Zijn best leuke huisjes hier. Maar die zijn of niet te betalen, of te duur om te hurenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:32 schreef WcPot het volgende:
[..]
Leuke huisjes in Amersfoort dat kan toch niet
hahahaha misschien wel jaquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:33 schreef Stickertje het volgende:
en misschien hebben ze wel een werkende printer bij het ander bedrijf
Waar in Tukkerland wil je dan gaan wonen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]Tukker hiero.
Dat ook. Alles is beter dan Amersfoort
Aah okequote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:32 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Oosten, terug naar waar ik vandaan kom
[..]
M'n hoofdding weer volledig oppakken. Frontend web developer
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hahahaha misschien wel ja
je snapt de garp niet eensquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Liefst weer in Nijverdal, waar ik opgegroeid benquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waar in Tukkerland wil je dan gaan wonen?
Maar daar staan maar 3 huizenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Liefst weer in Nijverdal, waar ik opgegroeid ben
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Liefst weer in Nijverdal, waar ik opgegroeid ben
Ja, maar het leven is daar ook veel goedkoperquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:34 schreef appelen het volgende:
Ik hoor altijd dat je in de provincie minder verdient als in de randstadis dat zo
Niet zo haten jij op Overijssel he boefjequote:
uit welke kelder kom jij gekropen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat een onzin...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar het leven is daar ook veel goedkoper
Ik mag dat als ex-Tukkerquote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:34 schreef WcPot het volgende:
[..]
Niet zo haten jij op Overijssel he boefje
aah okequote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ja, maar het leven is daar ook veel goedkoper
Nietquote:
Meh, volgens mij niet echt? Krijg nou hier ook niet bepaald een lekker salaris.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:34 schreef appelen het volgende:
Ik hoor altijd dat je in de provincie minder verdient als in de randstadis dat zo
Allemachtig, over dat soort prijzen heb ik het niet. Meer G/W/L, huizenprijzen en dat soort onzin.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat betaal jij voor een brood bij de supermarkt dan?
Hm okequote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:35 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Niet
Maar zowat mijn hele familie woont daar, dus ja..
[..]
Meh, volgens mij niet echt? Krijg nou hier ook niet bepaald een lekker salaris.
Volgens mij is dat landelijk best het zelfde. De huizenprijzen in het westen zijn gewoon behoorlijk duur.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 20:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Allemachtig, over dat soort prijzen heb ik het niet. Meer G/W/L, huizenprijzen en dat soort onzin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |