Die reactie er onder, "dit is zo wij".quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
https://m.facebook.com/RU(...)1&source=46&refid=17
Ga daarna Fargo kijken. Het is maar 10 afleveringen, maar erg vet.quote:
Rebounden, ken je zeker niet?quote:
Vermakelijk wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die reactie er onder, "dit is zo wij".
Geen schaamtegevoel
Reputatie kan me niets schelen. Een vrouw die me belazert hoort niet bij mij in huis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat is cruw, een vrouw alleen op straat zal de reputatie van de familie maar te grabbel gooien.
Maar Klinker zal dat nimmer zover laten komen
Ik heb paar Nederlandse vrienden en dit shit gebeurt bij hun naasten, waardoor zij pijn lijden. Dan is het echt niet meer leuk.quote:
Ik ken alleen de film Fargo (niet gekeken, geskipt na trailer). Is het daarop gebaseerd?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:16 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ga daarna Fargo kijken. Het is maar 10 afleveringen, maar erg vet.Wellicht ga je het zelfs beter vinden dan BB.
Die advocaat van BB speelt er ook in mee.
Breaking bad news: ook Turken maken zich hieraan schuldig.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb paar Nederlandse vrienden en dit shit gebeurt bij hun naasten, waardoor zij pijn leiden. Dan is het echt niet meer leuk.
Waar leiden ze de pijn heen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:22 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik heb paar Nederlandse vrienden en dit shit gebeurt bij hun naasten, waardoor zij pijn leiden. Dan is het echt niet meer leuk.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Wat heeft dit nou met basketbal te maken?
quote:
Heel losjes. Maar de serie is heel anders. Ik vond de film volgens mij ook niet bijzonder (jaren terug gezien, kan het niet echt meer herinneren), maar de serie is een perfecte mix van crime, drama en humor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:22 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik ken alleen de film Fargo (niet gekeken, geskipt na trailer). Is het daarop gebaseerd?
Falling Skies ben ik halverwege het eerste seizoen mee gestopt. Revolution vind ik wel een leuke serie om naar te kijken, maar wegens andere prioriteiten ben ik niet verder gekomen dan aflevering 9 van het laatste seizoen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:26 schreef Peunage het volgende:
Niemand die Falling Skies of Revolution kijkt? Of andere einde van de wereld series?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ehh, nee.quote:Degrassi is a Canadian drama about a group of teens and how they deal with everyday social issues, such as important topics including rape and homosexuality. The show follows various students as they go through high school at Degrassi Community School. The show is one the highest rated teen dramas in Canada, and is a spin-off Degrassi Junior High and Degrassi High and characters created by Linda Schuyler.
Sommige zijn goud XDquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:16 schreef Peunage het volgende:
[..]
Die reactie er onder, "dit is zo wij".
Geen schaamtegevoel
Dude, bestel jij online bij H&M?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat zijn ze bij H&M traag met opsturen, zeg. Heb vorige week vrijdag wat besteld en kreeg toen een mailtje dat het maandag bezorgd zou worden, maar nog steeds niets ontvangen.
Soms duurt het paar weken, soms paar dagen. Je kan hem tracken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Wat zijn ze bij H&M traag met opsturen, zeg. Heb vorige week vrijdag wat besteld en kreeg toen een mailtje dat het maandag bezorgd zou worden, maar nog steeds niets ontvangen.
Doe ik normaal niet, hoewel ik niet begrijp wat daar mis mee is. Maar ze hadden mijn maat dus niet meer van een bepaalde trui, dus moest ik wel online gaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:37 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Dude, bestel jij online bij H&M?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |