Oh, dan was het volgens mij DAD die ik zoiets zag schrijven! Nou, gelukkig maar.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:42 schreef kwakz0r het volgende:
[..]
Ja nou daar ben ik ook bang voor... Dat ik puinhopen aantref bij terugkomst (of dat ze dat arme meisje slopen). Ze is heel onervaren en komt ook wat fragiel over (de woorden van een lieve leerling die haar zag toen ze een dagje observeerde bij mij).
Dat ze mijn vervanger leuker kunnen vinden was nog niet één keer bij me opgekomen
Nou ik had het bij Ow wel..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 11:29 schreef Crumpette het volgende:
[..]
dat ja. De vervanger is vaak nogal een makkelijk doelwit om te plagen, want de gevolgen zijn goed te overzien voor de leerlingen. Die komen ze niet meer tegen volgend jaar. Geen benijdenswaardige positie volgens mij!
ik zou alleen voor de doos al betaald hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:14 schreef Radyhyn het volgende:
Lekker net 2 kiwi's gegeten![]()
Skittles, niet van Ebay, vrienden van ons waren aan het shoppen in Antwerpen en waren 't lampje tegengekomen.. en meteen als cadeautje gekocht voor ons![]()
Nee, het is ook niet de lamp an sich die het 'm doet voor mequote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:17 schreef Radyhyn het volgende:
Jij houdt toch helemaal niet van C00t beestjes voor de baby SQ? Of maak je een uitzondering voor vage japanse chinese meuk?![]()
Ik kon 'm al niet vinden.. maar was blijkbaar in de war met dezequote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:14 schreef Radyhyn het volgende:
Lekker net 2 kiwi's gegeten![]()
Skittles, niet van Ebay, vrienden van ons waren aan het shoppen in Antwerpen en waren 't lampje tegengekomen.. en meteen als cadeautje gekocht voor ons![]()
Nog niet over nagedacht eigenlijk, maar je kan toch ook vragen of ze wat later willen komen zodat je samen thuiskomt?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:22 schreef DagenNachtdromer het volgende:
Zit me af te vragen... Dekraamzorg bied de service aan dat als we bellen vanuit het ziekenhuis, dat ze dan bij ons thuis zijn op het moment dat we thuis komen. Vind ik heel netjes maar wil liever eerst met z'n drietjes samen voor het eerst thuis komen.
Misschien zakt me dan wel de moed in de schoenen en ben ik blij dat er iemand staat. Maar mijn romantische idee is samen thuiskomen op het moment.
Wat zijn jullie plannen hiermee?
Oohhh.. dat had ik niet achter je gezocht!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb wel een shirtje met een babygiraffe en een babytijger gekocht voor Henka!
Zelfs ik heb soft spotsquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:25 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Oohhh.. dat had ik niet achter je gezocht!![]()
Soms kan je er gewoon niet omheen
Ben zelf ook totaal niet van de Disney/Cars/Planes kleertjes en schoentjes en pyamaatjes en bekers en rugzakjes en handdoeken en en en ...
Maar als de kleine daar nou heeeel blij van zou worden... tja.. (als hij wat ouder is natuurlijk)...
En alles veur 't jong hé![]()
Ben wel weer van de schattige beestjes en manga achtige spul en comic spul en nerd spul.. en waar ligt de grens..
+1quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:25 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Oohhh.. dat had ik niet achter je gezocht!![]()
Soms kan je er gewoon niet omheen
Ben zelf ook totaal niet van de Disney/Cars/Planes kleertjes en schoentjes en pyamaatjes en bekers en rugzakjes en handdoeken en en en ...
Maar als de kleine daar nou heeeel blij van zou worden... tja.. (als hij wat ouder is natuurlijk)...
En alles veur 't jong hé![]()
Ben wel weer van de schattige beestjes en manga achtige spul en comic spul en nerd spul.. en waar ligt de grens..
Ja dat zie ik helemaal voor me, wehehehequote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:25 schreef Tante_Soesa het volgende:
Dan spreek je toch een iets later tijdstip af met de kraamzorg als je belt? Dus je verwacht om 4 uur thuis te zijn en vraagt of ze er om 5 uur willen zijn, ik noem maar iets. Ik vond het zelf heel fijn dat ze er meteen (nouja, 10 minuutjes later) was. E had nog niet gedronken omdat ze misselijk was en ik wilde haar graag meteen aanleggen. Sowieso is de thuiskomst wel bijzonder, wij zaten op de bank met onze baby slapend in de maxi cosi elkaar aan te kijken: en nu?
dat lijkt me ook zo leuk! Eerst even samen zijn. Hoeft ook niet lang want ik wilook heel graag dat de bv slaagt. Denk dat k dat okk doe, een half uur later afspreken.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:25 schreef Tante_Soesa het volgende:
Dan spreek je toch een iets later tijdstip af met de kraamzorg als je belt? Dus je verwacht om 4 uur thuis te zijn en vraagt of ze er om 5 uur willen zijn, ik noem maar iets. Ik vond het zelf heel fijn dat ze er meteen (nouja, 10 minuutjes later) was. E had nog niet gedronken omdat ze misselijk was en ik wilde haar graag meteen aanleggen. Sowieso is de thuiskomst wel bijzonder, wij zaten op de bank met onze baby slapend in de maxi cosi elkaar aan te kijken: en nu?
in alle eerlijkheid ik ben zo mensenschuw als de pestquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja dat zie ik helemaal voor me, wehehehe
Maar DND, het is denk ik heel persoonlijk! Ik zou het wel graag willen denk ik, maar jij bent volgens mij ook wel erg op jezelf en dan is het misschien juist helemaal niet fijn. Onthoud: niets moet!
Die is van dezelfde serie! (stond op de zijkant van de doos!)quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:23 schreef Skittles het volgende:
[..]
Ik kon 'm al niet vinden.. maar was blijkbaar in de war met deze
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:26 schreef Skittles het volgende:
[..]
+1![]()
Ik heb gisteren Ebay af zitten struinen op zoek naar een DBZ pakje/romper/iets
dat klinkt zo lief!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:31 schreef Tante_Soesa het volgende:
Het ligt denk ik ook wel aan het tijdstip van thuiskomst, bij ons was het hoogzomer aan het einde van de middag. Alle kraamverzorgsters waren al aan het werk en hadden al een dag gewerkt. We krijgen wel opstarthulp uiteraard maar ze kon maar 1 uur/ 1,5 uur blijven. Alle informatie was welkom want daarna moesten we gewoon zelf de nacht door. Het is dus niet eens i mij opgekomen om haar later te laten komen.
Ja, maf is dat hoor. Het was dat zij mij naar bed stuurde, dekentje van baby afhaalde, baby uit de mc haalde en aan mij gaf etc. Anders hadden we daar denk ik nog wel een uur verwonderd gezeten
Veel te weinig, valt tegenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wil m'n vriend weer iets hebben van TMNT voor dochter. Arm kind wordt straks nog gezien als onze verkleedpop![]()
Dus als er over een paar jaar een meisje voorbij huppelt met dit soort kleding aan
die hoort bij ons.![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:44 schreef Skittles het volgende:
[..]
Veel te weinig, valt tegen
bij de large, een heel.leuk kinderrugzakje van de turtlesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wil m'n vriend weer iets hebben van TMNT voor dochter. Arm kind wordt straks nog gezien als onze verkleedpop![]()
Dus als er over een paar jaar een meisje voorbij huppelt met dit soort kleding aan
[ afbeelding ]
die hoort bij ons.
omg, ze hebben zelfs een tmnt monopoly spelquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:05 schreef DagenNachtdromer het volgende:
[..]
bij de large, een heel.leuk kinderrugzakje van de turtles
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaaa die bazenelandentrui heb ik ook gehaald!quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:53 schreef AwayTL het volgende:
Vanochtend naar de primark geweest. Jezus wat een drukte!! Wel eel gehaald voot V. Niks voor de baby eigenlijk. Truien met vosjes en eland! En veel vesten, want alles is meneer te groot.
Heb ook mooi wat rekbare kleding voor mezelf gehaald!
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:23 schreef NotTheSame het volgende:
Sorry, weer een egopost want ja, waar hier na positiviteit altijd iets komt om de stemming 360 graden te draaien...
Spoiler want niet baby-gerelateerdBuh, wat ontzettend kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel sterkte!
disclaimer
quote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:44 schreef Skittles het volgende:
[..]
Veel te weinig, valt tegen
Als man zeg ik: "Geniaal!"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens wil m'n vriend weer iets hebben van TMNT voor dochter. Arm kind wordt straks nog gezien als onze verkleedpop![]()
[ afbeelding ]
die hoort bij ons.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.foto van m'n bollie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moest trouwens wel even wennen aan m'n eigen kind want ze lijkt namelijk helemaal niet op de andere 2![]()
ik wens jullie allemaal nog een hele fijne zwangerschap en een voorspoedige bevalling toe.
en heb vertouwen in je lichaam, want wij kunnen dit gewoon.
NTS sterkte met je oma
+1 op allesquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:24 schreef kwakz0r het volgende:
Och NTS, dat is ook heel verdrietigsterkte!
en het woord egopost wil graag toevoegen aan de verboden woordlijst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |