Wat tof!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 17:13 schreef Stormqueen het volgende:
Wij gaan straks een foto laten maken door onze buurvrouw. En het is de bedoeling dat we in de toekomst een paar keer per jaar dezelfde foto gaan maken, een soort van gezinsevolutie![]()
(buurvrouw is fotograaf)
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:38 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zou ook niet koken crumpette
Het is zo stom want omdat ik zit te janken ga ik nog harder janken omdat ik mezelf dan zo stom vind
En ik ben ook gewoon te onzeker voor een fotoshoot. Ik vind mezelf nog steeds redelijk weerzinwekkend, ik had gehoopt dat dat minder zou worden maar mijn hoofd blijft er krampachtig aan vasthouden
Eensch!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:41 schreef Crumpette het volgende:
[..]nee, serieus? Maar je bent prachtig zwanger!
dit zou ik wel even bespreken met je buurvrouw.. tis denk ik belangrijk dat ze weet wat er gevoelig ligt, op die manier kan ze daar rekening mee houden. Júist professionele foto's zijn dan heel goed om je je eigen schoonheid te laten zien
hier gaat dat op locatiequote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:40 schreef twist02 het volgende:
N00b-vraagje: op basis waarvan ga ik in hemelsnaam een verloskundige kiezen?
Want die wil ik binnenkort wel bellen voor een afspraak, maar geen idee waar ik op moet letten...
hopelijk zie je zelf ook op een dag hoe mooi je bent. (Ik heb vanwege bovenstaande eigenlijk geen foto's van mijzelf met de jongens. En ik vind dat nu zo jammer! Zij zien me al jaren zoals ik op de foto staan en vinden me toch nog lief. Hopelijk ga jij dat anders doen. Dat gun ik je van harte [/offtopic] )quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:45 schreef Stormqueen het volgende:
En jullie zijn lief
Ik vind t zo jammer van mezelf, maar ja, aard en beestjes...
Ik ga het ook zeker wel doen hoor! Het is even een drempeltje, maar ik weet ook hoe leuk dat over tien jaar is. En met een goede fotograaf pakt het ook meestal best goed uitquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hopelijk zie je zelf ook op een dag hoe mooi je bent. (Ik heb vanwege bovenstaande eigenlijk geen foto's van mijzelf met de jongens. En ik vind dat nu zo jammer! Zij zien me al jaren zoals ik op de foto staan en vinden me toch nog lief. Hopelijk ga jij dat anders doen. Dat gun ik je van harte [/offtopic] )
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
niet om te slijmen hoor maar wat een goeie raad! Die is goed om te onthouden. K zie ook al tegen foto's opquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:50 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
hopelijk zie je zelf ook op een dag hoe mooi je bent. (Ik heb vanwege bovenstaande eigenlijk geen foto's van mijzelf met de jongens. En ik vind dat nu zo jammer! Zij zien me al jaren zoals ik op de foto staan en vinden me toch nog lief. Hopelijk ga jij dat anders doen. Dat gun ik je van harte [/offtopic] )
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga het ook zeker wel doen hoor! Het is even een drempeltje, maar ik weet ook hoe leuk dat over tien jaar is. En met een goede fotograaf pakt het ook meestal best goed uitja met die foto heb je bij deze al je klaag privileges verspeeld hè! Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh, da's al 1 meer dan mijn praktijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:58 schreef twist02 het volgende:
Nope, helaas...![]()
1 verloskundige heeft 1 beoordeling(wel een 9.7)
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga het ook zeker wel doen hoor! Het is even een drempeltje, maar ik weet ook hoe leuk dat over tien jaar is. En met een goede fotograaf pakt het ook meestal best goed uitheel mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tuurlijk wel! Ik vind jou een keileuke kop hebben!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:33 schreef AwayTL het volgende:
Lt wat naar klinkt dat. Je telefoon maar dicht bij je houden de komende tijd. Fijn dat het nu weer goed gaat.
Sq, zwanger of niet zwanger. Vind je prachtig! En zo'n mooie foto krijgen ze echt niet uit mii geperst hoor! (Ik ga zelf overigens wel overal met mn face op de foto, het heeft nog niet geholpen qua fotogeniekheid)
Dat zijn de betere szpeziaal voor jullie uiteraardquote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tuurlijk wel! Ik vind jou een keileuke kop hebben!
Grappig eigenlijk, dat mensen dat nooit van zichzelf zien(ik inclusief) Zet je wel aan het denken!
Mm haribo.. *gaat snuffelen in de kasten*quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:04 schreef Crumpette het volgende:
lang leve spiegelfoto's![]()
mijn zoon en ik kijken GB Bake-offen er is hier ook haribo.. ok ik geef het toe, ik heb een slechte eet-dag
Zakjes knijpfruitquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:21 schreef Crumpette het volgende:
wat is fruit en fun?
Hier is verder ook niks in huis hoor, heb het echt speciaal voor mezelf gekocht![]()
Merci is ook lekker SQ (mits pure choco)
kan ook best, dat borstvoed je er gewoon weer afquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:25 schreef Crumpette het volgende:
zag vanmorgen op de weegschaal dat de engeland-schade niet zo groot was als gedacht, dus nou denk ik half een beetje "ach, kan er ook nog wel bij"
cooooooookieeeeessssquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
kan ook best, dat borstvoed je er gewoon weer af#jointhedarkside
die plaatjequote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:31 schreef Crumpette het volgende:
[..]
haha ja dat weet je niet als je geen kinderen hebt![]()
als het je troost, ik heb wel eerst een appel gegeten voor de haribo openging.
[ afbeelding ]
je kunt ook nog wat haribo proberenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:44 schreef LadyTagliatelle het volgende:
Thnx allemaal, voel me echt wel beter en voel haar de laatste uren weer drukker en drukker worden
hopen dat het hier wat blijft
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:45 schreef AwayTL het volgende:
Waarom denk je dat ik dat in huis heb?!
Dan heeft de visite ook eens koekjes.
sugar rushquote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:45 schreef Crumpette het volgende:
[..]
je kunt ook nog wat haribo proberenmijnes doet dansjes nu
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |