeie talenten heeft voortgebracht dan soortgelijke shows...
Een seizoen Idols zou ik wel weer eens een keer leuk vinden eigenlijk, minder pretentieus dan dit in ieder geval.
Ik kijk ook weer eens echt old school met de laptop op schootquote:Op vrijdag 5 september 2014 20:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Amen, sista.
Verdomme zit ik er vanavond gewoon weer klaar voor he.
Als je echt oldschool wil kijken moet je dat net als in 2003 doen anno Idols 1, met een klein tv'tje naast je bureau gesleept en dan driftig rammend op het toetsenbord van je pc.quote:Op vrijdag 5 september 2014 20:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik kijk ook weer eens echt old school met de laptop op schoot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |