SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muziek erbij nodig?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die chocoladetaart heb ik wel eens gehad, maar dan met alleen M&M bovenkant en kitkat zijkant. Machtige shit zeg.![]()
Leuk dat je aan me dacht
Plus laat me agressief zijn.
Echt snap de helft niet van deze post en heb daarvoor moeten googlen. Dat was niet de moeite waard nee.quote:Op maandag 25 augustus 2014 18:00 schreef Crip het volgende:
Cindy-lou manizer gehaald van the balm.. Ik vind hem niet speciaal en ik wilde ook nog de mary-lou halen waar iedereen echt helemaal gek van is. Is het de moeite waard?
Verras me.quote:
Het is best sinister.quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Echt snap de helft niet van deze post en heb daarvoor moeten googlen. Dat was niet de moeite waard nee.
[..]
Verras me.
Oh, mooi. Soms vergeet ik dat klassieke muziek ook bestaat. Sinister vond ik wel meevallen.quote:
Iets met IT, Operations. Ik ga van een semi leidinggevende functie weer volledig de werkvloer op. Als het allemaal doorgaat natuurlijkquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Spannend, wat voor een functie? Succes!
Leuk, weer wat anders! Hopelijk gaat het zoals je wil.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:20 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Iets met IT, Operations. Ik ga van een semi leidinggevende functie weer volledig de werkvloer op. Als het allemaal doorgaat natuurlijk
Heb al 5+ jaar geen serieuze sollicitatie gesprek gehad
je vind dit kinky?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil jouw hoofd tot bloedens toe botsen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |