Jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:55 schreef Slayage het volgende:
[..]
alleenstaande zwarte vrouw stereo typering?
Echt heel flauw jaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 01:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
shit gaat diepdacht dat het om de 'organic' ging
Buyukada nu. Hele aparte combi.. burqa vs hotpants hierquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:31 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Waar ben je nu? Laatst toen ik er was viel het best mee.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:50 schreef Slayage het volgende:
[..]![]()
say no to racism!Nee. Maar als ik de mensen hier hoor praten over ze.. not that good.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Erdogan is een sukkel iig.
Nou, ik ga ontbijten en mn lichaam in een bikini hijsen. Ciao.
Hmmm.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:51 schreef Slayage het volgende:
[..]
geen mitsen en maren dus belooft wat!
Als je Skylar een milf vindt ben je ziek.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 07:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hmmm.
Che, Skylar is geen goede milf. Ze zou alleen maar zeuren tijdens de daad.
Dat idee had ik niet echt na bepaalde scenesquote:Op woensdag 27 augustus 2014 07:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Hmmm.
Che, Skylar is geen goede milf. Ze zou alleen maar zeuren tijdens de daad.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 08:16 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat idee had ik niet echt na bepaalde scenes
Hij heeft n iets wat aparte smaak.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]dude. Okee nou. Volgens Stim ben je ziek.
Zit je gewoon indirect je eigen mening te projecteren, la ha7wlaquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]dude. Okee nou. Volgens Stim ben je ziek.
idd, ze kijkt altijd zo super gestoord uit haar ogen. Ooit zal ik die blik ook onder de knie krijgenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is er mis met Skyler dan?
Haar karakter is fucked up, maar ze ziet er niet slecht uit. Vanaf seizoen 3, tenminste.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:09 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat is er mis met Skyler dan?
Waarom niet gewoon zoetjes uit je kijkers willen gluren ala Taylor Swift?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
idd, ze kijkt altijd zo super gestoord uit haar ogen. Ooit zal ik die blik ook onder de knie krijgen
![]()
Omdat ik al zo ben. Het moet even anders.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 12:23 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon zoetjes uit je kijkers willen gluren ala Taylor Swift?
Opzich een valide reden, ik hoop dat het luktquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omdat ik al zo ben. Het moet even anders.
Ah.. duidelijkquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:08 schreef Che_ het volgende:
[..]
En tja, wat zij denkt boeit me niet zoveel
Heb stimorol en skyler als voorbeeld, moet goedkomen dusquote:Op woensdag 27 augustus 2014 13:41 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Opzich een valide reden, ik hoop dat het lukt
Ik ben zowel door een medewerker van jullie als door een recruiter benaderd. Ik heb mij ingelezen over jullie bedrijf en bij mijn huidige functie heb ik gemerkt dat ik niks meer leer en ik toe ben aan een volgende stap.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 00:54 schreef Slayage het volgende:
[..]
waarom jij?
waarom deze functie?
waarom deze organisatie?
wat zal jou inbreng zijn aan de organisatie?
als je op deze vragen met flair antwoord kan geven zit je goed! ga er voor!
Je mag ook doneren zonder de challengequote:Op woensdag 27 augustus 2014 16:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Kan nog steeds niet wachten tot ik een ice bucket challenge binnenkrijg![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |