De Jong heeft ook bijna geen normale bal gekregen..quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:35 schreef tompsv18 het volgende:
Wijnaldum had ook wel mogen scoren zeg
De Jong bakt er overigens niks van, zet Locadia er maar in
Pass van Wijnaldum was subliem, daar doet hij veel te weinig mee. Het oogt allemaal heel slap en klungelig.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:38 schreef Kotsdrol het volgende:
[..]
De Jong heeft ook bijna geen normale bal gekregen..
Ik zeg ook bijnaquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:38 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Pass van Wijnaldum was subliem, daar doet hij veel te weinig mee. Het oogt allemaal heel slap en klungelig.
Fout van hendrix. Ging lekker pingelen met zoveel ruimte achter hem....quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:35 schreef RijstNatie het volgende:
fout van zoet, daardoor nu 1-0 achter
En Willems lette niet op. Heel de defensie faalt dus. Zoals zo vaak. Maar beter halen we nog wat aanvallend ingestelde spelers. Als je meer scoort dan de tegenstander, win je ook. /Brandsquote:Op zondag 24 augustus 2014 17:42 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Fout van hendrix. Ging lekker pingelen met zoveel ruimte achter hem....
Beetje een backfire nu.quote:Op zondag 24 augustus 2014 17:44 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
En Willems lette niet op. Heel de defensie faalt dus. Zoals zo vaak. Maar beter halen we nog wat aanvallend ingestelde spelers. Als je meer scoort dan de tegenstander, win je ook. /Brands
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:30 schreef Chase_Utley het volgende:
Gefeliciteerd jongens. Prima op jullie sterkte benut en de zwakte van Ajax.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:32 schreef RubenSosa het volgende:
Zo, dat wordt een rustig weekje hier in het psv topic qua ajacieden...
Wijnaldum speelde heel erg goed.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:37 schreef tompsv18 het volgende:
Heerlijk dit![]()
De Jong was in de tweede helft een stuk beter, twee uitstekende passes op Narsingh en die deed er op zijn beurt ditmaal ook iets goeds mee. Lang geleden dat we daar hebben gewonnen. Mooi hoor
Wijnaldum vond ik overigens de beste PSV'er.
Beslissende pas bij de 1-1 en de assist bij de 1-2.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:40 schreef Geo4kant het volgende:
Positief verrast
Hij had de Jong wel moeten wisselen, die moet eens gaan trainen bij het rugby team slapjanus
quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:20 schreef ZoDiep het volgende:
Als dit waar is ga ik van binnen een traantje laten.twitter:troostjohn twitterde op zondag 24-08-2014 om 15:39:43Energie vd spelers van PSV net verhoogd door activatie vd geestelijke kracht!Ik verwacht daarom een mooie overwinning van PSV tegen Ajax!! reageer retweet
Competitievervalsingquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:20 schreef ZoDiep het volgende:
Als dit waar is ga ik van binnen een traantje laten.twitter:troostjohn twitterde op zondag 24-08-2014 om 15:39:43Energie vd spelers van PSV net verhoogd door activatie vd geestelijke kracht!Ik verwacht daarom een mooie overwinning van PSV tegen Ajax!! reageer retweet
Laat ik het zo zeggen van wat ik gezien heb is het lek nog niet boven, voetballend is Ajax echt een stuk verder ook al klinkt dat nu een beetje raar misschien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:51 schreef Beursaap het volgende:
Nice, maar ja vorig seizoen wonnen we ook dik vna die Joden waarna alles fout ging wat er maar fout kon gaan... Hopelijk gaat dit geen 2e keer gebeuren
Inderdaad. 2 versterkingen voor de basis in de verdediging en ik krijg er vertrouwen in. Tot die tijd wordt psv nooooit kampioen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen van wat ik gezien heb is het lek nog niet boven, voetballend is Ajax echt een stuk verder ook al klinkt dat nu een beetje raar misschien.
PSV is vaker kampioen geworden terwijl Ajax voetballend beter was. Voetbal is meer dan snel tikken op 5 meter van de 16 meter.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen van wat ik gezien heb is het lek nog niet boven, voetballend is Ajax echt een stuk verder ook al klinkt dat nu een beetje raar misschien.
Helemaal niet hoor. Verdedigend was het bij PSV weer heel matig. Maar Wijnaldum was vandaag heel belangrijk. Ik denk ook dat Ajax een keer tegen zo een nederlaag aan kan kopen. Maar ze gaven wel veel weg hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik deel deze mening, alleen tegen Ajax krijgt PSV ook zoveel ruimte.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |