SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En natuurlijk onze held op bazencamping De BercktSPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meerrrr
Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
'Kutuser van de maand' - Augustus 2014
Nomineren tot 27-8, stemmen van 28/30-8, winnaar bekendgemaakt op 31-8
Poll: Kutuser van de maand Augustus
• AF_
• appelen
• CookieSlikker
• Doler12
• Donald_Dick
• Stickertje
• WcPot
• fylax
• karina
• studiotje
• pizzalucht
• quirina
• koningpils
• Mrbanaan1
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Kekke wep saijt van onze DJ Fylax
http://tvsctv.jimdo.com/#login
De stats
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=5
[ Bericht 0% gewijzigd door WcPot op 28-08-2014 21:45:23 ]26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
bagger TTquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:30 schreef Stickertje het volgende:
fipo..
zoveel tijd nodig hebben om een topic te maken en dan nog een bagger TT bedenken
Maar.. dan heb je straks een baan waarbij je moet werkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:28 schreef Studiotje het volgende:
* Studiotje heeft gister 2 solicitaties de deur uit gedaan en nu 2 uitnodigingen gehad
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:30 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik heb hem snel in DM gevraagd om radio7 als TT te doen
Al een tijdje, niet echt actief.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:28 schreef Starm het volgende:
[..]
Je bent op zoek naar iets anders?
Tijd voor een nieuwe uitdaging. En dat 2e is totaal niet ergquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:29 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je gaat weg bij de huidige baan?
kan je misschien niet meer onder werktijd fokken
Welke kant ga je op?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Al een tijdje, niet echt actief.
[..]
Tijd voor een nieuwe uitdaging. En dat 2e is totaal niet erg
En nu ook wat verder weg, ik zocht eerst in omgeving Amersfoort. Maar dat leuk huisje vinden hier is zo lastigDus maar verder weg gezocht en al geïnformeerd naar woningen.
Wat wil je gaan doen dan baasjequote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
En nu ook wat verder weg, ik zocht eerst in omgeving Amersfoort. Maar dat leuk huisje vinden hier is zo lastigDus maar verder weg gezocht en al geïnformeerd naar woningen.
Fylax is kaoloharde baasjequote:
Nu ook wel hoor, was gewoon rustig de afgelopen tijd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:30 schreef Maraca het volgende:
[..]
Maar.. dan heb je straks een baan waarbij je moet werken
Oosten, terug naar waar ik vandaan komquote:
M'n hoofdding weer volledig oppakken. Frontend web developerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:31 schreef appelen het volgende:
[..]
Wat wil je gaan doen dan baasje
oh noesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Fylax is kaoloharde baasje
-deadprez
Op woensdag 27 augustus 2014 01:14 schreef hoofdhead het volgende:
Zelfkennis, +1, toekomstig moderator gespot.
Daar stond mijn naam eerst
Leuke huisjes in Amersfoort dat kan toch nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:30 schreef Studiotje het volgende:
[..]
[..]
Oostenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oosten, terug naar waar ik vandaan kom
[..]
M'n hoofdding weer volledig oppakken. Frontend web developer
Zijn best leuke huisjes hier. Maar die zijn of niet te betalen, of te duur om te hurenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Leuke huisjes in Amersfoort dat kan toch niet
hahahaha misschien wel jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:33 schreef Stickertje het volgende:
en misschien hebben ze wel een werkende printer bij het ander bedrijf
Waar in Tukkerland wil je dan gaan wonen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]Tukker hiero.
Dat ook. Alles is beter dan Amersfoort
Aah okequote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oosten, terug naar waar ik vandaan kom
[..]
M'n hoofdding weer volledig oppakken. Frontend web developer
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahahaha misschien wel ja
je snapt de garp niet eensquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Liefst weer in Nijverdal, waar ik opgegroeid benquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waar in Tukkerland wil je dan gaan wonen?
Maar daar staan maar 3 huizenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Liefst weer in Nijverdal, waar ik opgegroeid ben
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Liefst weer in Nijverdal, waar ik opgegroeid ben
Ja, maar het leven is daar ook veel goedkoperquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:34 schreef appelen het volgende:
Ik hoor altijd dat je in de provincie minder verdient als in de randstadis dat zo
Niet zo haten jij op Overijssel he boefjequote:
uit welke kelder kom jij gekropen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een onzin...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar het leven is daar ook veel goedkoper
Ik mag dat als ex-Tukkerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Niet zo haten jij op Overijssel he boefje
aah okequote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar het leven is daar ook veel goedkoper
Nietquote:
Meh, volgens mij niet echt? Krijg nou hier ook niet bepaald een lekker salaris.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:34 schreef appelen het volgende:
Ik hoor altijd dat je in de provincie minder verdient als in de randstadis dat zo
Allemachtig, over dat soort prijzen heb ik het niet. Meer G/W/L, huizenprijzen en dat soort onzin.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat betaal jij voor een brood bij de supermarkt dan?
Hm okequote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Niet
Maar zowat mijn hele familie woont daar, dus ja..
[..]
Meh, volgens mij niet echt? Krijg nou hier ook niet bepaald een lekker salaris.
Volgens mij is dat landelijk best het zelfde. De huizenprijzen in het westen zijn gewoon behoorlijk duur.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Allemachtig, over dat soort prijzen heb ik het niet. Meer G/W/L, huizenprijzen en dat soort onzin.
Zie het al gebeurenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef WcPot het volgende:
In Nijverdal is de kans ook iets kleiner dat je kan worden overvallen in een willekeurige supermarkt
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef WcPot het volgende:
In Nijverdal is de kans ook iets kleiner dat je kan worden overvallen in een willekeurige supermarkt
Prijzen zijn zo goed als gelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Allemachtig, over dat soort prijzen heb ik het niet. Meer G/W/L en dat soort onzin.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef WcPot het volgende:
Dat was niet mijn ervaring toen ik verhuisde van Twente naar de Randstadquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat landelijk best het zelfde. De huizenprijzen in het westen zijn gewoon behoorlijk duur.
Heb mijn post geeditquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Prijzen zijn zo goed als gelijk.
True story hoor Studiotje woont nu echt tussen allemaal boefjesquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die werd gebouwd toen ik ging verhuizen, ik was daar toen best boos over
Trust me, wees blijquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die werd gebouwd toen ik ging verhuizen, ik was daar toen best boos over
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
True story hoor Studiotje woont nu echt tussen allemaal boefjes
Toedelsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:37 schreef Stickertje het volgende:
ik ga, heb zin om nog even ETS te spelen
![]()
houdoe
Allemaal leuk en aardig maar je verdient in de randstad heus niet meer omdat de huurpijzen hoger zijn.quote:
Is wel truck toegankelijk maar ik ben er nog niet geweestquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:38 schreef appelen het volgende:
[..]
kom jij zeker vaak met je truckje fatty
okquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar je verdient in de randstad heus niet meer omdat de huurpijzen hoger zijn.
't is erg verleidelijkquote:
Ik woon nu 5 minuten van een McD af. Werk er naast nu, heb er 4 jaar gewerkt. Ik ken het nu welquote:
En nog steeds hebben ze hetzelfde assortimentquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik woon nu 5 minuten van een McD af. Werk er naast nu, heb er 4 jaar gewerkt. Ik ken het nu wel
Jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:40 schreef Maraca het volgende:
[..]
En nog steeds hebben ze hetzelfde assortimentNou ja, bijna dan
Ideaal voor autistenquote:
Nee. Budget is er nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:41 schreef Pizzalucht het volgende:
Gaat het Stockholm verhaal niet door stu?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:41 schreef appelen het volgende:
[..]
Vind het best lekkersommige dingen dan
De wattes?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:42 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik wil er weer een avondje werken
Ik was de snelste McDrive opneem persoon daar
quote:
Neequote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Was jij ook zo'n type die voor de besteller alvast beslist dat hij cola wil?
Boh, vroegah met de 50% korting aardig wat van die dingen gegetenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:44 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Chili Chicken is ook wel lekker.
En McKroket
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Neemaar als het te lang duurde was het wel cola
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:44 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat doet deze chauffeur ook eventjes
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:46 schreef Maraca het volgende:
Ik stond gewoon achter de kassa en 9 van de 10 keer ging het zo:
> Goedemorgen, mag ik uw bestelling?
< Ik wil graag een BigMac.
> Alleen het broodje of een menu?
< Alleen het broodje.
> Ok. Anders nog iets?
< Ja, een medium cola graag.
> Ok.... anders nog iets?
< Ja, een medium friet.
>
Hahahahaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:46 schreef Maraca het volgende:
Ik stond gewoon achter de kassa en 9 van de 10 keer ging het zo:
> Goedemorgen, mag ik uw bestelling?
< Ik wil graag een BigMac.
> Alleen het broodje of een menu?
< Alleen het broodje.
> Ok. Anders nog iets?
< Ja, een medium cola graag.
> Ok.... anders nog iets?
< Ja, een medium friet.
>
Na een trauma dat mijn totaal 25 cent afweek van het bedrag dat de klant had berekend deed ik dat niet meerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:47 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hahahaha
Zo vaak gehad, gelukkig hadden ze toen opeens een knop op de kassa die van losse dingen een menu maakt
Of juist zo afrekenen, zou ze leren.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Na een trauma dat mijn totaal 25 cent afweek van het bedrag dat de klant had berekend deed ik dat niet meer
Ja, die sukkel had een milkshake ipv frisdrankquote:
En dan werd het bij jullie 25ct duurder? Haha, hier echt 2 euroquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, die sukkel had een milkshake ipv frisdrank
Hij had kortingsbonnenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:49 schreef Studiotje het volgende:
[..]
En dan werd het bij jullie 25ct duurder? Haha, hier echt 2 euro
Nee, want het week af.. sta je daar als volwassen man je druk te maken over 25 cent terwijl je gezin erbij staatquote:
Is echt heel erg hoor, 25 cent.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nee, want het week af.. sta je daar als volwassen man je druk te maken over 25 cent terwijl je gezin erbij staat
Nee. Eerste dag stond ik frietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:53 schreef Maraca het volgende:
Misschien dat ik dit al eens gevraagd had, maar Stu. Had jij een kassaverschil op je eerste dag?
Nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:53 schreef Fylax het volgende:
www.tvsctv.jimbo.com
Binnenkort: TVSC TV. Voor meer informatie check de site.
TVSC TV is de TV variant van Radio7
Nee.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:54 schreef Fylax het volgende:
[..]
Jawel jij hebt ook een programma.
Ik had -10,00quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:54 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee. Eerste dag stond ik friet
Eerste keer kassa had ik een nette +0,10
Die websitequote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:53 schreef Fylax het volgende:
www.tvsctv.jimbo.com
Is in onderhoud dus heb weggekliktquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:54 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik had -10,00Maar ik verdenk mijn vestiging ervan dat bewust te hebben gedaan. Iedereen die ik sprak had op z'n eerste dag een verschil van 10,00 - 50,00
_!
Je moet het wel ff lezen he.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:55 schreef Maraca het volgende:
[..]
Is in onderhoud dus heb weggeklikt
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Hier was het wel, had je hoger dan -20, kreeg je een officiële waarschuwinghad je er daar 3 van, exit.
Niet doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:53 schreef Fylax het volgende:
www.tvsctv.jimbo.com
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:57 schreef Maraca het volgende:
Die broeken zonder zakken, zodat je niks kon stelen
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:58 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]Gewoon in je onderbroek stoppen
Elke dag 5 euro wegsnoepen moet kunnen
Hier had ik wel broekzakkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:57 schreef Maraca het volgende:
Die broeken zonder zakken, zodat je niks kon stelen
Jij wilt gewoon je eigen programma he. Zeg het maar gewoon. Wat voor programma wil je?quote:
omdat het kanquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:06 schreef appelen het volgende:
[..]
nou ja hoezo zou ik een programma maken
Is toch 'n grapje appelen op het Radio7 verhaal.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:11 schreef appelen het volgende:
wtf wil je hier mee bereiken fylax?
oh.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:11 schreef Fylax het volgende:
[..]
Is toch 'n grapje appelen op het Radio7 verhaal.
Meer hierover, binnenkort in het nieuwe programma WcPot's Truckverhalen op TVSC TV!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:14 schreef WcPot het volgende:
http://www.destentor.nl/r(...)n-vangrail-1.4507357
Moet ook allemaal kapot he
Die is er morgen nietquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:17 schreef Fylax het volgende:
[..]
Meer hierover, binnenkort in het nieuwe programma WcPot's Truckverhalen op TVSC TV!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:27 schreef WcPot het volgende:
En nee dit is niet M....merel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:33 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dit is Merel niet. Dit is haar zus
Is echt zo ik moest ook twee keer kijken. Er lopen er dus twee in het wild rondquote:
De Russische Koos zou da zeggenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:36 schreef WcPot het volgende:
Zeg Koos mag je vol gas door een bocht met een truck?
Was een foutje van de Wetgevahhh kan gebeuren.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:40 schreef appelen het volgende:
Koos mag dat zomaar een konvooi de grens over sturen
Propaganda van de NAVO om Rusland in een kwaad daglicht te zettenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:40 schreef appelen het volgende:
kut sovjetsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:41 schreef Starm het volgende:
[..]
Propaganda van de NAVO om Rusland in een kwaad daglicht te zetten
Nee volgens artikel 554478 moet je eerste toestemming vragen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:40 schreef appelen het volgende:
Ook als je al een week bij de grens staat te wachten ?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:46 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Nee volgens artikel 554478 moet je eerste toestemming vragen.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:48 schreef Doler12 het volgende:
Ooow een hotel dat op instorten staat dat word leuk zondag!
Ik zit er nu al klaar voor. Ik heb al een verzoekjequote:
Dat gaat leuk worden!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:55 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik zit er nu al klaar voor. Ik heb al een verzoekje
Jij moet gewoon de hele avondquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:56 schreef Fylax het volgende:
Ik heb mijn excuses aangeboden aan R49 en als het goed is morgen gewoon weer een Fylax Friday. Gaan jullie meeluisteren? En belangrijker, willen jullie voor twee uurtjes (of als ik mag 3) meepraten over mijn show in het radio49 topic? Ik vind het zelf ook nog een beetje belachelijk, maar ik doe water bij de wijn en doe toch wat ze zeggen.
Wat was er dan gebeurd?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:56 schreef Fylax het volgende:
Ik heb mijn excuses aangeboden aan R49 en als het goed is morgen gewoon weer een Fylax Friday. Gaan jullie meeluisteren? En belangrijker, willen jullie voor twee uurtjes (of als ik mag 3) meepraten over mijn show in het radio49 topic? Ik vind het zelf ook nog een beetje belachelijk, maar ik doe water bij de wijn en doe toch wat ze zeggen.
quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:56 schreef Fylax het volgende:
Dit gewoon hier postenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:58 schreef appelen het volgende:
ik post nog liever niks, ga niet posten bij die autisten
Zoals in een bepaald topic berichten plaatsen ?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een conflict tussen wat mensen van tv sc inclusief mij en mensen uit r49
conflict nou nou nouquote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:58 schreef Fylax het volgende:
[..]
Een conflict tussen wat mensen van tv sc inclusief mij en mensen uit r49
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
nou laat maar. die zijn nogal kinderachtig
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:02 schreef Fylax het volgende:
Ik kan jullie natuurlijk niet dwingen om te posten in R49. Als je verzoekjes hebt of shoutouts kun je dit gewoon sturen in DM natuurlijk.
Zal ik ook zeker doenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:02 schreef Fylax het volgende:
Ik kan jullie natuurlijk niet dwingen om te posten in R49. Als je verzoekjes hebt of shoutouts kun je dit gewoon sturen in DM natuurlijk.
was een topshowquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:03 schreef Fylax het volgende:
Leuk dat jullie in ieder geval weer gaan luisteren.
Ik had het gevoel dat je vorige week een beetje tijd tekort kwam. Omdat je wel heel snel door de verzoekjes heen gingquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:03 schreef Fylax het volgende:
Leuk dat jullie in ieder geval weer gaan luisteren.
Klopt. Ik hoop daarom ook dat niemand na mij gaat draaien en ik nog een uurtje extra mag zodat ik gewoon alle verzoekjes helemaal kan draaien.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:03 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik had het gevoel dat je vorige week een beetje tijd tekort kwam. Omdat je wel heel snel door de verzoekjes heen ging
Fylax Nightquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt. Ik hoop daarom ook dat niemand na mij gaat draaien en ik nog een uurtje extra mag zodat ik gewoon alle verzoekjes helemaal kan draaien.
Ditquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt. Ik hoop daarom ook dat niemand na mij gaat draaien en ik nog een uurtje extra mag zodat ik gewoon alle verzoekjes helemaal kan draaien.
Cool!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:04 schreef Fylax het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:07 schreef Fylax het volgende:
Ik wil het ook nog graag over het volgende hebben. Daarom vraag ik ook om alle DJ's hier eventjes op te reageren en ik ga dit berichtje vanmiddag wel quoten zodat alle DJ's het lezen enzo.
Ik zou graag een uurtje erbij willen, mits iedereen daar mee eens is. Zoals je misschien gemerkt hebt was het vorige week nogal hectisch met alle verzoekjes die ik vroeg afkapte en liet doorlopen met een ander nummer omdat ik graag iedereens verzoekjes wou draaien.
Daarom wou ik eventjes overleggen met jullie of een extra uurtje mogelijk is.
Ja ik ben WcGod je mag best een klein beetje naar mij luisterenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:09 schreef appelen het volgende:
[..]
alsof jij mij zegt wat ik moet doen
Nooit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:10 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja ik ben WcGod je mag best een klein beetje naar mij luisteren
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:12 schreef Fylax het volgende:
Lukt al niet meer. Iemand gaat al na mij.
Als 20 mensen 1 verzoekje doen heb ik al 20 nummers.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:14 schreef WcPot het volgende:
Is het ook niet een idee dat je maar één verzoekje per keer mag doen anders kom je helemaal niet meer over met je tijd
Ja dat gaat snelquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als 20 mensen 1 verzoekje doen heb ik al 20 nummers.
En als je nu de TVSC stiekem voor trektquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:15 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als 20 mensen 1 verzoekje doen heb ik al 20 nummers.
wcpot plsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:16 schreef WcPot het volgende:
[..]
En als je nu de TVSC stiekem voor trekt
Dit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:23 schreef appelen het volgende:
wow ze hebben echt overal regels voor en als je daarvan afwijkt zijn ze meteen helemaal gestresst
Wie?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:23 schreef appelen het volgende:
wow ze hebben echt overal regels voor en als je daarvan afwijkt zijn ze meteen helemaal gestresst
Ooow?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:25 schreef tralalala het volgende:
SNEL NEDERLAND 1 LEKKERSTE MOKKEL OOIT IN HET PUBLIEK
* WcPot zaptquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:25 schreef tralalala het volgende:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:25 schreef tralalala het volgende:
Hoe.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:25 schreef WcPot het volgende:
Gewoon je eigen gang gaan Fylax en wat jij denkt dat goed is dat doen
Over een uur de herhaling!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:26 schreef tralalala het volgende:
Ja fuck, daarna is ze niet meer in beeld geweest
Net als vorige week. Of was dat volgens hun ook niet goedquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Jij komt hier echt alleen maar om te kankeren. sodemieter nou eens op idioot. wij proberen het hier gewoon gezellig te houden, maar jij loopt echt de boel hier op te stoken.
Ga lekker terug naar je eigen hol maloot
Ik heb alleen maar kwaliteitspostsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:31 schreef appelen het volgende:
wcpot komt ook even zijn nutteloze mening posten
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:31 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk, soms moet je gewoon effe je bek houden
Ja het gaat er om dat er gewoon normaal gedaan wordt.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef appelen het volgende:
[..]
wat maakt mij dat uitde andere users doen allemaal normaal nu dus dat doe ik ook tegen hen
ditquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:33 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ja het gaat er om dat er gewoon normaal gedaan wordt.
Ja heel leuk maar er is maar 1 reden dat je in dat topic zit en dat is om die mensen te stangen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:31 schreef appelen het volgende:
[..]ik postte normaal mee, ik maakte een garpjen en de ander moest nog lachen ook
Nee hoor.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:37 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ja heel leuk maar er is maar 1 reden dat je in dat topic zit en dat is om die mensen te stangen.
Zat jij mee te lurkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:37 schreef Studiotje het volgende:
De luisteraantallen van vorige week haal je niet
Kan echt niet kloppenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:37 schreef appelen het volgende:
wat is er gebeurd met dit huis
http://www.funda.nl/koop/(...)g-9-11-13/kenmerken/ van 649 naar 95
Oh deze even kopenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:37 schreef appelen het volgende:
Naar de MC Donalds?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee, was even met belangrijkere dingen bezig. :-)
Hoiquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:38 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee, was even met belangrijkere dingen bezig. :-)
Die is vast heel wanhopig!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:37 schreef appelen het volgende:
Lijkt mij ook jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:38 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Kan echt niet kloppenOf er is ondertussen een bouwkunding rapport gemaakt waaruit blijkt dat het huis bijna in elkaar stort.
Hoeft ook niet.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:37 schreef Studiotje het volgende:
De luisteraantallen van vorige week haal je niet
30 was gewoon een kado. Met 20 ben ik ook al blij.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:40 schreef appelen het volgende:
[..]
Eigenlijk baal je er van maar hou je je groot
Haal je ook nietquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
30 was gewoon een kado. Met 20 ben ik ook al blij.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Helemaal mee eenschquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Appelen is ongesteldquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat is dat nou met jouw gehaat op mij opeens?
quote:
Ik haat niet. Ik haal je terug naar de werkelijkheidquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:41 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat is dat nou met jouw gehaat op mij opeens?
Aantal petten?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Leeftijd? Snelheid met z'n brommer over een jaar?
Brommers mogen van de wetgevahhh geen 50quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Kijkersquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
laat ze maarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef Pizzalucht het volgende:
Snap niet waarom die mensen er nog zo op doorkankeren, volgens mij heeft Fylax het allang geaccepteerd...
Ga maar niet in dat topic posten want dan valt iedereen over mij heen
Ik val sowieso over jou heenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef Pizzalucht het volgende:
Snap niet waarom die mensen er nog zo op doorkankeren, volgens mij heeft Fylax het allang geaccepteerd...
Ga maar niet in dat topic posten want dan valt iedereen over mij heen
En nu stil jij.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:44 schreef WcPot het volgende:
Wat een drukte voor een radio programma man man man
Jij mag datquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |