Ik vind Vice best interessant, maar meer voor "erbij" dan "in plaats van". Wat betreft lokaal nieuws heb ik toch liever de lokale ABC, Fox, NBC, of CBS waar ik kan zien wat het weer is, of dat er ongelukken zijn gebeurd, files staan, etc. En het normale lokale nieuws (allemaal niet heel erg politiek gekleurd). Ken nog geen guerrilla Vice news achtige alternatieven van dat soort dingen.quote:Op maandag 1 september 2014 13:51 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Internet-based journalistiek, nieuwe stijl. Niet per sé onafhankelijker, maar niet meer gebonden aan 'oude' media.
Daar zat ik op te wachten.quote:Op maandag 1 september 2014 15:34 schreef PBateman1978 het volgende:
12 Years a Slave op Netflix Canada.
Dat dacht ik!quote:
Dat komt vast goed!quote:Op maandag 1 september 2014 16:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dacht ik!
Deze week maar eens een avondje inruimen om voor deze film te gaan zitten.
Ik vind van wel.quote:Op maandag 1 september 2014 16:27 schreef Copycat het volgende:
Ik heb daar de eerste aflevering van gezien, was niet echt onder de indruk. Wordt het beter?
Dat lijkt me nou net niet de bedoeling van een pilotquote:Op maandag 1 september 2014 16:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik vind van wel.
De pilot was tot nu toe de minst leuke aflevering.
Nu 2 afleveringen gekeken en het bevalt erg goed. Zit veel snelheid in de serie. Krijgt een 8.2 op IMDBquote:Ray Donovan is een Amerikaanse dramaserie van de zender Showtime. De serie ging 30 juni 2013 in première.
Ray Donovan is professionele "fixer" voor de rijke en bekende mensen in LA. Hij kan er voor zorgen dat elk probleem verdwijnt behalve de problemen die worden veroorzaakt door zijn eigen familie.
Klopt.quote:Op maandag 1 september 2014 19:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou net niet de bedoeling van een pilot![]()
quote:USA
An Officer and a Gentleman (Drama)
Anaconda (Action)
Audrey Rose (Horror, Supernatural)
Brother's Shadow (Indie, Drama)
Californication Season 1-7 (TV, Drama)
Cesar's Last Fast (Documentary, Biographical/Cesar Chevez)
Comedy Warriors: Healing Through Humor (Documentary)
D3: The Mighty Ducks (Family)
Event Horizon (Horror, SciFi)
Flubber (Family, Comedy)
Forces of Naure (Romantic, Comedy)
Ghost in the Shell: Arise Season 1 (Anime)
Hard Rain (Action, Thriller)
Hoodwinked (Family, Comedy)
Invaders From Mars (Horror, SciFi)
Invasion of the Body Snatchers (Thriller, SciFi)
Monkey Shines (Horror)
Mr. Mom (Comedy)
Saving Silverman (Comedy, Romantic)
School of Rock (Family, Comedy)
Sling Blade (Indie, Drama)
Small Apartments (Indie, Comedy)
Spaceballs (Comedy, SciFi, Satire)
Summer Rental (Comedy)
The Best of Men (Drama, Sports)
The Greatest Show on Earth (Adventure, Drama)
The Horror Show (Horror, Supernatural)
Young Sherlock Holmes (Action, Thriller)
A Price Above Rubies (Romantic, Drama)
Alistair MacLean's Air Force One is Down Season 1 (TV, Drama)
American Experience: Butch Cassidy and the Sundance Kid (TV, Documentary)
Anastasia (Family, Animation)
Antisocial (Indie, Horror)
Assassination (Action, Thriller)
Bloodsport (Action, Martial Arts)
Boys and Girls (Romantic, Comedy)
Chuck & Buck (Indie, Drama)
Cool Runnings (Comedy)
Count Yorga, Vampire (Horror, Vampire)
Crocodile Dundee (Action, Comedy)
Death Warrant (Action, Martial Arts)
Dentention (Indie, Horror)
Doomsday Preppers Season 1-3 (TV, Reality)
Eve's Bayou (Indie, Drama)
FernGully: The Last Rainforest (Family, Animation)
Girlfight (Indie, Drama, Sports)
Girl Rising (Documentary, Social)
Good Morning, Vietnam (Comedy)
Grosse Pointe Blank (Romantic Comedy)
Guess Who (Romantic, Comedy)
Gurren Lagann Season 1 (Anime)
Inside: Pepsico (TV, Documentary)
Losing Isaiah (Drama)
Mirage Men (Documentary)
Old Yeller (Family, Drama)
Pint-Sized Preachers (TV, Documentary, Faith)
Pleased to Meet Me (Indie, Drama)
Poetic Justice (Drama)
Snow Day (Family, Comedy)
Step into Liquid (TV, Documentary, Sports)
Sucker Punch ('08, Action, Non-sexy version)
Summer Rental (Comedy)
The Assets Season 1 (TV, Drama)
The Believers (Horror, Supernatural)
The Blue Lagoon (Drama, Romantic)
The Elephant Man (Drama)
The New Adventures of Pippi Longstocking (Family, Adventure)
The Presidio (Drama)
Vu du ciel Season 2-4 (TV, Documentary, Science)
We Always Lie to Strangers (Documentary, Music)
Where the Trail Ends (Documentary, Sports)
Will Penny (Drama, Western)
Canada
12 Years a Slave (Drama)
Along Came Polly (Romantic, Comedy)
American Beauty (Drama)
Beverly Hills Cop 2 (Action, Comedy)
Blood and Wine (Thriller)
Brother's Shadow (Indie, Drama)
Cesar's Last Fast (Documentary, Social)
Cheaper by the Dozen ('50, Family, Comedy)
Cloverfield (Action, SciFi)
Forrest Gump (Drama)
Ghost in the Shell: Arise Season 1 (Anime)
How to Train Your Dragon (Family, Animation)
I Know That Voice (Documentary)
Kung Fu Panda (Family, Animation)
Office Space (Comedy)
[Rec] 3: Genesis (Horror, Zombie, Foreign)
Revenge of the Nerds (Comedy)
Route Irish (Drama, Crime)
Snow White and the Huntsman (Action, Fantasy)
The Bastard Sings the Sweetest Songs (Documentary)
The Best of Men (Drama, Sports)
The Dark Knight Rises (Action)
The Perfect Score (Comedy)
The Raven (Thriller)
The Siege (Action, Thriller)
The Untouchables (Action, Crime)
Thou Shalt Laugh 1-2 (Standup)
American Pie (Comedy)
American Wedding (Comedy)
Catch Me If You Can (Drama)
Cleanskin (Thriller)
Fertile Ground (Horror, Supernatural)
Gurren Lagaan Season 1 (Anime)
Sherk (Family, Animation)
The Mummy: Tomb of the Dragon Emperor (Action)
Vu du ciel Season 1-4 (TV, Documentary, Sports)
Working Girl (Romantic, Comedy)
UK
American Ninja 4: The Annihilation (Action, Martial Arts)
Asterix: The 12 Tasks (Family, Comedy)
Asterix the Gual (Family, Comedy)
Berlin Job (Thriller, Crime)
Bio-Dome (Comedy)
Brave (Action, Martial Arts, Foreign)
Charlie Bartlett (Indie, Comedy)
The House of the Devil (Horror, Supernatural)
MEXICO
50 First Dates (Romantic, Comedy)
A Few Good Men (Drama)
Airplane! (Comedy, Surely)
An Inconvenient Truth (Documentary, Science)
Babel (Drama)
Back to the Future Part II (Action, SciFi)
Bad Boys 2 (Action)
Barbarella ('68, Action)
Beethoven (Family, Comedy)
Big Daddy (Comedy)
Black Hawk Down (Action)
Blue Streak (Comedy)
Boyz n the Hood (Drama)
Brian's Song (Drama)
Click (Comedy)
Collateral (Thriller)
Curious George (Family, Adventure)
De Q Te quiero, Te quiero Season 1 (TV, Soap, Foreign)
Deep Impact (Action, SciFi)
Despicable Me (Family, Comedy)
Down to Earth (Romantic, Comedy)
Downtown Abbey Season 1-2 (TV, Drama)
Enough (Thriller)
Erin Brockovich (Drama)
Flushed Away (Family, Animation)
Gurren Lagann Season 1 (Anime)
Harry and the Hendersons (Family, Comedy)
Harvey (Comedy)
Head of State (Comedy)
Hellboy (Action)
Hot Fuzz (Comedy)
Hugo (Family, Animation)
Hulk ('03, Action)
Identity (Thriller)
Idle Hands (Horror, Comedy)
Inglourious Basterds (Thriller)
Jaws 3 (Thriller)
Jaws: The Revenge (Thriller)
Jerry Maguire (Comedy)
John Tucker Must Die (Romantic, Comedy)
Julie & Julia (Drama)
Juno (Indie, Romantic, Comedy)
Kate & Leopold (Romantic, Comedy)
K-Pax (Drama, SciFi)
La Tempestad Season 1 (TV, Soap, Foreign)
Lemony Snicket: A Series of Unfortunate Events (Family, Comedy)
Leon: The Professional (Action, Foreign)
Little Man (Comedy)
Lone Wolf McQuada (Action)
Mission: Impossible 3, Ghost Protocol (Action)
Monster High 13 Wishes (TV, Kids)
Mr. Magorium's Wonder Emporium (Family, Comedy)
Mrs. Doubtfire (Comedy)
Nacho Libre (Comedy)
Over the Hedge (Family, Comedy)
Panic Room (Thriller)
Paranormal Activity 3 (Horror, Supernatural)
Pineapple Express (Comedy)
Platoon (Drama)
Pootie Tang (Comedy)
Porque el Amor Manda Season 1 (TV, Soap, Foreign)
Prom Night (Horror, Slasher)
Radio (Drama)
Resident Evil: Apocalypse, Extinction (Horror, Zombie)
Screamers (Thriller, SciFi)
Second Jungle Book: Mowgli and Baloo (Family, Adventure)
Secret Window (Thriller)
See No Evil, Hear No Evil (Comedy)
Serendipity (Romantic Comedy)
Shark Tale (Family, Comedy)
Shooter (Action, Thriller)
Step Brothers (Comedy)
Superbad (Comedy)
S.W.A.T. (Action)
Tomcats (Comedy)
Transformers Prime Season 1 (TV, Kids)
The Crazies (Horror, Zombie)
The Cutting Edge (Romantic, Drama)
The Devil Inside (Horror, Worst movie ever)
The Good, the Bad and the Ugly (Adventure, Western)
The Others (Horror)
World Trade Center (Drama)
Year One (Comedy)
Gister de eerste aflevering gezien, maar het valt mij nog niet mee. Ik vond de aflevering ontzettend weinig lijn hebben en ik kan ook niet zeggen dat er maar 1 figuur tussen zat die ook maar iets aan sympathie op wekte. Ik kijk het nog even aan, maar ik denk niet dat dit een serie voor mij gaat worden.quote:Op maandag 1 september 2014 19:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nu 2 afleveringen gekeken en het bevalt erg goed. Zit veel snelheid in de serie. Krijgt een 8.2 op IMDB
Ik had hetzelfde met Twin Peaks, maar het is mij enorm tegen gevallen. Het is wel heel erg gedateerd en de 'artistieke' toevoegingen lijken nu vooral heel erg raar. Ik heb het zo'n 4 afleveringen vol gehouden en toen online opgezocht wie Laura Palmer vermoord heeftquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:15 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Gister de eerste aflevering gezien, maar het valt mij nog niet mee. Ik vond de aflevering ontzettend weinig lijn hebben en ik kan ook niet zeggen dat er maar 1 figuur tussen zat die ook maar iets aan sympathie op wekte. Ik kijk het nog even aan, maar ik denk niet dat dit een serie voor mij gaat worden.
De 8.2 op IMDB lijkt mij sowieso overdreven.
Eigenlijk wilde ik gister aan Twin Peaks beginnen, maar zag dat de pilot anderhalf uur duurt, dus dat moet even wachten. Ben erg benieuwd; als kind kreeg ik wat flarden van de herhalingen mee, en door alle verhalen over de serie heeft het altijd een aantrekkingskracht gehad. Toch ben ik er nooit aan toe gekomen om de serie te kijken.
Vind het tot nu toe ook een van de leukste series die er op netflix nl staanquote:Op dinsdag 2 september 2014 11:47 schreef Forbry het volgende:
Twin Peaks... tot nu toe beste serie ooit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
(Slechts een paar jaar geleden nog voor een tweede keer gekeken en toen was ik nog enthousiaster dan de eerste keer).
Mad Menquote:Op dinsdag 2 september 2014 12:26 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Twin Peaks en Mad Men zijn voor mij grootste verrassingen op netflix. Oh en seizoen 1 en 2 van arrested development.
Leuke tip, remroflquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:14 schreef remlof het volgende:
Netflix maakt zijn eigen Game of Thrones: seks en strijd in 'Marco Polo'
Komt in december, ben benieuwd.
een "nieuwe game of thrones" toe maar, dan zullen ze toch wel met echt een goede serie moeten komenquote:Op dinsdag 2 september 2014 14:14 schreef remlof het volgende:
Netflix maakt zijn eigen Game of Thrones: seks en strijd in 'Marco Polo'
Komt in december, ben benieuwd.
op de belgische:quote:Op dinsdag 2 september 2014 14:28 schreef SunChaser het volgende:
En wat staat er op Duitslanfd en Belge=ie?
31 september lijkt me heel erg sterkquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:00 schreef redboyke het volgende:
[..]
op de belgische:
Sorry, Netflix hasn't come to this part of the world yet
keilang wachten voor september zijn we eindelijk september ga je straks zien dat het mss 31 september word.
haha nu pas doorquote:Op dinsdag 2 september 2014 15:01 schreef remlof het volgende:
[..]
31 september lijkt me heel erg sterk
Ik vond 2 juist beter, minder Piperquote:Op dinsdag 2 september 2014 16:37 schreef Typisch het volgende:
Orange is the new black afgerond.
Vond seizoen 1 vermakelijker.
Invaders from Mars in de VSquote:Op dinsdag 2 september 2014 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Oh en de internationale lijstjes:
[..]
Wordt in Nederland op HBO uitgezonden, en daar is nu seizoen 2 bezig. Is iets beter dan het eerste.quote:Op maandag 1 september 2014 19:45 schreef DuvelDuvel het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Nu 2 afleveringen gekeken en het bevalt erg goed. Zit veel snelheid in de serie. Krijgt een 8.2 op IMDB
Wordt die op HBO uitgezonden? Dat lijkt me sterk, de serie is van Showtime en staat op Netflix.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:28 schreef Breuls het volgende:
[..]
Wordt in Nederland op HBO uitgezonden, en daar is nu seizoen 2 bezig. Is iets beter dan het eerste.
Dat lijkt sterk, omdat HBO en Showtime in de VS regelrechte concurrenten zijn. Maar Showtime heeft in Nederland geen eigen kanaal, en dus worden hun series uitgezonden op andere kanalen. Kijk naar Dexter, die op 13th Street en bij de VPRO te zien was, of Homeland, die bij BNN wordt uitgezonden.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:29 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Wordt die op HBO uitgezonden? Dat lijkt me sterk, de serie is van Showtime en staat op Netflix.
Hier ga ik maar eens aan beginnen.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:58 schreef Cheiron het volgende:
Ray Donovan seizoen 1 - Netflix
Ray Donovan seizoen 2 - HBO
Dat is zoals het nu is in NL.
Exactly.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:58 schreef Cheiron het volgende:
Ray Donovan seizoen 1 - Netflix
Ray Donovan seizoen 2 - HBO
Dat is zoals het nu is in NL.
Helemaal eens over Ray Donovan, na aflevering 2 denk ik er hetzelfde over. Onsympathieke personages, ongeloofwaardige situaties (maar dan té serieus gebracht, zonder een greintje humor) en het acteerwerk vind ik ook niet top. Jammer, vind Liev Schreiber normaal best een goede acteur. Ik kijk aflevering 3 nog wel, even kijken of het iets beter wordt...quote:Op dinsdag 2 september 2014 11:15 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Gister de eerste aflevering gezien, maar het valt mij nog niet mee. Ik vond de aflevering ontzettend weinig lijn hebben en ik kan ook niet zeggen dat er maar 1 figuur tussen zat die ook maar iets aan sympathie op wekte. Ik kijk het nog even aan, maar ik denk niet dat dit een serie voor mij gaat worden.
De 8.2 op IMDB lijkt mij sowieso overdreven.
Eigenlijk wilde ik gister aan Twin Peaks beginnen, maar zag dat de pilot anderhalf uur duurt, dus dat moet even wachten. Ben erg benieuwd; als kind kreeg ik wat flarden van de herhalingen mee, en door alle verhalen over de serie heeft het altijd een aantrekkingskracht gehad. Toch ben ik er nooit aan toe gekomen om de serie te kijken.
http://www.theverge.com/2(...)requel-gotham-wb-foxquote:Netflix is getting very, very aggressive with its streaming deals. After picking up The Blacklist for a reported $2 million per episode, Netflix now has the rights to Gotham before the show has even aired.
According to Deadline, the deal between Netflix and Warner Bros. spans all Netflix territories (both present and future) and was "put in motion" soon after a successful May screening of the pilot in Los Angeles (our own take on the pilot wasn't quite as glowing). Each season will be made available after its broadcast run, which for the US could mean September 2015. Deadline says it's hearing $1.75 million per episode of Gotham, which isn't quite Blacklist money, but again... the show hasn't even aired yet. Which, if you're wondering, is September 22nd on Fox.
ik gebruik deze,quote:Op dinsdag 2 september 2014 16:37 schreef Odaiba het volgende:
Weet iemand nog wat goede sites om de content te bekijken, het liefst één met een goede search engine.
Nooit geweten dat het zo zit. Dacht dat HBO alleen eigen serie's uitzond.quote:Op dinsdag 2 september 2014 17:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dat lijkt sterk, omdat HBO en Showtime in de VS regelrechte concurrenten zijn. Maar Showtime heeft in Nederland geen eigen kanaal, en dus worden hun series uitgezonden op andere kanalen. Kijk naar Dexter, die op 13th Street en bij de VPRO te zien was, of Homeland, die bij BNN wordt uitgezonden.
HBO Nederland is echter ook één van de aankopers van Showtime-series, zoals House of Lies, Masters of Sex en dus ook Ray Donovan.
Doordat het geen eigen HBO-serie is gelden hier, qua Netflix, niet dezelfde regels voor als voor bv. True Detective en Game of Thrones.
Lang geleden dat ik die serie gezien heb.quote:
Dus Gotham komt er pas op nadat het seizoen afgelopen is, of een jaar nadat het begonnen is? Dat zal ook wel voor Nederland gelden lijkt me. Dan heb ik het waarschijnlijk allang gezien.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.theverge.com/2(...)requel-gotham-wb-fox
Gotham word misschien op Fox NL uitgezonden kort na uitzending Amerika.quote:Op woensdag 3 september 2014 18:04 schreef planethugo het volgende:
[..]
Dus Gotham komt er pas op nadat het seizoen afgelopen is, of een jaar nadat het begonnen is? Dat zal ook wel voor Nederland gelden lijkt me. Dan heb ik het waarschijnlijk allang gezien.
Ze moeten voor Nederland wat meer series erop zetten die een dag op de vs achterlopen zoals met Fargo en Dusk Till Dawn
Dus... in Nederland is Netflix onze go-to aanbieder voor Gotham? Dat zou wel prettig zijn.quote:Op woensdag 3 september 2014 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
http://www.theverge.com/2(...)requel-gotham-wb-fox
Series. En dat dacht ik ook altijd; misschien is dat ook waar voor de Amerikaanse HBO. De Nederlandse HBO heeft echter geen directe concurrentie van andere Amerikaanse zenders. Naast series van Showtime komt er ook nog wel eens iets van ABC voorbij.quote:Op woensdag 3 september 2014 16:41 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het zo zit. Dacht dat HBO alleen eigen serie's uitzond.
Ik zou HBO kiezen, maar ik heb totaal geen interesse in sport, dus voor mij is het makkelijk.quote:Heb trouwens van Telfort een half jaar gratis sport1 of HBO gekregen. Twijfel nog een beetje.
Is dat ergens gemeld?quote:Op woensdag 3 september 2014 20:59 schreef KingRadler het volgende:
[..]
Gotham word misschien op Fox NL uitgezonden kort na uitzending Amerika.
Nog even opgezocht; de press release van Netflix zegt dit:quote:Op donderdag 4 september 2014 14:54 schreef Breuls het volgende:
[..]
Dus... in Nederland is Netflix onze go-to aanbieder voor Gotham? Dat zou wel prettig zijn.
Tegen de tijd dat het 2015 is, is het eerste seizoen van Gotham alweer afgelopen. Dat betekent dat het dus eerst afgerond moet zijn bij FOX voordat Netflix het kan streamen.quote:Each season of the series will be available to Netflix members following linear broadcast beginning in 2015.
Ik kijk het wel via de Piraat die in de baai ligtquote:Op donderdag 4 september 2014 18:00 schreef Breuls het volgende:
Gotham is over drie weken. Maar dus ws. nog niet op Netflix.
Ik vond het niet wat matig, en dat Amerikaanse gejoel altijdquote:Op donderdag 4 september 2014 20:33 schreef Evertjan het volgende:
http://thecolbertreport.c(...)gy---frank-underwood
Frank Underwood op bezoek bij de Colbert Report
aanbod is diver en nieuwquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:37 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje: Als ik al Film 1 en HBO heb en af en toe een leuke film binnenhaal: Wat is voor mij dan het voordeel netflix te nemen? Geen toch?
Het voordeel is dat je Film 1 en HBO kunt cancellen.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:37 schreef Iwanius het volgende:
Vraagje: Als ik al Film 1 en HBO heb en af en toe een leuke film binnenhaal: Wat is voor mij dan het voordeel netflix te nemen? Geen toch?
Ja, dan heb je HBO en Film1 sowieso niet nodigquote:Op vrijdag 5 september 2014 09:39 schreef Iwanius het volgende:
Ik haal films in dvd kwaliteit binnen die soms nog moeten uitkomen in NL.
En sneller is relatief i.m.o. tenzij je natuurlijk de hele dag alleen maar films kijkt en verder niets voor handen hebt.
Vergeet niet dat het gebruiksgemak van Netflix ver boven andere zaken uitstijgt. Het is prettiger dan live tv, prettiger dan downloaden en je eigen media center gebruiken, prettiger dan Popcorn Time, veel beter ontwikkeld dan HBO Go, et cetera.quote:Op vrijdag 5 september 2014 09:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
aanbod is diver en nieuw
Netflix heeft vaak al films die nog in de Nederlandse bios draaien
Netflix is soms sneller dan Film1
Je ontdekt films en series die je anders niet zou ontdekken
Eenschquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:27 schreef Breuls het volgende:
Vergeet niet dat het gebruiksgemak van Netflix ver boven andere zaken uitstijgt. Het is prettiger dan live tv, prettiger dan downloaden en je eigen media center gebruiken, prettiger dan Popcorn Time, veel beter ontwikkeld dan HBO Go, et cetera.
Ideaal dat je niet hoeft te zoeken naar seizoenen met subsquote:Op vrijdag 5 september 2014 10:27 schreef Breuls het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het gebruiksgemak van Netflix ver boven andere zaken uitstijgt. Het is prettiger dan live tv, prettiger dan downloaden en je eigen media center gebruiken, prettiger dan Popcorn Time, veel beter ontwikkeld dan HBO Go, et cetera.
Als ik naar Mijn Lijst ga staat er bij een paar titels "Beschikbaar tot 08-09-14" onder de thumbnail.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:32 schreef SunChaser het volgende:
Breuls, hoe weet je wanneer series verdwijnen, je zei t laatst
Helaas niet zichtbaar op bijvoorbeeld Western Digital spelers en Apple TV...quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:34 schreef Breuls het volgende:
[..]
Als ik naar Mijn Lijst ga staat er bij een paar titels "Beschikbaar tot 08-09-14" onder de thumbnail.
toch jammer dat zoiets op de ps3 er niet bijstaat. Heb een redelijke lijst waar ik af en toe doorheen loop als ik echt niks te kijken heb maar merk dat ik regelmatig denk dat ik er toch veel meer in had staan. Die titels zullen dus wel gewoon verdwenen zijn.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:40 schreef Breuls het volgende:
Wel op de website, dus als je het wil weten check je gewoon nu even in je browser.
Think like a manquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:21 schreef whehe het volgende:
Iemand nog een paar goeie films of series die op netflix te zien zijn? Liefst actie of comedy
Een beetje vreemd, maar wel erg vermakelijk.quote:Op vrijdag 5 september 2014 12:36 schreef PBateman1978 het volgende:
Zag trouwens dat de serie Utopia (nee niet die Endemol crap) op Netflix UK staat, veel goede verhalen over gehoord, dit weekend ook maar eens aan beginnen.
Ik had een fanmade trailer gezien die inderdaad nogal vreemd was, maar wel intrigerend.quote:Op vrijdag 5 september 2014 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een beetje vreemd, maar wel erg vermakelijk.
begonnen aan Trailer Park Boys, vroeger weleens op mtv gezien maar nu vanaf het begin is het veel leuker en kan de humor ook beter waarderen als 10 jaar geleden. Echt grappige onzinquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:21 schreef whehe het volgende:
Iemand nog een paar goeie films of series die op netflix te zien zijn? Liefst actie of comedy
fasterquote:Op vrijdag 5 september 2014 12:21 schreef whehe het volgende:
Neem een proefabo op NLziet (1 maand gratis), zo heb ik seizoen 2 vorige week bekeken.quote:Op woensdag 3 september 2014 22:18 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Staat the Bridge seizoen 2 ergens op een internationale Netflix? Ik kan het echt nergens vinden.
Staat zelfs niet op de Deens versie. Ik hou op met zoeken.
Nou, nee.quote:Op vrijdag 5 september 2014 10:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Verder is het aanbeveelalgoritme spot on
quote:Op maandag 25 augustus 2014 10:22 schreef SunChaser het volgende:
Dit zijn over het algemeen films en series van minimaal twee jaar oud.
Stond toch al elders? Heb m wel eerder gezienquote:Op zondag 7 september 2014 08:39 schreef PBateman1978 het volgende:
All is Lost nu ook toegevoegd aan de USA catalogus, toffe film imo.
[ afbeelding ]
Brazilië iddquote:Op zondag 7 september 2014 09:33 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Stond toch al elders? Heb m wel eerder gezien
Mooiquote:Op zondag 7 september 2014 08:39 schreef PBateman1978 het volgende:
All is Lost nu ook toegevoegd aan de USA catalogus, toffe film imo.
[ afbeelding ]
Dan actualiseer je 'm natuurlijk eerst altijd even.quote:
Ik ga die meuk niet lezenquote:Op zondag 7 september 2014 11:03 schreef Arcee het volgende:
[..]
Dan actualiseer je 'm natuurlijk eerst altijd even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |