Nu is het een formaliteit dat hij niet voor PSV kiest vrees ikquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:48 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
En gister zou dat nog 'duidelijk worden na de wedstrijd van vanavond' en was het 'een formaliteit'.
Ik snap de strategie van Brands ook niet. Laat alles steeds uitlekken waardoor andere clubs ineens wakker worden en/of de prijs onnodig opgedreven wordt.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nu is het een formaliteit dat hij niet voor PSV kiest vrees ik
was er wel tot 422, GGMM en consorten het verpest heeftquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:54 schreef Geo4kant het volgende:
Niet eens een PSV - Ajax deticated topic.. we stellen niets meer voor
Is dit Brands aan te rekenen dan? Ik vind het eerder lachwekkend dat onze zo 'geweldig' ingelichte clubwatchers zulk nieuws naar buiten brengen om de volgende dag weer onrust te zaaien om -misschien- vanavond weer te melden dat het officieel is.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:19 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik snap de strategie van Brands ook niet. Laat alles steeds uitlekken waardoor andere clubs ineens wakker worden en/of de prijs onnodig opgedreven wordt.
Het gaat hun er natuurlijk om zoveel mogelijk mensen aan hun tweets te kluisteren. En twitter is sowieso geen middel voor nuancequote:Op zondag 24 augustus 2014 14:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is dit Brands aan te rekenen dan? Ik vind het eerder lachwekkend dat onze zo 'geweldig' ingelichte clubwatchers zulk nieuws naar buiten brengen om de volgende dag weer onrust te zaaien om -misschien- vanavond weer te melden dat het officieel is.
My pointquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:42 schreef ZoDiep het volgende:
[..]
Het gaat hun er natuurlijk om zoveel mogelijk mensen aan hun tweets te kluisteren. En twitter is sowieso geen middel voor nuance![]()
Brands heeft in deze wel normaal gehandeld denk ik, er was al een persoonlijk akkoord. Misschien heeft Thijs het wel gewoon verzonnen en ligt die Peter Slim nog te slapen in het bubbelbad, doof voor het geluid uit zijn met diamanten versierde IPhone, weten wij veel.
Ik ookquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
EL en salaris inleveren of CL en waarschijnlijk salaris behouden? Ik zou het wel weten.
De club die spelers als Ronaldo en Romario heeft voortgebracht vs de Eusebiootjes van deze wereld. Lijkt me duidelijkquote:Op zondag 24 augustus 2014 14:06 schreef Lange_Lans het volgende:
EL en salaris inleveren of CL en waarschijnlijk salaris behouden? Ik zou het wel weten.
Ze krijgen hun informatie van Brands. Althans, dat wist Rik te melden. Maar het is niet alleen dit op zichzelf staand geval. Ik baal gewoon van het matige technische beleid. Zoals ik al eerder schreef, vind ik het leuk als hij zou komen, maar ik kan me niet voorstellen wat hij in dit team zou moeten beteken, of waar hij zou moeten spelen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Is dit Brands aan te rekenen dan? Ik vind het eerder lachwekkend dat onze zo 'geweldig' ingelichte clubwatchers zulk nieuws naar buiten brengen om de volgende dag weer onrust te zaaien om -misschien- vanavond weer te melden dat het officieel is.
eens.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ze krijgen hun informatie van Brands. Althans, dat wist Rik te melden. Maar het is niet alleen dit op zichzelf staand geval. Ik baal gewoon van het matige technische beleid. Zoals ik al eerder schreef, vind ik het leuk als hij zou komen, maar ik kan me niet voorstellen wat hij in dit team zou moeten beteken, of waar hij zou moeten spelen.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:32 schreef perro. het volgende:
[..]
eens.
oh, en theo reitsma.sowieso fox.
ajaxminded figuren daar, objectiviteit is ver te zoeken. viel me vorig seizoen al op, nu weer.
verrassend vind ik. ben benieuwd of het nu beter gaat zonder tamata en hiljemark.quote:Op zondag 24 augustus 2014 15:49 schreef tompsv18 het volgende:
Opstelling: Zoet, Brenet, Bruma, Rekik, Willems, Wijnaldum, Hendrix, Maher, Narsingh, De Jong en Depay.
Narsingh, Hendrix en Willems dus voor Locadia, Hiljemark en Tamata.
Als dit waar is ga ik van binnen een traantje laten.twitter:troostjohn twitterde op zondag 24-08-2014 om 15:39:43Energie vd spelers van PSV net verhoogd door activatie vd geestelijke kracht!Ik verwacht daarom een mooie overwinning van PSV tegen Ajax!! reageer retweet
Belkinquote:Op zondag 24 augustus 2014 16:20 schreef ZoDiep het volgende:
Als dit waar is ga ik van binnen een traantje laten.twitter:troostjohn twitterde op zondag 24-08-2014 om 15:39:43Energie vd spelers van PSV net verhoogd door activatie vd geestelijke kracht!Ik verwacht daarom een mooie overwinning van PSV tegen Ajax!! reageer retweet
Ach je moet ook niet veel verwachten van de wat "grotere" namen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 16:43 schreef tja77 het volgende:
Wat die Guardado betreft, gisteren zou alles in kannen en kruiken zijn, en nu is het opeens een spannende dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |