Ik heb een baard, dus je bent gewaarschuwd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik ga met mathemaat trouwen.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb een baard, dus je bent gewaarschuwd.
Dat ik het niet ga afscherenquote:
Ik heb al genoeg shit over mij heen gekregen vanwege mijn baard,quote:
Ja ik heb dat ook altijd vlak voor ik op vakantie ga.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Morgen om 12u.
Bleef liever in mn bed
mannen zonder baard.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg shit over mij heen gekregen vanwege mijn baard,
maar er zijn genoeg vrouwen die van mijn baard houden
Specifiek van jouw baard ja? Astaghfirullah deze man.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Doe foto sturen dan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Eerste x dat ik dit heb.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ook altijd vlak voor ik op vakantie ga.later ga je het leuker vinden .
Have fun, maak je hoofd leeg en rust vooral uit.
Dat is wel aso..quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die een DM sturen en er vervolgens niet meer op reageren. GA JE BAARDEN SCHEREN. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De man van mn dromen had n baard. En vuurbruine ogen. Ik verdronk er in.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
PEUTERS MET BAARD HEBBEN EEN HORMOONSTOORNIS. OF HET ZIJN LILIPUTTERS.
Mooi zinnen worden met tijd geschreven, dus heb eens wat geduld. Ik ben aan het nadenkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die een DM sturen en er vervolgens niet meer op reageren. GA JE BAARDEN SCHEREN. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wtf doe jij daarquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De man van mn dromen had n baard. En vuurbruine ogen. Ik verdronk er in.
Gr gr uit de [b]hemel.[]/b
Ik was vergeten dat je bijna een metafysicus bent, mijn excuses uiteraard.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:51 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Mooi zinnen worden met tijd geschreven, dus heb eens wat geduld.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:43 schreef Stimorol- het volgende:
MANNEN ZONDER BIPSBAARD ZIJN PEUTERS.
Waar?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De man van mn dromen had n baard. En vuurbruine ogen. Ik verdronk er in.
Gr gr uit de hemel.
Damn.. is het dan niet eerder hell?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ben de maagd voor de Isis mannen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een komkommer in hun reet douwen is anders best leuk
IK NIET. WERK JIJ TOEVALLIG IN DE GAMMA?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:00 schreef Stimorol- het volgende:
WIE KENT HIER NORMALE HOTELS IN ISTANBUL?!
GEWOON BIJ DE TAXICHAUFF LOGEREN, EN DAARNA BIJ ZIJN BROER EN DAN OVER 9 MAANDEN EEN KINDJE UITPOEPEN ZONDER ZEKER TE WETEN WIE DE VADER IS MAAR WEL WIE DE GROOTOUDERS ZIJN.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:00 schreef Stimorol- het volgende:
WIE KENT HIER NORMALE HOTELS IN ISTANBUL?!
Ja!quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:02 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
IK NIET. WERK JIJ TOEVALLIG IN DE GAMMA?
Lukt primaquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:36 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Leuk en aardig allemaal, maar zoenen lijkt me best wel lastig.
Wow. Bitch mode?quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Zoenen lastig vinden wanneer een jongen/man een baard heeft. Hoe oud zijn we? 12?
quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:36 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Leuk en aardig allemaal, maar zoenen lijkt me best wel lastig.
Gewoon een langer baard laten staan, dan worden de haartjes vanzelf zacht.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lukt primaNiet aan te raden als je een gevoelige huid hebt.
Een vriendin heeft een vriendje waarmee ze zo nu en dan lebbert (jwz). Door zijn baard kreeg zij uitslag rond haar mond. Het was eerst nog allemaal secret en haar vader zich afvragen waarom ze opeens zo vaak uitslag had rond haar mond. De moeder vond het ook heel verdacht allemaal omdat die vriendin vaak last had van blaasontsteking te laatste tijdquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Lukt primaNiet aan te raden als je een gevoelige huid hebt.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Een komkommer in hun reet douwen is anders best leuk
SPOILER: getekende afbeelding van vinger in anusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en lekker
[ Bericht 10% gewijzigd door Fopje op 24-08-2014 22:56:54 ]
Rozijnenquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:25 schreef TheMagnificent het volgende:
Milbona Greek Style Yogurt...
- gedroogde abrikozen toevoegen;
- rozijnen toevoegen;
- walnoten toevoegen;
- en een beetje honing bij doen.
Tip: altijd plassen na het lebberen!quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:47 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Een vriendin heeft een vriendje waarmee ze zo nu en doen lebbert (jwz). Door zijn baard kreeg zij uitslag rond haar mond. Het was eerst nog allemaal secret en haar vader zich afvragen waarom ze opeens zo vaak uitslag had rond haar mond. De moeder vond het ook heel verdacht allemaal omdat die vriendin vaak last had van blaasontsteking te laatste tijd
Nou ja die blaasontsteking kwam dus door de seks. Dat was voor jou wel duidelijk neem ik aanquote:Op zondag 24 augustus 2014 22:50 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tip: altijd plassen na het lebberen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |