Bij Apple tv wel ns gehad, ff stoom ervanquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:34 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Meer mensen er last van dat niks verder dan 25% laadt?
Die landen hebben over het algemeen ook geen vreten en al zeker geen elektriciteit. Dus wat zouden ze met Netflix moeten?quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:25 schreef Rijst het volgende:
Wow toch best veel landen die geen netflix hebben.
Ach ja, mensen in Australië en Nieuw-Zeeland hebben het erg slecht..quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:48 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Die landen hebben over het algemeen ook geen vreten en al zeker geen elektriciteit. Dus wat zouden ze met Netflix moeten?
Ok, die buiten beschouwing gelaten danquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ach ja, mensen in Australië en Nieuw-Zeeland hebben het erg slecht..
Las dat die nogal tegenviel, ik wacht wel tot ie ook op Netflix staat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:47 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind The Americans zo tof dat ik een dezer dagen weer een downloadaccount voor een maand neem voor S2
Sja recensies geloof ik niet meerquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Las dat die nogal tegenviel, ik wacht wel tot ie ook op Netflix staat.
Ja net afl 1 gezienquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:01 schreef SosuaCafe het volgende:
Alleen jammer dat Pilkinton er niet meer in wilde zijn.
Idiot Abroad
Dan zit je toch aan tafel?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja net afl 1 gezien
Leuk maar niet iets voor onder het avondeten
zij is liefquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:11 schreef SunChaser het volgende:
10 min geprobeerd van The New Girl maar ik heb een enorme hekel aan Zooy Dechandinges, trek haar absoluut niet
Gisteren deel 1 gezien, tot nu toe indrukwekkend.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb Unsere Mutter. Unsere Vater eindelijk eens gekeken, alle lof meer dan waard.
Spoilerquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb Unsere Mutter. Unsere Vater eindelijk eens gekeken, alle lof meer dan waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
god ver DOMMEEEEEquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Ireyon het volgende:
In plaats van seizoen 3 erop zetten, gaat heel Sherlock er begin september blijkbaar vanaf. Beetje jammer
Nee echt?! En daar zitten wij net helemaal in. Wel goed om te weten, we moeten nog twee afleveringen kijken dus dat doen we dan deze week nog even.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Ireyon het volgende:
In plaats van seizoen 3 erop zetten, gaat heel Sherlock er begin september blijkbaar vanaf. Beetje jammer
Gelukkig heb ik die op bluray, maar wel vreemd dat ze weer weg gaan. Weet je ook waarom?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Ireyon het volgende:
Misschien een grote zuivering?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:30 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die op bluray, maar wel vreemd dat ze weer weg gaan. Weet je ook waarom?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]Nee alles is verzonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Orphan Black ook.....quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:57 schreef Ireyon het volgende:
Er zijn nog wel wat meer series die gaan verdwijnen zo te zien. Ik kan nergens echt een overzicht zitten maar uit mijn lijst zijn iig Luther en Sherlock beschikbaar tot 08-09-14
Ah ok!quote:
Ik vermoedde al dat de series allemaal van dezelfde eigenaar zijn. Contract loopt blijkbaar inderdaad af en (nog) geen verlenging? Zal wel een geld kwestie zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Alle BBC-series dus. Contract loopt af?
Waar? Ik had gezocht, op imdb en internet maar kon alleen vinden dat t fictieve karakters waren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah ok!
edit: Lees dat het verhaal van Viktor over de vader van de regisseur gaat.
Amerikaanse Netflix heeft wel seizoen 3 er op staanquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Ireyon het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:47 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Waar? Ik had gezocht, op imdb en internet maar kon alleen vinden dat t fictieve karakters waren.
Let op, hier staan spoilers in voor Unsere Mutter Unsere Vater :quote:Hofmann says of all the films he has made of the period, this is the most personal. It fulfills a long-time wish to portray his own family history: the character of Viktor recreates the story of his father, son of a Jewish tailor in Berlin.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah ok!
edit: Lees dat het verhaal van Viktor over de vader van de regisseur gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Niet, hoewel er wel enkele Amerikaanse sites zijn die proberen een overzicht bij te houden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar kun je zien wanneer een serie verdwijnt?
Kinderfilms kun je volgens mij ook op Nederlandstalig instellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:42 schreef Koningin het volgende:
Ik zit nu in de gratis proefmaand...tot nu bevalt het redelijk.
Voor de kids is het wel leuk, alleen de films zijn in het Engels, das jammer.
En jammer dat de series niet actueel zijn tot het laatste seizoen.
Meeste kinderfilms (sowieso Disney) kunnen op Nederlands gezet worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:42 schreef Koningin het volgende:
Ik zit nu in de gratis proefmaand...tot nu bevalt het redelijk.
Voor de kids is het wel leuk, alleen de films zijn in het Engels, das jammer.
En jammer dat de series niet actueel zijn tot het laatste seizoen.
Usenetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:38 schreef LelijKnap het volgende:
Begin een beetje klaar te raken met Netflix na een jaar abbo. Er wordt te weinig toegevoegd naar mn gevoel. Heb de beste series gezien, ten minste, bijna geen één tot het einde omdat ze blijkbaar moeite hebben met het verkrijgen van de rechten van de laatste seizoenen die al lang uit zijn...
Maar een alternatief, ... die is er niet?
Oh ja? Hoe dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kinderfilms kun je volgens mij ook op Nederlandstalig instellen.
Videoland, Pathé etc.quote:
Geloof dat seizoen 1 en 2 gelijk zijn aan het eerste seizoen van de Deense versie. Seizoen 3 en 4 zijn andere verhalen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:58 schreef Fargo het volgende:
The KIlling USA seizoen 1 is exact een kopie van seizoen van de Scandinavische versie. Hoe zit dat met seizoen 2 en 3? Zijn die ook identiek aan elkaar?
Kan ik me voorstellen, maar de serie wordt zeker beter en leunt later veel minder op haar manic-pixie-dream-girl-gimmick.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:11 schreef SunChaser het volgende:
10 min geprobeerd van The New Girl maar ik heb een enorme hekel aan Zooy Dechandinges, trek haar absoluut niet
Dit inderdaad, en mocht je écht niet willen wachten is er altijd nog time4popcorn of torrents/nieuwsgroepenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:52 schreef SunChaser het volgende:
Er zijn zoveel series dat je overstapt naar n ander en voor je t weet is er n nieuw seizoen
quote:'Goedkopere Belgische Netflix-concurrent op komst'
In Franstalig België bereiden betaalzender Be TV en kabeloperator Voo zich voor op de komst van Netflix naar België met een eigen, goedkopere video on demanddienst, schrijft L'Echo.
Nu de komst naar België van het Amerikaanse Netflix nadert, bereiden Be TV en Voo zich in het geheim voor op een eigen concurrerende video on demand-dienst. De betaalzender en de kabeloperator willen enkele duizenden films en series - niet exclusief - uit een catalogus als abonnement aanbieden. Dat schrijft de krant L'Echo.
De Amerikaanse gigant Netflix, die al meer dan 50 miljoenen klanten telt, zal zijn abonnementsdienst vanaf september lanceren in zes Europese landen, waaronder België. Be TV en Voo willen hierop anticiperen door de komende weken dan wel maanden - er ligt nog geen exacte datum vast - een nieuwe video on demanddienst aan te bieden die beter afgestemd is op de Belgische markt en die bovenal goedkoper moet worden dan Netflix, aldus L'Echo.
Lijkt me wel, ze kopen licenties, die lopen afquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:38 schreef Mandarijntjes het volgende:
Hoi! Weet iemand waarom Orphan Black tot 9 september beschikbaar is? Is het normaal dat ze series van Netflix afhalen?
Als je de eerste 5 afleveringen niet leuk vond, betwijfel ik of je de rest wel tof vindt. Maar het wordt wel iets beter, volgens mij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:24 schreef speknek het volgende:
Heb gisteren afl. 5 van Fargo gezien. Wordt het nog leuk?
Inderdaad, dat betwijfel ik ook. Ik vond het direct fantastisch!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:47 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Als je de eerste 5 afleveringen niet leuk vond, betwijfel ik of je de rest wel tof vindt. Maar het wordt wel iets beter, volgens mij.
Vreselijk, wat kut.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lijkt me wel, ze kopen licenties, die lopen af
Videoland doet het zelfde. Veel van dit soort diensten kwamen pas nadat Netflix in Nederland actief was of was aangekondigd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:15 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Waarom concurreren met een wereldwijde bekende dienst op een lokaal niveau?
In Nederland heb je ook Videoland Unlimited. Het enige wat je misschien als voordeel zou kunnen beschouwen is dat dit rechtstreeks met interactieve tv te bekijken is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:15 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Waarom concurreren met een wereldwijde bekende dienst op een lokaal niveau?
Stop maar, het is duidelijk geen serie voor jou.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:24 schreef speknek het volgende:
Heb gisteren afl. 5 van Fargo gezien. Wordt het nog leuk?
Ik vond aflevering 1 wel aardig, maar nu is het allemaal wel het Coen bros. trucje, zonder de goede DP.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:50 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Inderdaad, dat betwijfel ik ook. Ik vond het direct fantastisch!
Dat is toch niet die van Uwe Boll?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:41 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ben begonnen aan de documentairereeks over Auschwitz. Wel goed, hoewel ik niet zo van nagespeelde scenes houd.
hoe heet die?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:41 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ben begonnen aan de documentairereeks over Auschwitz. Wel goed, hoewel ik niet zo van nagespeelde scenes houd.
DP?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vond aflevering 1 wel aardig, maar nu is het allemaal wel het Coen bros. trucje, zonder de goede DP.
double penetrationquote:
"Auschwitz: inside the nazi state". Van de bbc, zes afleveringen.quote:
Ja en dan 7 euro naar jou overmaken zekerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:55 schreef alwaysonhold het volgende:
Maar voor de mensen die net zoals ik geen goedkope code durfden te regelen via Ebay, gewoon doen. Werkt top!
Nope. Wou gewoon ervaring delen. Just do it!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:00 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ja en dan 7 euro naar jou overmaken zeker
Nlse code?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:55 schreef alwaysonhold het volgende:
Maar voor de mensen die net zoals ik geen goedkope code durfden te regelen via Ebay, gewoon doen. Werkt top!
Hier, deze heb ik. Had binnen 4 uur een code na betaling: http://www.ebay.co.uk/itm/121416860511?redirect=mobilequote:
Meeliften op iemand anders account.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:59 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hier: http://www.ebay.co.uk/itm/121416860511?redirect=mobile
twitter:BoJackHorseman twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 22:33:25Straight from & into the horse's mouth! #BoJackHorseman will return to @Netflix for season 2! #BoJackHorsemanSeason2 http://t.co/AjkeF2UCuA reageer retweet
Het scheelt me een kleine 100 euro op jaar basis. Netjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Om voor die paar euro per jaar nou te gaan lopen klooien met codes.
Dank je voor de tip.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:51 schreef yvonne het volgende:
Wat is De Marathon leuk
Niet verwacht.
Roger Deakins, Coen Bros vaste Director of Photography, die maakt dat de films nog wel aan te kijken zijn. NB Fargo is de enige Coen Bros film die ik wel goed vond, de rest is slechte troep.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:11 schreef Forbry het volgende:
[..]
DP?
Ik was vanaf de allereerste aflevering zwaar verkocht en ben dat t/m het einde gebleven.
Als jij t/m episode 5 hebt gekeken en het nog steeds niet (echt) leuk vindt, kun je wel stoppen denk ik...
Het is idd ook zo duurquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Om voor die paar euro per jaar nou te gaan lopen klooien met codes.
Ik weet nu zeker dat het door Hola komt, en het aantal errors met Netflix + Hola nemen alleen maar toe bij ons. Gisteren 20 minuten bezig geweest met refreshen totdat hij eindelijk werktequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:18 schreef Drxx het volgende:
Zijn er meer mensen hier die recentelijk errors krijgen wanneer ze via Chrome naar Netflix kijken? De errors zijn verschillend, net was het een 'internal server error'. Bij Firefox lijkt het vooralsnog soepeler te werken.
Volgens Google kan het misschien met Hola Unblocker te maken hebben, maar Hola gebruiken we zowel voor Chrome als Firefox dus ik snap niet precies hoe dit samenhangt.
Ik vind het juist wel tof, het wordt steeds beter ook. De pilot was misschien wel de minste aflevering.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:20 schreef Maraca het volgende:
Iemand al BoJack Horseman gekeken? Vanmiddag 1 aflevering gezien en was niet echt onder de indruk. Maar misschien dat ik er nog in moet komen..
Het lijkt mij echt vreselijk eigenlijk...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:20 schreef Maraca het volgende:
Iemand al BoJack Horseman gekeken? Vanmiddag 1 aflevering gezien en was niet echt onder de indruk. Maar misschien dat ik er nog in moet komen..
Ja, is hij weg dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:58 schreef JohnB52 het volgende:
Euhm, ik kan me vergissen, maar ik zou toch zweren dat Mary Poppins ook op Netflix stond?
Ik heb een blockaccount van 100 gb genomen voor 14 euro oid.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:15 schreef SunChaser het volgende:
Na 3 maand weer een usenet account voor maandje genomen omdat ik The Americans verder wil kijken
En er stonden weer 2 maanden I Feel Myself op Usenet
Hmm dan moet ik er nog maar één kijken dusquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:28 schreef PBateman1978 het volgende:
De pilot was misschien wel de minste aflevering.
Nee, waar gaat het over?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 07:29 schreef yvonne het volgende:
Met Hell on Wheels begonnen, het begin was veelbelovend,meer mensen deze serie gezien?
Waarom staat dat nergens een beetje duidelijk in een overzichtje aangegeven?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 07:48 schreef JohnB52 het volgende:
Ja en blijkbaar gaat er nog meer verdwijnen, cabaret oa
Ja, maar ben er toch maar weer mee gestopt. Vond het traag en als tijdsdocument uit de periode na de Amerikaanse Burgeroorlog is het niet zo sterk, vind ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 07:29 schreef yvonne het volgende:
Met Hell on Wheels begonnen, het begin was veelbelovend,meer mensen deze serie gezien?
Voor de fansquote:De Amerikaanse videostreamingdienst Netflix gaat voor het eerst een Franstalige serie produceren. De serie heet 'Marseille' en wordt volledig in Frankrijk opgenomen.
De achtdelige serie gaat over de burgemeester van de Franse havenstad, die al 25 jaar aan de macht is en in verkiezingen de strijd moet aangaan met een jonge uitdager. Met thema's als politiek, macht en corruptie doet de serie denken aan de populaire Amerikaanse Netflix-serie 'House of Cards'. Die gaat over de machtsspelletjes van politicus Frank Underwood in Washington DC.
'Marseille' zal eind 2015 worden uitgebracht in alle landen waar Netflix beschikbaar is. Op dit moment is Netflix nog niet actief in Frankrijk, de dienst wordt daar volgende maand gelanceerd.
Eigen content
Om meer kijkers te trekken zet Netflix steeds meer in op eigen content, zoals de vrouwengevangenisserie 'Orange is the New Black' en de horrorserie 'Hemlock Grove'. En om internationaal te groeien en lokale markten te bedienen wil het bedrijf dus ook niet-Engelstalige producties maken. Eerder kondigde Netflix al een Spaanstalige serie aan die in Mexico wordt opgenomen, over de eigenaren van een voetbalteam. Vooralsnog zijn er geen plannen voor een Nederlandstalige productie.
Maar de belangrijkste reden is natuurlijk dat de Franse mediawetten Netflix verplichten te investeren in lokale content.quote:
Gewoon een goede VPN server nemen, ben je van al het gezeik af. Hola werkt dan wel goed, dan niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:27 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik weet nu zeker dat het door Hola komt, en het aantal errors met Netflix + Hola nemen alleen maar toe bij ons. Gisteren 20 minuten bezig geweest met refreshen totdat hij eindelijk werkteChrome vs Firefox maakte ook geen moer meer uit, bij beide had ik panne.
quote:ABOUT A BOY (NBC)
Season 1 premieres on Netflix on 9/14
Season 2 premieres on Netflix on 10/14
BONES (FOX)
Seasons 1-8 now on Netflix
Season 9 premieres on Netflix on 9/16
Season 10 premieres on Fox on 9/25
CRIMINAL MINDS (CBS)
Seasons 1-9 now available on Netflix
Season 10 premieres on CBS on 10/1
NEW GIRL (FOX)
Seasons 1-2 available now on Netflix
Season 3 premieres on Netflix on 9/16
Season 4 premieres on Fox on 9/16
PARENTHOOD (NBC)
Seasons 1-5 available now on Netflix
Season 6 premieres on NBC on 9/25
PARKS AND RECREATION (NBC)
Seasons 1-5 available now on Netflix
Season 6 premieres on Netflix on 9/26
ONCE UPON A TIME (ABC)
Season 3 available on Netflix on 8/29
Season 4 premieres on ABC on 9/28
PORTLANDIA (IFC)
Seasons 1-3 now on Netflix
Season 4 premieres on Netflix on 11/1
REVENGE (ABC)
Season 3 premieres on Netflix on 8/29
Season 4 premieres on ABC on 9/28
SCANDAL (ABC)
Seasons 1-3 now on Netflix
Season 4 premieres on ABC on 9/25
SUPERNATURAL (THE CW)
Seasons 1-8 available now on Netflix
Season 9 premieres on Netflix on 10/7
Season 10 premieres on Netflix on 10/7
THE ORIGINALS (The CW)
Season one premieres on Netflix on 10/7
Season two premieres on Netflix on 10/6
THE VAMPIRE DIARIES (The CW)
Seasons 1-4 available now on Netflix
Season 5 premiering on Netflix on 10/2
Season 6 premiering on the CW on 10/2
THE WALKING DEAD (AMC)
Seasons 1-3 available now on Netflix
Season 4 premieres on Netflix on 9/29
Season 5 premieres on AMC on 10/12
November/december denk ik, aangezien de DVD release dan ook is en de vorige seizoenen bijna tegelijkertijd op Netflix stonden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
Zit eigenlijk een beetje te wachten op S3 van American Horror Story. Wil niet downloaden.
password reset doenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:50 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand zit op mijn account te kijken maar ik weet niet wie... Nu kan ik zelf niet meer kijken....
Niet aan het kijken in een andere tab ofzo, misschien browser vastgelopen waardoor Netflix nog denkt dat er een stream is ofzo?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:50 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand zit op mijn account te kijken maar ik weet niet wie... Nu kan ik zelf niet meer kijken....
Waar blijft 2 broke girls?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
USA: (overzicht series en nieuwe seizoen data)
[..]
Bleek broer van m'n chick te zijn :pquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Niet aan het kijken in een andere tab ofzo, misschien browser vastgelopen waardoor Netflix nog denkt dat er een stream is ofzo?
Ik zal er eens naar kijken, bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:37 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Gewoon een goede VPN server nemen, ben je van al het gezeik af. Hola werkt dan wel goed, dan niet.
Draai nu een weekje een VPN, voor dik 1 euro per maand. Zijn de kosten ook niet. Aanbieding loopt nog een een paar dagen: https://store.cyberghostv(...)6&coupon=FT1-95M-DW6
Bij werkte Hola ook niet meer goed, daarom ook naar een echte premium VPN aan het kijkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:45 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar kijken, bedankt voor de tip.
Maar betekent dit dan ook gelijk dat jij en ik een van de weinigen zijn die dit probleem hebben? Het lijkt bij iedereen op FOK! prima te werken namelijk
Woei, New Girl S3quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
USA: (overzicht series en nieuwe seizoen data)
[..]
Heb ook vaak gezeur met Hola...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:45 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar kijken, bedankt voor de tip.
Maar betekent dit dan ook gelijk dat jij en ik een van de weinigen zijn die dit probleem hebben? Het lijkt bij iedereen op FOK! prima te werken namelijk
En op de Canadese, met ondertitels.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Serie Hannibal is trouwens te zien op de Deense Netflix
quote:Available September 1, 2014
"A Simple Plan" (1998)
When brothers Hank and Jacob discover a dead body and millions of dollars in cash in a downed plane, they plot to hide the loot and split it later. It's a simple plan -- until things go murderously awry amid suspicion and mistrust.
"Californication": Seasons 1-7
Best-selling novelist Hank Moody battles writer's block and a weakness for drugs, booze and one-night stands while he struggles to make things work with his on-and-off girlfriend and their teenage daughter.
"Chasing UFOs": Season 1
Investigators set out to uncover the truth about UFOs, and Season 1 finds them unveiling a possible alien farm, a reported UFO landing pad and more.
"Cool Runnings" (1993)
A fictionalized account of the unlikely story of Jamaica's first bobsled team, Cool Runnings follows their journey to the 1988 Olympics. When Derice Bannock's (Leon) chances of qualifying for Jamaica's track team are dashed, he looks for another sport. Derice persuades U.S. bobsledding gold medalist Irv Blitzer (John Candy), who now lives in Jamaica, to coach him and his friends as they attempt to become a world-class bobsled team.
"Crocodile Dundee" (1986)
When a New York reporter (Linda Kozlowski) plucks crocodile hunter Dundee (Paul Hogan) from the Australian Outback for a visit to the Big Apple, it's a clash of cultures and a recipe for good-natured comedy as naïve Dundee negotiates the concrete jungle. Dundee proves that his instincts are quite useful in the city and adeptly handles everything from wily muggers to high-society snoots without breaking a sweat. Hogan's script earned an Oscar nod.
"Detention" (2011)
In this genre-bending slasher flick, a high schooler gets slapped with detention on the same night as senior prom. But plenty of other kids will also be missing the big event when a past-her-prime prom queen shows up to slay them.
"Doomsday Preppers": Seasons 1-3
The first season of this documentary series profiles survivalists preparing for economic collapse, food instability and other forms of global chaos.
"Flubber" (1997)
On the verge of losing his girlfriend and his job, a scatterbrained college professor accidentally invents a bouncy material called Flubber. The substance stands to save the day -- if the professor can defeat the many rivals who try to sabotage him.
"Girl Rising" (2013)
Nine filmmakers each profile a young girl from a different part of the world to weave a global tapestry of youth in the 21st century. From a 7-year-old Haitian earthquake survivor to an Afghani child bride, these stories inspire and captivate.
"Girlfight" (2000)
First-time director Karyn Kusama's powerful film tells the story of Diana (Michelle Rodriguez), a Brooklyn high-schooler who gets little support from her dismissive single father and takes her frustrations out on her classmates. But when she wanders into a local boxing gym, she's instantly drawn to the action. And though it's a male-dominated world, boxing provides her a newfound discipline and sense of purpose, as well as a positive male role model.
"Good Morning, Vietnam" (1987)
When his manic radio show proves a huge morale-booster, Armed Forces Radio disc jockey Adrian Cronauer gets sent to Vietnam, where his monkeyshines -- lampooning any and all sacred cows -- tickle the troops but land him in trouble with his superiors.
"Guess Who" (2005)
Ashton Kutcher stars in this remake of the 1967 classic Guess Who's Coming to Dinner? But the tables are turned this time around, as he plays the fiancé of an African American woman who's met with skepticism and suspicion from her father.
"Hinterland": Season 1
BBC police detective drama series set in Aberystwyth against the backdrop of mountainous terrain, close-knit villages, and windswept sand dunes of the coastline to the badlands of the hinterland. Starring Richard Harrington as DCI Tom Mathias.
"Hoodwinked" (2005)
In this nod to "Little Red Riding Hood," investigators uncover a tangled web of events when they're called to Granny's cottage to look into a domestic disturbance involving a sardonic wolf, an axe and a crimson-caped girl.
"Jay and Silent Bob's Super Groovy Cartoon Movie" (2013)
After hitting the lottery jackpot, Jay and Silent Bob use their newfound cash to become crime-fighting superheroes Bluntman and Chronic.
"Lords of Dogtown" (2005)
A group of outcasts from California's Venice Beach change the face of skateboarding forever in this 1970s tale based on a true story, written by "Skateboard Godfather" Stacy Peralta, one of the competitive skaters portrayed in the film. Known as the Z-Boys, the radical riders invent a brazen style of skating and deal with heartache when the sport they live for turns into big business. Heath Ledger, Emile Hirsch and Rebecca De Mornay co-star.
"Mirage Men" (2012)
Fascination and controversy regarding UFO sightings have been with us for centuries, but this absorbing documentary offers a disturbing new thesis: that the U.S. military has been distributing false information about them for decades.
"School of Rock" (2003)
Fired from his band and hard up for cash, guitarist and vocalist Dewey Finn finagles his way into a job as a fourth-grade substitute teacher at a private school, where he secretly begins teaching his students the finer points of rock 'n' roll.
"Small Apartments" (2012)
Franklin Franklin has a dead landlord on the kitchen floor and an investigator (Billy Crystal) questioning him. But none of this fazes Franklin. He waits each day for a letter from his brother (James Marsden) who has the secret that can set him free.
"Swiss Family Robinson" (1960)
After being shipwrecked, the Robinson family is marooned on an island inhabited only by an impressive array of wildlife. In true pioneer spirit, they quickly make themselves at home but soon face a danger even greater than nature: dastardly pirates. A rousing adventure suitable for the whole family, this Disney adaptation of the classic Johann Wyss novel stars Dorothy McGuire and John Mills as Mother and Father Robinson.
"The Believers" (1987)
Mourning the accidental death of his wife and having just moved to New York with his young son, laconic police psychologist Cal Jamison is reluctantly drawn into a series of grisly, ritualistic murders involving the immolation of two youths.
"The Blue Lagoon" (1980)
Set in the lush environs of a deserted tropical island, this coming-of-age tale follows two shipwrecked children -- Emmeline and Richard -- who are stranded for years. As the cute kids turn into beautiful teenagers, nature takes its course.
"The Unbelievers" (2013)
Richard Dawkins and Lawrence Krauss -- the dynamic duo of science -- travel the globe seeking to promote a scientific worldview and the rational questioning of religious belief, with celebrities, professors and ordinary folks supporting their work.
"Unsealed": Alien Files: Season 1
The debut season investigates Area 51, Vatican cover-ups, Nazi-alien collaboration, presidential encounters, ancient visitations and more.
"Zero Hour": Seasons 1-3
This documentary-style series dramatizes the moments leading up to some of the most memorable historical events that unfolded in less than an hour.
Available September 2
"The League": Season 5
Fantasy football tackles reality in this semi-scripted look at a group of longtime friends whose annual hobby gives them an excuse to get together and escape their everyday lives in a blitz of trash-talking, deceit and ruthless extortion.
Available September 5
"All Is Lost" (2013)
In this harrowing drama -- which has no dialogue -- Robert Redford portrays a man stranded alone at sea, courageously battling a ferocious storm as he struggles to survive with just a sextant and maritime maps to guide him.
"Trailer Park Boys": Season 8
This wickedly funny mockumentary series follows the booze-fueled misadventures of Julian (John Paul Tremblay), Ricky (Robb Wells) and Bubbles (Mike Smith), longtime pals and petty serial criminals who run scams from their Nova Scotia trailer park -- when they aren't in jail, that is. But kudos to the lads for their persistence, even if their harebrained get-rich schemes involve growing pot right under the nose of ex-cop Jim (John Dunsworth).
Available September 6
"Kid Cannabis" (2014)
Teaming with his best friend and a ragtag group of potheads, enterprising teen Nate Norman sets up a lucrative operation smuggling large amounts of marijuana from Canada to Idaho. But the young drug traffickers soon sow the seeds of their downfall.
"Le Week-End" (2014)
Returning to Paris long after their honeymoon there, a British couple hopes to rediscover the magical feelings of their early years together. There, they meet an old friend whose perspectives on love and marriage help them recover what was lost.
"Refuge" (2012)
After Amy's parents abandon her two younger siblings -- one of them brain-damaged -- she's obliged to leave college to take care of them. While struggling to accept her dreary new existence, Amy meets a man who may change everything.
"Your Sister's Sister" (2011)
Jack, who is mourning the death of his brother, has a complicated relationship with his best friend, Iris, who used to date his brother. Their chaotic situation becomes even more tangled when Jack has a drunken tryst with Iris's flighty sister.
Available September 7
"The Blacklist": Season 1 (2013)
After turning himself in to the FBI, brilliant fugitive Raymond Reddington offers to help capture other criminals, but only if the bureau plays by his rules -- which include teaming with rookie profiler Elizabeth Keen.
Available September 9
"Who Is Dayani Cristal?" (2013)
In the oppressive desert heat, Arizona authorities find a man's decomposing body with only one clue to his identity: a tattoo reading "Dayani Cristal." Gael García Bernal portrays the unknown man in dramatic segments of this intriguing documentary.
Available September 10
"Crash & Bernstein": Season 2
Wyatt Bernstein, the only boy in his otherwise all-female family, creates a puppet named Crash who comes to life as the brother he always wanted. Now, the new siblings learn from each other as they face life's adventures together.
"Deadly Code" (2013)
Friends Kolyma and Gagarin come of age in a Siberian crime family where Kolyma's iron-fisted grandfather enforces rules that keep the young men at odds. Their relationship is further tested when they both fall for the same beautiful woman.
Available September 11
"A Single Man" (2009)
Set in 1962 Los Angeles, this stream-of-consciousness drama centers on a day in the life of George Falconer, a gay college professor who plans to commit suicide in the wake of his longtime lover's recent death.
"Dennis Miller: America 180" (2014)
Five-time Emmy winner Dennis Miller takes a look at the state of the nation in a stand-up routine that touches on health care and climate change.
"Filth" (2014)
An arrogant, corrupt cop who believes he's the only competent person in his department sees a recent murder case as a path to promotion. But the investigation brings the deluded officer into a rendezvous with reality that he's wholly unprepared for.
"The Moment" (2013)
After her lover vanishes, a photojournalist winds up in a psychiatric hospital, where she tries to make sense of her fragmented memories -- and begins to uncover some unexpected and disturbing truths.
Available September 12
"Grace Unplugged" (2013)
Every Sunday, 18-year-old Grace performs at church with her ex-rock star father, but she longs to share her talent with the rest of the world. Heading for the bright lights of Los Angeles, she soon must choose between stardom and faith.
Available September 13
"Justin and the Knights of Valor" (2013)
In this animated saga set in medieval times, a young boy slips away from his family home and begins a long journey to pursue his dream of becoming a knight. Seeking instruction from three wise monks, he makes his way to their remote abbey.
Available September 14
"About a Boy": Season 1
Will Freeman loves being immature, carefree and single, until his new neighbors -- ditzy single mom Fiona and eccentric 11-year-old Marcus -- invade his life, and Will finds his scheme to exploit them foiled by unexpected feelings of responsibility.
"Arrow": Season 2
This adaptation of the story of DC Comics' Green Arrow stars Stephen Amell as the titular character, an affluent playboy who becomes an archer superhero at night, saving the city from villains armed with just a bow and arrows.
Available September 16
"Beginners" (2011)
Oliver, a graphic artist, is coming to grips with the imminent death of his father, who, at 75, has one last secret: He's gay. Inspired and confused by his father's determination to find true love at last, Oliver tentatively pursues his own romance.
"Bones": Season 9
Socially awkward forensic anthropologist Dr. Temperance "Bones" Brennan teams up with intuitive FBI agent Seeley Booth to investigate crimes that have left scant evidence behind: namely, the bones of the deceased.
"New Girl": Season 3
This smart sitcom revolves around Jessica Day, a socially awkward schoolteacher who's still trying to rebound from a recent breakup when she moves in with three single guys, all ready to help her understand the ways of the world.
"One Day" (2011)
After a romantic tryst on college graduation night, Emma and Dexter pursue separate dreams. This romantic drama based on a novel of the same name checks in with them each year on the same date, tracking their personal and professional progress.
"Silver Linings Playbook" (2012)
After a stint in a psychiatric hospital, bipolar Pat has no choice but to move back in with his football-obsessed parents. While he tries in vain to reconcile with his wife, Pat meets a woman who's as unstable as he is -- and she changes his life.
Available September 17
"3 Days to Kill" (2014)
After a terminally ill secret agent retires to spend his remaining time with his family, he's asked to complete a dangerous last mission in exchange for an experimental drug that might save him -- if he can survive its hallucinatory side effects.
"The Fosters": Season 2
Executive-produced by Jennifer Lopez, this offbeat drama follows an interracial lesbian couple -- one a police officer, the other a school vice principal -- and their multiethnic brood of biological, adopted and foster children.
Available September 22
"Revolution": Season 2
Fifteen years after electricity stopped working and the world was sent back into the dark ages -- with small agrarian communities of families working together -- three companions go on a quest to uncover the truth about the mysterious blackout.
Available September 25
"The Double" (2013)
Jesse Eisenberg plays the dual roles of a timid office worker and his charismatic doppelganger in this cinematic adaptation of a Dostoevsky tale. First spotted on the bus, then at work, Simon's double may share his looks, but he's no carbon copy.
Available September 26
"How I Met Your Mother": Season 9
This sitcom details desperate bachelor Ted's epic search for his soul mate, told through flashbacks as an adult Ted recounts to his kids how he met their mom. As Ted bounces from one red herring to another, his best friends help keep him grounded.
"Parks and Recreation": Season 6
This droll comedy focuses on Leslie Knope, a public employee with the Parks and Recreation department in rural Pawnee, Ind. Although Leslie is full of energy and good ideas for community improvements, she finds herself bogged down by bureaucracy.
Available September 27
"Bad Grandpa" (2013)
In-character encounters with real folks provide comic fodder in this franchise featuring Johnny Knoxville in lecherous-gramps disguise. With hidden cameras in tow, Irving Zisman (Knoxville) takes his grandson on an offbeat cross-country tour.
Available September 28
"Comic Book Men": Season 3
Set in Jay and Silent Bob's Secret Stash comic book emporium, this unscripted series unveils the fanboy culture thriving in a neighborhood comics store. As employees vend various collectibles, customers reveal what makes fans of comic books tick.
"The Walking Dead": Season 4
In the wake of a zombie apocalypse that desolates the world as we know it, a group of survivors led by police officer Rick Grimes holds on to the hope of humanity by banding together to wage a never-ending fight for their own survival.
Available September 29
"Lullaby" (2014)
Long after breaking ties with his family, Jonathan learns that his long-ill father has elected to take himself off of life support in two days. Drawn in by the dire news, Jonathan returns to face his kin in an intense emotional encounter.
Available September 30
"Killing Them Softly" (2012)
When a couple low-level crooks make a dumb move by robbing a Mob-protected poker game and unwittingly bringing a recession to the area's criminal economy, a slick enforcer is hired to track down the offenders and take care of business.
Zou seizoen 5 ook snel op de Nederlandse komen? Ik heb tijdje terug besloten seizoen 5 te gaan kijken als het op Netflix staat (ben inmiddels vergeten wat ik op wiki heb gelezen over seizoen 5quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
THE VAMPIRE DIARIES (The CW)
Seasons 1-4 available now on Netflix
Season 5 premiering on Netflix on 10/2
Geen idee eigenlijk, maar 1 manier om erachter te komen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 16:34 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zou seizoen 5 ook snel op de Nederlandse komen? Ik heb tijdje terug besloten seizoen 5 te gaan kijken als het op Netflix staat (ben inmiddels vergeten wat ik op wiki heb gelezen over seizoen 5)
Na de zoveelste keer dat het gewoon niet wilde werken, 50% van de tijd was ik bezig met refreshen i.p.v. kijken, nog maar 's gaan googelen en toen kwam ik ZenMate tegen. Binnen 5 sec aan de praat gekregenquote:
Ik gebruik meestal ook Zenmate (had daar in deze reeks al wel eens reclame voor gemaaktquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:16 schreef Drxx het volgende:
[..]
Na de zoveelste keer dat het gewoon niet wilde werken, 50% van de tijd was ik bezig met refreshen i.p.v. kijken, nog maar 's gaan googelen en toen kwam ik ZenMate tegen. Binnen 5 sec aan de praat gekregenHoop dat het gratis blijft...
Echt, fuck Hola.
Vanaf mijn Samsung Smart TV, vanaf de Ipad gaat het wel prima.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:42 schreef JohnB52 het volgende:
Via welk platform probeer je Netflix op te starten?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:39 schreef kawa4 het volgende:
Ik ben nou bezig met elementals,
vrij overdreven allemaal, maar toch wel leuk om te kijken
en seizoen 1 van hemlock grove gezien, op zich wel leuk maar niet echt geweldig, word seizoen 2 beter???
heb ik ook een tijdje gehad. bleek dat mijn netflix app niet up to date wasquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Weet iemand hoe je de Amerikaanse netflix bereikt via de app op Android? Ik heb hola geïnstalleerd, maar dat schijnt niet te werken. Daarna nog een andere VPN app gedownload, maar dan spaced de Netflix app hem de pan uit.
Ik kan mijn app niet uit de store halen (Samsung tab 10.1). Ik zal eens kijken of er een nieuwere versie is. Die andere app deed nog iets (al werkte heel MN netflix niet meer) bij hola bleef hij gewoon de Nederlandse selecteren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 13:22 schreef redboyke het volgende:
[..]
heb ik ook een tijdje gehad. bleek dat mijn netflix app niet up to date was
maar hola heeft bij mij nooit gewerkt en ik denk dat het aan het internet hier ligt want die blokkeren hier alles
quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Weet iemand hoe je de Amerikaanse netflix bereikt via de app op Android? Ik heb hola geïnstalleerd, maar dat schijnt niet te werken. Daarna nog een andere VPN app gedownload, maar dan spaced de Netflix app hem de pan uit.
Met unblock-us wil het welquote:Op zaterdag 30 augustus 2014 12:20 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zenmate gaat binnen paar maanden geld kosten, jammer dat de gratis oplossingen niet echt goed blijven werken. Gewoon dus een betaalde VPN is het beste...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 18:16 schreef Drxx het volgende:
[..]
Na de zoveelste keer dat het gewoon niet wilde werken, 50% van de tijd was ik bezig met refreshen i.p.v. kijken, nog maar 's gaan googelen en toen kwam ik ZenMate tegen. Binnen 5 sec aan de praat gekregenHoop dat het gratis blijft...
Echt, fuck Hola.
quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:14 schreef mithrandirrr het volgende:
Ik ben gisteren ook begonnen met kijken. Erg leuk!
Philquote:Op zondag 31 augustus 2014 13:26 schreef Copycat het volgende:
Hier ook een MF-addict. Had er wel eens wat van gezien op tv, maar via Netflix vlieg ik er doorheen. Net aan seizoen vier begonnen.
Max 1750 op NL Netflix. Volgens mij ligt dat ook aan het feit dat ze dan ook geen rechten hebben op de blu-ray/HD-versie van de film.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Kan iemand voor mij kijken of Spider-Man 2 op de Nederlandse Netflix in HD te kijken is?
Ik heb bij veel films maximaal 1750Kbit-stream terwijl een simpele 3000Kbit-HD stream toch wel mogelijk moet zijn...
Dit vind ik echt het irritante aan Netflix, op deze manier moet ik alsnog 720p bluray-rips downloaden
Ik gebruik voor de USA/Canadese Netflix Hola maar daar ligt het dus niet aan als ik zonder Hola op de Nederlandse Netflix bij sommige films ook maar max 1750 heb.
(Kbit-stream instelling is te bekijken met ctrl+shift+alt+s als je nog niet fullscreen kijkt)
Goede visie. Ik denk, en hoop, dat het met reguliere televisie gedaan is. Waarom nog kijken naar progamma's waarvoor je thuis moet blijven en waarbij je voortdurend met reclame wordt bestookt?quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:53 schreef Aether het volgende:
Netflix-CEO: "Tv moet een stuk beter of is gedoemd om te verdwijnen"
Zeventien jaar geleden ging Reed Hastings (53) van start met een onlinevideotheek die dvd's aan huis leverde. Vandaag heeft één op de drie Amerikaanse gezinnen een abonnement. Voor 6,5 euro per maand hebben ze onbeperkt toegang tot tienduizenden films, televisieseries en documentaires. In september landt Netflix ook in ons land. 'We geven de gevestigde waarden een schop onder hun kont.'
Los Gatos, een uurtje rijden van San Francisco, zou in België wellicht als slaapstad door het leven gaan. Hier, hartje Silicon Valley, is het een populair toevluchtsoord voor dotcommiljonairs uit de wijde omgeving. Op wat suffe bars - 's avonds om 11 uur gaat de deur onherroepelijk dicht - en de obligate Applewinkel na valt er eigenlijk niets te beleven, maar de woningprijzen swingen hier al enkele jaren de pan uit.
Dat heeft veel, zo niet alles, te maken met Netflix, dat in Los Gatos zijn hoofdkwartier vestigde. Het bedrijf heeft de reputatie dat het een van de absolute topbetalers in de Valley is, met lonen die nog een stuk hoger liggen dan die van Apple of Google, een boogscheut verderop.
U vliegt een vijftiental Europese journalisten over naar Silicon Valley voor een interviewronde. Maar heeft een zo fel gehypet bedrijf als Netflix eigenlijk nog media-aandacht nodig?
Hastings: "We willen geen hype zijn. We streven ernaar de komende vijftig jaar een belangrijke speler te worden op de Europese entertainmentmarkt. Ik denk dan ook een stuk verder dan onze lancering in pakweg België, Frankrijk of Duitsland.
"Als bedrijf willen we de Belgische, Franse of Duitse maatschappij gewoon ook een stuk beter leren kennen, en dat vraagt nu eenmaal een zekere investering. Als we journalisten hier op het hoofdkwartier uitnodigen, dan leren zij ook ons bedrijf én de bedrijfscultuur kennen."
Netflix is cijfermatig natuurlijk een indrukwekkend succesverhaal, maar waar willen jullie inhoudelijk voor staan?
"We willen de consument dankzij het internet betere ontspanning brengen. Bijna honderd jaar lang beheerste de tv onze woonkamers. Dat leverde vaak goede programma's op, bijvoorbeeld op maandag tussen 18 en 18.40 uur en op woensdag om 20 uur.
"Dat gegeven is anno 2014 niet echt meer bij de tijd te noemen, en steekt schril af tegen de flexibiliteit waarmee we de rest van onze mediaconsumptie vandaag kunnen invullen. Op een scherm naar keuze, op een zelf in te vullen tijdstip, zonder reclame als we dat liever zo willen. Terwijl het internet zowat ons hele leven overhoop heeft gehaald, is televisie al bij al een redelijk lineaire ervaring gebleven.
"Ik ben er dan ook van overtuigd dat de tv-uitzendingen zoals we die vandaag nog overal kennen ofwel een stuk beter zullen moeten worden, ofwel gedoemd zijn te verdwijnen. In die zin doet streamingvideo met het klassieke tv-aanbod wat pakweg Uber of Airbnb doen met de taxi- of hotelsector: de gevestigde waarden een stevige schop onder de kont geven. Binnen twintig jaar zal de consument al zijn televisieshows, films of documentaires gewoon op het web bekijken."
Televisiezenders die hun aanbod niet gewoon op het net gooien, zijn eraan voor de moeite?
"Dat klopt. Op dat moment houden ze natuurlijk ook op een gewoon, lineair televisiestation te zijn. Dat soort evoluties hebben we in het verleden ook al meegemaakt. Hier in de VS zijn giganten als ABC of NBC, die ooit via de antenne ontvangen werden, intussen netjes op de kabel terug te vinden. Nu staan ze voor een vergelijkbare overstap naar het internet, al zal die de consument wel een pak meer vrijheid en keuzemogelijkheden bieden."
Omdat ik nog geen goede alternatieven voor nieuws ken vind ik TV toch best handig. 's ochtends staat 'ie even aan zodat ik hoor of er files zijn, wat 't weer doet, etc. Ken weinig / geen apps voor de zenders die lokaal nieuws uitzenden op Roku of de Xbox.quote:Op zondag 31 augustus 2014 14:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Goede visie. Ik denk, en hoop, dat het met reguliere televisie gedaan is. Waarom nog kijken naar progamma's waarvoor je thuis moet blijven en waarbij je voortdurend met reclame wordt bestookt?
Initiatieven als Vice News zijn prettig. Daarnaast zijn er ook YouTubers die de achtergronden bij het nieuws geven. Verder is en abonnement op iets als De Correspondent voor mij voldoende.quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:24 schreef OMG het volgende:
[..]
Omdat ik nog geen goede alternatieven voor nieuws ken vind ik TV toch best handig. 's ochtends staat 'ie even aan zodat ik hoor of er files zijn, wat 't weer doet, etc. Ken weinig / geen apps voor de zenders die lokaal nieuws uitzenden op Roku of de Xbox.
Daarnaast zijn er natuurlijk ook gewoon streaming diensten die reclame in de stream gooien zoals Hulu, of de online beschikbare afleveringen op websites van TV zenders.
viel me ook al op dat de Avengers weg was gehaaldquote:Op zondag 31 augustus 2014 17:39 schreef JohnB52 het volgende:
Cars gaat weg
Up gaat weg
Toy Story 1&3
Gaat lekker zo...
quote:Op zondag 31 augustus 2014 17:39 schreef JohnB52 het volgende:
Cars gaat weg
Up gaat weg
Toy Story 1&3
Gaat lekker zo...
Waar lees je dat trouwens?quote:Op zondag 31 augustus 2014 15:03 schreef JohnB52 het volgende:
Oh, fijn, Toy Story 3 gaat er ook af op 9 september!
Modem, router + tv even een paar minuut uitschakelen en alles weer aanzetten hielp niet. Maar even de UTP-kabel vanaf de SmartTV direct in het modem doen, Netflix opstarten, zorgde ervoor dat ik wel bij Netflix terecht kwam. Vervolgens weer de UTP-kabel in de router geplugd en wonderbaarlijk doet Netflix het nog steeds. Beetje vreemd, maar goed...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:11 schreef Falco het volgende:
Wat is deze, bij mij ligt Netflix er al een week uit! Hebben jullie dat ook?
Bij het opstarten krijg ik de melding 'Sorry, we are unable to reach the Netflix service. Please try again later or visit www.netflix.com' maar dan in het Nederlands. Morgen maar es https://help.netflix.com/en/node/85 uitvogelen of heeft iemand nog andere tips?
Als je een film aanklikt zie je soms staan "beschikbaar tot 9 sept"quote:
http://www.moreflicks.com(...)es&ctg=expiring_soonquote:Op zondag 31 augustus 2014 18:52 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Als je een film aanklikt zie je soms staan "beschikbaar tot 9 sept"
Mary Poppins is al langer verdwenen.
Ik las op tweakers ook dat er een aantal BBC series weg gaan?
Waarom zou dit niet kloppen?quote:Op zondag 31 augustus 2014 18:54 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
http://www.moreflicks.com(...)es&ctg=expiring_soon
Weet niet of dit klopt?
Dochter zit tinkerbell te kijken en dan mag je niet storen...
S6 staat iig op de Amerikaansequote:Op maandag 1 september 2014 09:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Eindelijk aan Fargo begonnen. Wauw, wat een goede serie weer!
En waar kan ik zien wanneer Seizoen 6 e.v. van Mad Men er op komen?
Weet ik, maar ik bedoel op de Nederlandse.quote:Op maandag 1 september 2014 09:38 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
S6 staat iig op de Amerikaanse
Wat is er prettig aan 'Vice News'?quote:Op zondag 31 augustus 2014 16:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Initiatieven als Vice News zijn prettig. Daarnaast zijn er ook YouTubers die de achtergronden bij het nieuws geven. Verder is en abonnement op iets als De Correspondent voor mij voldoende.
Ik kijk nog wat spelshows op de reguliere TV. Wel via Uitzending Gemist. Commerciëlen kijk ik al heel lang niet meer naar. Ik denk ook dat die als eerst in het stof gaan bijten, omdat hun verdienmodellen straks niet meer actueel zijn.
Internet-based journalistiek, nieuwe stijl. Niet per sé onafhankelijker, maar niet meer gebonden aan 'oude' media.quote:Op maandag 1 september 2014 13:48 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wat is er prettig aan 'Vice News'?
Traditionele televisie biedt ook voorlopig nog wel meer dan series, films en documentaires.
Ik vind Vice best interessant, maar meer voor "erbij" dan "in plaats van". Wat betreft lokaal nieuws heb ik toch liever de lokale ABC, Fox, NBC, of CBS waar ik kan zien wat het weer is, of dat er ongelukken zijn gebeurd, files staan, etc. En het normale lokale nieuws (allemaal niet heel erg politiek gekleurd). Ken nog geen guerrilla Vice news achtige alternatieven van dat soort dingen.quote:Op maandag 1 september 2014 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Internet-based journalistiek, nieuwe stijl. Niet per sé onafhankelijker, maar niet meer gebonden aan 'oude' media.
Daar zat ik op te wachten.quote:Op maandag 1 september 2014 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
12 Years a Slave op Netflix Canada.
Dat dacht ik!quote:
Dat komt vast goed!quote:Op maandag 1 september 2014 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dacht ik!
Deze week maar eens een avondje inruimen om voor deze film te gaan zitten.
Ik vind van wel.quote:Op maandag 1 september 2014 16:27 schreef Copycat het volgende:
Ik heb daar de eerste aflevering van gezien, was niet echt onder de indruk. Wordt het beter?
Dat lijkt me nou net niet de bedoeling van een pilotquote:Op maandag 1 september 2014 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind van wel.
De pilot was tot nu toe de minst leuke aflevering.
Nu 2 afleveringen gekeken en het bevalt erg goed. Zit veel snelheid in de serie. Krijgt een 8.2 op IMDBquote:Ray Donovan is een Amerikaanse dramaserie van de zender Showtime. De serie ging 30 juni 2013 in première.
Ray Donovan is professionele "fixer" voor de rijke en bekende mensen in LA. Hij kan er voor zorgen dat elk probleem verdwijnt behalve de problemen die worden veroorzaakt door zijn eigen familie.
Klopt.quote:Op maandag 1 september 2014 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou net niet de bedoeling van een pilot![]()
quote:USA
An Officer and a Gentleman (Drama)
Anaconda (Action)
Audrey Rose (Horror, Supernatural)
Brother's Shadow (Indie, Drama)
Californication Season 1-7 (TV, Drama)
Cesar's Last Fast (Documentary, Biographical/Cesar Chevez)
Comedy Warriors: Healing Through Humor (Documentary)
D3: The Mighty Ducks (Family)
Event Horizon (Horror, SciFi)
Flubber (Family, Comedy)
Forces of Naure (Romantic, Comedy)
Ghost in the Shell: Arise Season 1 (Anime)
Hard Rain (Action, Thriller)
Hoodwinked (Family, Comedy)
Invaders From Mars (Horror, SciFi)
Invasion of the Body Snatchers (Thriller, SciFi)
Monkey Shines (Horror)
Mr. Mom (Comedy)
Saving Silverman (Comedy, Romantic)
School of Rock (Family, Comedy)
Sling Blade (Indie, Drama)
Small Apartments (Indie, Comedy)
Spaceballs (Comedy, SciFi, Satire)
Summer Rental (Comedy)
The Best of Men (Drama, Sports)
The Greatest Show on Earth (Adventure, Drama)
The Horror Show (Horror, Supernatural)
Young Sherlock Holmes (Action, Thriller)
A Price Above Rubies (Romantic, Drama)
Alistair MacLean's Air Force One is Down Season 1 (TV, Drama)
American Experience: Butch Cassidy and the Sundance Kid (TV, Documentary)
Anastasia (Family, Animation)
Antisocial (Indie, Horror)
Assassination (Action, Thriller)
Bloodsport (Action, Martial Arts)
Boys and Girls (Romantic, Comedy)
Chuck & Buck (Indie, Drama)
Cool Runnings (Comedy)
Count Yorga, Vampire (Horror, Vampire)
Crocodile Dundee (Action, Comedy)
Death Warrant (Action, Martial Arts)
Dentention (Indie, Horror)
Doomsday Preppers Season 1-3 (TV, Reality)
Eve's Bayou (Indie, Drama)
FernGully: The Last Rainforest (Family, Animation)
Girlfight (Indie, Drama, Sports)
Girl Rising (Documentary, Social)
Good Morning, Vietnam (Comedy)
Grosse Pointe Blank (Romantic Comedy)
Guess Who (Romantic, Comedy)
Gurren Lagann Season 1 (Anime)
Inside: Pepsico (TV, Documentary)
Losing Isaiah (Drama)
Mirage Men (Documentary)
Old Yeller (Family, Drama)
Pint-Sized Preachers (TV, Documentary, Faith)
Pleased to Meet Me (Indie, Drama)
Poetic Justice (Drama)
Snow Day (Family, Comedy)
Step into Liquid (TV, Documentary, Sports)
Sucker Punch ('08, Action, Non-sexy version)
Summer Rental (Comedy)
The Assets Season 1 (TV, Drama)
The Believers (Horror, Supernatural)
The Blue Lagoon (Drama, Romantic)
The Elephant Man (Drama)
The New Adventures of Pippi Longstocking (Family, Adventure)
The Presidio (Drama)
Vu du ciel Season 2-4 (TV, Documentary, Science)
We Always Lie to Strangers (Documentary, Music)
Where the Trail Ends (Documentary, Sports)
Will Penny (Drama, Western)
Canada
12 Years a Slave (Drama)
Along Came Polly (Romantic, Comedy)
American Beauty (Drama)
Beverly Hills Cop 2 (Action, Comedy)
Blood and Wine (Thriller)
Brother's Shadow (Indie, Drama)
Cesar's Last Fast (Documentary, Social)
Cheaper by the Dozen ('50, Family, Comedy)
Cloverfield (Action, SciFi)
Forrest Gump (Drama)
Ghost in the Shell: Arise Season 1 (Anime)
How to Train Your Dragon (Family, Animation)
I Know That Voice (Documentary)
Kung Fu Panda (Family, Animation)
Office Space (Comedy)
[Rec] 3: Genesis (Horror, Zombie, Foreign)
Revenge of the Nerds (Comedy)
Route Irish (Drama, Crime)
Snow White and the Huntsman (Action, Fantasy)
The Bastard Sings the Sweetest Songs (Documentary)
The Best of Men (Drama, Sports)
The Dark Knight Rises (Action)
The Perfect Score (Comedy)
The Raven (Thriller)
The Siege (Action, Thriller)
The Untouchables (Action, Crime)
Thou Shalt Laugh 1-2 (Standup)
American Pie (Comedy)
American Wedding (Comedy)
Catch Me If You Can (Drama)
Cleanskin (Thriller)
Fertile Ground (Horror, Supernatural)
Gurren Lagaan Season 1 (Anime)
Sherk (Family, Animation)
The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor (Action)
Vu du ciel Season 1-4 (TV, Documentary, Sports)
Working Girl (Romantic, Comedy)
UK
American Ninja 4: The Annihilation (Action, Martial Arts)
Asterix: The 12 Tasks (Family, Comedy)
Asterix the Gual (Family, Comedy)
Berlin Job (Thriller, Crime)
Bio-Dome (Comedy)
Brave (Action, Martial Arts, Foreign)
Charlie Bartlett (Indie, Comedy)
The House of the Devil (Horror, Supernatural)
MEXICO
50 First Dates (Romantic, Comedy)
A Few Good Men (Drama)
Airplane! (Comedy, Surely)
An Inconvenient Truth (Documentary, Science)
Babel (Drama)
Back to the Future Part II (Action, SciFi)
Bad Boys 2 (Action)
Barbarella ('68, Action)
Beethoven (Family, Comedy)
Big Daddy (Comedy)
Black Hawk Down (Action)
Blue Streak (Comedy)
Boyz n the Hood (Drama)
Brian's Song (Drama)
Click (Comedy)
Collateral (Thriller)
Curious George (Family, Adventure)
De Q Te quiero, Te quiero Season 1 (TV, Soap, Foreign)
Deep Impact (Action, SciFi)
Despicable Me (Family, Comedy)
Down to Earth (Romantic, Comedy)
Downtown Abbey Season 1-2 (TV, Drama)
Enough (Thriller)
Erin Brockovich (Drama)
Flushed Away (Family, Animation)
Gurren Lagann Season 1 (Anime)
Harry and the Hendersons (Family, Comedy)
Harvey (Comedy)
Head of State (Comedy)
Hellboy (Action)
Hot Fuzz (Comedy)
Hugo (Family, Animation)
Hulk ('03, Action)
Identity (Thriller)
Idle Hands (Horror, Comedy)
Inglourious Basterds (Thriller)
Jaws 3 (Thriller)
Jaws: The Revenge (Thriller)
Jerry Maguire (Comedy)
John Tucker Must Die (Romantic, Comedy)
Julie & Julia (Drama)
Juno (Indie, Romantic, Comedy)
Kate & Leopold (Romantic, Comedy)
K-Pax (Drama, SciFi)
La Tempestad Season 1 (TV, Soap, Foreign)
Lemony Snicket: A Series of Unfortunate Events (Family, Comedy)
Leon: The Professional (Action, Foreign)
Little Man (Comedy)
Lone Wolf McQuada (Action)
Mission: Impossible 3, Ghost Protocol (Action)
Monster High 13 Wishes (TV, Kids)
Mr. Magorium's Wonder Emporium (Family, Comedy)
Mrs. Doubtfire (Comedy)
Nacho Libre (Comedy)
Over the Hedge (Family, Comedy)
Panic Room (Thriller)
Paranormal Activity 3 (Horror, Supernatural)
Pineapple Express (Comedy)
Platoon (Drama)
Pootie Tang (Comedy)
Porque el Amor Manda Season 1 (TV, Soap, Foreign)
Prom Night (Horror, Slasher)
Radio (Drama)
Resident Evil: Apocalypse, Extinction (Horror, Zombie)
Screamers (Thriller, SciFi)
Second Jungle Book: Mowgli and Baloo (Family, Adventure)
Secret Window (Thriller)
See No Evil, Hear No Evil (Comedy)
Serendipity (Romantic Comedy)
Shark Tale (Family, Comedy)
Shooter (Action, Thriller)
Step Brothers (Comedy)
Superbad (Comedy)
S.W.A.T. (Action)
Tomcats (Comedy)
Transformers Prime Season 1 (TV, Kids)
The Crazies (Horror, Zombie)
The Cutting Edge (Romantic, Drama)
The Devil Inside (Horror, Worst movie ever)
The Good, the Bad and the Ugly (Adventure, Western)
The Others (Horror)
World Trade Center (Drama)
Year One (Comedy)
Gister de eerste aflevering gezien, maar het valt mij nog niet mee. Ik vond de aflevering ontzettend weinig lijn hebben en ik kan ook niet zeggen dat er maar 1 figuur tussen zat die ook maar iets aan sympathie op wekte. Ik kijk het nog even aan, maar ik denk niet dat dit een serie voor mij gaat worden.quote:Op maandag 1 september 2014 19:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nu 2 afleveringen gekeken en het bevalt erg goed. Zit veel snelheid in de serie. Krijgt een 8.2 op IMDB
Ik had hetzelfde met Twin Peaks, maar het is mij enorm tegen gevallen. Het is wel heel erg gedateerd en de 'artistieke' toevoegingen lijken nu vooral heel erg raar. Ik heb het zo'n 4 afleveringen vol gehouden en toen online opgezocht wie Laura Palmer vermoord heeftquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:15 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Gister de eerste aflevering gezien, maar het valt mij nog niet mee. Ik vond de aflevering ontzettend weinig lijn hebben en ik kan ook niet zeggen dat er maar 1 figuur tussen zat die ook maar iets aan sympathie op wekte. Ik kijk het nog even aan, maar ik denk niet dat dit een serie voor mij gaat worden.
De 8.2 op IMDB lijkt mij sowieso overdreven.
Eigenlijk wilde ik gister aan Twin Peaks beginnen, maar zag dat de pilot anderhalf uur duurt, dus dat moet even wachten. Ben erg benieuwd; als kind kreeg ik wat flarden van de herhalingen mee, en door alle verhalen over de serie heeft het altijd een aantrekkingskracht gehad. Toch ben ik er nooit aan toe gekomen om de serie te kijken.
Vind het tot nu toe ook een van de leukste series die er op netflix nl staanquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:47 schreef Forbry het volgende:
Twin Peaks... tot nu toe beste serie ooit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Slechts een paar jaar geleden nog voor een tweede keer gekeken en toen was ik nog enthousiaster dan de eerste keer).
Mad Menquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Twin Peaks en Mad Men zijn voor mij grootste verrassingen op netflix. Oh en seizoen 1 en 2 van arrested development.
Leuke tip, remroflquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:14 schreef remlof het volgende:
Netflix maakt zijn eigen Game of Thrones: seks en strijd in 'Marco Polo'
Komt in december, ben benieuwd.
een "nieuwe game of thrones" toe maar, dan zullen ze toch wel met echt een goede serie moeten komenquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:14 schreef remlof het volgende:
Netflix maakt zijn eigen Game of Thrones: seks en strijd in 'Marco Polo'
Komt in december, ben benieuwd.
op de belgische:quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:28 schreef SunChaser het volgende:
En wat staat er op Duitslanfd en Belge=ie?
31 september lijkt me heel erg sterkquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:00 schreef redboyke het volgende:
[..]
op de belgische:
Sorry, Netflix hasn't come to this part of the world yet
keilang wachten voor september zijn we eindelijk september ga je straks zien dat het mss 31 september word.
haha nu pas doorquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:01 schreef remlof het volgende:
[..]
31 september lijkt me heel erg sterk
Ik vond 2 juist beter, minder Piperquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:37 schreef Typisch het volgende:
Orange is the new black afgerond.
Vond seizoen 1 vermakelijker.
Invaders from Mars in de VSquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh en de internationale lijstjes:
[..]
Wordt in Nederland op HBO uitgezonden, en daar is nu seizoen 2 bezig. Is iets beter dan het eerste.quote:Op maandag 1 september 2014 19:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nu 2 afleveringen gekeken en het bevalt erg goed. Zit veel snelheid in de serie. Krijgt een 8.2 op IMDB
Wordt die op HBO uitgezonden? Dat lijkt me sterk, de serie is van Showtime en staat op Netflix.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:28 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wordt in Nederland op HBO uitgezonden, en daar is nu seizoen 2 bezig. Is iets beter dan het eerste.
Dat lijkt sterk, omdat HBO en Showtime in de VS regelrechte concurrenten zijn. Maar Showtime heeft in Nederland geen eigen kanaal, en dus worden hun series uitgezonden op andere kanalen. Kijk naar Dexter, die op 13th Street en bij de VPRO te zien was, of Homeland, die bij BNN wordt uitgezonden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wordt die op HBO uitgezonden? Dat lijkt me sterk, de serie is van Showtime en staat op Netflix.
Hier ga ik maar eens aan beginnen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:58 schreef Cheiron het volgende:
Ray Donovan seizoen 1 - Netflix
Ray Donovan seizoen 2 - HBO
Dat is zoals het nu is in NL.
Exactly.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:58 schreef Cheiron het volgende:
Ray Donovan seizoen 1 - Netflix
Ray Donovan seizoen 2 - HBO
Dat is zoals het nu is in NL.
Helemaal eens over Ray Donovan, na aflevering 2 denk ik er hetzelfde over. Onsympathieke personages, ongeloofwaardige situaties (maar dan té serieus gebracht, zonder een greintje humor) en het acteerwerk vind ik ook niet top. Jammer, vind Liev Schreiber normaal best een goede acteur. Ik kijk aflevering 3 nog wel, even kijken of het iets beter wordt...quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:15 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Gister de eerste aflevering gezien, maar het valt mij nog niet mee. Ik vond de aflevering ontzettend weinig lijn hebben en ik kan ook niet zeggen dat er maar 1 figuur tussen zat die ook maar iets aan sympathie op wekte. Ik kijk het nog even aan, maar ik denk niet dat dit een serie voor mij gaat worden.
De 8.2 op IMDB lijkt mij sowieso overdreven.
Eigenlijk wilde ik gister aan Twin Peaks beginnen, maar zag dat de pilot anderhalf uur duurt, dus dat moet even wachten. Ben erg benieuwd; als kind kreeg ik wat flarden van de herhalingen mee, en door alle verhalen over de serie heeft het altijd een aantrekkingskracht gehad. Toch ben ik er nooit aan toe gekomen om de serie te kijken.
http://www.theverge.com/2(...)requel-gotham-wb-foxquote:Netflix is getting very, very aggressive with its streaming deals. After picking up The Blacklist for a reported $2 million per episode, Netflix now has the rights to Gotham before the show has even aired.
According to Deadline, the deal between Netflix and Warner Bros. spans all Netflix territories (both present and future) and was "put in motion" soon after a successful May screening of the pilot in Los Angeles (our own take on the pilot wasn't quite as glowing). Each season will be made available after its broadcast run, which for the US could mean September 2015. Deadline says it's hearing $1.75 million per episode of Gotham, which isn't quite Blacklist money, but again... the show hasn't even aired yet. Which, if you're wondering, is September 22nd on Fox.
ik gebruik deze,quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:37 schreef Odaiba het volgende:
Weet iemand nog wat goede sites om de content te bekijken, het liefst één met een goede search engine.
Nooit geweten dat het zo zit. Dacht dat HBO alleen eigen serie's uitzond.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat lijkt sterk, omdat HBO en Showtime in de VS regelrechte concurrenten zijn. Maar Showtime heeft in Nederland geen eigen kanaal, en dus worden hun series uitgezonden op andere kanalen. Kijk naar Dexter, die op 13th Street en bij de VPRO te zien was, of Homeland, die bij BNN wordt uitgezonden.
HBO Nederland is echter ook één van de aankopers van Showtime-series, zoals House of Lies, Masters of Sex en dus ook Ray Donovan.
Doordat het geen eigen HBO-serie is gelden hier, qua Netflix, niet dezelfde regels voor als voor bv. True Detective en Game of Thrones.
Lang geleden dat ik die serie gezien heb.quote:
Dus Gotham komt er pas op nadat het seizoen afgelopen is, of een jaar nadat het begonnen is? Dat zal ook wel voor Nederland gelden lijkt me. Dan heb ik het waarschijnlijk allang gezien.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.theverge.com/2(...)requel-gotham-wb-fox
Gotham word misschien op Fox NL uitgezonden kort na uitzending Amerika.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
Dus Gotham komt er pas op nadat het seizoen afgelopen is, of een jaar nadat het begonnen is? Dat zal ook wel voor Nederland gelden lijkt me. Dan heb ik het waarschijnlijk allang gezien.
Ze moeten voor Nederland wat meer series erop zetten die een dag op de vs achterlopen zoals met Fargo en Dusk Till Dawn
Dus... in Nederland is Netflix onze go-to aanbieder voor Gotham? Dat zou wel prettig zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.theverge.com/2(...)requel-gotham-wb-fox
Series. En dat dacht ik ook altijd; misschien is dat ook waar voor de Amerikaanse HBO. De Nederlandse HBO heeft echter geen directe concurrentie van andere Amerikaanse zenders. Naast series van Showtime komt er ook nog wel eens iets van ABC voorbij.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het zo zit. Dacht dat HBO alleen eigen serie's uitzond.
Ik zou HBO kiezen, maar ik heb totaal geen interesse in sport, dus voor mij is het makkelijk.quote:Heb trouwens van Telfort een half jaar gratis sport1 of HBO gekregen. Twijfel nog een beetje.
Is dat ergens gemeld?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:59 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Gotham word misschien op Fox NL uitgezonden kort na uitzending Amerika.
Nog even opgezocht; de press release van Netflix zegt dit:quote:Op donderdag 4 september 2014 14:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dus... in Nederland is Netflix onze go-to aanbieder voor Gotham? Dat zou wel prettig zijn.
Tegen de tijd dat het 2015 is, is het eerste seizoen van Gotham alweer afgelopen. Dat betekent dat het dus eerst afgerond moet zijn bij FOX voordat Netflix het kan streamen.quote:Each season of the series will be available to Netflix members following linear broadcast beginning in 2015.
Ik kijk het wel via de Piraat die in de baai ligtquote:Op donderdag 4 september 2014 18:00 schreef Breuls het volgende:
Gotham is over drie weken. Maar dus ws. nog niet op Netflix.
Ik vond het niet wat matig, en dat Amerikaanse gejoel altijdquote:Op donderdag 4 september 2014 20:33 schreef Evertjan het volgende:
http://thecolbertreport.c(...)gy---frank-underwood
Frank Underwood op bezoek bij de Colbert Report
aanbod is diver en nieuwquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:37 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje: Als ik al Film 1 en HBO heb en af en toe een leuke film binnenhaal: Wat is voor mij dan het voordeel netflix te nemen? Geen toch?
Het voordeel is dat je Film 1 en HBO kunt cancellen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:37 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje: Als ik al Film 1 en HBO heb en af en toe een leuke film binnenhaal: Wat is voor mij dan het voordeel netflix te nemen? Geen toch?
Ja, dan heb je HBO en Film1 sowieso niet nodigquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:39 schreef Iwanius het volgende:
Ik haal films in dvd kwaliteit binnen die soms nog moeten uitkomen in NL.
En sneller is relatief i.m.o. tenzij je natuurlijk de hele dag alleen maar films kijkt en verder niets voor handen hebt.
Vergeet niet dat het gebruiksgemak van Netflix ver boven andere zaken uitstijgt. Het is prettiger dan live tv, prettiger dan downloaden en je eigen media center gebruiken, prettiger dan Popcorn Time, veel beter ontwikkeld dan HBO Go, et cetera.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
aanbod is diver en nieuw
Netflix heeft vaak al films die nog in de Nederlandse bios draaien
Netflix is soms sneller dan Film1
Je ontdekt films en series die je anders niet zou ontdekken
Eenschquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:27 schreef Breuls het volgende:
Vergeet niet dat het gebruiksgemak van Netflix ver boven andere zaken uitstijgt. Het is prettiger dan live tv, prettiger dan downloaden en je eigen media center gebruiken, prettiger dan Popcorn Time, veel beter ontwikkeld dan HBO Go, et cetera.
Ideaal dat je niet hoeft te zoeken naar seizoenen met subsquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het gebruiksgemak van Netflix ver boven andere zaken uitstijgt. Het is prettiger dan live tv, prettiger dan downloaden en je eigen media center gebruiken, prettiger dan Popcorn Time, veel beter ontwikkeld dan HBO Go, et cetera.
Als ik naar Mijn Lijst ga staat er bij een paar titels "Beschikbaar tot 08-09-14" onder de thumbnail.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:32 schreef SunChaser het volgende:
Breuls, hoe weet je wanneer series verdwijnen, je zei t laatst
Helaas niet zichtbaar op bijvoorbeeld Western Digital spelers en Apple TV...quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als ik naar Mijn Lijst ga staat er bij een paar titels "Beschikbaar tot 08-09-14" onder de thumbnail.
toch jammer dat zoiets op de ps3 er niet bijstaat. Heb een redelijke lijst waar ik af en toe doorheen loop als ik echt niks te kijken heb maar merk dat ik regelmatig denk dat ik er toch veel meer in had staan. Die titels zullen dus wel gewoon verdwenen zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:40 schreef Breuls het volgende:
Wel op de website, dus als je het wil weten check je gewoon nu even in je browser.
Think like a manquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:21 schreef whehe het volgende:
Iemand nog een paar goeie films of series die op netflix te zien zijn? Liefst actie of comedy
Een beetje vreemd, maar wel erg vermakelijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Zag trouwens dat de serie Utopia (nee niet die Endemol crap) op Netflix UK staat, veel goede verhalen over gehoord, dit weekend ook maar eens aan beginnen.
Ik had een fanmade trailer gezien die inderdaad nogal vreemd was, maar wel intrigerend.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, maar wel erg vermakelijk.
begonnen aan Trailer Park Boys, vroeger weleens op mtv gezien maar nu vanaf het begin is het veel leuker en kan de humor ook beter waarderen als 10 jaar geleden. Echt grappige onzinquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:21 schreef whehe het volgende:
Iemand nog een paar goeie films of series die op netflix te zien zijn? Liefst actie of comedy
fasterquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:21 schreef whehe het volgende:
Neem een proefabo op NLziet (1 maand gratis), zo heb ik seizoen 2 vorige week bekeken.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Staat the Bridge seizoen 2 ergens op een internationale Netflix? Ik kan het echt nergens vinden.
Staat zelfs niet op de Deens versie. Ik hou op met zoeken.
Nou, nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Verder is het aanbeveelalgoritme spot on
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:22 schreef SunChaser het volgende:
Dit zijn over het algemeen films en series van minimaal twee jaar oud.
Stond toch al elders? Heb m wel eerder gezienquote:Op zondag 7 september 2014 08:39 schreef PBateman1978 het volgende:
All is Lost nu ook toegevoegd aan de USA catalogus, toffe film imo.
[ afbeelding ]
Brazilië iddquote:Op zondag 7 september 2014 09:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Stond toch al elders? Heb m wel eerder gezien
Mooiquote:Op zondag 7 september 2014 08:39 schreef PBateman1978 het volgende:
All is Lost nu ook toegevoegd aan de USA catalogus, toffe film imo.
[ afbeelding ]
Dan actualiseer je 'm natuurlijk eerst altijd even.quote:
Ik ga die meuk niet lezenquote:Op zondag 7 september 2014 11:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan actualiseer je 'm natuurlijk eerst altijd even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |