Stop maar, het is duidelijk geen serie voor jou.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:24 schreef speknek het volgende:
Heb gisteren afl. 5 van Fargo gezien. Wordt het nog leuk?
Ik vond aflevering 1 wel aardig, maar nu is het allemaal wel het Coen bros. trucje, zonder de goede DP.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:50 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Inderdaad, dat betwijfel ik ook. Ik vond het direct fantastisch!
Dat is toch niet die van Uwe Boll?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:41 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ben begonnen aan de documentairereeks over Auschwitz. Wel goed, hoewel ik niet zo van nagespeelde scenes houd.
hoe heet die?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:41 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ik ben begonnen aan de documentairereeks over Auschwitz. Wel goed, hoewel ik niet zo van nagespeelde scenes houd.
DP?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Ik vond aflevering 1 wel aardig, maar nu is het allemaal wel het Coen bros. trucje, zonder de goede DP.
double penetrationquote:
"Auschwitz: inside the nazi state". Van de bbc, zes afleveringen.quote:
Ja en dan 7 euro naar jou overmaken zekerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:55 schreef alwaysonhold het volgende:
Maar voor de mensen die net zoals ik geen goedkope code durfden te regelen via Ebay, gewoon doen. Werkt top!
Nope. Wou gewoon ervaring delen. Just do it!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:00 schreef I.C.O.N. het volgende:
[..]
Ja en dan 7 euro naar jou overmaken zeker
Nlse code?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:55 schreef alwaysonhold het volgende:
Maar voor de mensen die net zoals ik geen goedkope code durfden te regelen via Ebay, gewoon doen. Werkt top!
Hier, deze heb ik. Had binnen 4 uur een code na betaling: http://www.ebay.co.uk/itm/121416860511?redirect=mobilequote:
Meeliften op iemand anders account.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:59 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Hier: http://www.ebay.co.uk/itm/121416860511?redirect=mobile
twitter:BoJackHorseman twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 22:33:25Straight from & into the horse's mouth! #BoJackHorseman will return to @Netflix for season 2! #BoJackHorsemanSeason2 http://t.co/AjkeF2UCuA reageer retweet
Het scheelt me een kleine 100 euro op jaar basis. Netjesquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Om voor die paar euro per jaar nou te gaan lopen klooien met codes.
Dank je voor de tip.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:51 schreef yvonne het volgende:
Wat is De Marathon leuk
Niet verwacht.
Roger Deakins, Coen Bros vaste Director of Photography, die maakt dat de films nog wel aan te kijken zijn. NB Fargo is de enige Coen Bros film die ik wel goed vond, de rest is slechte troep.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 19:11 schreef Forbry het volgende:
[..]
DP?
Ik was vanaf de allereerste aflevering zwaar verkocht en ben dat t/m het einde gebleven.
Als jij t/m episode 5 hebt gekeken en het nog steeds niet (echt) leuk vindt, kun je wel stoppen denk ik...
Het is idd ook zo duurquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 23:03 schreef __Saviour__ het volgende:
Om voor die paar euro per jaar nou te gaan lopen klooien met codes.
Ik weet nu zeker dat het door Hola komt, en het aantal errors met Netflix + Hola nemen alleen maar toe bij ons. Gisteren 20 minuten bezig geweest met refreshen totdat hij eindelijk werktequote:Op zaterdag 2 augustus 2014 20:18 schreef Drxx het volgende:
Zijn er meer mensen hier die recentelijk errors krijgen wanneer ze via Chrome naar Netflix kijken? De errors zijn verschillend, net was het een 'internal server error'. Bij Firefox lijkt het vooralsnog soepeler te werken.
Volgens Google kan het misschien met Hola Unblocker te maken hebben, maar Hola gebruiken we zowel voor Chrome als Firefox dus ik snap niet precies hoe dit samenhangt.
Ik vind het juist wel tof, het wordt steeds beter ook. De pilot was misschien wel de minste aflevering.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:20 schreef Maraca het volgende:
Iemand al BoJack Horseman gekeken? Vanmiddag 1 aflevering gezien en was niet echt onder de indruk. Maar misschien dat ik er nog in moet komen..
Het lijkt mij echt vreselijk eigenlijk...quote:Op woensdag 27 augustus 2014 21:20 schreef Maraca het volgende:
Iemand al BoJack Horseman gekeken? Vanmiddag 1 aflevering gezien en was niet echt onder de indruk. Maar misschien dat ik er nog in moet komen..
Ja, is hij weg dan?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 18:58 schreef JohnB52 het volgende:
Euhm, ik kan me vergissen, maar ik zou toch zweren dat Mary Poppins ook op Netflix stond?
Ik heb een blockaccount van 100 gb genomen voor 14 euro oid.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:15 schreef SunChaser het volgende:
Na 3 maand weer een usenet account voor maandje genomen omdat ik The Americans verder wil kijken
En er stonden weer 2 maanden I Feel Myself op Usenet
Hmm dan moet ik er nog maar één kijken dusquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:28 schreef PBateman1978 het volgende:
De pilot was misschien wel de minste aflevering.
Nee, waar gaat het over?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 07:29 schreef yvonne het volgende:
Met Hell on Wheels begonnen, het begin was veelbelovend,meer mensen deze serie gezien?
Waarom staat dat nergens een beetje duidelijk in een overzichtje aangegeven?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 07:48 schreef JohnB52 het volgende:
Ja en blijkbaar gaat er nog meer verdwijnen, cabaret oa
Ja, maar ben er toch maar weer mee gestopt. Vond het traag en als tijdsdocument uit de periode na de Amerikaanse Burgeroorlog is het niet zo sterk, vind ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 07:29 schreef yvonne het volgende:
Met Hell on Wheels begonnen, het begin was veelbelovend,meer mensen deze serie gezien?
Voor de fansquote:De Amerikaanse videostreamingdienst Netflix gaat voor het eerst een Franstalige serie produceren. De serie heet 'Marseille' en wordt volledig in Frankrijk opgenomen.
De achtdelige serie gaat over de burgemeester van de Franse havenstad, die al 25 jaar aan de macht is en in verkiezingen de strijd moet aangaan met een jonge uitdager. Met thema's als politiek, macht en corruptie doet de serie denken aan de populaire Amerikaanse Netflix-serie 'House of Cards'. Die gaat over de machtsspelletjes van politicus Frank Underwood in Washington DC.
'Marseille' zal eind 2015 worden uitgebracht in alle landen waar Netflix beschikbaar is. Op dit moment is Netflix nog niet actief in Frankrijk, de dienst wordt daar volgende maand gelanceerd.
Eigen content
Om meer kijkers te trekken zet Netflix steeds meer in op eigen content, zoals de vrouwengevangenisserie 'Orange is the New Black' en de horrorserie 'Hemlock Grove'. En om internationaal te groeien en lokale markten te bedienen wil het bedrijf dus ook niet-Engelstalige producties maken. Eerder kondigde Netflix al een Spaanstalige serie aan die in Mexico wordt opgenomen, over de eigenaren van een voetbalteam. Vooralsnog zijn er geen plannen voor een Nederlandstalige productie.
Maar de belangrijkste reden is natuurlijk dat de Franse mediawetten Netflix verplichten te investeren in lokale content.quote:
Gewoon een goede VPN server nemen, ben je van al het gezeik af. Hola werkt dan wel goed, dan niet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 20:27 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik weet nu zeker dat het door Hola komt, en het aantal errors met Netflix + Hola nemen alleen maar toe bij ons. Gisteren 20 minuten bezig geweest met refreshen totdat hij eindelijk werkteChrome vs Firefox maakte ook geen moer meer uit, bij beide had ik panne.
quote:ABOUT A BOY (NBC)
Season 1 premieres on Netflix on 9/14
Season 2 premieres on Netflix on 10/14
BONES (FOX)
Seasons 1-8 now on Netflix
Season 9 premieres on Netflix on 9/16
Season 10 premieres on Fox on 9/25
CRIMINAL MINDS (CBS)
Seasons 1-9 now available on Netflix
Season 10 premieres on CBS on 10/1
NEW GIRL (FOX)
Seasons 1-2 available now on Netflix
Season 3 premieres on Netflix on 9/16
Season 4 premieres on Fox on 9/16
PARENTHOOD (NBC)
Seasons 1-5 available now on Netflix
Season 6 premieres on NBC on 9/25
PARKS AND RECREATION (NBC)
Seasons 1-5 available now on Netflix
Season 6 premieres on Netflix on 9/26
ONCE UPON A TIME (ABC)
Season 3 available on Netflix on 8/29
Season 4 premieres on ABC on 9/28
PORTLANDIA (IFC)
Seasons 1-3 now on Netflix
Season 4 premieres on Netflix on 11/1
REVENGE (ABC)
Season 3 premieres on Netflix on 8/29
Season 4 premieres on ABC on 9/28
SCANDAL (ABC)
Seasons 1-3 now on Netflix
Season 4 premieres on ABC on 9/25
SUPERNATURAL (THE CW)
Seasons 1-8 available now on Netflix
Season 9 premieres on Netflix on 10/7
Season 10 premieres on Netflix on 10/7
THE ORIGINALS (The CW)
Season one premieres on Netflix on 10/7
Season two premieres on Netflix on 10/6
THE VAMPIRE DIARIES (The CW)
Seasons 1-4 available now on Netflix
Season 5 premiering on Netflix on 10/2
Season 6 premiering on the CW on 10/2
THE WALKING DEAD (AMC)
Seasons 1-3 available now on Netflix
Season 4 premieres on Netflix on 9/29
Season 5 premieres on AMC on 10/12
November/december denk ik, aangezien de DVD release dan ook is en de vorige seizoenen bijna tegelijkertijd op Netflix stonden.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:24 schreef Mystikvm het volgende:
Zit eigenlijk een beetje te wachten op S3 van American Horror Story. Wil niet downloaden.
password reset doenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:50 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand zit op mijn account te kijken maar ik weet niet wie... Nu kan ik zelf niet meer kijken....
Niet aan het kijken in een andere tab ofzo, misschien browser vastgelopen waardoor Netflix nog denkt dat er een stream is ofzo?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 14:50 schreef larry_flynt het volgende:
Iemand zit op mijn account te kijken maar ik weet niet wie... Nu kan ik zelf niet meer kijken....
Waar blijft 2 broke girls?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
USA: (overzicht series en nieuwe seizoen data)
[..]
Bleek broer van m'n chick te zijn :pquote:Op donderdag 28 augustus 2014 15:13 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Niet aan het kijken in een andere tab ofzo, misschien browser vastgelopen waardoor Netflix nog denkt dat er een stream is ofzo?
Ik zal er eens naar kijken, bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 12:37 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Gewoon een goede VPN server nemen, ben je van al het gezeik af. Hola werkt dan wel goed, dan niet.
Draai nu een weekje een VPN, voor dik 1 euro per maand. Zijn de kosten ook niet. Aanbieding loopt nog een een paar dagen: https://store.cyberghostv(...)6&coupon=FT1-95M-DW6
Bij werkte Hola ook niet meer goed, daarom ook naar een echte premium VPN aan het kijkenquote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:45 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar kijken, bedankt voor de tip.
Maar betekent dit dan ook gelijk dat jij en ik een van de weinigen zijn die dit probleem hebben? Het lijkt bij iedereen op FOK! prima te werken namelijk
Woei, New Girl S3quote:Op donderdag 28 augustus 2014 13:10 schreef PBateman1978 het volgende:
USA: (overzicht series en nieuwe seizoen data)
[..]
Heb ook vaak gezeur met Hola...quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:45 schreef Drxx het volgende:
[..]
Ik zal er eens naar kijken, bedankt voor de tip.
Maar betekent dit dan ook gelijk dat jij en ik een van de weinigen zijn die dit probleem hebben? Het lijkt bij iedereen op FOK! prima te werken namelijk
En op de Canadese, met ondertitels.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:19 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Serie Hannibal is trouwens te zien op de Deense Netflix
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |