god ver DOMMEEEEEquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Ireyon het volgende:
In plaats van seizoen 3 erop zetten, gaat heel Sherlock er begin september blijkbaar vanaf. Beetje jammer
Nee echt?! En daar zitten wij net helemaal in. Wel goed om te weten, we moeten nog twee afleveringen kijken dus dat doen we dan deze week nog even.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Ireyon het volgende:
In plaats van seizoen 3 erop zetten, gaat heel Sherlock er begin september blijkbaar vanaf. Beetje jammer
Gelukkig heb ik die op bluray, maar wel vreemd dat ze weer weg gaan. Weet je ook waarom?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Ireyon het volgende:
Misschien een grote zuivering?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:30 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die op bluray, maar wel vreemd dat ze weer weg gaan. Weet je ook waarom?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]Nee alles is verzonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Orphan Black ook.....quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:57 schreef Ireyon het volgende:
Er zijn nog wel wat meer series die gaan verdwijnen zo te zien. Ik kan nergens echt een overzicht zitten maar uit mijn lijst zijn iig Luther en Sherlock beschikbaar tot 08-09-14
Ah ok!quote:
Ik vermoedde al dat de series allemaal van dezelfde eigenaar zijn. Contract loopt blijkbaar inderdaad af en (nog) geen verlenging? Zal wel een geld kwestie zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Alle BBC-series dus. Contract loopt af?
Waar? Ik had gezocht, op imdb en internet maar kon alleen vinden dat t fictieve karakters waren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah ok!
edit: Lees dat het verhaal van Viktor over de vader van de regisseur gaat.
Amerikaanse Netflix heeft wel seizoen 3 er op staanquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Ireyon het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:47 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Waar? Ik had gezocht, op imdb en internet maar kon alleen vinden dat t fictieve karakters waren.
Let op, hier staan spoilers in voor Unsere Mutter Unsere Vater :quote:Hofmann says of all the films he has made of the period, this is the most personal. It fulfills a long-time wish to portray his own family history: the character of Viktor recreates the story of his father, son of a Jewish tailor in Berlin.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah ok!
edit: Lees dat het verhaal van Viktor over de vader van de regisseur gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Niet, hoewel er wel enkele Amerikaanse sites zijn die proberen een overzicht bij te houden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar kun je zien wanneer een serie verdwijnt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |