Nee, ik geef liever commentaar vanaf de zijlijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Breng zelf een onderwerp in dan.
[..]
Ik heb jou gewoon gezien. In Amsterdam. JA JIJ WAS HET GEEF MAAR TOE.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nope. Waar zou je mij gezien hebben en wanneer?
Ja zo ben jij inderdaad wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ik geef liever commentaar vanaf de zijlijn.
Verrek, ik was inderdaad een keer in Amsterdam afgelopen week.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb jou gewoon gezien. In Amsterdam. JA JIJ WAS HET GEEF MAAR TOE.
Tering, ik voel me zo afgewezen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Wanneer baklava in gasvorm de bakfietsfeesten in Izmir zal opluisteren.
Voor werk?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Verrek, ik was inderdaad een keer in Amsterdam afgelopen week.
Dat is niet nodig, als het lot zo beslist zal ook gij mij zien waggelen zoals het een eckte betaamtquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:55 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Tering, ik voel me zo afgewezen.
Je kunt mij dit niet kwalijk nemen. Voel me mweh.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weer in nostalgische sferen?
Waarom zou ik je het kwalijk nemen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je kunt mij dit niet kwalijk nemen. Voel me mweh.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, maar daarna wel alles netjes opruimen. Ik ga slapen...
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:17 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat gebeurt eckt hoor ...volgens de hitkrantVerder ook een condoom om je tong doen om de kans op zwangerschap te verkleinen.
Dus gewoon wat zoutzuur erbij doen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een vagina is zuur om infecties te voorkomen, dus alles wat het minder zuur maakt, zorgt voor blaasontstekingen.
Tot zo bby!quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:23 schreef Che_ het volgende:
Hey stimorol-, misschien kom ik je wel tegen straks op schiphol jahaha
botsautootjes?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou wel wat kapot willen maken nu.
Je bent agressief.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil jouw hoofd tot bloedens toe botsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |