Erm.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 21:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dat is geen knoflooksaus wat je hebt gegeten h7h7h7h7h7
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:43 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Erm.
Denk je dat ik bij nog turkse zaken eet, nadat ik gelezen heb dat die kebabzaken gewoon smerig zijn en dat bij 9 vd 10 broodjes de poepbacterie wordt gevonden. Handen ff wassen zeker ff teveel gevraagd als je in de horeca werkt?
Niets mis met online bestellen, maar als man bij H&M bestellen... Ik vind de webshop van H&M eigenlijk wel iets typisch voor vrouwen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:40 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Doe ik normaal niet, hoewel ik niet begrijp wat daar mis mee is. Maar ze hadden mijn maat dus niet meer van een bepaalde trui, dus moest ik wel online gaan. [ afbeelding ]
Aait ik ga checken pilot na BB.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:25 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heel losjes. Maar de serie is heel anders. Ik vond de film volgens mij ook niet bijzonder (jaren terug gezien, kan het niet echt meer herinneren), maar de serie is een perfecte mix van crime, drama en humor.
9/10 zaken poepbacterie ja?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:43 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Erm.
Denk je dat ik bij nog turkse zaken eet, nadat ik gelezen heb dat die kebabzaken gewoon smerig zijn en dat bij 9 vd 10 broodjes de poepbacterie wordt gevonden. Handen wassen zeker ff teveel gevraagd als je in de horeca werkt?
Ik zal eerlijk zijn ik vond die kapsalon's wel superlekker als die sambal echt scherp was, maarja ik ga geen toiletbacterie naar binnen werken.quote:
Ja leuk. Alsof ik daarin baad ofzoquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
9/10 zaken poepbacterie ja?
/Insert Ganges rivier
Ik bestel gewoon bij het gedeelte voor heren, hč.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Niets mis met online bestellen, maar als man bij H&M bestellen... Ik vind de webshop van H&M eigenlijk wel iets typisch voor vrouwen.
Nee, ik ook niet. Heb ook maar een paar series gevolgd tot nu toe.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:45 schreef Che_ het volgende:
[..]
Aait ik ga checken pilot na BB.
Eigenlijk ben ik geen serie-kijker. Alleen waarvan ik verwacht dat ze echt goed zullen zijn, geef ik een kans
Chalte chalte, pundéquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:49 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Ja leuk. Alsof ik daarin baad ofzoIn de Himalaya gebergten is ie schoon overigens.
Maar waar hebben we het over, eten. In Nederland. Kijk waar je mee komt. Alsof alles in Marokko of weetikveel waar je vandaan komt zo hygienisch is
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:25 schreef sylvesterrr het volgende:
Twee goede series:
Rush (TV Series 2014â ) - IMDb
Satisfaction (TV Series 2014â ) - IMDb
Satisfaction kan overigens wel ietwat aanstootgevend zijn. Je bent gewaarschuwd.
SPOILER: Spoiler (Rush)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OMFG.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Politicus mogelijk vervolgd na Ice Bucket Challengequote:De Duitse politicus Cem Özdemir zit goed in de scheisse. Tijdens zijn 30 seconds of fame zoals de helft van de bevolking al gehad heeft, kwam er namelijk een hennep-plantje in beeld. En dat is natuurlijk drugs. Die zijn verboten bij onze oosterburen.
turken stammen ook af van mongoolse volkeren, achja ik weet niet of ik het als een compliment moet opvatten, heb geen spleetogen ofzo..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:18 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nu beledig je alle mongolen op de wereld.
als ik zoiets zou zeggen ....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
Waarom dring jij je op aan ons met je kutkarakter, jongen chutneyvreter...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |