Snuitjequote:
Wat verrassendquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:41 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
ho ho
surprise surprise is t tegenwoordig
Komt het morgen tegelijk met HGT?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:42 schreef miss_dynastie het volgende:
Omg ik moet een programma bij SBS kijken dus
Bleek Middelquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:45 schreef JaneDoe het volgende:
jezus do, wie heeft je dit aan gedaan??
Oe, geen idee, maar ik kijk geen HGT, dus voor mij maakt 't niet uit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Komt het morgen tegelijk met HGT?
Met een half oog gekeken, maar die laatste jongen en ehm, die blonde griet uit Den Haag met domme uitspraken, die 2 heb ik onthoudenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 14:13 schreef iBenny het volgende:
Ik heb de wow-factor nog niet gezien. Jullie wel?
Heb je aandelen Benny?quote:Op maandag 1 september 2014 22:57 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop dat het volgende week beter is!
Volgens mij is het vrijdag superlekker weer, ik ben benieuwd of er nog veel mensen in de tuin zitten om die tijd.quote:Op dinsdag 2 september 2014 12:07 schreef Cyan9 het volgende:
Deze week staat er volgens mij een nieuwe aflevering van Flikken Maastricht tegenover. Afgelopen week niks speciaals.
ik wil seizoen 1 terug. Het heeft nu teveel saus. De typerende Talpa trucjes zijn overal in terug te vinden. Heel erg jammer.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik vond het vorige week allemaal veel te gemaakt, dansende coaches, overdreven hysterische reacties...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |