abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_143912141
Overigens, dinsdag werd me verteld dat de baby al mooi met het hoofdje in m'n bekken lag, maar in principe kan ze nog alle kanten op toch? Of niet? Voel haar namelijk nog steeds op allerlei verschillende plekken, en ik kan er geen touw aan vast knopen :P
Dus kan het best zijn dat ze over 2 weken anders ligt, of is die kans niet zo groot?
pi_143912142
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:08 schreef Gevalletje het volgende:
Ohja! *O* voor de 37 weken van Razztwizzle vergeten!

Het is met 10 weken toch nog oké als je op je rug slaapt? Las laatst dat dat na een tijdje nieteer mag. Ik dacht nog, maakt niet uit, ik slaap altijd op m'n zij! Tot ik een week terug ineens wakker begon te worden op m'n rug. Soms draai ik dan maar gauw om, soms ben ik zo wakker niet en blijf ik nog lekker even zo liggen tot ik het me herinner.. Vanaf wanneer wordt dit een probleem? En zijn er tips om op je zij te blijven?

Gister op werk (kringloop) liet een collega me een speelkleedje zien met van die bogen die erop kunnen met knuffeltjes. Met nog een arm voor aan de box met muziekdoosje en Fabeltjeskrant knuffeltjes. Heel schattig en zag er nog goed uit! Verpakking zat er ook nog netjes bij. Van m'n hormonen mocht ik em kopen, maar van m'n collega's mocht dat niet, ze vonden dat ik em als cadeautje zo mee moest nemen! O+ m'n eerste babyspulletje!
Bij thuiskomst kwam m'n moeder ook nog langs met een tube Zwitsal buikbalsem, begint nu allemaal echt te worden hoor!
Helaas besluit m'n kat daarna te vechten met een andere kat vlak naast de sloot.. Dus ja hoor, even later kwam er een drijfnatte kat met vieze vegen in z'n vacht binnen gelopen :P
Ja kan prima hoor. Ik val ook op mn zij in slaap en word soms wakker op mn rug (of half op mn buik :@ ).

Ik denk maar zo: als t niet kan word ik er vast wakker van!
Kwak
pi_143912175
Lief ideetje Nikoos!
Kwak
pi_143913166
McFlurry O+ O+ maar.. dat mocht toch niet want softijs-bacterieën-yadayadayada?
Ik heb ze nu 37 weken niet gegeten ;( . Zeg me dat dat niet voor niks was.

En Nikoos, wat lief voor je schoonouders!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2014 12:52:27 ]
  donderdag 28 augustus 2014 @ 12:52:14 #155
149959 SQ
snelle trees
pi_143913174
Leuk idee Nikooos!

Gevalletje, ik slaap ook nog wel eens op mijn rug hoor. Als het vervelend wordt draai je vanzelf wel!
(ik merk het vooral omdat de druk op mijn blaas dan toeneemt en ik dan moet zeiken als een os en dan word ik wakker :'))

Arme Razz is zwangerschapsdement ;(

WMIK, nog steeds in stuit? Ik hoop dat ie snel draait!!

Krijgerrtje, alles kan, maar als je kindje al een tijdje head down ligt is het niet zo aannemelijk dat ze nog grote draaien gaat maken ;)
disclaimer
  donderdag 28 augustus 2014 @ 12:52:24 #156
149959 SQ
snelle trees
pi_143913181
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Eh.... :')
disclaimer
pi_143913241
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Eh.... :')
pi_143913265
De mac was toch redelijk veilig want daar hebben ze toch heul strenge schoonmaakroosters?
  donderdag 28 augustus 2014 @ 12:56:08 #159
149959 SQ
snelle trees
pi_143913271
quote:
Sorry ;(
Softijs uit achterafcafetaria's is inderdaad af te raden, maar door die machines van de Mac wordt dagelijks zo genadeloos veel ijs gepompt dat dat volkomen veilig is :D
Troost je in elk geval: je bent niet de eerste!

Of zit je al in de auto naar de McDrive?
disclaimer
pi_143913284
echt? die softijsshit? niet over nagedacht eigenlijk want eet nooit softijs.. en ontwijk de Mac eigenlijk ook altijd :'). Maar dank Kwak voor de tip! heb de site hier open staan nu.. even met (8> overleggen wanneer hij terug is. Misschien kunnen we er een rondje ikea aan vastplakken ofzo, want delft }:| dit soort dingen zou ik dan eigenlijk al bijna nalaten omdat het weer zo'n ontzettende onderneming is zonder auto.

Gevalletje, ik slaap ook nog wel vaak op mijn rug hoor, je merkt het vanzelf als je lijf (of je baby) protesteert tegen een bepaalde houding. ^O^

De kinderwagen die ik wil is pas leverbaar begin oktober :') mijn hormonen willen hem nu al bestellen want "dan is dat maar gedaan O+ " maar mijn hoofd vind dat dom, 1000 euro betalen voor iets wat je pas over 2 maanden krijgt :') dilemma!!
  donderdag 28 augustus 2014 @ 12:57:23 #161
149959 SQ
snelle trees
pi_143913296
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:56 schreef Crumpette het volgende:
echt? die softijsshit? niet over nagedacht eigenlijk want eet nooit softijs.. en ontwijk de Mac eigenlijk ook altijd :'). Maar dank Kwak voor de tip! heb de site hier open staan nu.. even met (8> overleggen wanneer hij terug is. Misschien kunnen we er een rondje ikea aan vastplakken ofzo, want delft }:| dit soort dingen zou ik dan eigenlijk al bijna nalaten omdat het weer zo'n ontzettende onderneming is zonder auto.

Gevalletje, ik slaap ook nog wel vaak op mijn rug hoor, je merkt het vanzelf als je lijf (of je baby) protesteert tegen een bepaalde houding. ^O^

De kinderwagen die ik wil is pas leverbaar begin oktober :') mijn hormonen willen hem nu al bestellen want "dan is dat maar gedaan O+ " maar mijn hoofd vind dat dom, 1000 euro betalen voor iets wat je pas over 2 maanden krijgt :') dilemma!!
Moet je dan nu al betalen? Ik hoefde mijn kinderwagen pas bij aflevering te dokken :)
disclaimer
pi_143913318
Teveel bijlezen! Ik zag nog een lieve dochter voor Geppie en welkom voor DJMO en Nikoos. En Razz 37 weken!

En McFlurry O+
pi_143913325
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:56 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Sorry ;(
Softijs uit achterafcafetaria's is inderdaad af te raden, maar door die machines van de Mac wordt dagelijks zo genadeloos veel ijs gepompt dat dat volkomen veilig is :D
Troost je in elk geval: je bent niet de eerste!

Of zit je al in de auto naar de McDrive?
Nee want vandaag houd ik pyjamadag na twee dagen schoonmoeder en twee dagen mijn moeder op bezoek :O . Maar ik heb wel ernstig de neiging om vanaf morgen de achterstand in te gaan halen :7 .

En Crump, je kan 'm toch vast bestellen? Wij hoefden ook pas te betalen bij levering.

En rugslapen zou ik zó graag weer kunnen, maar ik krijg geen lucht als ik op m'n rug lig. Ik krijg überhaupt al weinig lucht, zitten gaat ook eigenlijk alleen nog maar in actieve-rechtop-zithouding. Op m'n zij liggen is het fijnst, maar daar gaan m'n heupen weer pijn van doen na een tijdje.

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2014 13:01:41 ]
pi_143913348
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:56 schreef Crumpette het volgende:

Wij konden kiezen of we nu al betaalden of bij aflevering over 6 weken
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  donderdag 28 augustus 2014 @ 13:01:07 #165
149959 SQ
snelle trees
pi_143913366
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:59 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nee want vandaag houd ik pyjamadag na twee dagen schoonmoeder en twee dagen mijn moeder op bezoek :O . Maar ik heb wel ernstig de neiging om vanaf morgen de achterstand in te gaan halen :7 .
Godsamme, dat is veel gemoeder achter elkaar!
Death by McFlurry, dat klinkt als een interessante noviteit...
disclaimer
pi_143913399
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:57 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Moet je dan nu al betalen? Ik hoefde mijn kinderwagen pas bij aflevering te dokken :)
ja, als je hem komt afhalen idd. Heb nog altijd geen auto, en het is wéér een trip naar een of andere toko in de middle of nowhere -O- ben erg geneigd ze hem me maar aan huis te laten leveren. Ik kijk wel de youtube over hoe je hem in elkaar zet :{w
pi_143913428
quote:

ik eet ze nu ook niet hoor. Je zult maar net die ene machine treffen die niet goed schoon is.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 13:05:16 #168
149959 SQ
snelle trees
pi_143913445
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:03 schreef Crumpette het volgende:

[..]

ja, als je hem komt afhalen idd. Heb nog altijd geen auto, en het is wéér een trip naar een of andere toko in de middle of nowhere -O- ben erg geneigd ze hem me maar aan huis te laten leveren. Ik kijk wel de youtube over hoe je hem in elkaar zet :{w
Vergis je daar niet in :')
disclaimer
pi_143913513
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:01 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Godsamme, dat is veel gemoeder achter elkaar!
Death by McFlurry, dat klinkt als een interessante noviteit...
Ja, best wel :D Vooral m'n man vond het wat druk in huis. Kan hij mooi wennen voor straks met baby en kraamhulp en oma en visite :') . Maar, wel fijn: de beide moeders zijn wel heel erg van het aanpakken, dus er is nu gestofzuigd en gedweild en de was is klaar en hangt alweer gestreken in de kast en ik moet verplicht middagdutjes doen als ze er zijn enzo, dus wel heel lief O+ !

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-08-2014 13:10:25 ]
  donderdag 28 augustus 2014 @ 13:11:14 #170
149959 SQ
snelle trees
pi_143913585
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:08 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Ja, best wel :D Vooral m'n man vond het wat druk in huis. Kan hij mooi wennen voor straks met baby en kraamhulp en oma en visite :') . Maar, wel fijn: de beide moeders zijn wel heel erg van het aanpakken, dus er is nu gestofzuigd en gedweild en de was is klaar en hangt alweer gestreken in de kast en ik moet verplicht middagdutjes doen als ze er zijn enzo, dus wel heel lief O+ !
Dat is zeker mooi meegenomen O+
disclaimer
pi_143913633
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 12:52 schreef Stormqueen het volgende:
Leuk idee Nikooos!

Gevalletje, ik slaap ook nog wel eens op mijn rug hoor. Als het vervelend wordt draai je vanzelf wel!
(ik merk het vooral omdat de druk op mijn blaas dan toeneemt en ik dan moet zeiken als een os en dan word ik wakker :'))

Arme Razz is zwangerschapsdement ;(

WMIK, nog steeds in stuit? Ik hoop dat ie snel draait!!

Krijgerrtje, alles kan, maar als je kindje al een tijdje head down ligt is het niet zo aannemelijk dat ze nog grote draaien gaat maken ;)
ja dat hoop ik ook inderdaad. Maar afgelopen dindag nog steeds in stuit. :'(

Oh en heb mijn man nu zo ver gekregen dat hij regelt dat zijn hele week Geneve als ik 37 wk ben wordt ingekort tot donderdagochtend heen en dan vrijdagavond terug. Hoera! (de praatjes die hij moet houden vallen op donderdagmiddag en vrijdagochtend). Voelt alweer een stuk fijner. Want een week vond ik toch wel erg lang.

Oh en over scheren: daar doe ik nu gewoon even niet aan. Sorry vk.
benen epileren ga ik nog 1 x doen voor de bevalling, maar daaar kan ik nog redelijk bij...

(oh ja en een kinderwagen in elkaar zetten kan best lastig zijn.. Ik ben redelijk technisch en manlief zeker. maar evengoed liepen we met de buggy toch aardig te klooien voordat we doorhadden hoe hij zou moeten werken (er zat ook iets verkeerd, dat maakte wel uit)
pi_143913642
quote:

Officieel wel geloof ik, vooral als je de hygiëne niet vertrouwt. Bij de mac zijn ze daar behoorlijk streng op en wordt t apparaat nin stop gebruikt dus er zit geen oude zooi in/aan.

Ik hen vorige week voor t eerst één softijsje bij de mac genomen :@
Kwak
  donderdag 28 augustus 2014 @ 13:15:20 #173
149959 SQ
snelle trees
pi_143913678
Oh, ik vreet bij elk Macbezoek wel een flurry of een sundae of een schuddemelk :')
disclaimer
  donderdag 28 augustus 2014 @ 13:15:37 #174
149959 SQ
snelle trees
pi_143913686
en ik ga vrij frequent momenteel /oink
disclaimer
pi_143913704
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 13:15 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, ik vreet bij elk Macbezoek wel een flurry of een sundae of een schuddemelk :')
Ik ook, maar ik kom er echt nooit! (1x nu sinds ik zwanger ben)
  donderdag 28 augustus 2014 @ 13:16:48 #176
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_143913726
Ik kom er net vandaan :Y)
pi_143913773
Oh en echt he, de bitchy echoscopiste was heul niet de echoscopiste maar een bitchy verloskundige. De vrouw die ik dacht te hebben ontmoet met twintig weken zag ik vandaag voor t eerst :D en ze was superaardig. Wel recht voor z'n raap maar ze vertelde heel veel enzo!

Kint zit op het middenlinljntje met vrijwel alles (ze mat t hoofd nu vrij groot maar op de curve zag t er goed uit). *O*

Goed dan kan ik nu eindelijk naar huis!
Kwak
pi_143913791
Ze hebben nu parfait ijs. Saus, ijs, saus en dan slagroom. Ermahgerd. Mag ik nu echt niet. En ik wil het.
Kwak
  donderdag 28 augustus 2014 @ 13:20:10 #179
149959 SQ
snelle trees
pi_143913816
Fijn dat 't er weer goed uitzag kwak! O+
disclaimer
pi_143913904
fijn kwak!

ok als ik morgenochtend ottg zou willen doen, maakt het dan nog uit of ik vanmiddag bij de bios een partij M&M's naar binnen werk? :D
pi_143914497
Jullie helpen niet ;( ik moet nog lunchen en weet niet wat :P nu wil ik ijs, McDonald's, raspatat, zo'n hamburger die nog rood is van binnen.... :D

Maar 't zal wel een broodje kaas worden of iets :')
  donderdag 28 augustus 2014 @ 13:47:06 #182
149959 SQ
snelle trees
pi_143914718
Ik loop as we speak naar de Starbucks voor een votsige frappucino en een koek :')
disclaimer
pi_143914779
Ik verheug me op mijn bakje chips zometeen O+

En mijn auto ruikt naar kots :')

Ik snap niet hoe...
Kwak
  donderdag 28 augustus 2014 @ 13:57:12 #184
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_143915011
Egopost: Net de SEO achter de rug, alles was goed. Placenta ligt nog laag maar gelukkig niet op het ks-litteken! Met 30 weken wel weer een extra echo vanwege de lage ligging maar ze verwachten dat hij eerdee omhoog groeit dan omlaag.

Net om het te vieren de eerste kleertje gekocht voor Piranha. Man, wat is 50/56 toch klein O+ .

En nou weer verder handelen over het huisn want ook dat is op gang nu!
  donderdag 28 augustus 2014 @ 14:08:21 #185
63358 Radyhyn
Melodramatic fool
pi_143915336
NTS fijn van de goede echo en dat de placenta niet op het litteken ligt!
Duim voor goede huisonderhandelingen! ^O^

Fijn dat bij jou ook alles goed was kwak! *O*

En nou heb ik trek in zo'n McFlurry Swirl ijsje waar je zelf je meuk op mag kiezen! :D
Heb eigenlijk nog helemaal geen softijs op tijdens zwangerschap (paar keer bewust overgeslagen).. maar later zei VK dat het allemaal wel mee valt.. en ze het alleen afraden op vakantie ofzo ivm warmte/bacteriën..
Sleep All Day, Party All Night, Its Great To Be Radyhyn!
Vv (nov '14) & Aa (nov '16)
pi_143915404
Mnoh, hou es op over dat eten dames! Ik sta op het punt om naar de snack te rennen nu :@
pi_143915411
NTS fijn van de goede SEO!
Kwak
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 28 augustus 2014 @ 14:21:34 #188
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143915631
wie riep er softijs?? ik ga vanavond deze maken :9

fijn van de goede echo NTS! (verder nauwelijks bijgelezen excuze et moi)
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_143915718
Vanmorgen bij extra controle het hartje nog een keer gehoord. Schoonouders waren erbij want we gingen erna ergens heen met z'n vieren (vijfen O+ ) jankende oma to be, heel lief.
Alles was goed, maar ergens verwacht ik nog wel dat het fout gaat zijn ergens ofzo. Het is te perfect naar mijn idee.

Softijs, :9 nou wil ik stiekem ook wel eentje. Maar meneer gaat niet weg als het niet medisch noodzakelijk is :{w dan morgen maar, of straks een kleine magnum uit de vriezer.

Nts, fijn dat de seo goed was. Ik vind 50 best nog geoot, maar ik ben nog niks gewend en denk alleen maar aan het feit dat het er nog uit moet :')

Twist, vk zoeken. Heb je er nou al een? Ikzelf heb ook mogen kiezen. Doorslaggevend was bij mij degene met eigen echo apparaat en een volledig vrouwelijk team. Nu ik een paar keer ben geweest, heb ik zeker geen spijt. Superaardig en denken goed mee. Nemen de tijd voor je en ik heb het idee dat ik er alles kwijt kan wat dwars zit. Echocentum ben ik weleens geweest met een vriendin, en die zijn toch flink afstandelijker vind ik. Dus blij met eigen vk achter de echokop.

Verder niet echt iets te melden. Drukke week want man is vrij dus ondernemen we dingen. Maar dat is dus niet zo goed voor de moeheid. Ik slaap gerust 12+ uur op een nacht. En dan gewoon nog moe zijn.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 14:25:18 #190
149959 SQ
snelle trees
pi_143915735
Fijn nts, dat het allemaal goed is. Succes met het huis!
disclaimer
pi_143915753
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:21 schreef DJMO het volgende:
wie riep er softijs?? ik ga vanavond deze maken :9
[ afbeelding ]

fijn van de goede echo NTS! (verder nauwelijks bijgelezen excuze et moi)
Die ken ik helemaal niet. Is dat een seizoensproduct? Is dat dan ook net zo lekker als softijs?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 28 augustus 2014 @ 14:26:54 #192
147316 crew  DJMO
#trut
pi_143915775
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:25 schreef Risu het volgende:

[..]

Die ken ik helemaal niet. Is dat een seizoensproduct? Is dat dan ook net zo lekker als softijs?
is nieuw, hoe het smaakt weet ik nog niet, ik ga 't vanavond voor 't eerst maken
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_143915792
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:26 schreef DJMO het volgende:

[..]

is nieuw, hoe het smaakt weet ik nog niet, ik ga 't vanavond voor 't eerst maken
Oh, geef maar een review dan, ben benieuwd.
  donderdag 28 augustus 2014 @ 14:33:33 #194
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_143915949
Hier al een review: nee, het is niet net zo lekker als softijs. eerlijk gezegd vonden wij het misselijkmakend vies :@, zelfs mijn man die een echte softijsaddict is heeft het weggegooid...
pi_143916158
Het lijkt mij ook heeeeel smerig :P

Maar wie weet vinden jullie het heel lekker!
Kwak
pi_143916191
Jammer.

Oh ja, SQ, ik vind dat echt een superleuke foto. Maar ik ben eigenlijk nog geen foto's van jou tegengekomen waar je er niet leuk op staat. Jij hebt gewoon een leuk gezicht. En nou zwanger ook een mooie buik erbij.
Mijn schoonmoeder wil ook niet op foto's. Daarom heb ik van haar zo weinig foto's van onze trouwdag. Das eeuwig zonde. Daar ga ik dus zeker wel aan trekken straks met baby. Ze moet wel in baby's fotoboek! En jij in de jouwe.
pi_143916310
Rady wat een lieve panda O+ (van ebay?)

Gefeliciteerd met je trouwdag Fee!

Razz al 37 weken *O*

Goede echo voor NTS *O*

Wat fijn van het goede nieuws Kwak. Waarom moest je huilen? Had je het niet verwacht?

En verder zijn jullie allemaal vreetzakken }:|
pi_143916365
:@ *probeert ongezien Magnum-White-papiertje weg te moffelen
pi_143916417
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:46 schreef Skittles het volgende:
Rady wat een lieve panda O+ (van ebay?)

Gefeliciteerd met je trouwdag Fee!

Razz al 37 weken *O*

Goede echo voor NTS *O*

Wat fijn van het goede nieuws Kwak. Waarom moest je huilen? Had je het niet verwacht?

En verder zijn jullie allemaal vreetzakken }:|
Nee ze vroeg hoe het ging en toen zei ii dat het nu wel weer beter ging maar dat ik het even heel moeilijk heb gehad, en dat t ineens allemaal zo medisch was etc. Eigenlijk wat ik hier vorige keer zei. Ze reageerde zo goed dat ik ook niet echt behoefte meer heb om er met een speciaal iemand over te praten ofzo.
Kwak
  donderdag 28 augustus 2014 @ 14:50:02 #200
149959 SQ
snelle trees
pi_143916422
Fijn dat je weer even het hartje hebt kunnen horen Risu! En lief van je O+

quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2014 14:47 schreef JufMariska het volgende:
:@ *probeert ongezien Magnum-White-papiertje weg te moffelen
*veegt gooey chocolade uit mondhoek :D
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo