Nope. Het is ook geen echte misselijkheid, het is meer dat mijn eten gewoon er uit moet omdat ik het idee heb dat ik scheur. En dat is steeds als ik meer dan drie happen heb gegetenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:17 schreef AwayTL het volgende:
Verjaardagsbatsje bij ons!
Ach t gaat wel lekker met t kotsen SQ. Had je dat in t begin ook?
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:37 schreef Zoë23 het volgende:
SQ vervelend
VerjaardagsbatsAwayTL
Leuk cadeautje waar je lang plezier van hebt
Pff. Weet echt niet hoe ik moet zitten. Niets is prettig. Het voelt alsof mijn huid scheurt/uitrekt als ik een beetje 'relaxed' wil zitten en als ik gewoon recht zit of kleermakerzit dan duwt er een baby zo hard tegen mijn buik dat het ook niet echt prettig is.
Hoe moet ik dat nog 10weken doen?![]()
gewoon accepteren en doorgaan i know ..
Heel stom misschien, maar omdat ik mijn bovenlichaam zo klein heb zat v ook lekker hoog. Heb toen bureaustoel beneden gezet en um op standje 'sportauto' gezet. Had ik net iets meer ademruimte en kon nog zitten.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:37 schreef Zoë23 het volgende:
SQ vervelend
VerjaardagsbatsAwayTL
Pff. Weet echt niet hoe ik moet zitten. Niets is prettig. Het voelt alsof mijn huid scheurt/uitrekt als ik een beetje 'relaxed' wil zitten en als ik gewoon recht zit of kleermakerzit dan duwt er een baby zo hard tegen mijn buik dat het ook niet echt prettig is.
Balen.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:37 schreef Zoë23 het volgende:
SQ vervelend
VerjaardagsbatsAwayTL
Ja dat kan wel in bed maar niet op de bank. Lig meestal ook wel een paar keer per dag eventjes op bed. Heb nu alleen nog geen zin om te slapen maar misschien is dat wel het verstandigst.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
Balen.Misschien in plaats van zitten gewoon gaan liggen op je zij ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |