[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Nu is het een formaliteit dat hij niet voor PSV kiest vrees ik
Ik snap de strategie van Brands ook niet. Laat alles steeds uitlekken waardoor andere clubs ineens wakker worden en/of de prijs onnodig opgedreven wordt.
Ik snap de strategie van Brands ook niet. Laat alles steeds uitlekken waardoor andere clubs ineens wakker worden en/of de prijs onnodig opgedreven wordt.
Is dit Brands aan te rekenen dan? Ik vind het eerder lachwekkend dat onze zo 'geweldig' ingelichte clubwatchers zulk nieuws naar buiten brengen om de volgende dag weer onrust te zaaien om -misschien- vanavond weer te melden dat het officieel is.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Is dit Brands aan te rekenen dan? Ik vind het eerder lachwekkend dat onze zo 'geweldig' ingelichte clubwatchers zulk nieuws naar buiten brengen om de volgende dag weer onrust te zaaien om -misschien- vanavond weer te melden dat het officieel is.
Het gaat hun er natuurlijk om zoveel mogelijk mensen aan hun tweets te kluisteren. En twitter is sowieso geen middel voor nuance
Brands heeft in deze wel normaal gehandeld denk ik, er was al een persoonlijk akkoord. Misschien heeft Thijs het wel gewoon verzonnen en ligt die Peter Slim nog te slapen in het bubbelbad, doof voor het geluid uit zijn met diamanten versierde IPhone, weten wij veel.
Het gaat hun er natuurlijk om zoveel mogelijk mensen aan hun tweets te kluisteren. En twitter is sowieso geen middel voor nuance
Brands heeft in deze wel normaal gehandeld denk ik, er was al een persoonlijk akkoord. Misschien heeft Thijs het wel gewoon verzonnen en ligt die Peter Slim nog te slapen in het bubbelbad, doof voor het geluid uit zijn met diamanten versierde IPhone, weten wij veel.
My point
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
Ze krijgen hun informatie van Brands. Althans, dat wist Rik te melden. Maar het is niet alleen dit op zichzelf staand geval. Ik baal gewoon van het matige technische beleid. Zoals ik al eerder schreef, vind ik het leuk als hij zou komen, maar ik kan me niet voorstellen wat hij in dit team zou moeten beteken, of waar hij zou moeten spelen.
Ze krijgen hun informatie van Brands. Althans, dat wist Rik te melden. Maar het is niet alleen dit op zichzelf staand geval. Ik baal gewoon van het matige technische beleid. Zoals ik al eerder schreef, vind ik het leuk als hij zou komen, maar ik kan me niet voorstellen wat hij in dit team zou moeten beteken, of waar hij zou moeten spelen.
eens.
oh, en theo reitsma. sowieso fox. ajaxminded figuren daar, objectiviteit is ver te zoeken. viel me vorig seizoen al op, nu weer.
Op zondag 24 augustus 2014 15:49 schreef tompsv18 het volgende: Opstelling: Zoet, Brenet, Bruma, Rekik, Willems, Wijnaldum, Hendrix, Maher, Narsingh, De Jong en Depay.
Narsingh, Hendrix en Willems dus voor Locadia, Hiljemark en Tamata.
verrassend vind ik. ben benieuwd of het nu beter gaat zonder tamata en hiljemark.
Op zondag 24 augustus 2014 16:43 schreef tja77 het volgende: Wat die Guardado betreft, gisteren zou alles in kannen en kruiken zijn, en nu is het opeens een spannende dag.
Ach je moet ook niet veel verwachten van de wat "grotere" namen.
Op zondag 24 augustus 2014 17:35 schreef tompsv18 het volgende: Wijnaldum had ook wel mogen scoren zeg De Jong bakt er overigens niks van, zet Locadia er maar in
De Jong heeft ook bijna geen normale bal gekregen..
Fout van hendrix. Ging lekker pingelen met zoveel ruimte achter hem....
En Willems lette niet op. Heel de defensie faalt dus. Zoals zo vaak. Maar beter halen we nog wat aanvallend ingestelde spelers. Als je meer scoort dan de tegenstander, win je ook. /Brands
En Willems lette niet op. Heel de defensie faalt dus. Zoals zo vaak. Maar beter halen we nog wat aanvallend ingestelde spelers. Als je meer scoort dan de tegenstander, win je ook. /Brands
De Jong was in de tweede helft een stuk beter, twee uitstekende passes op Narsingh en die deed er op zijn beurt ditmaal ook iets goeds mee. Lang geleden dat we daar hebben gewonnen. Mooi hoor
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
De Jong was in de tweede helft een stuk beter, twee uitstekende passes op Narsingh en die deed er op zijn beurt ditmaal ook iets goeds mee. Lang geleden dat we daar hebben gewonnen. Mooi hoor
Wijnaldum vond ik overigens de beste PSV'er.
Wijnaldum speelde heel erg goed.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Nice, maar ja vorig seizoen wonnen we ook dik vna die Joden waarna alles fout ging wat er maar fout kon gaan... Hopelijk gaat dit geen 2e keer gebeuren
Op zondag 24 augustus 2014 18:51 schreef Beursaap het volgende: Nice, maar ja vorig seizoen wonnen we ook dik vna die Joden waarna alles fout ging wat er maar fout kon gaan... Hopelijk gaat dit geen 2e keer gebeuren
Laat ik het zo zeggen van wat ik gezien heb is het lek nog niet boven, voetballend is Ajax echt een stuk verder ook al klinkt dat nu een beetje raar misschien.
Laat ik het zo zeggen van wat ik gezien heb is het lek nog niet boven, voetballend is Ajax echt een stuk verder ook al klinkt dat nu een beetje raar misschien.
Inderdaad. 2 versterkingen voor de basis in de verdediging en ik krijg er vertrouwen in. Tot die tijd wordt psv nooooit kampioen.
PSV is vaker kampioen geworden terwijl Ajax voetballend beter was. Voetbal is meer dan snel tikken op 5 meter van de 16 meter.
Helemaal niet hoor. Verdedigend was het bij PSV weer heel matig. Maar Wijnaldum was vandaag heel belangrijk. Ik denk ook dat Ajax een keer tegen zo een nederlaag aan kan kopen. Maar ze gaven wel veel weg hoor.
Ik deel deze mening, alleen tegen Ajax krijgt PSV ook zoveel ruimte.
Helemaal niet hoor. Verdedigend was het bij PSV weer heel matig. Maar Wijnaldum was vandaag heel belangrijk. Ik denk ook dat Ajax een keer tegen zo een nederlaag aan kan kopen. Maar ze gaven wel veel weg hoor.
PSV is vaker kampioen geworden terwijl Ajax voetballend beter was. Voetbal is meer dan snel tikken op 5 meter van de 16 meter.
Ajax is een van de weinige ploegen waar tegen PSV het spel niet hoeft te maken, toen PSV kampioen werd was het veldspel echt wel een stuk beter hoor, zeker het voetbal van achteruit en sowieso verdedigend.
Op zondag 24 augustus 2014 19:12 schreef tja77 het volgende: Hulde voor de Ajacieden die de moeite nemen om hier te reageren, en nog op een nette manier ook.
Komt misschien ook dat dit PSV een hogere gunfactor heeft dan bijv het PSV van Toivonen en cosorten. En komt misschien ook dat tal van Ajacieden er nog steeds van uitgaat dat Ajax landskampioen gaat worden. En dat denk ik eerlijk gezegd ook.
Komt misschien ook dat dit PSV een hogere gunfactor heeft dan bijv het PSV van Toivonen en cosorten. En komt misschien ook dat tal van Ajacieden er nog steeds van uitgaat dat Ajax landskampioen gaat worden. En dat denk ik eerlijk gezegd ook.
Misschien iets meer gunfactor maar als ze gewonnen hadden kwamen ze hier gewoon dom doen hoor
Op zondag 24 augustus 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende: Zelfs bij verlies had ik genoten van deze wedstrijd, lang geleden dat ik zo'n aantrekkelijke leuke pot voetbal heb gezien in de eredivisie
Ajax is een van de weinige ploegen waar tegen PSV het spel niet hoeft te maken, toen PSV kampioen werd was het veldspel echt wel een stuk beter hoor, zeker het voetbal van achteruit en sowieso verdedigend.
Inderdaad. In dit soort wedstrijden kan een Narsingh excelleren.
Op zondag 24 augustus 2014 19:27 schreef Geo4kant het volgende: Dit topic zo lekker rustig en de Feyenoorders die ruzie maken in het Ajax topic wat een rare zondag
Begrijp ik ook wel hoor. Zijn een aantal nieuwe Ajax users bijgekomen die op zijn zachts gezegd nogal irritant zijn en objectiviteit niet kennen.
Inderdaad. In dit soort wedstrijden kan een Narsingh excelleren.
Tsja, Boilesen was bij elke goal nergens...Narsingh kreeg sowieso veel vrijheid. Ook in de eerste helft al een goeie kans op aangeven van hem doordat Boilesen alleen naar de andere kant kijkt.
Tsja, Boilesen was bij elke goal nergens...Narsingh kreeg sowieso veel vrijheid. Ook in de eerste helft al een goeie kans op aangeven van hem doordat Boilesen alleen naar de andere kant kijkt.
Dat krijg je als je hele verdediging richting Depay trekt. Op een gegeven ogenblik 5 man toen Depay de bal kreeg. Dan hoef je als Cocu zijnde geen tactisch brein te zijn om dat te zien.
Al keek boilesen de goeie kant op dan had hij nog niks in te brengen.
Dat krijg je als je hele verdediging richting Depay trekt. Op een gegeven ogenblik 5 man toen Depay de bal kreeg. Dan hoef je als Cocu zijnde geen tactisch brein te zijn om dat te zien.
Tsja, nu zal Cocu weer alle lofprijzingen naar zich toegegooid krijgen terwijl je ook met een stuk onbenul van 16 jaar dat FM speelt deze wedstrijd kan winnen.
Wel knap dat PSV niet indekte en meer druk naar voren gaf in de eerste helft. Had Ajax het wel even lastig mee. Doelpuntje van El Ghazi hielp goed mee daarbij.
Tsja, nu zal Cocu weer alle lofprijzingen naar zich toegegooid krijgen terwijl je ook met een stuk onbenul van 16 jaar dat FM speelt deze wedstrijd kan winnen.
Nou hier ben ik niet bang voor hoor.. en het is ook geen hossanna net als vorig jaar na 3 wedstrijden hoop ik
De meeste zullen nu wel iets realistischer zijn geworden
Wel knap dat PSV niet indekte en meer druk naar voren gaf in de eerste helft. Had Ajax het wel even lastig mee. Doelpuntje van El Ghazi hielp goed mee daarbij.
Zo jammer dat PSV na een tegendoelpunt de weg helemaal kwijt is. Wat vond je van Hendrix?
Zo jammer dat PSV na een tegendoelpunt de weg helemaal kwijt is. Wat vond je van Hendrix?
Vond hem niet verkeerd vandaag. Bracht wel veel voetbal met zich mee. Door het centrum werd Ajax niet vaak gevaarlijk. Al vind ik dat je even langer moet afwachten om te zien hoe hij het echt doet als PSV zich niet in kan graven.
Op zondag 24 augustus 2014 20:03 schreef Geo4kant het volgende: Wel kut dat Marcel nu denkt dat het team goed is.. nu komen er zeker geen verdedigers meer
Inderdaad en het had net zo goed 3/4-0 kunnen worden.
Ik vraag me af waarom hij bij PSV zou willen spelen. Hij moet wel beter kunnen krijgen.
Oh zo, Tja, een naam zegt natuurlijk niet alles. Dat hij een naam heeft maskeert ook niet dat hij sinds dat hij in 2007 in Europa is neergestreken, maar liefst 0 resultaat heeft neergezet.
Rikgod en de Thijs zijn dus volledig afhankelijk van een Brands, waar is die steenrijke eigenaar nou? Die moest toestemming geven, nu is het 100% zeker, maar dat meneer akkoord is melden ze niet, vreemd weer, na dat stennis schoppen van vanochtend.
Brands zal niet liegen, dus die gozer komt, maar dit is gewoon raar.
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Op zondag 24 augustus 2014 23:34 schreef TweeGrolsch het volgende: Nog een paar goede verdedigers zou ook geen overbodige luxe zijn. Gewoon neerleggen die flappen Marcel.
Viergever had ook voor PSV een versterking geweest, jammer voor PSV maar mooi voor Ajax dat we hem hebben kunnen wegkapen
Als Schöne al 2 jaar je beste speler is dan doe je toch wat verkeerd.
Als Schöne je beste speler is, en je wordt jaar op jaar kampioen, dan is dat volgens mij juist een verdienste van het team. En niet zo zeer van je individuele kwaliteiten. Ajax heeft geen Depay en Wijnaldum, maar het heeft ook geen Brenet en Tamata. Ajax is qua team beter in balans en positioneel veel beter. Dus als Schöne hun beste speler is, en hun worden kampioen. Dan doen ze duidelijk bij oa PSV iets verkeerd.
Heb de wedstrijd bekeken door mijn PSV bril, en het resultaat is natuurlijk prima, maar eerlijk gezegd had het ook andersom kunnen zijn. De eerste kans van Klaassen (kopbal) had er zomaar in kunnen vallen en ook Boilesen kreeg in de eerste helft nog een dikke kans.
Verder hadden Schöne en Moisander ook nog kunnen scoren. PSV was verdedigend echt niet sterk met als dieptepunt Willems die meer stond te slapen dan wat anders.
Gelukkig wel gewonnen maar niet verdiend.
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Zit even te genieten van Studio Voetbal, valt me op dat het transferbeleid van PSV nu de hemel in wordt geprezen, terwijl er t.o.v. vorig seizoen nog geeneens een broodnodige verdediger bij is gehaald. Guardado is natuurlijk een mooie huurling en De Jong een redelijke koop, maar kom op.
Zo'n verdediger had er allang moeten zijn, zelfs als het nu nog lukt is het eigenlijk te laat, we komen er toevallig mee weg, maar je hebt al europees moeten spelen en 3 wedstrijden in de competitie. Straks verliezen ze donderdag en is het seizoen deels mislukt, zou jammer zijn.
Op maandag 25 augustus 2014 12:47 schreef Lemming22 het volgende: Is Guardado al gespot bij de broer van de kapper van de tandarts in het Holiday Inn? Wordt eens tijd zeg.
Twitter Tijs wist ff geleden te melden dat hij al wel op Schiphol geland zou zijn. Ik gok dat de medische keuring nu aan de gang is.
Op maandag 25 augustus 2014 13:33 schreef jpg97 het volgende: Heb de wedstrijd bekeken door mijn PSV bril, en het resultaat is natuurlijk prima, maar eerlijk gezegd had het ook andersom kunnen zijn. De eerste kans van Klaassen (kopbal) had er zomaar in kunnen vallen en ook Boilesen kreeg in de eerste helft nog een dikke kans.
Verder hadden Schöne en Moisander ook nog kunnen scoren. PSV was verdedigend echt niet sterk met als dieptepunt Willems die meer stond te slapen dan wat anders.
Willems was ook een bietje chubby geworden vond ik.
Op maandag 25 augustus 2014 13:33 schreef jpg97 het volgende: Heb de wedstrijd bekeken door mijn PSV bril, en het resultaat is natuurlijk prima, maar eerlijk gezegd had het ook andersom kunnen zijn. De eerste kans van Klaassen (kopbal) had er zomaar in kunnen vallen en ook Boilesen kreeg in de eerste helft nog een dikke kans.
PSV had er ook nog 3 bij kunnen schieten he. Was een vrij gelijkopgaande wedstrijd.
PSV had er ook nog 3 bij kunnen schieten he. Was een vrij gelijkopgaande wedstrijd.
Waarin wederom duidelijk werd dat de achterste linie nog steeds veel te zwak is. Zoals al jaren. Verbeter die linie eindelijk eens een keer en de kans om kampioen te worden stijgt gigantisch.
Waarin wederom duidelijk werd dat de achterste linie nog steeds veel te zwak is. Zoals al jaren. Verbeter die linie eindelijk eens een keer en de kans om kampioen te worden stijgt gigantisch.
dat denk ik ook wel, mentaal is er wel een stap gezet lijkt het
Wie wil je kopen dan?
Op maandag 25 augustus 2014 12:47 schreef Lemming22 het volgende: Is Guardado al gespot bij de broer van de kapper van de tandarts in het Holiday Inn? Wordt eens tijd zeg.
Verdiend is het zeker wel, PSV maakt gewoon 3 zuivere doelpunten, Ajax één. Geen rare fratsen van de scheidsrechter. Dan ben je gewoon de terechte winnaar en nee, dat zeg ik niet omdat ik voor PSV ben. Als PSV 20 kansen krijgt, er 1 maakt en de tegenstander 3 kansen krijgt en er drie in kletst is dat wmb ook een verdiende overwinning.
Onverdiend is het alleen bij (meerdere) zware arbitrale dwalingen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Verdiend is het zeker wel, PSV maakt gewoon 3 zuivere doelpunten, Ajax één. Geen rare fratsen van de scheidsrechter. Dan ben je gewoon de terechte winnaar en nee, dat zeg ik niet omdat ik voor PSV ben. Als PSV 20 kansen krijgt, er 1 maakt en de tegenstander 3 kansen krijgt en er drie in kletst is dat wmb ook een verdiende overwinning.
Onverdiend is het alleen bij (meerdere) zware arbitrale dwalingen.
Ben ik het niet helemaal mee eens, maar in dit geval in ieder geval wel ja. Beide teams waren gelijkwaardig imo, waar voorafgaand aan de 1-0 PSV een levensgrote kans miste, gebeurde dit even later andersom bij de 1-2 volgens mij. Waar wij vorig jaar in de 1e helft met 3-0 voor hadden moeten staan, gebeurde dit niet, en strafte Ajax dit genadeloos af. Nu hebben wij de fouten afgestraft.
PSV heeft mi verdiend gewonnen met geweldig countervoetbal. Heerlijk ouderwets in Amsterdam.
Een goede concurrent voor Bruma en één voor Willems, en een fatsoenlijke back-up voor rechtsachter. Deze drie posities hebben wat mij betreft alle drie meer prioriteit dan Guardado, hoe leuk het ook is om een speler van die naam en ervaring toe te voegen aan de selectie.
En welke namen aan die drie posities gekoppeld kunnen worden, laat ik graag aan Brands en zijn fameuze scoutingapparaat over.
Een goede concurrent voor Bruma en één voor Willems, en een fatsoenlijke back-up voor rechtsachter. Deze drie posities hebben wat mij betreft alle drie meer prioriteit dan Guardado, hoe leuk het ook is om een speler van die naam en ervaring toe te voegen aan de selectie.
En welke namen aan die drie posities gekoppeld kunnen worden, laat ik graag aan Brands en zijn fameuze scoutingapparaat over.
Nergens voor nodig. We hebben gisteren met 1-3 gewonnen. Tegenstand was van bedroevend niveau. Brands heeft dit allang geschoten. 2 vingers in de neus dit dat.
Hiljemark kon mee wat jou betreft ja?
Een backup centraal is nodig, maar je vindt echt niet zo even iemand die beter is dan Bruma en Rekik. Een linksback is wel nuttig, al kan Guardado daar ook mogelijk spelen.
Een rechtsback zou nuttig kunnen zijn maar welke ED-ploeg heeft wel een goede RB?
Een backup centraal is nodig, maar je vindt echt niet zo even iemand die beter is dan Bruma en Rekik. Een linksback is wel nuttig, al kan Guardado daar ook mogelijk spelen.
Een rechtsback zou nuttig kunnen zijn maar welke ED-ploeg heeft wel een goede RB?
Hiljemark is wat mij betreft een leuke 12e man, maar inderdaad geen basismateriaal. Hendrix zie ik liever op die plek, ondanks foutjes zoals die van gisteren waaruit de 1-0 voortkwam. Voor mijn gevoel is Guardado geen verdedigende middenvelder zoals die inderdaad eigenlijk ook nog nodig is in de ploeg (hoewel met lagere prioriteit wat mij betreft). Ik dacht dat hij veel meer aanvallend ingesteld was. Maar ik laat me graag verrassen door zijn kwaliteiten.
Ik vind de verdediging in de breedte echt te zwak en we zijn enorm kwetsbaar op de vleugels. Tel daarbij op dat het centrale duo elke wedstrijd slippertjes maakt en we krijgen gewoon weer teveel goals om de oren. Nu loopt het aanvallend fantastisch, maar dat krijgt ook een dip. Zie vorig seizoen. Dan moet je kunnen vertrouwen op een degelijke verdediging. En die hebben we absoluut niet.
Op maandag 25 augustus 2014 17:33 schreef ZoDiep het volgende: Brands heeft ons allemaal kunnen verrassen met Guardado, hopelijk lukt het hem van de week nogmaals, maar dan met een verdediger.
Hummels schijnt al gespot te zijn in het St. Anna.
Op maandag 25 augustus 2014 17:38 schreef Ciscus het volgende: En nooit iemand die een naam van een mogelijke versterking kan noemen hier. Kijken jullie alleen PSV ofzo?
Is ook vrij lastig, zeker verdedigend. Vanuit het buitenland moeten ze omgevormd worden, in Nederland hebben ze het niveau niet echt
Op maandag 25 augustus 2014 20:04 schreef Buitendam het volgende: Labyad gaat niet meer lukken, daar ik hem heb genomineerd voor de ongeblustekalk-challenge.
Op maandag 25 augustus 2014 20:16 schreef Fokker101 het volgende: Andrija Lukovic is trouwens ook wel een baasje hoor. Gaan jullie veel plezier aan beleven.
Op maandag 25 augustus 2014 21:37 schreef tja77 het volgende: Brands schijnt nog 1 centrale verdediger te willen aantrekken. Waarschijnlijk eentje afkomstig uit het buitenland. Meldt Rik Elfrink.
Onzin. En een verdediger en uit het buitenland. Geloof je het zelf. Kut Rik is weer aan het trollen.
Onzin. En een verdediger en uit het buitenland. Geloof je het zelf. Kut Rik is weer aan het trollen.
Of Brands is aan het trollen. Geloof niet dat twitter Rik onzin verspreidt. Hij mag toch niet zeggen dat Brands ergens mee bezig is, terwijl dat niet het geval is.
PSV houdt transfer Wijnaldum naar PSG tegen... mooi signaal
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Ik zou ook niet weten wie we als vervanger zouden moeten halen.
Die hebben ze vorig jaar al gehaald
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, want hij heet natuurlijk Rodrigo oid hè? RACIST!
Anyway, hij is kleiner dan je zou hopen. Wat meer body zou bij PSV niet weg zijn. Alleen Rekik, Bruma en de Jong hebben wat kracht (die laatste alleen door zijn lengte). Hiljemark van een normale lengte, en derest zijn allemaal kereltjes van beneden-gemiddelde lengte.
Bij een hoekschop zou wat kopkracht niet weg zijn.
Wijnaldum is bij PSV duidelijk gegroeid, Het was een talent, maar wel een beetje een doelloze voetballer. Ik denk dat we voor de huidige Wijnaldum Van Gaal nog het meeste mogen bedanken.
Ja, want hij heet natuurlijk Rodrigo oid hè? RACIST!
Anyway, hij is kleiner dan je zou hopen. Wat meer body zou bij PSV niet weg zijn. Alleen Rekik, Bruma en de Jong hebben wat kracht (die laatste alleen door zijn lengte). Hiljemark van een normale lengte, en derest zijn allemaal kereltjes van beneden-gemiddelde lengte.
Bij een hoekschop zou wat kopkracht niet weg zijn.
Barcelona was ook gemiddeld 1,32 cm dus ik zie wel kansen!
Zie je ze wel eens in Eindhoven? En ik zeg niet dat Arias alleen Spaans spreekt, maar dat alleen Arias Spaans spreekt (van de spelers). Dat is dus niet hetzelfde. Andere intonaties veranderen de context niet.
Zie je ze wel eens in Eindhoven? En ik zeg niet dat Arias alleen Spaans spreekt, maar dat alleen Arias Spaans spreekt (van de spelers). Dat is dus niet hetzelfde. Andere intonaties veranderen de context niet.
[..]
Ok,. dat is dan wel positief. Hier tegen de Duitse pers spreekt hij namelijk Spaans:
Op woensdag 27 augustus 2014 09:33 schreef tompsv18 het volgende: Wijnaldum door hamstringklachten niet mee naar Wit-Rusland. Arias er ook nog altijd niet bij.
Dat is wel een gemis, maar ook zonder die 2 moet het mogelijk zijn