Ik heb een baard, dus je bent gewaarschuwd.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee ik ga met mathemaat trouwen.
Wat wil je hiermee zeggen?quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:28 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb een baard, dus je bent gewaarschuwd.
Dat ik het niet ga afscherenquote:
Ik heb al genoeg shit over mij heen gekregen vanwege mijn baard,quote:
Ja ik heb dat ook altijd vlak voor ik op vakantie ga.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:07 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Morgen om 12u.
Bleef liever in mn bed
mannen zonder baard.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb al genoeg shit over mij heen gekregen vanwege mijn baard,
maar er zijn genoeg vrouwen die van mijn baard houden
Specifiek van jouw baard ja? Astaghfirullah deze man.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Doe foto sturen dan.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:40 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Eerste x dat ik dit heb.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ja ik heb dat ook altijd vlak voor ik op vakantie ga.later ga je het leuker vinden .
Have fun, maak je hoofd leeg en rust vooral uit.
Dat is wel aso..quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die een DM sturen en er vervolgens niet meer op reageren. GA JE BAARDEN SCHEREN. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
De man van mn dromen had n baard. En vuurbruine ogen. Ik verdronk er in.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:46 schreef Peunage het volgende:
[..]
PEUTERS MET BAARD HEBBEN EEN HORMOONSTOORNIS. OF HET ZIJN LILIPUTTERS.
Mooi zinnen worden met tijd geschreven, dus heb eens wat geduld. Ik ben aan het nadenkenquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mensen die een DM sturen en er vervolgens niet meer op reageren. GA JE BAARDEN SCHEREN. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Wtf doe jij daarquote:Op zondag 24 augustus 2014 21:48 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
De man van mn dromen had n baard. En vuurbruine ogen. Ik verdronk er in.
Gr gr uit de [b]hemel.[]/b
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |