Mee eensquote:Op zondag 24 augustus 2014 18:55 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Helemaal niet hoor. Verdedigend was het bij PSV weer heel matig. Maar Wijnaldum was vandaag heel belangrijk. Ik denk ook dat Ajax een keer tegen zo een nederlaag aan kan kopen. Maar ze gaven wel veel weg hoor.
Ajax is een van de weinige ploegen waar tegen PSV het spel niet hoeft te maken, toen PSV kampioen werd was het veldspel echt wel een stuk beter hoor, zeker het voetbal van achteruit en sowieso verdedigend.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:55 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
PSV is vaker kampioen geworden terwijl Ajax voetballend beter was. Voetbal is meer dan snel tikken op 5 meter van de 16 meter.
Mag ook wel eens.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:12 schreef tja77 het volgende:
Hulde voor de Ajacieden die de moeite nemen om hier te reageren, en nog op een nette manier ook.
Komt misschien ook dat dit PSV een hogere gunfactor heeft dan bijv het PSV van Toivonen en cosorten.quote:
Misschien iets meer gunfactor maar als ze gewonnen hadden kwamen ze hier gewoon dom doen hoorquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:17 schreef tja77 het volgende:
[..]
Komt misschien ook dat dit PSV een hogere gunfactor heeft dan bijv het PSV van Toivonen en cosorten.
En komt misschien ook dat tal van Ajacieden er nog steeds van uitgaat dat Ajax landskampioen gaat worden. En dat denk ik eerlijk gezegd ook.
Wilde samen met je gaan kijken op stratum maar jij reageerde niet op de DMquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zou straks bijna een cake afschieten maar nog ff wachten
Leuke pot inderdaad.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:07 schreef Geo4kant het volgende:
Zelfs bij verlies had ik genoten van deze wedstrijd, lang geleden dat ik zo'n aantrekkelijke leuke pot voetbal heb gezien in de eredivisie
Inderdaad. In dit soort wedstrijden kan een Narsingh excelleren.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ajax is een van de weinige ploegen waar tegen PSV het spel niet hoeft te maken, toen PSV kampioen werd was het veldspel echt wel een stuk beter hoor, zeker het voetbal van achteruit en sowieso verdedigend.
Begrijp ik ook wel hoor. Zijn een aantal nieuwe Ajax users bijgekomen die op zijn zachts gezegd nogal irritant zijn en objectiviteit niet kennen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:27 schreef Geo4kant het volgende:
Dit topic zo lekker rustig en de Feyenoorders die ruzie maken in het Ajax topicwat een rare zondag
Tsja, Boilesen was bij elke goal nergens...Narsingh kreeg sowieso veel vrijheid. Ook in de eerste helft al een goeie kans op aangeven van hem doordat Boilesen alleen naar de andere kant kijkt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:35 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Inderdaad. In dit soort wedstrijden kan een Narsingh excelleren.
Dat krijg je als je hele verdediging richting Depay trekt. Op een gegeven ogenblik 5 man toen Depay de bal kreeg. Dan hoef je als Cocu zijnde geen tactisch brein te zijn om dat te zien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Boilesen was bij elke goal nergens...Narsingh kreeg sowieso veel vrijheid. Ook in de eerste helft al een goeie kans op aangeven van hem doordat Boilesen alleen naar de andere kant kijkt.
Al keek boilesen de goeie kant op dan had hij nog niks in te brengen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, Boilesen was bij elke goal nergens...Narsingh kreeg sowieso veel vrijheid. Ook in de eerste helft al een goeie kans op aangeven van hem doordat Boilesen alleen naar de andere kant kijkt.
Volgens mij blesseerde hij zich nog ook.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Al keek boilesen de goeie kant op dan had hij nog niks in te brengen.
Ook Guardado heeft de wedstrijd gezien. Zal niet in ons nadeel werken.twitter:RikElfrink twitterde op zondag 24-08-2014 om 19:19:07Cocu heeft inmiddels met #Guardado gesproken. Hij heeft een goed gevoel dat hij naar #PSV komt, maar nog geen 100% zekerheid. reageer retweet
Tsja, nu zal Cocu weer alle lofprijzingen naar zich toegegooid krijgen terwijl je ook met een stuk onbenul van 16 jaar dat FM speelt deze wedstrijd kan winnen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:38 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat krijg je als je hele verdediging richting Depay trekt. Op een gegeven ogenblik 5 man toen Depay de bal kreeg. Dan hoef je als Cocu zijnde geen tactisch brein te zijn om dat te zien.
Nou hier ben ik niet bang voor hoor.. en het is ook geen hossanna net als vorig jaar na 3 wedstrijden hoop ikquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, nu zal Cocu weer alle lofprijzingen naar zich toegegooid krijgen terwijl je ook met een stuk onbenul van 16 jaar dat FM speelt deze wedstrijd kan winnen.
Zo jammer dat PSV na een tegendoelpunt de weg helemaal kwijt is. Wat vond je van Hendrix?quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, nu zal Cocu weer alle lofprijzingen naar zich toegegooid krijgen terwijl je ook met een stuk onbenul van 16 jaar dat FM speelt deze wedstrijd kan winnen.
Wel knap dat PSV niet indekte en meer druk naar voren gaf in de eerste helft. Had Ajax het wel even lastig mee. Doelpuntje van El Ghazi hielp goed mee daarbij.
Vond hem niet verkeerd vandaag. Bracht wel veel voetbal met zich mee. Door het centrum werd Ajax niet vaak gevaarlijk. Al vind ik dat je even langer moet afwachten om te zien hoe hij het echt doet als PSV zich niet in kan graven.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:44 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Zo jammer dat PSV na een tegendoelpunt de weg helemaal kwijt is. Wat vond je van Hendrix?
Inderdaad en het had net zo goed 3/4-0 kunnen worden.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:03 schreef Geo4kant het volgende:
Wel kut dat Marcel nu denkt dat het team goed is.. nu komen er zeker geen verdedigers meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |