extra fijn dus dat het snel raak was!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:07 schreef Nikooos het volgende:
[..]
volledig respect voor de vrouwen die het echte zware werk doen hoor!! Maar dat ene wat ik kan doen kan je maar beter goed doen toch?
Maar het had voornamelijk te maken met de endomitriose en het zware hormoongebruik daarvoor. Na het stoppen liet de eerste menstruatie erg lang op zich wachten. Maar de tweede hopelijk (waarschijnlijk) nóg langer.
Herkenbaar.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:11 schreef Stormqueen het volgende:
(Iedereen die nuchter de lowlandstoiletten heeft geroken om 5 uur 's morgens weet wat dat met je libido doet)
Herkenbaar! Ik wist wel eerder wie me ging overnemen, maar omdat mijn werkgever geen vergoeding kreeg als ik nog niet met verlof was, mocht ik maar een half dagje overdragenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:06 schreef Stormqueen het volgende:
Heb je de SEO, nts? Succes!
Gefeliciteerd met je trouwdag Fee
En kwak ook weer succes uiteraard![]()
Na vandaag nog twee weekjes werken en mijn baas heeft nog steeds geen vervanging geregeld of uberhaupt aangegeven wie mijn werk mag / moet gaan overnemen![]()
![]()
Ik ga toch maar eens whinen, anders moet ik straks mijn gehele werk in 1 laatste middag gaan overdragen
Jeej!!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 09:42 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik doe een megaluie +1 op Radyhyn's post en val even binnen met mijn 37-weken-wisseldag. Whoa, like, 37 weken.
Vorige keer helaas niet. Behalve als het mijn zoon betreftquote:Op donderdag 28 augustus 2014 08:43 schreef AwayTL het volgende:
Fee gefeli.
Kwak succes straks en plezier natuurlijk met extra spieken.
Haha Phaidra. Misschien blijft het assertieve wel!
Uiteraard! Standaard rol vuilniszakken ook in je tas, je weet maar nooit!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:29 schreef Razztwizzle het volgende:
Een meisje voor Diemux, wat leuk
En ja, 37 weken is wel even een ding ja. Toch maar weer eens wat dingen in dat koffertje stoppen. En moet ik nu ook overal op matjes danwel handdoeken zitten?
Hoezo? Bang dat ze de vervanger leuker vinden?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 10:07 schreef kwakz0r het volgende:
Woehoe Razz! 37 wkn. O.m.g.
Irritant dat met die overdrachten. In t onderwijs moet dat natuurlijk sowieso buiten je lessen om dus niet zo snel last van. Al ben ii wel heel nerveus hoe mn vervangster t gaat doen
dat ja. De vervanger is vaak nogal een makkelijk doelwit om te plagen, want de gevolgen zijn goed te overzien voor de leerlingen. Die komen ze niet meer tegen volgend jaarquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:26 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Hoezo? Bang dat ze de vervanger leuker vinden?. Niet doen hoor. Het is een heel ondankbare taak om vervanger te zijn. Leerlingen weten ook dat zo'n docent er maar tijdelijk is en zijn aan jou gewend. Ze hebben het mijn vervangster bijvoorbeeld heel erg moeilijk gemaakt. Die wilde er halverwege bijna het bijltje bij neergooien.
.
Ja nou daar ben ik ook bang voor... Dat ik puinhopen aantref bij terugkomst (of dat ze dat arme meisje slopenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:26 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Hoezo? Bang dat ze de vervanger leuker vinden?. Niet doen hoor. Het is een heel ondankbare taak om vervanger te zijn. Leerlingen weten ook dat zo'n docent er maar tijdelijk is en zijn aan jou gewend. Ze hebben het mijn vervangster bijvoorbeeld heel erg moeilijk gemaakt. Die wilde er halverwege bijna het bijltje bij neergooien.
.
Ik had t juist andersom! Bij de vk staat alles op zo'n kaart en ik heb nooit iets gezien meer dan vage opmerkingen tussen neus en lippen door als ik er zelf specifiek naar vroegquote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:45 schreef Razztwizzle het volgende:
Wat fijn Kwak! Een hele geruststelling lijkt me! En v.w.b. de vervangster - ik snap de zorgen, en ik heb ze ook wel, maar remember: niet jouw probleem, en wat je ook tegenkomt na je verlof, dat lost zich vanzelf ook wel weer op.
Crumpmijn strategie: een mesje waar je je bijna niet aan kan snijden (Venus) en dan maar gewoon op de tast en hopen dat het goedkomt
.
Ik hoop trouwens dat morgen bij de verloskundige ze een beetje kan inschatten hoe groot m'n kind is. Ik heb daar eigenlijk alleen bij de 3D-echo wat over gehoord (aardig gemiddeld met lange benen) maar verder eigenlijk nooit wat. Dat lijkt me goed, toch? Door iedereen hier met een medische indicatie heb ik het idee dat je van de 'gewone' verloskundige soms toch wat minder info krijgt ofzo.
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja die kaart! Ik moet die vage codes en afkortingen nog eens opzoeken, want ik weet nooit wat ze betekenen. Dat staat dan weer op m'n "Ohja"-lijstje met dingen die ik steeds vergeet.
Gisteren wist ik trouwens m'n eigen pincode niet meer dus moest ik van de gezamenlijke rekening pinnen, vergat ik bij twee winkels m'n pinpas uit het apparaat te halen en was ik het parkeerkaartje kwijt. Mijn IQ daalt met de dag geloof ik.
Ik kon gewoon langsgaan, maar je moet er dan wel echt tussen acht en half tien zijn (beter vijf voor acht zeg maar).quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:02 schreef Crumpette het volgende:
Kwak das fijn!klinkt goed. en je herinnert me eraan dat ik ottg moet doen, eens ff het ziekenhuis bellen! moet op afspraak, toch? oh en mag ik je nog een keer storen voor die ene 3d echo toko die volgens jou goed bereikbaar was per ov?
ik weet niet eens meer in welk topicnummer je dat noemde
om dat terug te zoeken..
Razz: ja ik heb ook zo'n venus, maar kan er nog wel een aardig slagveld van maken hoor. Lang leve mijn tien jaar oude gilette systeempje met een waar rooster over de mesjes zodat je je écht niet kan snijden
. Enkel op de tast levert best belabberde resultaten op hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |