Oké ik spring wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Ontrouwe vrouwen gooien wij dan ook van het balkon.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Sorry ik ben trouw aan Mathemaat.
Heb ik iets gemist?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:25 schreef WammesWaggel het volgende:
Valt me nog mee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:25 schreef WammesWaggel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Valt me nog mee.Goeie oude tijden toen de wereld de bruten niet bevoordeeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:32 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Valt me nog mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is cruw, een vrouw alleen op straat zal de reputatie van de familie maar te grabbel gooien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar Klinker zal dat nimmer zover laten komen![]()
sorry hoor a toerkischtan maar uit ervaring heb ik allang gemerkt dat turken de knoflookdealers zijn en dat ruik je...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 19:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bizar hoe jij je culi-koelie gewoonten op anderen projecteert.
sad.
Dat is geen knoflooksaus wat je hebt gegeten h7h7h7h7h7quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:46 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
sorry hoor a toerkischtan maar uit ervaring heb ik allang gemerkt dat turken de knoflookdealers zijn en dat ruik je...
kauwgompje? stimorol? die smaakloze turkse kauwgom helpt blijkbaar niet echt
Turks Levenselixerquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is geen knoflooksaus wat je hebt gegeten h7h7h7h7h7
Oew, een ultimatum.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mathemaat ik denk dat wij geen toekomst hebben samen. Je steekt te weinig tijd in mij.
Vaarwel.
Ik schoot in de lach. Ja baby, ultimatum hier, ultimatum daar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn god als ik dat woord nog eenmaal naar mn hoofd krijg sloop ik iets. Ik wil gwn duidelijkheid.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Waat, dat was KB's nummer niet? Met wie heb ik nu een date geregeld dan?
Mijn hart huilt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik schoot in de lach. Ja baby, ultimatum hier, ultimatum daar.
Vieze manquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:57 schreef TheMagnificent het volgende:
Waat, dat was KB's nummer niet? Met wie heb ik nu een date geregeld dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Loop gewoon weg.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn god als ik dat woord nog eenmaal naar mn hoofd krijg sloop ik iets. Ik wil gwn duidelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |