Bij Apple tv wel ns gehad, ff stoom ervanquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:34 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Meer mensen er last van dat niks verder dan 25% laadt?
Die landen hebben over het algemeen ook geen vreten en al zeker geen elektriciteit. Dus wat zouden ze met Netflix moeten?quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:25 schreef Rijst het volgende:
Wow toch best veel landen die geen netflix hebben.
Ach ja, mensen in Australië en Nieuw-Zeeland hebben het erg slecht..quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:48 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Die landen hebben over het algemeen ook geen vreten en al zeker geen elektriciteit. Dus wat zouden ze met Netflix moeten?
Ok, die buiten beschouwing gelaten danquote:Op maandag 25 augustus 2014 10:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ach ja, mensen in Australië en Nieuw-Zeeland hebben het erg slecht..
Las dat die nogal tegenviel, ik wacht wel tot ie ook op Netflix staat.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:47 schreef SunChaser het volgende:
Ik vind The Americans zo tof dat ik een dezer dagen weer een downloadaccount voor een maand neem voor S2
Sja recensies geloof ik niet meerquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Las dat die nogal tegenviel, ik wacht wel tot ie ook op Netflix staat.
Ja net afl 1 gezienquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:01 schreef SosuaCafe het volgende:
Alleen jammer dat Pilkinton er niet meer in wilde zijn.
Idiot Abroad
Dan zit je toch aan tafel?quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja net afl 1 gezien
Leuk maar niet iets voor onder het avondeten
zij is liefquote:Op maandag 25 augustus 2014 14:11 schreef SunChaser het volgende:
10 min geprobeerd van The New Girl maar ik heb een enorme hekel aan Zooy Dechandinges, trek haar absoluut niet
Gisteren deel 1 gezien, tot nu toe indrukwekkend.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb Unsere Mutter. Unsere Vater eindelijk eens gekeken, alle lof meer dan waard.
Spoilerquote:Op maandag 25 augustus 2014 13:47 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb Unsere Mutter. Unsere Vater eindelijk eens gekeken, alle lof meer dan waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
SpoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
god ver DOMMEEEEEquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Ireyon het volgende:
In plaats van seizoen 3 erop zetten, gaat heel Sherlock er begin september blijkbaar vanaf. Beetje jammer
Nee echt?! En daar zitten wij net helemaal in. Wel goed om te weten, we moeten nog twee afleveringen kijken dus dat doen we dan deze week nog even.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Ireyon het volgende:
In plaats van seizoen 3 erop zetten, gaat heel Sherlock er begin september blijkbaar vanaf. Beetje jammer
Gelukkig heb ik die op bluray, maar wel vreemd dat ze weer weg gaan. Weet je ook waarom?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Ireyon het volgende:
Misschien een grote zuivering?quote:Op maandag 25 augustus 2014 16:30 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik die op bluray, maar wel vreemd dat ze weer weg gaan. Weet je ook waarom?
quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]Nee alles is verzonnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Orphan Black ook.....quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:57 schreef Ireyon het volgende:
Er zijn nog wel wat meer series die gaan verdwijnen zo te zien. Ik kan nergens echt een overzicht zitten maar uit mijn lijst zijn iig Luther en Sherlock beschikbaar tot 08-09-14
Ah ok!quote:
Ik vermoedde al dat de series allemaal van dezelfde eigenaar zijn. Contract loopt blijkbaar inderdaad af en (nog) geen verlenging? Zal wel een geld kwestie zijn.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:41 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Alle BBC-series dus. Contract loopt af?
Waar? Ik had gezocht, op imdb en internet maar kon alleen vinden dat t fictieve karakters waren.quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah ok!
edit: Lees dat het verhaal van Viktor over de vader van de regisseur gaat.
Amerikaanse Netflix heeft wel seizoen 3 er op staanquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:43 schreef Ireyon het volgende:
quote:Op maandag 25 augustus 2014 22:47 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Waar? Ik had gezocht, op imdb en internet maar kon alleen vinden dat t fictieve karakters waren.
Let op, hier staan spoilers in voor Unsere Mutter Unsere Vater :quote:Hofmann says of all the films he has made of the period, this is the most personal. It fulfills a long-time wish to portray his own family history: the character of Viktor recreates the story of his father, son of a Jewish tailor in Berlin.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 19:45 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ah ok!
edit: Lees dat het verhaal van Viktor over de vader van de regisseur gaat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's drop some acid and go to a titty bar.
Niet, hoewel er wel enkele Amerikaanse sites zijn die proberen een overzicht bij te houden.quote:Op maandag 25 augustus 2014 20:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Waar kun je zien wanneer een serie verdwijnt?
Kinderfilms kun je volgens mij ook op Nederlandstalig instellen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:42 schreef Koningin het volgende:
Ik zit nu in de gratis proefmaand...tot nu bevalt het redelijk.
Voor de kids is het wel leuk, alleen de films zijn in het Engels, das jammer.
En jammer dat de series niet actueel zijn tot het laatste seizoen.
Meeste kinderfilms (sowieso Disney) kunnen op Nederlands gezet worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:42 schreef Koningin het volgende:
Ik zit nu in de gratis proefmaand...tot nu bevalt het redelijk.
Voor de kids is het wel leuk, alleen de films zijn in het Engels, das jammer.
En jammer dat de series niet actueel zijn tot het laatste seizoen.
Usenetquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:38 schreef LelijKnap het volgende:
Begin een beetje klaar te raken met Netflix na een jaar abbo. Er wordt te weinig toegevoegd naar mn gevoel. Heb de beste series gezien, ten minste, bijna geen één tot het einde omdat ze blijkbaar moeite hebben met het verkrijgen van de rechten van de laatste seizoenen die al lang uit zijn...
Maar een alternatief, ... die is er niet?
Oh ja? Hoe dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kinderfilms kun je volgens mij ook op Nederlandstalig instellen.
Videoland, Pathé etc.quote:
Geloof dat seizoen 1 en 2 gelijk zijn aan het eerste seizoen van de Deense versie. Seizoen 3 en 4 zijn andere verhalen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:58 schreef Fargo het volgende:
The KIlling USA seizoen 1 is exact een kopie van seizoen van de Scandinavische versie. Hoe zit dat met seizoen 2 en 3? Zijn die ook identiek aan elkaar?
Kan ik me voorstellen, maar de serie wordt zeker beter en leunt later veel minder op haar manic-pixie-dream-girl-gimmick.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:11 schreef SunChaser het volgende:
10 min geprobeerd van The New Girl maar ik heb een enorme hekel aan Zooy Dechandinges, trek haar absoluut niet
Dit inderdaad, en mocht je écht niet willen wachten is er altijd nog time4popcorn of torrents/nieuwsgroepenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 10:52 schreef SunChaser het volgende:
Er zijn zoveel series dat je overstapt naar n ander en voor je t weet is er n nieuw seizoen
quote:'Goedkopere Belgische Netflix-concurrent op komst'
In Franstalig België bereiden betaalzender Be TV en kabeloperator Voo zich voor op de komst van Netflix naar België met een eigen, goedkopere video on demanddienst, schrijft L'Echo.
Nu de komst naar België van het Amerikaanse Netflix nadert, bereiden Be TV en Voo zich in het geheim voor op een eigen concurrerende video on demand-dienst. De betaalzender en de kabeloperator willen enkele duizenden films en series - niet exclusief - uit een catalogus als abonnement aanbieden. Dat schrijft de krant L'Echo.
De Amerikaanse gigant Netflix, die al meer dan 50 miljoenen klanten telt, zal zijn abonnementsdienst vanaf september lanceren in zes Europese landen, waaronder België. Be TV en Voo willen hierop anticiperen door de komende weken dan wel maanden - er ligt nog geen exacte datum vast - een nieuwe video on demanddienst aan te bieden die beter afgestemd is op de Belgische markt en die bovenal goedkoper moet worden dan Netflix, aldus L'Echo.
Lijkt me wel, ze kopen licenties, die lopen afquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 13:38 schreef Mandarijntjes het volgende:
Hoi! Weet iemand waarom Orphan Black tot 9 september beschikbaar is? Is het normaal dat ze series van Netflix afhalen?
Als je de eerste 5 afleveringen niet leuk vond, betwijfel ik of je de rest wel tof vindt. Maar het wordt wel iets beter, volgens mij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:24 schreef speknek het volgende:
Heb gisteren afl. 5 van Fargo gezien. Wordt het nog leuk?
Inderdaad, dat betwijfel ik ook. Ik vond het direct fantastisch!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:47 schreef MrStalin het volgende:
[..]
Als je de eerste 5 afleveringen niet leuk vond, betwijfel ik of je de rest wel tof vindt. Maar het wordt wel iets beter, volgens mij.
Vreselijk, wat kut.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:24 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Lijkt me wel, ze kopen licenties, die lopen af
Videoland doet het zelfde. Veel van dit soort diensten kwamen pas nadat Netflix in Nederland actief was of was aangekondigd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:15 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Waarom concurreren met een wereldwijde bekende dienst op een lokaal niveau?
In Nederland heb je ook Videoland Unlimited. Het enige wat je misschien als voordeel zou kunnen beschouwen is dat dit rechtstreeks met interactieve tv te bekijken is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:15 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Waarom concurreren met een wereldwijde bekende dienst op een lokaal niveau?
Stop maar, het is duidelijk geen serie voor jou.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:24 schreef speknek het volgende:
Heb gisteren afl. 5 van Fargo gezien. Wordt het nog leuk?
Ik vond aflevering 1 wel aardig, maar nu is het allemaal wel het Coen bros. trucje, zonder de goede DP.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:50 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Inderdaad, dat betwijfel ik ook. Ik vond het direct fantastisch!
Dat is toch niet die van Uwe Boll?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:41 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ben begonnen aan de documentairereeks over Auschwitz. Wel goed, hoewel ik niet zo van nagespeelde scenes houd.
hoe heet die?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:41 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ben begonnen aan de documentairereeks over Auschwitz. Wel goed, hoewel ik niet zo van nagespeelde scenes houd.
DP?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vond aflevering 1 wel aardig, maar nu is het allemaal wel het Coen bros. trucje, zonder de goede DP.
double penetrationquote:
"Auschwitz: inside the nazi state". Van de bbc, zes afleveringen.quote:
Ja en dan 7 euro naar jou overmaken zekerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:55 schreef alwaysonhold het volgende:
Maar voor de mensen die net zoals ik geen goedkope code durfden te regelen via Ebay, gewoon doen. Werkt top!
Nope. Wou gewoon ervaring delen. Just do it!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:00 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ja en dan 7 euro naar jou overmaken zeker
Nlse code?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:55 schreef alwaysonhold het volgende:
Maar voor de mensen die net zoals ik geen goedkope code durfden te regelen via Ebay, gewoon doen. Werkt top!
Hier, deze heb ik. Had binnen 4 uur een code na betaling: http://www.ebay.co.uk/itm/121416860511?redirect=mobilequote:
Meeliften op iemand anders account.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:59 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hier: http://www.ebay.co.uk/itm/121416860511?redirect=mobile
twitter:BoJackHorseman twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 22:33:25Straight from & into the horse's mouth! #BoJackHorseman will return to @Netflix for season 2! #BoJackHorsemanSeason2 http://t.co/AjkeF2UCuA reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |