Ik zou ook niet weten wie we als vervanger zouden moeten halen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:52 schreef jpg97 het volgende:
PSV houdt transfer Wijnaldum naar PSG tegen... mooi signaal
maar vindt Wijnaldum dat ook een mooi signaal?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 08:52 schreef jpg97 het volgende:
PSV houdt transfer Wijnaldum naar PSG tegen... mooi signaal
Die hebben ze vorig jaar al gehaaldquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik zou ook niet weten wie we als vervanger zouden moeten halen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
5 miljoen koopjequote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:57 schreef Buitendam het volgende:
We mogen Feyenoord wel dankbaar zijn voor ons aller Gini.
Ja, want hij heet natuurlijk Rodrigo oid hè? RACIST!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:38 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat er 'R. Guardado' stond.
Juist.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:42 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ja, want hij heet natuurlijk Rodrigo oid hè? RACIST!
Of Sparta? Daar speelde hij tot zijn 13e.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 09:57 schreef Buitendam het volgende:
We mogen Feyenoord wel dankbaar zijn voor ons aller Gini.
Nouja, hij is tenminste binnen.twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 14:42:00Guardado traint nu met PSV. Besloten training. Publicitair gezien erg handig als je een 108-voudig international aantrekt. #gemistekans reageer retweet
Béétje een zure reactie van Thijs.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:51 schreef ZoDiep het volgende:
Nouja, hij is tenminste binnen.twitter:thijsslegers twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 14:42:00Guardado traint nu met PSV. Besloten training. Publicitair gezien erg handig als je een 108-voudig international aantrekt. #gemistekans reageer retweet
Hij wilde hem aanrakenquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 15:50 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Béétje een zure reactie van Thijs.
Barcelona was ook gemiddeld 1,32 cm dus ik zie wel kansen!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 14:42 schreef Kenju het volgende:
[..]
Ja, want hij heet natuurlijk Rodrigo oid hè? RACIST!
Anyway, hij is kleiner dan je zou hopen. Wat meer body zou bij PSV niet weg zijn. Alleen Rekik, Bruma en de Jong hebben wat kracht (die laatste alleen door zijn lengte). Hiljemark van een normale lengte, en derest zijn allemaal kereltjes van beneden-gemiddelde lengte.
Bij een hoekschop zou wat kopkracht niet weg zijn.
Spreekt vloeiend Engels jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:17 schreef Kenju het volgende:
[ afbeelding ]
Kan hij trouwens Engels? Of mag Cocu alles in het Spaans schreeuwen? Verder spreekt alleen Arias Spaans...
Zie je ze wel eens in Eindhoven? En ik zeg niet dat Arias alleen Spaans spreekt, maar dat alleen Arias Spaans spreekt (van de spelers). Dat is dus niet hetzelfde. Andere intonaties veranderen de context niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Arias spreekt toch gewoon engels? Chilled vaak met Memphis.
Ok,. dat is dan wel positief. Hier tegen de Duitse pers spreekt hij namelijk Spaans:quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:22 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Spreekt vloeiend Engels ja
Ik zie ze eigenlijk nooit afzonderlijk van elkaar. En ál-tijd die vriendin van Arias erbij.quote:
Nee, foto's staan op instagramquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:33 schreef Kenju het volgende:
[..]
Zie je ze wel eens in Eindhoven? En ik zeg niet dat Arias alleen Spaans spreekt, maar dat alleen Arias Spaans spreekt (van de spelers). Dat is dus niet hetzelfde. Andere intonaties veranderen de context niet.
[..]
Ok,. dat is dan wel positief. Hier tegen de Duitse pers spreekt hij namelijk Spaans:
Dan zou ik mijn sokken van gisteren krokant hebben gemaakt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:37 schreef IsaacCuenca het volgende:
Ik dacht dat psv cuadrado had gehaald, dat zou pas een stunt geweest zijn
Duitsers spreken hun talen dan ook niet zo vloeiend als wijquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:33 schreef Kenju het volgende:
Ok,. dat is dan wel positief. Hier tegen de Duitse pers spreekt hij namelijk Spaans:
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 17:16:21#Benfica is nooit een optie geweest, stelt Guardado. Hij sluit niet uit dat hij langer bij #PSV wil blijven. reageer retweet
twitter:RikElfrink twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 17:17:52#Guardado straalde uit dat hij een groot sportliefhebber is en wilde per se vanmiddag al trainen bij #PSV. reageer retweet
Wat moet ze anders? Thus koken?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 16:38 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik zie ze eigenlijk nooit afzonderlijk van elkaar. En ál-tijd die vriendin van Arias erbij.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan zou ik mijn sokken van gisteren krokant hebben gemaakt.
Ik denk dat ze stiekem op mij valt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat moet ze anders? Thus koken?
Tevens denk ik dat ze vreemd gaat met Memphis. Sowieso een type die op sterke negers valt.
het blijft absurd dat romario bij psv heeft gespeeldquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat ze stiekem op mij valt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
het blijft absurd dat romario bij psv heeft gespeeld
Nee, ben zelf half servisch alhoewel dat weinig zegt. En heb al wel is een paar keer zien spelen.quote:
maakt niet uit, in voetbal moet je je voeten laten spreken en die taal begrijpen ze allemaal!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:16 schreef GotenSSJ het volgende:
http://www.psv.tv/index.p(...)ayer&ProductID=13027
Hier praat ie gewoon in het Spaans anders, zo vloeiend zal het Engels dan ook wel niet zijn.
Nicequote:
Ik denk dat de vriendin van Memphis meer op mij valt en jij reageert daarop dat het absurd blijft dat Romario bij PSV heeft gevoetbald?quote:
Negeer hem, erg slechte troll, ik vind Tyron nog leukerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat de vriendin van Memphis meer op mij valt en jij reageert daarop dat het absurd blijft dat Romario bij PSV heeft gevoetbald?
waar heb jij last van? stalkerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Negeer hem, erg slechte troll, ik vind Tyron nog leuker
ja? wat is daar raar aan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat de vriendin van Memphis meer op mij valt en jij reageert daarop dat het absurd blijft dat Romario bij PSV heeft gevoetbald?
twitter:half3redactie twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 15:20:49Gelukkig, voorletter op shirt van #Guardado. Om hem te onderscheiden van Henk en Wim Guardado, die andere #PSV'ers. http://t.co/14LMDT4seA reageer retweet
Das erg netjes, zeker gezien de zeperd tegen Emmen onlangs.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:06 schreef tompsv18 het volgende:
Jong PSV wint knap van NEC met 1-0, goal Boljevic.
De Balkan boys doen het goed bij PSVquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:06 schreef tompsv18 het volgende:
Jong PSV wint knap van NEC met 1-0, goal Boljevic.
Dat is wel een gemis, maar ook zonder die 2 moet het mogelijk zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:33 schreef tompsv18 het volgende:
Wijnaldum door hamstringklachten niet mee naar Wit-Rusland. Arias er ook nog altijd niet bij.
Zal Ritzmaier wel spelen, of hij stelt Hiljemark en Hendrix samen op. Dat kan ook nog.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is wel een gemis, maar ook zonder die 2 moet het mogelijk zijn
professorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zal Ritzmaier wel spelen, of hij stelt Hiljemark en Hendrix samen op. Dat kan ook nog.
Met hamstringklachten?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:57 schreef tja77 het volgende:
Wijnaldum onderweg naar Parijs voor medische keuring
nee hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, Brands is gezwicht voor het miljoenenbod van PSG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |