abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 augustus 2014 @ 09:58:42 #126
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_143908954
Jaaa, Razz 37 weken *O*
pi_143908974
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 09:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik doe een megaluie +1 op Radyhyn's post en val even binnen met mijn 37-weken-wisseldag. Whoa, like, 37 weken :o .
Jeej!! :D Dan wordt het wel heeeeel serieus allemaal he!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143908994
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 08:43 schreef AwayTL het volgende:
Fee gefeli *O* .

Kwak succes straks en plezier natuurlijk met extra spieken :).

Haha Phaidra. Misschien blijft het assertieve wel!
Vorige keer helaas niet. Behalve als het mijn zoon betreft :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_143909145
Woehoe Razz! 37 wkn. O.m.g. :o

Irritant dat met die overdrachten. In t onderwijs moet dat natuurlijk sowieso buiten je lessen om dus niet zo snel last van. Al ben ii wel heel nerveus hoe mn vervangster t gaat doen :@
Kwak
  donderdag 28 augustus 2014 @ 10:13:27 #130
180174 Diemux
People vs Me
pi_143909268
Wij hebben gisteren onze 20 weken echo gehad, alles in orde en het wordt een meisje! Nu nog een naam bedenken...
pi_143909513
Gefeliciteerd, diemux, een meisje *O*
En wat een gek idee trouwens dat 2015 kindjes nu ook al zo ver zijn :o
  donderdag 28 augustus 2014 @ 10:29:17 #132
180174 Diemux
People vs Me
pi_143909608
Thanks, ja, tijd gaat zeer snel. (als vader to-be soms iets te snel maar ok :P)
pi_143909614
Een meisje voor Diemux, wat leuk O+

En ja, 37 weken is wel even een ding ja. Toch maar weer eens wat dingen in dat koffertje stoppen. En moet ik nu ook overal op matjes danwel handdoeken zitten :') ?
  donderdag 28 augustus 2014 @ 10:40:01 #134
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143909834
Gefeliciteerd met de goede echo en je meisje Diemux *O*

Gewoon matjes aan je broeken vast-spelden Razz :7
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_143910566
Goeiemorgen!

Away, damn, das ook geen fijne nacht -O- .. dutje? Maar welke mini noem jij nou 1.0 en welke 2.0?
Kwak succes in het ziekenhuis!
Fee gefeliciteerd! *O* hopelijk niet snotterend vieren vanavond..
NTS succes bij de echo!
Diemux een meisje O+ *O* gefeli!
Razz :o 37 weken! *O* meldplicht!

Potver wat kost het veel moeite om mijn foef een beetje te fatsoeneren deze dagen :') kan al bijna niks meer zien en ben ook een beetje bang om al te gekke houdingen aan te nemen ivm mn rug _O-
  donderdag 28 augustus 2014 @ 11:18:40 #136
149959 SQ
snelle trees
pi_143910632
quote:
1s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:29 schreef Razztwizzle het volgende:
Een meisje voor Diemux, wat leuk O+

En ja, 37 weken is wel even een ding ja. Toch maar weer eens wat dingen in dat koffertje stoppen. En moet ik nu ook overal op matjes danwel handdoeken zitten :') ?
Uiteraard! Standaard rol vuilniszakken ook in je tas, je weet maar nooit!
disclaimer
pi_143910791
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 10:07 schreef kwakz0r het volgende:
Woehoe Razz! 37 wkn. O.m.g. :o

Irritant dat met die overdrachten. In t onderwijs moet dat natuurlijk sowieso buiten je lessen om dus niet zo snel last van. Al ben ii wel heel nerveus hoe mn vervangster t gaat doen :@
Hoezo? Bang dat ze de vervanger leuker vinden? ;) . Niet doen hoor. Het is een heel ondankbare taak om vervanger te zijn. Leerlingen weten ook dat zo'n docent er maar tijdelijk is en zijn aan jou gewend. Ze hebben het mijn vervangster bijvoorbeeld heel erg moeilijk gemaakt. Die wilde er halverwege bijna het bijltje bij neergooien. :X .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_143910890
quote:
2s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:26 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Hoezo? Bang dat ze de vervanger leuker vinden? ;) . Niet doen hoor. Het is een heel ondankbare taak om vervanger te zijn. Leerlingen weten ook dat zo'n docent er maar tijdelijk is en zijn aan jou gewend. Ze hebben het mijn vervangster bijvoorbeeld heel erg moeilijk gemaakt. Die wilde er halverwege bijna het bijltje bij neergooien. :X .
dat ja. De vervanger is vaak nogal een makkelijk doelwit om te plagen, want de gevolgen zijn goed te overzien voor de leerlingen. Die komen ze niet meer tegen volgend jaar :P. Geen benijdenswaardige positie volgens mij!
pi_143911194
quote:
2s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:26 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Ja nou daar ben ik ook bang voor... Dat ik puinhopen aantref bij terugkomst (of dat ze dat arme meisje slopen :@ ). Ze is heel onervaren en komt ook wat fragiel over (de woorden van een lieve leerling die haar zag toen ze een dagje observeerde bij mij).

Dat ze mijn vervanger leuker kunnen vinden was nog niet één keer bij me opgekomen :P

verder: Diemux een meisje! *O*
Eh
Eh
Eh
...
ja, de onbereikbare foef van crumpette :')

En meer herinner ik me niet, sorry!

Goed nieuws hier: mag terug naar de reguliere spreekuren en iedereen was heel tevreden en lief. Had een arts assistente voor de gyn controle (en een co) en toen moest ik een beetje huilen en toen was ze extra lief en aanmoedigend. Voel me helemaal super nu.

Ook de curves gezien, echt van p>97 bij 20 WK naar het middenlijntje 4 wkn geleden. Om half één weer echo dus ben benieuwd en zit me nu even te vermaken in de lobby.

Oh en ik had vitamine D tekort dus daar heb ik nu tabletjes voor.

*O*
Kwak
pi_143911312
Wat fijn Kwak! Een hele geruststelling lijkt me! En v.w.b. de vervangster - ik snap de zorgen, en ik heb ze ook wel, maar remember: niet jouw probleem, en wat je ook tegenkomt na je verlof, dat lost zich vanzelf ook wel weer op.

Crump :D mijn strategie: een mesje waar je je bijna niet aan kan snijden (Venus) en dan maar gewoon op de tast en hopen dat het goedkomt :') .

Ik hoop trouwens dat morgen bij de verloskundige ze een beetje kan inschatten hoe groot m'n kind is. Ik heb daar eigenlijk alleen bij de 3D-echo wat over gehoord (aardig gemiddeld met lange benen) maar verder eigenlijk nooit wat. Dat lijkt me goed, toch? Door de verhalen van sommigen hier met een medische indicatie heb ik het idee dat je van de 'gewone' verloskundige soms toch wat minder info krijgt ofzo :@ .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2014 11:46:38 ]
pi_143911363
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat fijn Kwak! Een hele geruststelling lijkt me! En v.w.b. de vervangster - ik snap de zorgen, en ik heb ze ook wel, maar remember: niet jouw probleem, en wat je ook tegenkomt na je verlof, dat lost zich vanzelf ook wel weer op.

Crump :D mijn strategie: een mesje waar je je bijna niet aan kan snijden (Venus) en dan maar gewoon op de tast en hopen dat het goedkomt :') .

Ik hoop trouwens dat morgen bij de verloskundige ze een beetje kan inschatten hoe groot m'n kind is. Ik heb daar eigenlijk alleen bij de 3D-echo wat over gehoord (aardig gemiddeld met lange benen) maar verder eigenlijk nooit wat. Dat lijkt me goed, toch? Door iedereen hier met een medische indicatie heb ik het idee dat je van de 'gewone' verloskundige soms toch wat minder info krijgt ofzo :@ .
Ik had t juist andersom! Bij de vk staat alles op zo'n kaart en ik heb nooit iets gezien meer dan vage opmerkingen tussen neus en lippen door als ik er zelf specifiek naar vroeg :D

Nu zei ik: mag ik de curves zien, want ik zie nooit wat!
Kwak
pi_143911445
Ohja die kaart! Ik moet die vage codes en afkortingen nog eens opzoeken, want ik weet nooit wat ze betekenen. Dat staat dan weer op m'n "Ohja"-lijstje met dingen die ik steeds vergeet :') .

Gisteren wist ik trouwens m'n eigen pincode niet meer dus moest ik van de gezamenlijke rekening pinnen, vergat ik bij twee winkels m'n pinpas uit het apparaat te halen en was ik het parkeerkaartje kwijt. Mijn IQ daalt met de dag geloof ik }:| .
pi_143911489
Bij mij ligt het ook aan wie ik heb hoor! De ene laat uit zichzelf de curve zien met heel veel uitleg, bij de andere moet ik er zelf even om vragen.

Over afkortingen gesproken: hier al een tijdje bibi op mn kaart, ik geloof al de laatste drie afspraken. Ze zit al vroeg in mn bekken! En dat voor een tweede :7
pi_143911686
Yay Kwak! Mooi dat het zo goed gaat! Die tabletjes heb ik ook, bleek in maart al te weinig vit D te hebben, bloedtest afwachten om te zien of ik door moet gaan. Zijn maar kleine tabletjes trouwens!

Succes bij de echo NTS!

Dat herken ik Phaidra.. Bij ons was het dan niet meteen raak, maar toen ik hoorde dat ik eind maart uitgerekend ben dacht ik oh.. In maart eerst verjaardag broer, dan zijn trouwdag, dan verjaardag nichtje, gelijk daarna verjaardag schoonzus en daarna dan onze beeb. Drukte!

SQ, je staat gewoon goed op die buikenfoto's hoor! En die foto hier was prachtig! Ik kreeg het vroeger voor elkaar mijn gezicht onmogelijk op de foto te krijgen. Dat m'n ogen bijna dicht zaten en dan soms ook nog half weggedraaid.. 1x van m'n broer gehoord "zo, wat voor drugs had je daar op dan?!?" Terwijl ik die avond alleen wat water op had :'( . Nu focus ik me erop niet te knipperen en inmiddels sta ik er vaak best aardig op! (Met nog steeds uitschieters soms waarbij ik me afvraag hoe ik het voor elkaar heb gekregen zo te kijken)

Radyhyn panda O+ Beetje ehh.. Typische tekst erbij :P

Fee: gefeliciteerd met je trouwdag!

Zoë: had het verhaal gemist maar klinkt heftig! Gelukkig nu weer beter met je vader en een goede echo!

En Geppie: hoop dat het gauw goedkomt met haar armpje! Dat ze haar handje wel gebruikt lijkt me positief? Wat een mooi popje is ze O+

Zo, dat was em geloof ik wel weer.. Wilde gister enigzins op tijd gaan slapen, tot ik nog éven hier bij wilde lezen. En niet kon stoppen door de rel :'). Anyway, welkom DJMO, hoop gewoon op een goede zwangerschap!
pi_143911688
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 11:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja die kaart! Ik moet die vage codes en afkortingen nog eens opzoeken, want ik weet nooit wat ze betekenen. Dat staat dan weer op m'n "Ohja"-lijstje met dingen die ik steeds vergeet :') .

Gisteren wist ik trouwens m'n eigen pincode niet meer dus moest ik van de gezamenlijke rekening pinnen, vergat ik bij twee winkels m'n pinpas uit het apparaat te halen en was ik het parkeerkaartje kwijt. Mijn IQ daalt met de dag geloof ik }:| .
:D :*
pi_143911756
Bij mij klopte de laatste keer de kaart niet. Hadden het net gehad over dat ie nog wel kans heeft om te draaien (nu nog in stuit). Maar op de kaart stond dat dus niet. Toen ik er naar vroeg kwam er ook meteen een "oeps foutje, sja blijkbaar automatisch de normale ligging opgeschreven"en toen heeft ze t aangepast.

Maar denk dat ze met haar hoofd bij iets anders was. Want ze werd halverwege de afspraak gebeld door iemand met weeen en die zou een 2e krijgen en was vorige keer al snel bevallen. Dus ze wilde daar snel heen..
pi_143911795
Kwak das fijn! *O* klinkt goed. en je herinnert me eraan dat ik ottg moet doen, eens ff het ziekenhuis bellen! moet op afspraak, toch? oh en mag ik je nog een keer storen voor die ene 3d echo toko die volgens jou goed bereikbaar was per ov? :@ ik weet niet eens meer in welk topicnummer je dat noemde :@ om dat terug te zoeken..

Razz: ja ik heb ook zo'n venus, maar kan er nog wel een aardig slagveld van maken hoor :'). Lang leve mijn tien jaar oude gilette systeempje met een waar rooster over de mesjes zodat je je écht niet kan snijden :'). Enkel op de tast levert best belabberde resultaten op hier :D
pi_143912004
Ohja! *O* voor de 37 weken van Razztwizzle vergeten!

Het is met 10 weken toch nog oké als je op je rug slaapt? Las laatst dat dat na een tijdje nieteer mag. Ik dacht nog, maakt niet uit, ik slaap altijd op m'n zij! Tot ik een week terug ineens wakker begon te worden op m'n rug. Soms draai ik dan maar gauw om, soms ben ik zo wakker niet en blijf ik nog lekker even zo liggen tot ik het me herinner.. Vanaf wanneer wordt dit een probleem? En zijn er tips om op je zij te blijven?

Gister op werk (kringloop) liet een collega me een speelkleedje zien met van die bogen die erop kunnen met knuffeltjes. Met nog een arm voor aan de box met muziekdoosje en Fabeltjeskrant knuffeltjes. Heel schattig en zag er nog goed uit! Verpakking zat er ook nog netjes bij. Van m'n hormonen mocht ik em kopen, maar van m'n collega's mocht dat niet, ze vonden dat ik em als cadeautje zo mee moest nemen! O+ m'n eerste babyspulletje!
Bij thuiskomst kwam m'n moeder ook nog langs met een tube Zwitsal buikbalsem, begint nu allemaal echt te worden hoor!
Helaas besluit m'n kat daarna te vechten met een andere kat vlak naast de sloot.. Dus ja hoor, even later kwam er een drijfnatte kat met vieze vegen in z'n vacht binnen gelopen :P
pi_143912078
Voor mijn (schoon)ouders een mooi lijstje gemaakt om het bekend te maken.
Een dubbel lijstje met aan de ene kant 2 kleine sokjes en aan de andere kant een gedichtje.

Je kan me nog niet horen.
Je kan me nog niet zien.
Maar als ik in mei 2015 geboren word,
mag ik dan in dit lijstje misschien?

We wilden nog even wachten, maar we gaan met mijn schoonouders op vakantie en als mijn vriendin dan niet aan de sangria gaat, dan is dat nogal opvallend :')
pi_143912100
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:02 schreef Crumpette het volgende:
Kwak das fijn! *O* klinkt goed. en je herinnert me eraan dat ik ottg moet doen, eens ff het ziekenhuis bellen! moet op afspraak, toch? oh en mag ik je nog een keer storen voor die ene 3d echo toko die volgens jou goed bereikbaar was per ov? :@ ik weet niet eens meer in welk topicnummer je dat noemde :@ om dat terug te zoeken..

Razz: ja ik heb ook zo'n venus, maar kan er nog wel een aardig slagveld van maken hoor :'). Lang leve mijn tien jaar oude gilette systeempje met een waar rooster over de mesjes zodat je je écht niet kan snijden :'). Enkel op de tast levert best belabberde resultaten op hier :D
Ik kon gewoon langsgaan, maar je moet er dan wel echt tussen acht en half tien zijn (beter vijf voor acht zeg maar).

Ik had t over babyvision! Ypenburg/Delft Noord. Bus 60 (Delftse bus denk ik) stopt er om dr hoek bij halte defensie. Kun je daarna bij de mac meteen een mcflurry halen :P
Kwak
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')