• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
We krijgen igg geen hele verhalen meer na falende kandidatenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:38 schreef Karina het volgende:
Ik kan een half uurtje meekijken denk ik. Nee niet vanwege VIDe interviews met de kandidaten mogen van mij trouwens helemaal afgeschaft worden, dan krijg je weer honderd zielige verhaaltjes.
Ocharmequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:56 schreef iBenny het volgende:
Ik ben naar een van de audities geweest. Moet zeggen dat het niveau toen niet echt hoogstaand was. Ben benieuwd wat vanavond wordt
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:19 schreef Uccie het volgende:
Ik meld me ook vast voor vanavond....stroopwafels liggen al klaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ooooooooooh chocolait chips!!!quote:
mijn verslavingquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:36 schreef MissJ het volgende:
Weet niet of het al bekend was, maar ik hoorde net bij RTL Boulevard dat de volgende (kinderen van) BN-ers oa meedoen:Ik zat het ook te kijken, ik kan me niet voorstellen dat die laatste wat is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Als ik aan zo'n doosje begin....moet ie leeg.quote:
echt hequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat het ook te kijken, ik kan me niet voorstellen dat die laatste wat is.
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik aan zo'n doosje begin....moet ie leeg.
Ssst niet zo hard, straks hoort iemand het.quote:
Uccie hier ookalquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ssst niet zo hard, straks hoort iemand het.
Ja altijdquote:
Ze draaien iig niet meer om om uit te leggen waarom men niet door is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn er dit jaar nog leuke nieuwe foefjes? Zoals de steal of met de rug naar de kandidaten tijdens de live shows?
negatief commentaar. Dat durven ze niet meer of ze willen de show alleen positief makenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ze draaien iig niet meer om om uit te leggen waarom men niet door is.
verzonnen redenen waarom ze niet door zijn omdat ze de waarheid niet kunnen zeggenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
negatief commentaar. Dat durven ze niet meer of ze willen de show alleen positief maken
Volgende week begint gtst weer normaalquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:41 schreef Joooo-pi het volgende:
is dit herhaling? Dit was toch ook al eerder?
Of een 'meeeeeid, als ik wist dat jij het was had ik heus gedraaid!'quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
verzonnen redenen waarom ze niet door zijn omdat ze de waarheid niet kunnen zeggen
dat is op vrijdag altijdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Wat is dit voor gezeik dat het nog steeds altijd uitloopt
dat gejank hebben we nu dus gelukkig niet meerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of een 'meeeeeid, als ik wist dat jij het was had ik heus gedraaid!'
Het was al geprogrammeerd op 20.39... En dan nog 5 minuten uitlopen?quote:
Krijgen we niet eerst een half uur voorproefjes?quote:
Ze deed me een beetje denken aan iemand van vorig seizoenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:44 schreef tralalala het volgende:
Ze lijkt op iemand, maar weet niet op wie...
Ja inderdaadquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ze deed me een beetje denken aan iemand van vorig seizoen
Heh, huh. Ze maakt toch muziek?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:45 schreef Stickertje het volgende:
erg matig, moet het vooral hebben van de muziek
op de achtergrondquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:45 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Heh, huh. Ze maakt toch muziek?
volendam, dan lijkt ze op het hele dorpquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:44 schreef tralalala het volgende:
Ze lijkt op iemand, maar weet niet op wie...
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:46 schreef JaneDoe het volgende:
dit was toch de kleindochter van piet veerman
Dan erger ik mij alvast aan Aliquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
Ik erger me NU al aan Ilse met haar irritante kokette gedoe.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
Zappen danquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
je zit zo dat ze uit Volendam komtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:46 schreef Karina het volgende:
Oh vandaar dat ze op iemand lijkt, Volendam.
nu pas?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
Ditquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:47 schreef Paxcon het volgende:
Mensen die een hele act gaan opvoeren bij het kiezen
Hebben ze allang over nagedacht maar willen nog even de aandacht pakken
Sjoelen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moet zo wegDus ik ga ook niet zappen. Eventjes kijken.
neequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:48 schreef Paxcon het volgende:
Gaat dit nou net zo lang duren als bij HGT?
het is nog lang niet zo erg als bij the voice ukquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:48 schreef Paxcon het volgende:
Ben je nieuw hier?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:48 schreef Paxcon het volgende:
jij kijkt voor t eerst?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:48 schreef Paxcon het volgende:
Oh.. wat een ramp zegquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
het is nog lang niet zo erg als bij the voice uk
bingo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet sjoelen. Dat is altijd op maandag.
Kien!quote:
quote:
SAAAAIIILAAAANNNDDDD HOME zekerquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:47 schreef Karina het volgende:
op je wenken bediendquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:49 schreef Studiotje het volgende:
Waar is de intro? Ik wil dat THIS IS THE VOOIIIIIIIICCCEE OF HOOLLANT horen
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:51 schreef Burner82 het volgende:
Ow, het is de Blind auditions.. ik dacht de Deaf auditions...
Blind auditions he, dan maakt het niet uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:52 schreef Studiotje het volgende:
Wat is dat voor oogverblindend decor.
of extra veel 'bekenden' in dit seizoenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:52 schreef Pisces29 het volgende:
Alle bekende van bekende komen in het eerste half uur?
Gaat voor Ali... lekker geil.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Anouk... die kiest dus niet voor Ilse en Ilse niet voor haar
ik heb mijn geneauten & zielig verhaal teller openstaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:54 schreef Burner82 het volgende:
Martijn: Wauw... Houdt iemand een score bij?
Er wilde blijkbaar verder niemand meer meedoenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:54 schreef hunter2011 het volgende:
Ze hebben wel veel bekenden opgetrommeld.
BTW, jammer...Trijntje is afgestapt van haar leggings in dierenprint.
Dr kont viel altijd meer op ...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:54 schreef hunter2011 het volgende:
Nee..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:56 schreef Stickertje het volgende:
oh, ze draaien niet meer om om te zeggen waarom ze niet door zijn?
Heerlijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:56 schreef Stickertje het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:56 schreef Stickertje het volgende:
die heeft ze maar 1 keer aan gehadquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:54 schreef hunter2011 het volgende:
Beter!quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
Huh geen commentaar als iemand niet doorgaat?
nee das nieuw dit seizoenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:56 schreef Stickertje het volgende:
die ze besteden aan getreuzel als een kandidaat niet kan kiezen bij welke coach ze wilquote:
daar zocht ik naarquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Die ogenNet een hertje in een koplamp
Mwoa, nu eerst de kandidaat in beeld, dan de jury die zegt dat ze toch goed was... dan weer de kandidaat dat ze het heel spann0nd vond...quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
die ze besteden aan getreuzel als een kandidaat niet kan kiezen bij welke coach ze wil
Of erheen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:58 schreef Studiotje het volgende:
Deze zingt de Titanic van de zeebodem.
Haha, treffendquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:58 schreef TheVulture het volgende:
De verloren dochter van Manuela Kemp
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:58 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:58 schreef TheVulture het volgende:
ze lijkt er wel een beetje opquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:59 schreef chufi het volgende:
Zat Romana van Rinus nu bij die Blonde Emily op de bank?
Wat een leukerd jaquote:
dat is zekerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:00 schreef hunter2011 het volgende:
Tandjes van Pim worden gebleekt als-ie doorgaat
Maar hij is wel lekkerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:00 schreef hunter2011 het volgende:
Tandjes van Pim worden gebleekt als-ie doorgaat
Niks mis mee?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij lijkt op de liefdes baby van justin bieber & vanilla ice
19 of zo.. erg legaalquote:
Als hij stil is, niks mis meequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:01 schreef hunter2011 het volgende:
[..]
Wordt een soort 2e Jim als-ie doorgaat
met geluid uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Wow. Gevalletje 'bek houden en alleen zingen'
Dus als je geen kabouter bent moet je een knierok aan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:02 schreef Disana het volgende:
Ze is veel te bloot voor zo'n groot lijf.
ja, zo noemen wij datquote:
Ja, deaf auditions hequote:
ditquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dus als je geen kabouter bent moet je een knierok aan?
Neuh. Maar zij wordt er lomp door, ook omdat ze zo wit is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou, het ziet er nu meer uit alsof ze alleen een tuniekje aan heeftquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier ook. Misschien hebben we slecht geluid ofzo?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:03 schreef tralalala het volgende:
Het was alleen hier thuis supervals?
Agga kan ook nog als je allochtoon bentquote:
Wat jij zeg? jij mij allochtoon noem?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:04 schreef Uccie het volgende:
[..]
Agga kan ook nog als je allochtoon bent
Nee dat ligt niet aan jouquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:02 schreef DeLuna het volgende:
Ligt het aan mij of is dit helemaal niet zo goed?
Ja maar Kwalbert werkt dan ook bij RTLquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:04 schreef hunter2011 het volgende:
Tot nu toe tegenvallen kwa talent, ook kleindochter van Piet Veerman was niet geweldig. Albert Verlinde was laaiend emthousiast
ik weet waar je huis woont.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:04 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Wat jij zeg? jij mij allochtoon noem?
Katy Perry en Britney en Beyonce treden op in corsetquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:03 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nou, het ziet er nu meer uit alsof ze alleen een tuniekje aan heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |