Ja, maar ben er toch maar weer mee gestopt. Vond het traag en als tijdsdocument uit de periode na de Amerikaanse Burgeroorlog is het niet zo sterk, vind ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 07:29 schreef yvonne het volgende:
Met Hell on Wheels begonnen, het begin was veelbelovend,meer mensen deze serie gezien?
Voor de fansquote:De Amerikaanse videostreamingdienst Netflix gaat voor het eerst een Franstalige serie produceren. De serie heet 'Marseille' en wordt volledig in Frankrijk opgenomen.
De achtdelige serie gaat over de burgemeester van de Franse havenstad, die al 25 jaar aan de macht is en in verkiezingen de strijd moet aangaan met een jonge uitdager. Met thema's als politiek, macht en corruptie doet de serie denken aan de populaire Amerikaanse Netflix-serie 'House of Cards'. Die gaat over de machtsspelletjes van politicus Frank Underwood in Washington DC.
'Marseille' zal eind 2015 worden uitgebracht in alle landen waar Netflix beschikbaar is. Op dit moment is Netflix nog niet actief in Frankrijk, de dienst wordt daar volgende maand gelanceerd.
Eigen content
Om meer kijkers te trekken zet Netflix steeds meer in op eigen content, zoals de vrouwengevangenisserie 'Orange is the New Black' en de horrorserie 'Hemlock Grove'. En om internationaal te groeien en lokale markten te bedienen wil het bedrijf dus ook niet-Engelstalige producties maken. Eerder kondigde Netflix al een Spaanstalige serie aan die in Mexico wordt opgenomen, over de eigenaren van een voetbalteam. Vooralsnog zijn er geen plannen voor een Nederlandstalige productie.
Maar de belangrijkste reden is natuurlijk dat de Franse mediawetten Netflix verplichten te investeren in lokale content.quote:
Gewoon een goede VPN server nemen, ben je van al het gezeik af. Hola werkt dan wel goed, dan niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:27 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik weet nu zeker dat het door Hola komt, en het aantal errors met Netflix + Hola nemen alleen maar toe bij ons. Gisteren 20 minuten bezig geweest met refreshen totdat hij eindelijk werkteChrome vs Firefox maakte ook geen moer meer uit, bij beide had ik panne.
quote:ABOUT A BOY (NBC)
Season 1 premieres on Netflix on 9/14
Season 2 premieres on Netflix on 10/14
BONES (FOX)
Seasons 1-8 now on Netflix
Season 9 premieres on Netflix on 9/16
Season 10 premieres on Fox on 9/25
CRIMINAL MINDS (CBS)
Seasons 1-9 now available on Netflix
Season 10 premieres on CBS on 10/1
NEW GIRL (FOX)
Seasons 1-2 available now on Netflix
Season 3 premieres on Netflix on 9/16
Season 4 premieres on Fox on 9/16
PARENTHOOD (NBC)
Seasons 1-5 available now on Netflix
Season 6 premieres on NBC on 9/25
PARKS AND RECREATION (NBC)
Seasons 1-5 available now on Netflix
Season 6 premieres on Netflix on 9/26
ONCE UPON A TIME (ABC)
Season 3 available on Netflix on 8/29
Season 4 premieres on ABC on 9/28
PORTLANDIA (IFC)
Seasons 1-3 now on Netflix
Season 4 premieres on Netflix on 11/1
REVENGE (ABC)
Season 3 premieres on Netflix on 8/29
Season 4 premieres on ABC on 9/28
SCANDAL (ABC)
Seasons 1-3 now on Netflix
Season 4 premieres on ABC on 9/25
SUPERNATURAL (THE CW)
Seasons 1-8 available now on Netflix
Season 9 premieres on Netflix on 10/7
Season 10 premieres on Netflix on 10/7
THE ORIGINALS (The CW)
Season one premieres on Netflix on 10/7
Season two premieres on Netflix on 10/6
THE VAMPIRE DIARIES (The CW)
Seasons 1-4 available now on Netflix
Season 5 premiering on Netflix on 10/2
Season 6 premiering on the CW on 10/2
THE WALKING DEAD (AMC)
Seasons 1-3 available now on Netflix
Season 4 premieres on Netflix on 9/29
Season 5 premieres on AMC on 10/12
November/december denk ik, aangezien de DVD release dan ook is en de vorige seizoenen bijna tegelijkertijd op Netflix stonden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
Zit eigenlijk een beetje te wachten op S3 van American Horror Story. Wil niet downloaden.
password reset doenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:50 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand zit op mijn account te kijken maar ik weet niet wie... Nu kan ik zelf niet meer kijken....
Niet aan het kijken in een andere tab ofzo, misschien browser vastgelopen waardoor Netflix nog denkt dat er een stream is ofzo?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:50 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand zit op mijn account te kijken maar ik weet niet wie... Nu kan ik zelf niet meer kijken....
Waar blijft 2 broke girls?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
USA: (overzicht series en nieuwe seizoen data)
[..]
Bleek broer van m'n chick te zijn :pquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Niet aan het kijken in een andere tab ofzo, misschien browser vastgelopen waardoor Netflix nog denkt dat er een stream is ofzo?
Ik zal er eens naar kijken, bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:37 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Gewoon een goede VPN server nemen, ben je van al het gezeik af. Hola werkt dan wel goed, dan niet.
Draai nu een weekje een VPN, voor dik 1 euro per maand. Zijn de kosten ook niet. Aanbieding loopt nog een een paar dagen: https://store.cyberghostv(...)6&coupon=FT1-95M-DW6
Bij werkte Hola ook niet meer goed, daarom ook naar een echte premium VPN aan het kijkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:45 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar kijken, bedankt voor de tip.
Maar betekent dit dan ook gelijk dat jij en ik een van de weinigen zijn die dit probleem hebben? Het lijkt bij iedereen op FOK! prima te werken namelijk
Woei, New Girl S3quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
USA: (overzicht series en nieuwe seizoen data)
[..]
Heb ook vaak gezeur met Hola...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:45 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar kijken, bedankt voor de tip.
Maar betekent dit dan ook gelijk dat jij en ik een van de weinigen zijn die dit probleem hebben? Het lijkt bij iedereen op FOK! prima te werken namelijk
En op de Canadese, met ondertitels.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Serie Hannibal is trouwens te zien op de Deense Netflix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |