Vanmorgen bij extra controle het hartje nog een keer gehoord. Schoonouders waren erbij want we gingen erna ergens heen met z'n vieren (vijfen

) jankende oma to be, heel lief.
Alles was goed, maar ergens verwacht ik nog wel dat het fout gaat zijn ergens ofzo. Het is te perfect naar mijn idee.
Softijs,

nou wil ik stiekem ook wel eentje. Maar meneer gaat niet weg als het niet medisch noodzakelijk is

dan morgen maar, of straks een kleine magnum uit de vriezer.
Nts, fijn dat de seo goed was. Ik vind 50 best nog geoot, maar ik ben nog niks gewend en denk alleen maar aan het feit dat het er nog uit moet
Twist, vk zoeken. Heb je er nou al een? Ikzelf heb ook mogen kiezen. Doorslaggevend was bij mij degene met eigen echo apparaat en een volledig vrouwelijk team. Nu ik een paar keer ben geweest, heb ik zeker geen spijt. Superaardig en denken goed mee. Nemen de tijd voor je en ik heb het idee dat ik er alles kwijt kan wat dwars zit. Echocentum ben ik weleens geweest met een vriendin, en die zijn toch flink afstandelijker vind ik. Dus blij met eigen vk achter de echokop.
Verder niet echt iets te melden. Drukke week want man is vrij dus ondernemen we dingen. Maar dat is dus niet zo goed voor de moeheid. Ik slaap gerust 12+ uur op een nacht. En dan gewoon nog moe zijn.