geef hem tijd. Is net als een gemarineerde kip. Hoe meer tijd je geeft, hoe beter die wordt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:18 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb de eerste 2 afleveringen van BB gekeken gister. Zo super wow is de serie helemaal niet. Of wordt het later pas leuk?
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Kijk dan samen via Skype, intiem maar toch wel eervol.
Ik wil wel met jou via Skype naar pll kijkenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:31 schreef WammesWaggel het volgende:
Kijk dan samen via Skype, intiem maar toch wel eervol.
Gaat dit echt zo snel joh?! Moet ik heel m'n leven gaan sporten...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:46 schreef WammesWaggel het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Morgen maar weer naar de gym![]()
Wow, scoort 9,1 op IMDB.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:41 schreef TheMagnificent het volgende:
Kom samen Fargo kijken. Is een beetje hetzelfde genre als BB; crime en drama, maar ook de nodige humor.
en?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:05 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Ik ben zowel door een medewerker van jullie als door een recruiter benaderd. Ik heb mij ingelezen over jullie bedrijf en bij mijn huidige functie heb ik gemerkt dat ik niks meer leer en ik toe ben aan een volgende stap.
Ga ik door?
eerste paar eps vond ik ook maar mwahquote:Op woensdag 27 augustus 2014 19:18 schreef xaban06 het volgende:
Ik heb de eerste 2 afleveringen van BB gekeken gister. Zo super wow is de serie helemaal niet. Of wordt het later pas leuk?
Ik heb liever su böregi...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wow, scoort 9,1 op IMDB.
straks trailer kijken.
het is zover jongens. Ik ben een echte Turk geworden. Ik maak nu sigara böregi.
Ooit gemaakt. Ik heb ook lasagne gemaakt dat overigens lekkerder isquote:
Ik ben ook HEEL goed in lasagne.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ooit gemaakt. Ik heb ook lasagne gemaakt dat overigens lekkerder is
Wel met zelfgemaakt deeg.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:35 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ben ook HEEL goed in lasagne.![]()
Is gewoon hetzelfde als su boregi, maar dan met bolognesesaus en verschillende Italiaanse kazen. Dus eigenlijk is het zelfs beter dan su boregiquote:
Ga je het ook een keer voor mij maken?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Is gewoon hetzelfde als su boregi, maar dan met bolognesesaus en verschillende Italiaanse kazen. Dus eigenlijk is het zelfs beter dan su boregi
ik koop mn su deeg kant en klaarquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:41 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Is gewoon hetzelfde als su boregi, maar dan met bolognesesaus en verschillende Italiaanse kazen. Dus eigenlijk is het zelfs beter dan su boregi
Ik dacht dat je het nooit zou vragen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ga je het ook een keer voor mij maken?
Noob!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:55 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
ik koop mn su deeg kant en klaar![]()
Jij wint oke.
Ik ga slapen. Ik laat jullie lovebirds even samen.quote:
Ik dacht ik vraag het maar. Ik was in de veronderstelling dat je me negeerde.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:55 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou vragen.
Nee, ik heb het sociaal te druk gehad en wil wat rust. #introvertquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht ik vraag het maar. Ik was in de veronderstelling dat je me negeerde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |