Zie het al gebeurenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef WcPot het volgende:
In Nijverdal is de kans ook iets kleiner dat je kan worden overvallen in een willekeurige supermarkt
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef WcPot het volgende:
In Nijverdal is de kans ook iets kleiner dat je kan worden overvallen in een willekeurige supermarkt
Prijzen zijn zo goed als gelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Allemachtig, over dat soort prijzen heb ik het niet. Meer G/W/L en dat soort onzin.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef WcPot het volgende:
Dat was niet mijn ervaring toen ik verhuisde van Twente naar de Randstadquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Volgens mij is dat landelijk best het zelfde. De huizenprijzen in het westen zijn gewoon behoorlijk duur.
Heb mijn post geeditquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:37 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Prijzen zijn zo goed als gelijk.
True story hoor Studiotje woont nu echt tussen allemaal boefjesquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die werd gebouwd toen ik ging verhuizen, ik was daar toen best boos over
Trust me, wees blijquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Die werd gebouwd toen ik ging verhuizen, ik was daar toen best boos over
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:37 schreef WcPot het volgende:
[..]
True story hoor Studiotje woont nu echt tussen allemaal boefjes
Toedelsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:37 schreef Stickertje het volgende:
ik ga, heb zin om nog even ETS te spelen
![]()
houdoe
Allemaal leuk en aardig maar je verdient in de randstad heus niet meer omdat de huurpijzen hoger zijn.quote:
Is wel truck toegankelijk maar ik ben er nog niet geweestquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:38 schreef appelen het volgende:
[..]
kom jij zeker vaak met je truckje fatty
okquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:38 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar je verdient in de randstad heus niet meer omdat de huurpijzen hoger zijn.
't is erg verleidelijkquote:
Ik woon nu 5 minuten van een McD af. Werk er naast nu, heb er 4 jaar gewerkt. Ik ken het nu welquote:
En nog steeds hebben ze hetzelfde assortimentquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:39 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik woon nu 5 minuten van een McD af. Werk er naast nu, heb er 4 jaar gewerkt. Ik ken het nu wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |