Vertel me meer over je sociale wilde leven dan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Nee, ik heb het sociaal te druk gehad en wil wat rust. #introvert
Zulke vrolijke verhalen zijn het nietquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vertel me meer over je sociale, wilde leven dan.#extravert
Je maakt me nieuwsgierig.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:29 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Zulke vrolijke verhalen zijn het niet
Ik denk dat je ze even moet bellenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:40 schreef expans het volgende:
Denken jullie dat je een internationale overlijdingsakte kan regelen bij het consulaat in Rotterdam?
Ipv het aanvragen in Turkije en hierheen versturen?
Gesprek ging goed, maar de HR manager, tegelijkertijd ook project manager was veeleisend. Denk dat ik door hem niet op 2e gesprek hoef te komen.quote:
zullen we dat een keer doen ofzoquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet je wat ik echt kinky vind? Properheid.
oh wellquote:Op donderdag 28 augustus 2014 01:19 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Gesprek ging goed, maar de HR manager, tegelijkertijd ook project manager was veeleisend. Denk dat ik door hem niet op 2e gesprek hoef te komen.
http://9gag.tv/p/aK1rMJ/8(...)reaking-bad?ref=fbl9quote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:41 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Alle turken hier los op Skylar. Geef mij maar Jesse
oh bbyquote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://9gag.tv/p/aK1rMJ/8(...)reaking-bad?ref=fbl9
Bij mij is een douche genoeg, hij moet baden in bleek.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beter dan waar jij naar ruikt
Doei
eh. davidoff?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 22:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
beter dan waar jij naar ruikt
Doei
Je denkt toch niet dat ik je echte nummer hier ga plaatsen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahahahahaha kneussss. Was dat omdat je zogenaamd mijn 06 hier plaatste? Lekker voor je.
Alsof ik mijn echte nr aan jou zou geven.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:29 schreef Blocko het volgende:
[..]
Je denkt toch niet dat ik je echte nummer hier ga plaatsen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |