Wat tof!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
Wij gaan straks een foto laten maken door onze buurvrouw. En het is de bedoeling dat we in de toekomst een paar keer per jaar dezelfde foto gaan maken, een soort van gezinsevolutie![]()
(buurvrouw is fotograaf)
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou ook niet koken crumpette
Het is zo stom want omdat ik zit te janken ga ik nog harder janken omdat ik mezelf dan zo stom vind
En ik ben ook gewoon te onzeker voor een fotoshoot. Ik vind mezelf nog steeds redelijk weerzinwekkend, ik had gehoopt dat dat minder zou worden maar mijn hoofd blijft er krampachtig aan vasthouden
Eensch!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:41 schreef Crumpette het volgende:
[..]nee, serieus? Maar je bent prachtig zwanger!
dit zou ik wel even bespreken met je buurvrouw.. tis denk ik belangrijk dat ze weet wat er gevoelig ligt, op die manier kan ze daar rekening mee houden. Júist professionele foto's zijn dan heel goed om je je eigen schoonheid te laten zien
hier gaat dat op locatiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:40 schreef twist02 het volgende:
N00b-vraagje: op basis waarvan ga ik in hemelsnaam een verloskundige kiezen?
Want die wil ik binnenkort wel bellen voor een afspraak, maar geen idee waar ik op moet letten...
hopelijk zie je zelf ook op een dag hoe mooi je bent. (Ik heb vanwege bovenstaande eigenlijk geen foto's van mijzelf met de jongens. En ik vind dat nu zo jammer! Zij zien me al jaren zoals ik op de foto staan en vinden me toch nog lief. Hopelijk ga jij dat anders doen. Dat gun ik je van harte [/offtopic] )quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
En jullie zijn lief
Ik vind t zo jammer van mezelf, maar ja, aard en beestjes...
Ik ga het ook zeker wel doen hoor! Het is even een drempeltje, maar ik weet ook hoe leuk dat over tien jaar is. En met een goede fotograaf pakt het ook meestal best goed uitquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hopelijk zie je zelf ook op een dag hoe mooi je bent. (Ik heb vanwege bovenstaande eigenlijk geen foto's van mijzelf met de jongens. En ik vind dat nu zo jammer! Zij zien me al jaren zoals ik op de foto staan en vinden me toch nog lief. Hopelijk ga jij dat anders doen. Dat gun ik je van harte [/offtopic] )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
niet om te slijmen hoor maar wat een goeie raad! Die is goed om te onthouden. K zie ook al tegen foto's opquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hopelijk zie je zelf ook op een dag hoe mooi je bent. (Ik heb vanwege bovenstaande eigenlijk geen foto's van mijzelf met de jongens. En ik vind dat nu zo jammer! Zij zien me al jaren zoals ik op de foto staan en vinden me toch nog lief. Hopelijk ga jij dat anders doen. Dat gun ik je van harte [/offtopic] )
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga het ook zeker wel doen hoor! Het is even een drempeltje, maar ik weet ook hoe leuk dat over tien jaar is. En met een goede fotograaf pakt het ook meestal best goed uitja met die foto heb je bij deze al je klaag privileges verspeeld hè! Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh, da's al 1 meer dan mijn praktijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:58 schreef twist02 het volgende:
Nope, helaas...![]()
1 verloskundige heeft 1 beoordeling(wel een 9.7)
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga het ook zeker wel doen hoor! Het is even een drempeltje, maar ik weet ook hoe leuk dat over tien jaar is. En met een goede fotograaf pakt het ook meestal best goed uitheel mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuurlijk wel! Ik vind jou een keileuke kop hebben!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:33 schreef AwayTL het volgende:
Lt wat naar klinkt dat. Je telefoon maar dicht bij je houden de komende tijd. Fijn dat het nu weer goed gaat.
Sq, zwanger of niet zwanger. Vind je prachtig! En zo'n mooie foto krijgen ze echt niet uit mii geperst hoor! (Ik ga zelf overigens wel overal met mn face op de foto, het heeft nog niet geholpen qua fotogeniekheid)
Dat zijn de betere szpeziaal voor jullie uiteraardquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Ik vind jou een keileuke kop hebben!
Grappig eigenlijk, dat mensen dat nooit van zichzelf zien(ik inclusief) Zet je wel aan het denken!
Mm haribo.. *gaat snuffelen in de kasten*quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:04 schreef Crumpette het volgende:
lang leve spiegelfoto's![]()
mijn zoon en ik kijken GB Bake-offen er is hier ook haribo.. ok ik geef het toe, ik heb een slechte eet-dag
Zakjes knijpfruitquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:21 schreef Crumpette het volgende:
wat is fruit en fun?
Hier is verder ook niks in huis hoor, heb het echt speciaal voor mezelf gekocht![]()
Merci is ook lekker SQ (mits pure choco)
kan ook best, dat borstvoed je er gewoon weer afquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:25 schreef Crumpette het volgende:
zag vanmorgen op de weegschaal dat de engeland-schade niet zo groot was als gedacht, dus nou denk ik half een beetje "ach, kan er ook nog wel bij"
cooooooookieeeeessssquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan ook best, dat borstvoed je er gewoon weer af#jointhedarkside
die plaatjequote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:31 schreef Crumpette het volgende:
[..]
haha ja dat weet je niet als je geen kinderen hebt![]()
als het je troost, ik heb wel eerst een appel gegeten voor de haribo openging.
[ afbeelding ]
je kunt ook nog wat haribo proberenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:44 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Thnx allemaal, voel me echt wel beter en voel haar de laatste uren weer drukker en drukker worden
hopen dat het hier wat blijft
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:45 schreef AwayTL het volgende:
Waarom denk je dat ik dat in huis heb?!
Dan heeft de visite ook eens koekjes.
sugar rushquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:45 schreef Crumpette het volgende:
[..]
je kunt ook nog wat haribo proberenmijnes doet dansjes nu
quote:
*bied skittles een makroon of 6 aan*quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:56 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
Ik vreet alles op waar kokos in of op zit![]()
Hier zijn de kasten leeg.Naja vol gezonde dingen, dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Ah! Maar die zijn allebei mooiquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:56 schreef AwayTL het volgende:
Haha nee hoor crumpette, dat is de werktitel..
De naam zitten we nu op 2. Je ex en die ik wil;).
wigger!!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:56 schreef Skittles het volgende:
[..]![]()
Ik vreet alles op waar kokos in of op zit![]()
Hier zijn de kasten leeg.Naja vol gezonde dingen, dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Heb ik niet in huisquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:45 schreef Crumpette het volgende:
[..]
je kunt ook nog wat haribo proberenmijnes doet dansjes nu
Ik ben nog pro 'knuffel mie', en ik ga even in een verdomhoekje nadenken wat de eerste ook alweer wasquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:01 schreef Crumpette het volgende:
[..]
Ah! Maar die zijn allebei mooikan zelfs er doorheen kijken dat mijn ex ook zo heette. Maar voor de gelijkheid in hoeveelheid lettergrepen samen met V, zou ik gaan voor de naam die jij wilt. Bekt lekker, die twee namen in 1 adem.
Bij mij zijn eigenlijk alle twee-lettergrepige namen nu afgevallen, en staat de eerste nog bovenaan.. maar ik ben iets verder in het nadenken daarover dan, wat wel lastig is. Wil hem niet opjagen, maar tegelijkertijd ook wel
![]()
ja, die heb ik dus op vakantie geprobeerd ook, maar het kwam er gewoon niet uit. Ik kreeg het ineens niet meer over mn lippen, en ontweek het zeggen van zijn "naam" op dat moment. Dat is een duidelijke afvaller volgens mij danquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:06 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Ik ben nog pro 'knuffel mie', en ik ga even in een verdomhoekje nadenken wat de eerste ook alweer was
Hier was de klacht: 'Shit! Daar gaat m'n vakantieplanning' nadat hij vlak voor een maandje Thailans raak schootquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:39 schreef Stormqueen het volgende:
Lol, mijn man: als je meteen de eerste keer raak schiet heb je er zo weinig lol aan....
wij gaan dit weekend 2 weken Spanje. Ergens heb ik spijtquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:48 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Hier was de klacht: 'Shit! Daar gaat m'n vakantieplanning' nadat hij vlak voor een maandje Thailans raak schoot
oh, maar jij mag gewoon cerveza hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:03 schreef Nikooos het volgende:
[..]
wij gaan dit weekend 2 weken Spanje. Ergens heb ik spijt
volledig respect voor de vrouwen die het echte zware werk doen hoor!! Maar dat ene wat ik kan doen kan je maar beter goed doen toch?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:35 schreef Stormqueen het volgende:
Tsja, voor de man houdt het fysieke presteren daar ook meteen op, dus meestal zijn ze daar erg trots opmaar goed gedaan hoor!
dat komt goed. Zal uit coulance geen sangria bestellenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh, maar jij mag gewoon cerveza hoor
in theorie wel. ware het niet dat ik om 22:00 K.O. in de tent lag en om 5 uur wakker werd om te zeiken en dan acuut nergens meer zin in hadquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:06 schreef Crumpette het volgende:
Fijn LT!![]()
SQ, iig kon je toen nog vieze tentseks hebben. Dat schijnt iets te zijn op lowlandstoch?
extra fijn dus dat het snel raak was!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:07 schreef Nikooos het volgende:
[..]
volledig respect voor de vrouwen die het echte zware werk doen hoor!! Maar dat ene wat ik kan doen kan je maar beter goed doen toch?
Maar het had voornamelijk te maken met de endomitriose en het zware hormoongebruik daarvoor. Na het stoppen liet de eerste menstruatie erg lang op zich wachten. Maar de tweede hopelijk (waarschijnlijk) nóg langer.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
(Iedereen die nuchter de lowlandstoiletten heeft geroken om 5 uur 's morgens weet wat dat met je libido doet)
Herkenbaar! Ik wist wel eerder wie me ging overnemen, maar omdat mijn werkgever geen vergoeding kreeg als ik nog niet met verlof was, mocht ik maar een half dagje overdragenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je de SEO, nts? Succes!
Gefeliciteerd met je trouwdag Fee
En kwak ook weer succes uiteraard![]()
Na vandaag nog twee weekjes werken en mijn baas heeft nog steeds geen vervanging geregeld of uberhaupt aangegeven wie mijn werk mag / moet gaan overnemen![]()
![]()
Ik ga toch maar eens whinen, anders moet ik straks mijn gehele werk in 1 laatste middag gaan overdragen
Jeej!!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik doe een megaluie +1 op Radyhyn's post en val even binnen met mijn 37-weken-wisseldag. Whoa, like, 37 weken.
Vorige keer helaas niet. Behalve als het mijn zoon betreftquote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:43 schreef AwayTL het volgende:
Fee gefeli.
Kwak succes straks en plezier natuurlijk met extra spieken.
Haha Phaidra. Misschien blijft het assertieve wel!
Uiteraard! Standaard rol vuilniszakken ook in je tas, je weet maar nooit!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:29 schreef Razztwizzle het volgende:
Een meisje voor Diemux, wat leuk
En ja, 37 weken is wel even een ding ja. Toch maar weer eens wat dingen in dat koffertje stoppen. En moet ik nu ook overal op matjes danwel handdoeken zitten?
Hoezo? Bang dat ze de vervanger leuker vinden?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:07 schreef kwakz0r het volgende:
Woehoe Razz! 37 wkn. O.m.g.
Irritant dat met die overdrachten. In t onderwijs moet dat natuurlijk sowieso buiten je lessen om dus niet zo snel last van. Al ben ii wel heel nerveus hoe mn vervangster t gaat doen
dat ja. De vervanger is vaak nogal een makkelijk doelwit om te plagen, want de gevolgen zijn goed te overzien voor de leerlingen. Die komen ze niet meer tegen volgend jaarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:26 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Hoezo? Bang dat ze de vervanger leuker vinden?. Niet doen hoor. Het is een heel ondankbare taak om vervanger te zijn. Leerlingen weten ook dat zo'n docent er maar tijdelijk is en zijn aan jou gewend. Ze hebben het mijn vervangster bijvoorbeeld heel erg moeilijk gemaakt. Die wilde er halverwege bijna het bijltje bij neergooien.
.
Ja nou daar ben ik ook bang voor... Dat ik puinhopen aantref bij terugkomst (of dat ze dat arme meisje slopenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:26 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Hoezo? Bang dat ze de vervanger leuker vinden?. Niet doen hoor. Het is een heel ondankbare taak om vervanger te zijn. Leerlingen weten ook dat zo'n docent er maar tijdelijk is en zijn aan jou gewend. Ze hebben het mijn vervangster bijvoorbeeld heel erg moeilijk gemaakt. Die wilde er halverwege bijna het bijltje bij neergooien.
.
Ik had t juist andersom! Bij de vk staat alles op zo'n kaart en ik heb nooit iets gezien meer dan vage opmerkingen tussen neus en lippen door als ik er zelf specifiek naar vroegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat fijn Kwak! Een hele geruststelling lijkt me! En v.w.b. de vervangster - ik snap de zorgen, en ik heb ze ook wel, maar remember: niet jouw probleem, en wat je ook tegenkomt na je verlof, dat lost zich vanzelf ook wel weer op.
Crumpmijn strategie: een mesje waar je je bijna niet aan kan snijden (Venus) en dan maar gewoon op de tast en hopen dat het goedkomt
.
Ik hoop trouwens dat morgen bij de verloskundige ze een beetje kan inschatten hoe groot m'n kind is. Ik heb daar eigenlijk alleen bij de 3D-echo wat over gehoord (aardig gemiddeld met lange benen) maar verder eigenlijk nooit wat. Dat lijkt me goed, toch? Door iedereen hier met een medische indicatie heb ik het idee dat je van de 'gewone' verloskundige soms toch wat minder info krijgt ofzo.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja die kaart! Ik moet die vage codes en afkortingen nog eens opzoeken, want ik weet nooit wat ze betekenen. Dat staat dan weer op m'n "Ohja"-lijstje met dingen die ik steeds vergeet.
Gisteren wist ik trouwens m'n eigen pincode niet meer dus moest ik van de gezamenlijke rekening pinnen, vergat ik bij twee winkels m'n pinpas uit het apparaat te halen en was ik het parkeerkaartje kwijt. Mijn IQ daalt met de dag geloof ik.
Ik kon gewoon langsgaan, maar je moet er dan wel echt tussen acht en half tien zijn (beter vijf voor acht zeg maar).quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:02 schreef Crumpette het volgende:
Kwak das fijn!klinkt goed. en je herinnert me eraan dat ik ottg moet doen, eens ff het ziekenhuis bellen! moet op afspraak, toch? oh en mag ik je nog een keer storen voor die ene 3d echo toko die volgens jou goed bereikbaar was per ov?
ik weet niet eens meer in welk topicnummer je dat noemde
om dat terug te zoeken..
Razz: ja ik heb ook zo'n venus, maar kan er nog wel een aardig slagveld van maken hoor. Lang leve mijn tien jaar oude gilette systeempje met een waar rooster over de mesjes zodat je je écht niet kan snijden
. Enkel op de tast levert best belabberde resultaten op hier
Ja kan prima hoor. Ik val ook op mn zij in slaap en word soms wakker op mn rug (of half op mn buikquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:08 schreef Gevalletje het volgende:
Ohja!voor de 37 weken van Razztwizzle vergeten!
Het is met 10 weken toch nog oké als je op je rug slaapt? Las laatst dat dat na een tijdje nieteer mag. Ik dacht nog, maakt niet uit, ik slaap altijd op m'n zij! Tot ik een week terug ineens wakker begon te worden op m'n rug. Soms draai ik dan maar gauw om, soms ben ik zo wakker niet en blijf ik nog lekker even zo liggen tot ik het me herinner.. Vanaf wanneer wordt dit een probleem? En zijn er tips om op je zij te blijven?
Gister op werk (kringloop) liet een collega me een speelkleedje zien met van die bogen die erop kunnen met knuffeltjes. Met nog een arm voor aan de box met muziekdoosje en Fabeltjeskrant knuffeltjes. Heel schattig en zag er nog goed uit! Verpakking zat er ook nog netjes bij. Van m'n hormonen mocht ik em kopen, maar van m'n collega's mocht dat niet, ze vonden dat ik em als cadeautje zo mee moest nemen!m'n eerste babyspulletje!
Bij thuiskomst kwam m'n moeder ook nog langs met een tube Zwitsal buikbalsem, begint nu allemaal echt te worden hoor!
Helaas besluit m'n kat daarna te vechten met een andere kat vlak naast de sloot.. Dus ja hoor, even later kwam er een drijfnatte kat met vieze vegen in z'n vacht binnen gelopen
Eh....quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:51 schreef Razztwizzle het volgende:
McFlurry![]()
maar.. dat mocht toch niet want softijs-bacterieën-yadayadayada?
Ik heb ze nu 37 weken niet gegeten. Zeg me dat dat niet voor niks was.
Sorryquote:
Moet je dan nu al betalen? Ik hoefde mijn kinderwagen pas bij aflevering te dokkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:56 schreef Crumpette het volgende:
echt? die softijsshit? niet over nagedacht eigenlijk want eet nooit softijs.. en ontwijk de Mac eigenlijk ook altijd. Maar dank Kwak voor de tip! heb de site hier open staan nu.. even met
overleggen wanneer hij terug is. Misschien kunnen we er een rondje ikea aan vastplakken ofzo, want delft
dit soort dingen zou ik dan eigenlijk al bijna nalaten omdat het weer zo'n ontzettende onderneming is zonder auto.
Gevalletje, ik slaap ook nog wel vaak op mijn rug hoor, je merkt het vanzelf als je lijf (of je baby) protesteert tegen een bepaalde houding.![]()
De kinderwagen die ik wil is pas leverbaar begin oktobermijn hormonen willen hem nu al bestellen want "dan is dat maar gedaan
" maar mijn hoofd vind dat dom, 1000 euro betalen voor iets wat je pas over 2 maanden krijgt
dilemma!!
Nee want vandaag houd ik pyjamadag na twee dagen schoonmoeder en twee dagen mijn moeder op bezoekquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sorry
Softijs uit achterafcafetaria's is inderdaad af te raden, maar door die machines van de Mac wordt dagelijks zo genadeloos veel ijs gepompt dat dat volkomen veilig is
Troost je in elk geval: je bent niet de eerste!
Of zit je al in de auto naar de McDrive?
Wij konden kiezen of we nu al betaalden of bij aflevering over 6 wekenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:56 schreef Crumpette het volgende:
echt? die softijsshit? niet over nagedacht eigenlijk want eet nooit softijs.. en ontwijk de Mac eigenlijk ook altijd. Maar dank Kwak voor de tip! heb de site hier open staan nu.. even met
overleggen wanneer hij terug is. Misschien kunnen we er een rondje ikea aan vastplakken ofzo, want delft
dit soort dingen zou ik dan eigenlijk al bijna nalaten omdat het weer zo'n ontzettende onderneming is zonder auto.
Gevalletje, ik slaap ook nog wel vaak op mijn rug hoor, je merkt het vanzelf als je lijf (of je baby) protesteert tegen een bepaalde houding.![]()
De kinderwagen die ik wil is pas leverbaar begin oktobermijn hormonen willen hem nu al bestellen want "dan is dat maar gedaan
" maar mijn hoofd vind dat dom, 1000 euro betalen voor iets wat je pas over 2 maanden krijgt
dilemma!!
Godsamme, dat is veel gemoeder achter elkaar!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:59 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee want vandaag houd ik pyjamadag na twee dagen schoonmoeder en twee dagen mijn moeder op bezoek. Maar ik heb wel ernstig de neiging om vanaf morgen de achterstand in te gaan halen
.
ja, als je hem komt afhalen idd. Heb nog altijd geen auto, en het is wéér een trip naar een of andere toko in de middle of nowherequote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Moet je dan nu al betalen? Ik hoefde mijn kinderwagen pas bij aflevering te dokken
ik eet ze nu ook niet hoor. Je zult maar net die ene machine treffen die niet goed schoon is.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:51 schreef Razztwizzle het volgende:
McFlurry![]()
En Nikoos, wat lief voor je schoonouders!
Vergis je daar niet inquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:03 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ja, als je hem komt afhalen idd. Heb nog altijd geen auto, en het is wéér een trip naar een of andere toko in de middle of nowhereben erg geneigd ze hem me maar aan huis te laten leveren. Ik kijk wel de youtube over hoe je hem in elkaar zet
Ja, best welquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Godsamme, dat is veel gemoeder achter elkaar!
Death by McFlurry, dat klinkt als een interessante noviteit...
Dat is zeker mooi meegenomenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ja, best welVooral m'n man vond het wat druk in huis. Kan hij mooi wennen voor straks met baby en kraamhulp en oma en visite
. Maar, wel fijn: de beide moeders zijn wel heel erg van het aanpakken, dus er is nu gestofzuigd en gedweild en de was is klaar en hangt alweer gestreken in de kast en ik moet verplicht middagdutjes doen als ze er zijn enzo, dus wel heel lief
!
ja dat hoop ik ook inderdaad. Maar afgelopen dindag nog steeds in stuit.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
Leuk idee Nikooos!
Gevalletje, ik slaap ook nog wel eens op mijn rug hoor. Als het vervelend wordt draai je vanzelf wel!
(ik merk het vooral omdat de druk op mijn blaas dan toeneemt en ik dan moet zeiken als een os en dan word ik wakker)
Arme Razz is zwangerschapsdement![]()
WMIK, nog steeds in stuit? Ik hoop dat ie snel draait!!
Krijgerrtje, alles kan, maar als je kindje al een tijdje head down ligt is het niet zo aannemelijk dat ze nog grote draaien gaat maken
Officieel wel geloof ik, vooral als je de hygiëne niet vertrouwt. Bij de mac zijn ze daar behoorlijk streng op en wordt t apparaat nin stop gebruikt dus er zit geen oude zooi in/aan.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:51 schreef Razztwizzle het volgende:
McFlurry![]()
En Nikoos, wat lief voor je schoonouders!
Ik ook, maar ik kom er echt nooit! (1x nu sinds ik zwanger ben)quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, ik vreet bij elk Macbezoek wel een flurry of een sundae of een schuddemelk
Die ken ik helemaal niet. Is dat een seizoensproduct? Is dat dan ook net zo lekker als softijs?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:21 schreef DJMO het volgende:
wie riep er softijs?? ik ga vanavond deze maken![]()
[ afbeelding ]
fijn van de goede echo NTS! (verder nauwelijks bijgelezen excuze et moi)
is nieuw, hoe het smaakt weet ik nog niet, ik ga 't vanavond voor 't eerst makenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:25 schreef Risu het volgende:
[..]
Die ken ik helemaal niet. Is dat een seizoensproduct? Is dat dan ook net zo lekker als softijs?
Oh, geef maar een review dan, ben benieuwd.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
is nieuw, hoe het smaakt weet ik nog niet, ik ga 't vanavond voor 't eerst maken
Nee ze vroeg hoe het ging en toen zei ii dat het nu wel weer beter ging maar dat ik het even heel moeilijk heb gehad, en dat t ineens allemaal zo medisch was etc. Eigenlijk wat ik hier vorige keer zei. Ze reageerde zo goed dat ik ook niet echt behoefte meer heb om er met een speciaal iemand over te praten ofzo.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:46 schreef Skittles het volgende:
Rady wat een lieve panda(van ebay?)
Gefeliciteerd met je trouwdag Fee!
Razz al 37 weken![]()
Goede echo voor NTS![]()
Wat fijn van het goede nieuws Kwak. Waarom moest je huilen? Had je het niet verwacht?
En verder zijn jullie allemaal vreetzakken
*veegt gooey chocolade uit mondhoekquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:47 schreef JufMariska het volgende:
*probeert ongezien Magnum-White-papiertje weg te moffelen
Oh, dan was het volgens mij DAD die ik zoiets zag schrijven! Nou, gelukkig maar.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja nou daar ben ik ook bang voor... Dat ik puinhopen aantref bij terugkomst (of dat ze dat arme meisje slopen). Ze is heel onervaren en komt ook wat fragiel over (de woorden van een lieve leerling die haar zag toen ze een dagje observeerde bij mij).
Dat ze mijn vervanger leuker kunnen vinden was nog niet één keer bij me opgekomen
Nou ik had het bij Ow wel..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:29 schreef Crumpette het volgende:
[..]
dat ja. De vervanger is vaak nogal een makkelijk doelwit om te plagen, want de gevolgen zijn goed te overzien voor de leerlingen. Die komen ze niet meer tegen volgend jaar. Geen benijdenswaardige positie volgens mij!
ik zou alleen voor de doos al betaald hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:14 schreef Radyhyn het volgende:
Lekker net 2 kiwi's gegeten![]()
Skittles, niet van Ebay, vrienden van ons waren aan het shoppen in Antwerpen en waren 't lampje tegengekomen.. en meteen als cadeautje gekocht voor ons![]()
Nee, het is ook niet de lamp an sich die het 'm doet voor mequote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:17 schreef Radyhyn het volgende:
Jij houdt toch helemaal niet van C00t beestjes voor de baby SQ? Of maak je een uitzondering voor vage japanse chinese meuk?![]()
Ik kon 'm al niet vinden.. maar was blijkbaar in de war met dezequote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:14 schreef Radyhyn het volgende:
Lekker net 2 kiwi's gegeten![]()
Skittles, niet van Ebay, vrienden van ons waren aan het shoppen in Antwerpen en waren 't lampje tegengekomen.. en meteen als cadeautje gekocht voor ons![]()
Nog niet over nagedacht eigenlijk, maar je kan toch ook vragen of ze wat later willen komen zodat je samen thuiskomt?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:22 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Zit me af te vragen... Dekraamzorg bied de service aan dat als we bellen vanuit het ziekenhuis, dat ze dan bij ons thuis zijn op het moment dat we thuis komen. Vind ik heel netjes maar wil liever eerst met z'n drietjes samen voor het eerst thuis komen.
Misschien zakt me dan wel de moed in de schoenen en ben ik blij dat er iemand staat. Maar mijn romantische idee is samen thuiskomen op het moment.
Wat zijn jullie plannen hiermee?
Oohhh.. dat had ik niet achter je gezocht!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb wel een shirtje met een babygiraffe en een babytijger gekocht voor Henka!
Zelfs ik heb soft spotsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:25 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Oohhh.. dat had ik niet achter je gezocht!![]()
Soms kan je er gewoon niet omheen
Ben zelf ook totaal niet van de Disney/Cars/Planes kleertjes en schoentjes en pyamaatjes en bekers en rugzakjes en handdoeken en en en ...
Maar als de kleine daar nou heeeel blij van zou worden... tja.. (als hij wat ouder is natuurlijk)...
En alles veur 't jong hé![]()
Ben wel weer van de schattige beestjes en manga achtige spul en comic spul en nerd spul.. en waar ligt de grens..
+1quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:25 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Oohhh.. dat had ik niet achter je gezocht!![]()
Soms kan je er gewoon niet omheen
Ben zelf ook totaal niet van de Disney/Cars/Planes kleertjes en schoentjes en pyamaatjes en bekers en rugzakjes en handdoeken en en en ...
Maar als de kleine daar nou heeeel blij van zou worden... tja.. (als hij wat ouder is natuurlijk)...
En alles veur 't jong hé![]()
Ben wel weer van de schattige beestjes en manga achtige spul en comic spul en nerd spul.. en waar ligt de grens..
Ja dat zie ik helemaal voor me, wehehehequote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:25 schreef Tante_Soesa het volgende:
Dan spreek je toch een iets later tijdstip af met de kraamzorg als je belt? Dus je verwacht om 4 uur thuis te zijn en vraagt of ze er om 5 uur willen zijn, ik noem maar iets. Ik vond het zelf heel fijn dat ze er meteen (nouja, 10 minuutjes later) was. E had nog niet gedronken omdat ze misselijk was en ik wilde haar graag meteen aanleggen. Sowieso is de thuiskomst wel bijzonder, wij zaten op de bank met onze baby slapend in de maxi cosi elkaar aan te kijken: en nu?
dat lijkt me ook zo leuk! Eerst even samen zijn. Hoeft ook niet lang want ik wilook heel graag dat de bv slaagt. Denk dat k dat okk doe, een half uur later afspreken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:25 schreef Tante_Soesa het volgende:
Dan spreek je toch een iets later tijdstip af met de kraamzorg als je belt? Dus je verwacht om 4 uur thuis te zijn en vraagt of ze er om 5 uur willen zijn, ik noem maar iets. Ik vond het zelf heel fijn dat ze er meteen (nouja, 10 minuutjes later) was. E had nog niet gedronken omdat ze misselijk was en ik wilde haar graag meteen aanleggen. Sowieso is de thuiskomst wel bijzonder, wij zaten op de bank met onze baby slapend in de maxi cosi elkaar aan te kijken: en nu?
in alle eerlijkheid ik ben zo mensenschuw als de pestquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat zie ik helemaal voor me, wehehehe
Maar DND, het is denk ik heel persoonlijk! Ik zou het wel graag willen denk ik, maar jij bent volgens mij ook wel erg op jezelf en dan is het misschien juist helemaal niet fijn. Onthoud: niets moet!
Die is van dezelfde serie! (stond op de zijkant van de doos!)quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:23 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik kon 'm al niet vinden.. maar was blijkbaar in de war met deze
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:26 schreef Skittles het volgende:
[..]
+1![]()
Ik heb gisteren Ebay af zitten struinen op zoek naar een DBZ pakje/romper/iets
dat klinkt zo lief!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
Het ligt denk ik ook wel aan het tijdstip van thuiskomst, bij ons was het hoogzomer aan het einde van de middag. Alle kraamverzorgsters waren al aan het werk en hadden al een dag gewerkt. We krijgen wel opstarthulp uiteraard maar ze kon maar 1 uur/ 1,5 uur blijven. Alle informatie was welkom want daarna moesten we gewoon zelf de nacht door. Het is dus niet eens i mij opgekomen om haar later te laten komen.
Ja, maf is dat hoor. Het was dat zij mij naar bed stuurde, dekentje van baby afhaalde, baby uit de mc haalde en aan mij gaf etc. Anders hadden we daar denk ik nog wel een uur verwonderd gezeten
Veel te weinig, valt tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wil m'n vriend weer iets hebben van TMNT voor dochter. Arm kind wordt straks nog gezien als onze verkleedpop![]()
Dus als er over een paar jaar een meisje voorbij huppelt met dit soort kleding aan
die hoort bij ons.![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:44 schreef Skittles het volgende:
[..]
Veel te weinig, valt tegen
bij de large, een heel.leuk kinderrugzakje van de turtlesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wil m'n vriend weer iets hebben van TMNT voor dochter. Arm kind wordt straks nog gezien als onze verkleedpop![]()
Dus als er over een paar jaar een meisje voorbij huppelt met dit soort kleding aan
[ afbeelding ]
die hoort bij ons.
omg, ze hebben zelfs een tmnt monopoly spelquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:05 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
bij de large, een heel.leuk kinderrugzakje van de turtles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaa die bazenelandentrui heb ik ook gehaald!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:53 schreef AwayTL het volgende:
Vanochtend naar de primark geweest. Jezus wat een drukte!! Wel eel gehaald voot V. Niks voor de baby eigenlijk. Truien met vosjes en eland! En veel vesten, want alles is meneer te groot.
Heb ook mooi wat rekbare kleding voor mezelf gehaald!
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:23 schreef NotTheSame het volgende:
Sorry, weer een egopost want ja, waar hier na positiviteit altijd iets komt om de stemming 360 graden te draaien...
Spoiler want niet baby-gerelateerdBuh, wat ontzettend kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel sterkte!
disclaimer
[..]
Als man zeg ik: "Geniaal!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wil m'n vriend weer iets hebben van TMNT voor dochter. Arm kind wordt straks nog gezien als onze verkleedpop![]()
[ afbeelding ]
die hoort bij ons.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto van m'n bollie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest trouwens wel even wennen aan m'n eigen kind want ze lijkt namelijk helemaal niet op de andere 2![]()
ik wens jullie allemaal nog een hele fijne zwangerschap en een voorspoedige bevalling toe.
en heb vertouwen in je lichaam, want wij kunnen dit gewoon.
NTS sterkte met je oma
+1 op allesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:24 schreef kwakz0r het volgende:
Och NTS, dat is ook heel verdrietigsterkte!
en het woord egopost wil graag toevoegen aan de verboden woordlijst.
[..]
niets mis meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wil m'n vriend weer iets hebben van TMNT voor dochter. Arm kind wordt straks nog gezien als onze verkleedpop![]()
[ afbeelding ]
die hoort bij ons.
[ Bericht 22% gewijzigd door mignonne op 28-08-2014 21:06:27 ]:)
Met dank aan DnD voor de Large tip:quote:Op donderdag 28 augustus 2014 17:20 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Rebel!
Oh en die tmnt trui! Dat kan n meid ook best aan toch?!
En doe ns n link vh monopoly...
Oh.My.God. Must.Have.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:19 schreef kwakz0r het volgende:
Ze hebben nu parfait ijs. Saus, ijs, saus en dan slagroom. Ermahgerd. Mag ik nu echt niet. En ik wil het.
Ik heb ook een hekel aan op de foto gaan, maar doe het nu bewust wél. Stel nou (brrrrr) dat ik kom te overlijden, wil ik graag dat mini foto's heeft van mij. Dat is dan zo veel waard!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:41 schreef Risu het volgende:
Jammer.
Oh ja, SQ, ik vind dat echt een superleuke foto. Maar ik ben eigenlijk nog geen foto's van jou tegengekomen waar je er niet leuk op staat. Jij hebt gewoon een leuk gezicht. En nou zwanger ook een mooie buik erbij.
Mijn schoonmoeder wil ook niet op foto's. Daarom heb ik van haar zo weinig foto's van onze trouwdag. Das eeuwig zonde. Daar ga ik dus zeker wel aan trekken straks met baby. Ze moet wel in baby's fotoboek! En jij in de jouwe.
zo'n knuffeltje heeftquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, het is ook niet de lamp an sich die het 'm doet voor meAl is ie wel leuk!
Ik heb vooral de schijtschurft aan Disney en die kutbeesten met die enge ogen:
[ afbeelding ]
maar ook aan eigenlijk alle tekenfilmbeesten eigenlijk
Ouderschap wordt een lijdensweg voor me
mijn nichtjes vinden ze ook helemaal awesome, but they hunt me in my sleepquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:31 schreef Crumpette het volgende:
[..]
zo'n knuffeltje heeftdus laatst voor baby gekocht
ik vond hem wel lief
maar het is een schildpad en hij ziet er eigenlijk gewoon stoned uit
, net zoals echte schildpadden.
tis deze:quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:33 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mijn nichtjes vinden ze ook helemaal awesome, but they hunt me in my sleep
Maar die hebben ook die hysterisch paarse enzo
oh, cute!!!! Die wil ik ook!!!!!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:41 schreef Crumpette het volgende:
[..]
tis deze: [ afbeelding ]
het zijn de hang-oogjes, die doen het hem geloof ik![]()
het was ook niet mijn eerste keus denk ik, maar het was het eerste wat hij op eigen houtje voor zijn zoon heeft gekocht, en een referentie aan onze ontmoetingen met deze jongens in het wild tijdens die vakantie waar ik zwanger werdvandaar.
t was curacao, maar we noemen hem geen Willem hoorquote:Op donderdag 28 augustus 2014 19:13 schreef kwakz0r het volgende:
Oh crump, gaan jullie m geen geografische naam geven dan?
Bangkok (leuk met n Engelse papa)
Of was t Aruba?
Bezwangerd op vakantie, wat mooi! *snif* (dat soort verhalen is een soort droomversie voor deze ivf-er, sorryquote:Op donderdag 28 augustus 2014 18:41 schreef Crumpette het volgende:
[..]
... die vakantie waar ik zwanger werdvandaar.
Ja, heb de knoop toch maar doorgehakt. Vlakbij, 3 vrouwen (die er op de foto heel lief uitzien), eigen echoapparaat inderdaad en volgens mij doen ze zelfs de 20 weken echo zelf.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:24 schreef Risu het volgende:
Twist, vk zoeken. Heb je er nou al een? Ikzelf heb ook mogen kiezen. Doorslaggevend was bij mij degene met eigen echo apparaat en een volledig vrouwelijk team. Nu ik een paar keer ben geweest, heb ik zeker geen spijt. Superaardig en denken goed mee. Nemen de tijd voor je en ik heb het idee dat ik er alles kwijt kan wat dwars zit. Echocentum ben ik weleens geweest met een vriendin, en die zijn toch flink afstandelijker vind ik. Dus blij met eigen vk achter de echokop.
Mehquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:23 schreef NotTheSame het volgende:
Sorry, weer een egopost want ja, waar hier na positiviteit altijd iets komt om de stemming 360 graden te draaien...
Spoiler want niet baby-gerelateerd
Nope. Het is ook geen echte misselijkheid, het is meer dat mijn eten gewoon er uit moet omdat ik het idee heb dat ik scheur. En dat is steeds als ik meer dan drie happen heb gegetenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:17 schreef AwayTL het volgende:
Verjaardagsbatsje bij ons!
Ach t gaat wel lekker met t kotsen SQ. Had je dat in t begin ook?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:37 schreef Zoë23 het volgende:
SQ vervelend
VerjaardagsbatsAwayTL
Leuk cadeautje waar je lang plezier van hebt
Pff. Weet echt niet hoe ik moet zitten. Niets is prettig. Het voelt alsof mijn huid scheurt/uitrekt als ik een beetje 'relaxed' wil zitten en als ik gewoon recht zit of kleermakerzit dan duwt er een baby zo hard tegen mijn buik dat het ook niet echt prettig is.
Hoe moet ik dat nog 10weken doen?![]()
gewoon accepteren en doorgaan i know ..
Heel stom misschien, maar omdat ik mijn bovenlichaam zo klein heb zat v ook lekker hoog. Heb toen bureaustoel beneden gezet en um op standje 'sportauto' gezet. Had ik net iets meer ademruimte en kon nog zitten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:37 schreef Zoë23 het volgende:
SQ vervelend
VerjaardagsbatsAwayTL
Pff. Weet echt niet hoe ik moet zitten. Niets is prettig. Het voelt alsof mijn huid scheurt/uitrekt als ik een beetje 'relaxed' wil zitten en als ik gewoon recht zit of kleermakerzit dan duwt er een baby zo hard tegen mijn buik dat het ook niet echt prettig is.
Balen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:37 schreef Zoë23 het volgende:
SQ vervelend
VerjaardagsbatsAwayTL
Ja dat kan wel in bed maar niet op de bank. Lig meestal ook wel een paar keer per dag eventjes op bed. Heb nu alleen nog geen zin om te slapen maar misschien is dat wel het verstandigst.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Balen.Misschien in plaats van zitten gewoon gaan liggen op je zij ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |