SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muziek erbij nodig?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die chocoladetaart heb ik wel eens gehad, maar dan met alleen M&M bovenkant en kitkat zijkant. Machtige shit zeg.![]()
Leuk dat je aan me dacht
Plus laat me agressief zijn.
Echt snap de helft niet van deze post en heb daarvoor moeten googlen. Dat was niet de moeite waard nee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:00 schreef Crip het volgende:
Cindy-lou manizer gehaald van the balm.. Ik vind hem niet speciaal en ik wilde ook nog de mary-lou halen waar iedereen echt helemaal gek van is. Is het de moeite waard?
Verras me.quote:
Het is best sinister.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt snap de helft niet van deze post en heb daarvoor moeten googlen. Dat was niet de moeite waard nee.
[..]
Verras me.
Oh, mooi. Soms vergeet ik dat klassieke muziek ook bestaat. Sinister vond ik wel meevallen.quote:
Iets met IT, Operations. Ik ga van een semi leidinggevende functie weer volledig de werkvloer op. Als het allemaal doorgaat natuurlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Spannend, wat voor een functie? Succes!
Leuk, weer wat anders! Hopelijk gaat het zoals je wil.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Iets met IT, Operations. Ik ga van een semi leidinggevende functie weer volledig de werkvloer op. Als het allemaal doorgaat natuurlijk
Heb al 5+ jaar geen serieuze sollicitatie gesprek gehad
je vind dit kinky?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil jouw hoofd tot bloedens toe botsen.
Hey bby. Waar was je op schiphol.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:24 schreef Che_ het volgende:
Walt![]()
Sympathie voor hem was weg na seizoen 2
hahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:24 schreef Che_ het volgende:
Walt![]()
Misschien komt het later..quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:24 schreef Che_ het volgende:
Walt![]()
S5A6quote:
Lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:36 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Misschien komt het later..
Hij had Skylar ritueel moeten onthoofden en de resten moeten verwerken tot meth.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:24 schreef Che_ het volgende:
Walt![]()
Hahahaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 21:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
omgw0w CHe slow down, pls. GENIET VAN BB
straks heb je alles gezien en is het klaar en heb je niks meer
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
geen mitsen en maren dus belooft wat!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:37 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Nieuwe wapenstilstand tussen Hamas en Israël is ingegaan, ben HEEL benieuwd.
waarom jij?quote:
alleenstaande zwarte vrouw stereo typering?quote:
Zou er ook een Turkse versie zijn? met een bemoeizuchtige oma en tantes op de achtergrond en een berustende vader?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
alleenstaande zwarte vrouw stereo typering?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:57 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zou er ook een Turkse versie zijn? met een bemoeizuchtige oma en tantes op de achtergrond en een berustende vader?
Jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
alleenstaande zwarte vrouw stereo typering?
Echt heel flauw jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
shit gaat diepdacht dat het om de 'organic' ging
Buyukada nu. Hele aparte combi.. burqa vs hotpants hierquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Waar ben je nu? Laatst toen ik er was viel het best mee.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:50 schreef Slayage het volgende:
[..]![]()
say no to racism!Nee. Maar als ik de mensen hier hoor praten over ze.. not that good.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erdogan is een sukkel iig.
Nou, ik ga ontbijten en mn lichaam in een bikini hijsen. Ciao.
Hmmm.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
geen mitsen en maren dus belooft wat!
Als je Skylar een milf vindt ben je ziek.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 07:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hmmm.
Che, Skylar is geen goede milf. Ze zou alleen maar zeuren tijdens de daad.
Dat idee had ik niet echt na bepaalde scenesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 07:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hmmm.
Che, Skylar is geen goede milf. Ze zou alleen maar zeuren tijdens de daad.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat idee had ik niet echt na bepaalde scenes
Hij heeft n iets wat aparte smaak.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]dude. Okee nou. Volgens Stim ben je ziek.
Zit je gewoon indirect je eigen mening te projecteren, la ha7wlaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]dude. Okee nou. Volgens Stim ben je ziek.
idd, ze kijkt altijd zo super gestoord uit haar ogen. Ooit zal ik die blik ook onder de knie krijgenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is er mis met Skyler dan?
Haar karakter is fucked up, maar ze ziet er niet slecht uit. Vanaf seizoen 3, tenminste.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is er mis met Skyler dan?
Waarom niet gewoon zoetjes uit je kijkers willen gluren ala Taylor Swift?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
idd, ze kijkt altijd zo super gestoord uit haar ogen. Ooit zal ik die blik ook onder de knie krijgen
![]()
Omdat ik al zo ben. Het moet even anders.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon zoetjes uit je kijkers willen gluren ala Taylor Swift?
Opzich een valide reden, ik hoop dat het luktquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ik al zo ben. Het moet even anders.
Ah.. duidelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
En tja, wat zij denkt boeit me niet zoveel
Heb stimorol en skyler als voorbeeld, moet goedkomen dusquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Opzich een valide reden, ik hoop dat het lukt
Ik ben zowel door een medewerker van jullie als door een recruiter benaderd. Ik heb mij ingelezen over jullie bedrijf en bij mijn huidige functie heb ik gemerkt dat ik niks meer leer en ik toe ben aan een volgende stap.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom jij?
waarom deze functie?
waarom deze organisatie?
wat zal jou inbreng zijn aan de organisatie?
als je op deze vragen met flair antwoord kan geven zit je goed! ga er voor!
Je mag ook doneren zonder de challengequote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kan nog steeds niet wachten tot ik een ice bucket challenge binnenkrijg![]()
Dat gebeurt sowieso. Mijn opa had ALS.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:40 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Je mag ook doneren zonder de challenge
Doh. Jesse.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Alle turken hier los op Skylar. Geef mij maar Jesse
Wendy?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:53 schreef WammesWaggel het volgende:
Doe mij maar dat fuckedup dinnetje van Jesse met die drugsverslaving
Heerlijk zo´n needy bitch zonder grenzen
Wie was Huell ook al weer..quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wendy?
En Huell voor de ladies...
Ik ging hem op IMDB zoekenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wendy?
Juistquote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ging hem op IMDB zoeken![]()
![]()
Dan nog liever Gustavo.
Zou Huell niet afwijzen. Wat een dropje is dat.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wendy?
En Reza uit Shahs of Sunset dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zou Huell niet afwijzen. Wat een dropje is dat.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ging hem op IMDB zoeken![]()
![]()
Dan nog liever Gustavo.
Kom samen kijkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Door jullie wil ik BB opnieuw kijken.
geef hem tijd. Is net als een gemarineerde kip. Hoe meer tijd je geeft, hoe beter die wordt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:18 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb de eerste 2 afleveringen van BB gekeken gister. Zo super wow is de serie helemaal niet. Of wordt het later pas leuk?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Kijk dan samen via Skype, intiem maar toch wel eervol.
Ik wil wel met jou via Skype naar pll kijkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Kijk dan samen via Skype, intiem maar toch wel eervol.
Gaat dit echt zo snel joh?! Moet ik heel m'n leven gaan sporten...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Morgen maar weer naar de gym![]()
Wow, scoort 9,1 op IMDB.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Kom samen Fargo kijken. Is een beetje hetzelfde genre als BB; crime en drama, maar ook de nodige humor.
en?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:05 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ben zowel door een medewerker van jullie als door een recruiter benaderd. Ik heb mij ingelezen over jullie bedrijf en bij mijn huidige functie heb ik gemerkt dat ik niks meer leer en ik toe ben aan een volgende stap.
Ga ik door?
eerste paar eps vond ik ook maar mwahquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:18 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb de eerste 2 afleveringen van BB gekeken gister. Zo super wow is de serie helemaal niet. Of wordt het later pas leuk?
Ik heb liever su böregi...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wow, scoort 9,1 op IMDB.
straks trailer kijken.
het is zover jongens. Ik ben een echte Turk geworden. Ik maak nu sigara böregi.
Ooit gemaakt. Ik heb ook lasagne gemaakt dat overigens lekkerder isquote:
Ik ben ook HEEL goed in lasagne.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ooit gemaakt. Ik heb ook lasagne gemaakt dat overigens lekkerder is
Wel met zelfgemaakt deeg.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben ook HEEL goed in lasagne.![]()
Is gewoon hetzelfde als su boregi, maar dan met bolognesesaus en verschillende Italiaanse kazen. Dus eigenlijk is het zelfs beter dan su boregiquote:
Ga je het ook een keer voor mij maken?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Is gewoon hetzelfde als su boregi, maar dan met bolognesesaus en verschillende Italiaanse kazen. Dus eigenlijk is het zelfs beter dan su boregi
ik koop mn su deeg kant en klaarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Is gewoon hetzelfde als su boregi, maar dan met bolognesesaus en verschillende Italiaanse kazen. Dus eigenlijk is het zelfs beter dan su boregi
Ik dacht dat je het nooit zou vragen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga je het ook een keer voor mij maken?
Noob!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik koop mn su deeg kant en klaar![]()
Jij wint oke.
Ik ga slapen. Ik laat jullie lovebirds even samen.quote:
Ik dacht ik vraag het maar. Ik was in de veronderstelling dat je me negeerde.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen.
Nee, ik heb het sociaal te druk gehad en wil wat rust. #introvertquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht ik vraag het maar. Ik was in de veronderstelling dat je me negeerde.
Vertel me meer over je sociale wilde leven dan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik heb het sociaal te druk gehad en wil wat rust. #introvert
Zulke vrolijke verhalen zijn het nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vertel me meer over je sociale, wilde leven dan.#extravert
Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:29 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zulke vrolijke verhalen zijn het niet
Ik denk dat je ze even moet bellenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:40 schreef expans het volgende:
Denken jullie dat je een internationale overlijdingsakte kan regelen bij het consulaat in Rotterdam?
Ipv het aanvragen in Turkije en hierheen versturen?
Gesprek ging goed, maar de HR manager, tegelijkertijd ook project manager was veeleisend. Denk dat ik door hem niet op 2e gesprek hoef te komen.quote:
zullen we dat een keer doen ofzoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet je wat ik echt kinky vind? Properheid.
oh wellquote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gesprek ging goed, maar de HR manager, tegelijkertijd ook project manager was veeleisend. Denk dat ik door hem niet op 2e gesprek hoef te komen.
http://9gag.tv/p/aK1rMJ/8(...)reaking-bad?ref=fbl9quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Alle turken hier los op Skylar. Geef mij maar Jesse
oh bbyquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://9gag.tv/p/aK1rMJ/8(...)reaking-bad?ref=fbl9
Bij mij is een douche genoeg, hij moet baden in bleek.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beter dan waar jij naar ruikt
Doei
eh. davidoff?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beter dan waar jij naar ruikt
Doei
Je denkt toch niet dat ik je echte nummer hier ga plaatsen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahahahahaha kneussss. Was dat omdat je zogenaamd mijn 06 hier plaatste? Lekker voor je.
Alsof ik mijn echte nr aan jou zou geven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:29 schreef Blocko het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik je echte nummer hier ga plaatsen?
Over het weer. Het is een drama.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geen idee waar je het over hebt Che.
Ik zal maar geen nieuw screenshotje plaatsen van mijn creatiequote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Alsof ik mijn echte nr aan jou zou geven.
OKEYquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:31 schreef Crip het volgende:
[..]
Had net gesprek met een dude online. Random. Israëliër.
BEN GEWOON KEI EMOTIONEEL JA.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:36 schreef Blocko het volgende:
[..]
Ik zal maar geen nieuw screenshotje plaatsen van mijn creatie. Dan moeten jullie mij een hele maand missen.
Kan niet, als enige Turk in het Turken topic represent ik natuurlijk heel Anatolie.
Wat doe je daar dan nogquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:00 schreef Stimorol- het volgende:
Wat is Kastamonu een kut stad. Het regent, het is bewolkt en koud.
bambam? laat me raden. extra knoflook en sambal?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 15:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
OH LEKKERE WRAPS GEMAAKT. BAAMBAMBAM
Bizar hoe jij je culi-koelie gewoonten op anderen projecteert.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:18 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
bambam? laat me raden. extra knoflook en sambal?
Bij Kastamonu moet ik direct denken aan fındık kurdu Berna.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 17:00 schreef Stimorol- het volgende:
Wat is Kastamonu een kut stad. Het regent, het is bewolkt en koud.
Adalara gittim.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:21 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Bij Kastamonu moet ik direct denken aan fındık kurdu Berna.
Ik ook..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:26 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nice.Ik ben alleen op Büyükada geweest.
5 kofte voor 20 tlquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:34 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze hanteren daar inderdaad toeristische prijzen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:17 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Haat eindigt niet altijd met liefde.
Oké ik spring wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Ontrouwe vrouwen gooien wij dan ook van het balkon.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry ik ben trouw aan Mathemaat.
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Valt me nog mee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:25 schreef WammesWaggel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Valt me nog mee.Goeie oude tijden toen de wereld de bruten niet bevoordeeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Valt me nog mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is cruw, een vrouw alleen op straat zal de reputatie van de familie maar te grabbel gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Klinker zal dat nimmer zover laten komen![]()
sorry hoor a toerkischtan maar uit ervaring heb ik allang gemerkt dat turken de knoflookdealers zijn en dat ruik je...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bizar hoe jij je culi-koelie gewoonten op anderen projecteert.
sad.
Dat is geen knoflooksaus wat je hebt gegeten h7h7h7h7h7quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:46 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
sorry hoor a toerkischtan maar uit ervaring heb ik allang gemerkt dat turken de knoflookdealers zijn en dat ruik je...
kauwgompje? stimorol? die smaakloze turkse kauwgom helpt blijkbaar niet echt
Turks Levenselixerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is geen knoflooksaus wat je hebt gegeten h7h7h7h7h7
Oew, een ultimatum.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mathemaat ik denk dat wij geen toekomst hebben samen. Je steekt te weinig tijd in mij.
Vaarwel.
Ik schoot in de lach. Ja baby, ultimatum hier, ultimatum daar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn god als ik dat woord nog eenmaal naar mn hoofd krijg sloop ik iets. Ik wil gwn duidelijkheid.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Waat, dat was KB's nummer niet? Met wie heb ik nu een date geregeld dan?
Mijn hart huilt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik schoot in de lach. Ja baby, ultimatum hier, ultimatum daar.
Vieze manquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Waat, dat was KB's nummer niet? Met wie heb ik nu een date geregeld dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Loop gewoon weg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn god als ik dat woord nog eenmaal naar mn hoofd krijg sloop ik iets. Ik wil gwn duidelijkheid.
Wat...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/RU(...)1&source=46&refid=17
[..]
Nee, het is wel oke. 7/10quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
O, dacht dat je het beu was ofzo.
2de keus? Hahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vieze manwil je een kuikentje?
Ik denk dat wij een goed paar zouden zijn Peunage.![]()
mensen doen dit gewoonquote:
Hihi.. eerder 33e ofzo.quote:
Die reactie er onder, "dit is zo wij".quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/RU(...)1&source=46&refid=17
Ga daarna Fargo kijken. Het is maar 10 afleveringen, maar erg vet.quote:
Rebounden, ken je zeker niet?quote:
Vermakelijk wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die reactie er onder, "dit is zo wij".
Geen schaamtegevoel
Reputatie kan me niets schelen. Een vrouw die me belazert hoort niet bij mij in huis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is cruw, een vrouw alleen op straat zal de reputatie van de familie maar te grabbel gooien.
Maar Klinker zal dat nimmer zover laten komen
Ik heb paar Nederlandse vrienden en dit shit gebeurt bij hun naasten, waardoor zij pijn lijden. Dan is het echt niet meer leuk.quote:
Ik ken alleen de film Fargo (niet gekeken, geskipt na trailer). Is het daarop gebaseerd?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ga daarna Fargo kijken. Het is maar 10 afleveringen, maar erg vet.Wellicht ga je het zelfs beter vinden dan BB.
Die advocaat van BB speelt er ook in mee.
Breaking bad news: ook Turken maken zich hieraan schuldig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb paar Nederlandse vrienden en dit shit gebeurt bij hun naasten, waardoor zij pijn leiden. Dan is het echt niet meer leuk.
Waar leiden ze de pijn heen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb paar Nederlandse vrienden en dit shit gebeurt bij hun naasten, waardoor zij pijn leiden. Dan is het echt niet meer leuk.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou met basketbal te maken?
quote:
Heel losjes. Maar de serie is heel anders. Ik vond de film volgens mij ook niet bijzonder (jaren terug gezien, kan het niet echt meer herinneren), maar de serie is een perfecte mix van crime, drama en humor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ken alleen de film Fargo (niet gekeken, geskipt na trailer). Is het daarop gebaseerd?
Falling Skies ben ik halverwege het eerste seizoen mee gestopt. Revolution vind ik wel een leuke serie om naar te kijken, maar wegens andere prioriteiten ben ik niet verder gekomen dan aflevering 9 van het laatste seizoen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:26 schreef Peunage het volgende:
Niemand die Falling Skies of Revolution kijkt? Of andere einde van de wereld series?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ehh, nee.quote:Degrassi is a Canadian drama about a group of teens and how they deal with everyday social issues, such as important topics including rape and homosexuality. The show follows various students as they go through high school at Degrassi Community School. The show is one the highest rated teen dramas in Canada, and is a spin-off Degrassi Junior High and Degrassi High and characters created by Linda Schuyler.
Sommige zijn goud XDquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die reactie er onder, "dit is zo wij".
Geen schaamtegevoel
Dude, bestel jij online bij H&M?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat zijn ze bij H&M traag met opsturen, zeg. Heb vorige week vrijdag wat besteld en kreeg toen een mailtje dat het maandag bezorgd zou worden, maar nog steeds niets ontvangen.
Soms duurt het paar weken, soms paar dagen. Je kan hem tracken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat zijn ze bij H&M traag met opsturen, zeg. Heb vorige week vrijdag wat besteld en kreeg toen een mailtje dat het maandag bezorgd zou worden, maar nog steeds niets ontvangen.
Doe ik normaal niet, hoewel ik niet begrijp wat daar mis mee is. Maar ze hadden mijn maat dus niet meer van een bepaalde trui, dus moest ik wel online gaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dude, bestel jij online bij H&M?
Erm.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is geen knoflooksaus wat je hebt gegeten h7h7h7h7h7
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:43 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Erm.
Denk je dat ik bij nog turkse zaken eet, nadat ik gelezen heb dat die kebabzaken gewoon smerig zijn en dat bij 9 vd 10 broodjes de poepbacterie wordt gevonden. Handen ff wassen zeker ff teveel gevraagd als je in de horeca werkt?
Niets mis met online bestellen, maar als man bij H&M bestellen... Ik vind de webshop van H&M eigenlijk wel iets typisch voor vrouwen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe ik normaal niet, hoewel ik niet begrijp wat daar mis mee is. Maar ze hadden mijn maat dus niet meer van een bepaalde trui, dus moest ik wel online gaan. [ afbeelding ]
Aait ik ga checken pilot na BB.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heel losjes. Maar de serie is heel anders. Ik vond de film volgens mij ook niet bijzonder (jaren terug gezien, kan het niet echt meer herinneren), maar de serie is een perfecte mix van crime, drama en humor.
9/10 zaken poepbacterie ja?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:43 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Erm.
Denk je dat ik bij nog turkse zaken eet, nadat ik gelezen heb dat die kebabzaken gewoon smerig zijn en dat bij 9 vd 10 broodjes de poepbacterie wordt gevonden. Handen wassen zeker ff teveel gevraagd als je in de horeca werkt?
Ik zal eerlijk zijn ik vond die kapsalon's wel superlekker als die sambal echt scherp was, maarja ik ga geen toiletbacterie naar binnen werken.quote:
Ja leuk. Alsof ik daarin baad ofzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
9/10 zaken poepbacterie ja?
/Insert Ganges rivier
Ik bestel gewoon bij het gedeelte voor heren, hè.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niets mis met online bestellen, maar als man bij H&M bestellen... Ik vind de webshop van H&M eigenlijk wel iets typisch voor vrouwen.
Nee, ik ook niet. Heb ook maar een paar series gevolgd tot nu toe.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aait ik ga checken pilot na BB.
Eigenlijk ben ik geen serie-kijker. Alleen waarvan ik verwacht dat ze echt goed zullen zijn, geef ik een kans
Chalte chalte, pundéquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:49 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Ja leuk. Alsof ik daarin baad ofzoIn de Himalaya gebergten is ie schoon overigens.
Maar waar hebben we het over, eten. In Nederland. Kijk waar je mee komt. Alsof alles in Marokko of weetikveel waar je vandaan komt zo hygienisch is
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Twee goede series:
Rush (TV Series 2014– ) - IMDb
Satisfaction (TV Series 2014– ) - IMDb
Satisfaction kan overigens wel ietwat aanstootgevend zijn. Je bent gewaarschuwd.
SPOILER: Spoiler (Rush)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMFG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Politicus mogelijk vervolgd na Ice Bucket Challengequote:De Duitse politicus Cem Özdemir zit goed in de scheisse. Tijdens zijn 30 seconds of fame zoals de helft van de bevolking al gehad heeft, kwam er namelijk een hennep-plantje in beeld. En dat is natuurlijk drugs. Die zijn verboten bij onze oosterburen.
turken stammen ook af van mongoolse volkeren, achja ik weet niet of ik het als een compliment moet opvatten, heb geen spleetogen ofzo..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu beledig je alle mongolen op de wereld.
als ik zoiets zou zeggen ....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom dring jij je op aan ons met je kutkarakter, jongen chutneyvreter...
Ik ging 2 dagen terug zwemmen en nam een sprong in zee en de zee bleek minder diep. Au deed mn voet. Ewa, ging daarna wel. Daarna 7 km gelopen in de avond en gisteren ook in totaal 17 km. Ben wel constant dizzy.quote:
- Je gaat niet dood.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ging 2 dagen terug zwemmen en nam een sprong in zee en de zee bleek minder diep. Au deed mn voet. Ewa, ging daarna wel. Daarna 7 km gelopen in de avond en gisteren ook in totaal 17 km. Ben wel constant dizzy.
Ik zie nu dat mm voet dik is.
Vraag: ga ik hier dood aan? Of beter over dag of 2 naar het ziekenhuis? Voor de zekerheid.
Ik kan heeeeeeeeerlijke tajines met kip maken. Als er interesse is dan kunnen we ergens bij iemand thuis meeten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:22 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ze wil dat je lekker marokkaans voor d'r gaat koken
misschien was het een soort kwal? ik meen dit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ging 2 dagen terug zwemmen en nam een sprong in zee en de zee bleek minder diep. Au deed mn voet. Ewa, ging daarna wel. Daarna 7 km gelopen in de avond en gisteren ook in totaal 17 km. Ben wel constant dizzy.
Vraag: ga ik hier dood aan? Of beter over dag of 2 naar het ziekenhuis? Voor de zekerheid.
Ze nemen je meteen op in een prive-kliniek, proppen je vol medicijnen en zuigen je Hollandse verzekeraar zo leeg als ze maar kunnenquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
haha is goed.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik kan heeeeeeeeerlijke tajines met kip maken. Als er interesse is dan kunnen we ergens bij iemand thuis meeten.
Dit topic zit vol met niet Turken joh mafkees.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:45 schreef hoekanditnou het volgende:
Wtf is dit voor apartheidstopic. "Turken op FOK!"
Doe gewoon gezellig mee in andere topics i.p.v. apartheid veroorzaken.
Links in het midden. Had ook kleine bloeduitstorting daar. Voel t vooral met trappen lopen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
waar doet het pijn in je voet?
Lees.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:41 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
misschien was het een soort kwal? ik meen dit.
Lopen... joggen is voor skinniesquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:26 schreef Santello het volgende:
[..]
- Je gaat niet dood.
- Het was niet slim van je om direct daarna te gaan joggen.
- Dizzy kan inderdaad met je voet te maken hebben i.v.m. met een ingewikkelde bloed circulering die door toedoen van je rare sprong is ontstaan. Je kan beter veel water drinken. Dat is meestal oorzaak nummer 1 voor hoofdpijn/dizzy zijn.
-Vraag iemand om je voet te masseren om je bloed circulering te stimuleren.
- Ijs er ook op doen ff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |