Ik heb een baard, dus je bent gewaarschuwd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik ga met mathemaat trouwen.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb een baard, dus je bent gewaarschuwd.
Dat ik het niet ga afscherenquote:
Ik heb al genoeg shit over mij heen gekregen vanwege mijn baard,quote:
Ja ik heb dat ook altijd vlak voor ik op vakantie ga.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Morgen om 12u.
Bleef liever in mn bed
mannen zonder baard.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg shit over mij heen gekregen vanwege mijn baard,
maar er zijn genoeg vrouwen die van mijn baard houden
Specifiek van jouw baard ja? Astaghfirullah deze man.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Doe foto sturen dan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Eerste x dat ik dit heb.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ook altijd vlak voor ik op vakantie ga.later ga je het leuker vinden .
Have fun, maak je hoofd leeg en rust vooral uit.
Dat is wel aso..quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die een DM sturen en er vervolgens niet meer op reageren. GA JE BAARDEN SCHEREN. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De man van mn dromen had n baard. En vuurbruine ogen. Ik verdronk er in.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
PEUTERS MET BAARD HEBBEN EEN HORMOONSTOORNIS. OF HET ZIJN LILIPUTTERS.
Mooi zinnen worden met tijd geschreven, dus heb eens wat geduld. Ik ben aan het nadenkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die een DM sturen en er vervolgens niet meer op reageren. GA JE BAARDEN SCHEREN. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wtf doe jij daarquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De man van mn dromen had n baard. En vuurbruine ogen. Ik verdronk er in.
Gr gr uit de [b]hemel.[]/b
Ik was vergeten dat je bijna een metafysicus bent, mijn excuses uiteraard.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mooi zinnen worden met tijd geschreven, dus heb eens wat geduld.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
MANNEN ZONDER BIPSBAARD ZIJN PEUTERS.
Waar?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De man van mn dromen had n baard. En vuurbruine ogen. Ik verdronk er in.
Gr gr uit de hemel.
Damn.. is het dan niet eerder hell?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben de maagd voor de Isis mannen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een komkommer in hun reet douwen is anders best leuk
IK NIET. WERK JIJ TOEVALLIG IN DE GAMMA?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:00 schreef Stimorol- het volgende:
WIE KENT HIER NORMALE HOTELS IN ISTANBUL?!
GEWOON BIJ DE TAXICHAUFF LOGEREN, EN DAARNA BIJ ZIJN BROER EN DAN OVER 9 MAANDEN EEN KINDJE UITPOEPEN ZONDER ZEKER TE WETEN WIE DE VADER IS MAAR WEL WIE DE GROOTOUDERS ZIJN.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:00 schreef Stimorol- het volgende:
WIE KENT HIER NORMALE HOTELS IN ISTANBUL?!
Ja!quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:02 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
IK NIET. WERK JIJ TOEVALLIG IN DE GAMMA?
Lukt primaquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:36 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Leuk en aardig allemaal, maar zoenen lijkt me best wel lastig.
Wow. Bitch mode?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zoenen lastig vinden wanneer een jongen/man een baard heeft. Hoe oud zijn we? 12?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:36 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Leuk en aardig allemaal, maar zoenen lijkt me best wel lastig.
Gewoon een langer baard laten staan, dan worden de haartjes vanzelf zacht.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lukt primaNiet aan te raden als je een gevoelige huid hebt.
Een vriendin heeft een vriendje waarmee ze zo nu en dan lebbert (jwz). Door zijn baard kreeg zij uitslag rond haar mond. Het was eerst nog allemaal secret en haar vader zich afvragen waarom ze opeens zo vaak uitslag had rond haar mond. De moeder vond het ook heel verdacht allemaal omdat die vriendin vaak last had van blaasontsteking te laatste tijdquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lukt primaNiet aan te raden als je een gevoelige huid hebt.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een komkommer in hun reet douwen is anders best leuk
SPOILER: getekende afbeelding van vinger in anusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en lekker
[ Bericht 10% gewijzigd door Fopje op 24-08-2014 22:56:54 ]
Rozijnenquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Milbona Greek Style Yogurt...
- gedroogde abrikozen toevoegen;
- rozijnen toevoegen;
- walnoten toevoegen;
- en een beetje honing bij doen.
Tip: altijd plassen na het lebberen!quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Een vriendin heeft een vriendje waarmee ze zo nu en doen lebbert (jwz). Door zijn baard kreeg zij uitslag rond haar mond. Het was eerst nog allemaal secret en haar vader zich afvragen waarom ze opeens zo vaak uitslag had rond haar mond. De moeder vond het ook heel verdacht allemaal omdat die vriendin vaak last had van blaasontsteking te laatste tijd
Nou ja die blaasontsteking kwam dus door de seks. Dat was voor jou wel duidelijk neem ik aanquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tip: altijd plassen na het lebberen!
Rozijnen en spruitjes erger vinden dan kanker?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:53 schreef Peunage het volgende:
2 dingen mogen van de aardbodem verdwijnen. Rozijnen en spruitjes.
En daarna dingen als kanker en zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die post serieus nemen is ook best erg Sylv.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Rozijnen en spruitjes erger vinden dan kanker?Ik hoop voor je dat je nooit een dierbare aan kanker zal verliezen.
Ja duhquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nou ja die blaasontsteking kwam dus door de seks. Dat was voor jou wel duidelijk neem ik aan
Ik vind dit niet iets om grappen over te maken.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die post serieus nemen is ook best erg Sylv.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:56 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Rozijnen en spruitjes erger vinden dan kanker?Ik hoop voor je dat je nooit een dierbare aan kanker zal verliezen.
Oh, sorry man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blaasontsteking als gevolg van het zoenen zou wel vreemd zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nou ja die blaasontsteking kwam dus door de seks. Dat was voor jou wel duidelijk neem ik aan
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:00 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ik vind dit niet iets om grappen over te maken.Begrijpelijk. Het spijt me voor je.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk voor iedereen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:52 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat gebeurt eckt hoor ...volgens de hitkrantquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:03 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Blaasontsteking als gevolg van het zoenen zou wel vreemd zijn.
Laten we daarop hopen.quote:
Een vagina is zuur om infecties te voorkomen, dus alles wat het minder zuur maakt, zorgt voor blaasontstekingen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:17 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat gebeurt eckt hoor ...volgens de hitkrantVerder ook een condoom om je tong doen om de kans op zwangerschap te verkleinen
Wat een kennis.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een vagina is zuur om infecties te voorkomen, dus alles wat het minder zuur maakt, zorgt voor blaasontstekingen.
We hadden vroeger een medisch encyclopedie en ik las het vroeger best vaak. Zo is dit ziekte mij altijd bijgebleven:quote:
Jaaaa, trusten!quote:
wow bizar.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
We hadden vroeger een medisch encyclopedie en ik las het vroeger best vaak. Zo is dit ziekte mij altijd bijgebleven:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Elefantiase
Uit een boek van Nescio! Awesome schrijver.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Waar is jouw signature eigenlijk van?
Wanneer gaan wij samen snuifje doen wammesabi.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:04 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
GEWOON BIJ DE TAXICHAUFF LOGEREN, EN DAARNA BIJ ZIJN BROER EN DAN OVER 9 MAANDEN EEN KINDJE UITPOEPEN ZONDER ZEKER TE WETEN WIE DE VADER IS MAAR WEL WIE DE GROOTOUDERS ZIJN.
gr gr
Oh, ken het niet. Ik heb een beetje de wikipedia-pagina gescreend en er zitten wel interessante dingen tussen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Uit een boek van Nescio! Awesome schrijver.
Een beflapje is aangenamer voor de tongquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:17 schreef Unlabeled het volgende:
Dat gebeurt eckt hoor ...volgens de hitkrantVerder ook een condoom om je tong doen om de kans op zwangerschap te verkleinen.
Wanneer baklava in gasvorm de bakfietsfeesten in Izmir zal opluisteren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:33 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Wanneer gaan wij samen snuifje doen wammesabi.
Breng zelf een onderwerp in dan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:42 schreef TheMagnificent het volgende:
Unlabeled weer met haar topicwending...
Werk je nog bij de NS? Heb je afgelopen week gewerkt? IK HEB JOU GEZIEEEEN.quote:
Nope. Waar zou je mij gezien hebben en wanneer?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Breng zelf een onderwerp in dan.
[..]
Werk je nog bij de NS? Heb je afgelopen week gewerkt? IK HEB JOU GEZIEEEEN.
Nee, ik geef liever commentaar vanaf de zijlijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Breng zelf een onderwerp in dan.
[..]
Ik heb jou gewoon gezien. In Amsterdam. JA JIJ WAS HET GEEF MAAR TOE.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:50 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nope. Waar zou je mij gezien hebben en wanneer?
Ja zo ben jij inderdaad wel.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Nee, ik geef liever commentaar vanaf de zijlijn.
Verrek, ik was inderdaad een keer in Amsterdam afgelopen week.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik heb jou gewoon gezien. In Amsterdam. JA JIJ WAS HET GEEF MAAR TOE.
Tering, ik voel me zo afgewezen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Wanneer baklava in gasvorm de bakfietsfeesten in Izmir zal opluisteren.
Voor werk?quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:55 schreef Peunage het volgende:
[..]
Verrek, ik was inderdaad een keer in Amsterdam afgelopen week.
Dat is niet nodig, als het lot zo beslist zal ook gij mij zien waggelen zoals het een eckte betaamtquote:Op zondag 24 augustus 2014 23:55 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Tering, ik voel me zo afgewezen.
Je kunt mij dit niet kwalijk nemen. Voel me mweh.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Weer in nostalgische sferen?
Waarom zou ik je het kwalijk nemen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je kunt mij dit niet kwalijk nemen. Voel me mweh.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:47 schreef TheMagnificent het volgende:
Oké, maar daarna wel alles netjes opruimen. Ik ga slapen...
quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:17 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Dat gebeurt eckt hoor ...volgens de hitkrantVerder ook een condoom om je tong doen om de kans op zwangerschap te verkleinen.
Dus gewoon wat zoutzuur erbij doen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 23:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Een vagina is zuur om infecties te voorkomen, dus alles wat het minder zuur maakt, zorgt voor blaasontstekingen.
Tot zo bby!quote:Op maandag 25 augustus 2014 09:23 schreef Che_ het volgende:
Hey stimorol-, misschien kom ik je wel tegen straks op schiphol jahaha
botsautootjes?quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik zou wel wat kapot willen maken nu.
Je bent agressief.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik wil jouw hoofd tot bloedens toe botsen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |