Ik denk dat ze stiekem op mij valt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 17:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat moet ze anders? Thus koken?
Tevens denk ik dat ze vreemd gaat met Memphis. Sowieso een type die op sterke negers valt.
het blijft absurd dat romario bij psv heeft gespeeldquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:22 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat ze stiekem op mij valt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:24 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
het blijft absurd dat romario bij psv heeft gespeeld
Nee, ben zelf half servisch alhoewel dat weinig zegt. En heb al wel is een paar keer zien spelen.quote:
maakt niet uit, in voetbal moet je je voeten laten spreken en die taal begrijpen ze allemaal!quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 18:16 schreef GotenSSJ het volgende:
http://www.psv.tv/index.p(...)ayer&ProductID=13027
Hier praat ie gewoon in het Spaans anders, zo vloeiend zal het Engels dan ook wel niet zijn.
Nicequote:
Ik denk dat de vriendin van Memphis meer op mij valt en jij reageert daarop dat het absurd blijft dat Romario bij PSV heeft gevoetbald?quote:
Negeer hem, erg slechte troll, ik vind Tyron nog leukerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat de vriendin van Memphis meer op mij valt en jij reageert daarop dat het absurd blijft dat Romario bij PSV heeft gevoetbald?
waar heb jij last van? stalkerquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Negeer hem, erg slechte troll, ik vind Tyron nog leuker
ja? wat is daar raar aan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 20:08 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat de vriendin van Memphis meer op mij valt en jij reageert daarop dat het absurd blijft dat Romario bij PSV heeft gevoetbald?
twitter:half3redactie twitterde op dinsdag 26-08-2014 om 15:20:49Gelukkig, voorletter op shirt van #Guardado. Om hem te onderscheiden van Henk en Wim Guardado, die andere #PSV'ers. http://t.co/14LMDT4seA reageer retweet
Das erg netjes, zeker gezien de zeperd tegen Emmen onlangs.quote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:06 schreef tompsv18 het volgende:
Jong PSV wint knap van NEC met 1-0, goal Boljevic.
De Balkan boys doen het goed bij PSVquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 22:06 schreef tompsv18 het volgende:
Jong PSV wint knap van NEC met 1-0, goal Boljevic.
Dat is wel een gemis, maar ook zonder die 2 moet het mogelijk zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:33 schreef tompsv18 het volgende:
Wijnaldum door hamstringklachten niet mee naar Wit-Rusland. Arias er ook nog altijd niet bij.
Zal Ritzmaier wel spelen, of hij stelt Hiljemark en Hendrix samen op. Dat kan ook nog.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:34 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat is wel een gemis, maar ook zonder die 2 moet het mogelijk zijn
professorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:44 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Zal Ritzmaier wel spelen, of hij stelt Hiljemark en Hendrix samen op. Dat kan ook nog.
Met hamstringklachten?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:57 schreef tja77 het volgende:
Wijnaldum onderweg naar Parijs voor medische keuring
nee hoorquote:Op woensdag 27 augustus 2014 10:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nee, Brands is gezwicht voor het miljoenenbod van PSG.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |