• Het laatste nieuwsquote:Het nieuwe seizoen van The Voice Of Holland kent een aantal veranderingen. Zo worden de rode stoelen niet meer omgedraaid als geen van de coaches tijdens een lied op de knop heeft gedrukt.
Deze kandidaten zullen dus niet meer op het podium te horen krijgen waarom zij niet door mogen naar de volgende ronde, meldt De Telegraaf.
Ook de ontvangst van de kandidaten in de hal van Studio 24 in Hilversum verdwijnt. In plaats daarvan interviewen presentatoren Jeroen Krabbé en Wendy van Dijk de talenten in aparte 'huiskamers', met een rocksfeer of een R&B-uitstraling. Dat zorgt voor persoonlijkere gesprekken.
Na de Battles worden de Clashes geïntroduceerd: ook in de eerste twee liveshows moeten kandidaten tegen elkaar zingen. Het gaat dan om een medley die de kandidaten die zelf mogen aandragen.
Een van de dingen die niet verandert, is de aanwezigheid van John de Mol. Hoe druk de televisietycoon het ook heeft, hij woont elke opname bij. The Voice is en blijft zijn kindje, weet de krant. De talentenjacht is vanaf 29 augustus weer te zien op RTL4.
We krijgen igg geen hele verhalen meer na falende kandidatenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:38 schreef Karina het volgende:
Ik kan een half uurtje meekijken denk ik. Nee niet vanwege VIDe interviews met de kandidaten mogen van mij trouwens helemaal afgeschaft worden, dan krijg je weer honderd zielige verhaaltjes.
Ocharmequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:56 schreef iBenny het volgende:
Ik ben naar een van de audities geweest. Moet zeggen dat het niveau toen niet echt hoogstaand was. Ben benieuwd wat vanavond wordt
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:19 schreef Uccie het volgende:
Ik meld me ook vast voor vanavond....stroopwafels liggen al klaar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
Ooooooooooh chocolait chips!!!quote:
mijn verslavingquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:36 schreef MissJ het volgende:
Weet niet of het al bekend was, maar ik hoorde net bij RTL Boulevard dat de volgende (kinderen van) BN-ers oa meedoen:Ik zat het ook te kijken, ik kan me niet voorstellen dat die laatste wat is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook bekend als Leo (58), Vrachtwagenchauffeur uit Zaltbommel
Do nothing.....and apply!
Als ik aan zo'n doosje begin....moet ie leeg.quote:
echt hequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zat het ook te kijken, ik kan me niet voorstellen dat die laatste wat is.
Dat heb ik ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Als ik aan zo'n doosje begin....moet ie leeg.
Ssst niet zo hard, straks hoort iemand het.quote:
Uccie hier ookalquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:43 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ssst niet zo hard, straks hoort iemand het.
Ja altijdquote:
Ze draaien iig niet meer om om uit te leggen waarom men niet door is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:33 schreef miss_dynastie het volgende:
Zijn er dit jaar nog leuke nieuwe foefjes? Zoals de steal of met de rug naar de kandidaten tijdens de live shows?
negatief commentaar. Dat durven ze niet meer of ze willen de show alleen positief makenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:34 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ze draaien iig niet meer om om uit te leggen waarom men niet door is.
verzonnen redenen waarom ze niet door zijn omdat ze de waarheid niet kunnen zeggenquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:36 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
negatief commentaar. Dat durven ze niet meer of ze willen de show alleen positief maken
Volgende week begint gtst weer normaalquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:41 schreef Joooo-pi het volgende:
is dit herhaling? Dit was toch ook al eerder?
Of een 'meeeeeid, als ik wist dat jij het was had ik heus gedraaid!'quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:37 schreef Stickertje het volgende:
[..]
verzonnen redenen waarom ze niet door zijn omdat ze de waarheid niet kunnen zeggen
dat is op vrijdag altijdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:42 schreef Paxcon het volgende:
Wat is dit voor gezeik dat het nog steeds altijd uitloopt
dat gejank hebben we nu dus gelukkig niet meerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Of een 'meeeeeid, als ik wist dat jij het was had ik heus gedraaid!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |