Daarom er vol in knallen. 14.gifquote:Op zondag 24 augustus 2014 19:36 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Begrijp ik ook wel hoor. Zijn een aantal nieuwe Ajax users bijgekomen die op zijn zachts gezegd nogal irritant zijn en objectiviteit niet kennen.
Dit roep ik al drie jaar. In 2011 vonden jullie me een mongool omdat ik brands onverstandig vond.quote:Op zondag 24 augustus 2014 18:57 schreef Buitendam het volgende:
Dit verbloemt de zwaktes van psv. Je mķet investeren in de verdediging.
Probeer ze daar in Rotterdam-Zuid maar te overtuigen. Die Rutte gaat die spits blijven opstellen. Dan wordt het knokken tegen degradatie.quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit roep ik al drie jaar. In 2011 vonden jullie me een mongool omdat ik brands onverstandig vond.
Mooie tijden waren dat.
Hmf t onbegrepen genie
kazim kazoem schatje.te vrede loopt overigens 1 op 1 maar is een mongoolquote:Op maandag 25 augustus 2014 07:51 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Probeer ze daar in Rotterdam-Zuid maar te overtuigen. Die Rutte gaat die spits blijven opstellen. Dan wordt het knokken tegen degradatie.
Ik riep na de wedstrijd tegen Polten dat PSV nog wel mee zou gaan strijden om de titel.quote:Op maandag 25 augustus 2014 07:41 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Dit roep ik al drie jaar. In 2011 vonden jullie me een mongool omdat ik brands onverstandig vond.
Mooie tijden waren dat.
Hmf t onbegrepen genie
Als Schöne je beste speler is, en je wordt jaar op jaar kampioen, dan is dat volgens mij juist een verdienste van het team. En niet zo zeer van je individuele kwaliteiten. Ajax heeft geen Depay en Wijnaldum, maar het heeft ook geen Brenet en Tamata. Ajax is qua team beter in balans en positioneel veel beter.quote:Op maandag 25 augustus 2014 00:03 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
Als Schöne al 2 jaar je beste speler is dan doe je toch wat verkeerd.
Gelukkig gaat het herhalen bij jou zo goedquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:16 schreef TIM-846 het volgende:
Gelukkig kan Depay goed voetballen. Tellen en Nederlands gaan hem wat minder af.
https://www.facebook.com/(...)31826&type=2&theater
Ben je al over het verlies van gisteren heen?quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Gelukkig gaat het herhalen bij jou zo goed
Jip. Komt allemaal wel goed jongensquote:Op maandag 25 augustus 2014 12:19 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ben je al over het verlies van gisteren heen?
Twitter Tijs wist ff geleden te melden dat hij al wel op Schiphol geland zou zijn. Ik gok dat de medische keuring nu aan de gang is.quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:47 schreef Lemming22 het volgende:
Is Guardado al gespot bij de broer van de kapper van de tandarts in het Holiday Inn? Wordt eens tijd zeg.
Willems was ook een bietje chubby geworden vond ik.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:33 schreef jpg97 het volgende:
Heb de wedstrijd bekeken door mijn PSV bril, en het resultaat is natuurlijk prima, maar eerlijk gezegd had het ook andersom kunnen zijn.
De eerste kans van Klaassen (kopbal) had er zomaar in kunnen vallen en ook Boilesen kreeg in de eerste helft nog een dikke kans.
Verder hadden Schöne en Moisander ook nog kunnen scoren.
PSV was verdedigend echt niet sterk met als dieptepunt Willems die meer stond te slapen dan wat anders.
Gelukkig wel gewonnen maar niet verdiend.
willems is zo mogelijk nog slechter geworden na dat ek in 2012, in tegenstelling tot wijnaldum en depay heeft hij er kennelijk niets bijgeleerd.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Willems was ook een bietje chubby geworden vond ik.
PSV had er ook nog 3 bij kunnen schieten he.quote:Op maandag 25 augustus 2014 13:33 schreef jpg97 het volgende:
Heb de wedstrijd bekeken door mijn PSV bril, en het resultaat is natuurlijk prima, maar eerlijk gezegd had het ook andersom kunnen zijn.
De eerste kans van Klaassen (kopbal) had er zomaar in kunnen vallen en ook Boilesen kreeg in de eerste helft nog een dikke kans.
Verder hadden Schöne en Moisander ook nog kunnen scoren.
PSV was verdedigend echt niet sterk met als dieptepunt Willems die meer stond te slapen dan wat anders.
Gelukkig wel gewonnen maar niet verdiend.
Waarin wederom duidelijk werd dat de achterste linie nog steeds veel te zwak is. Zoals al jaren. Verbeter die linie eindelijk eens een keer en de kans om kampioen te worden stijgt gigantisch.quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:24 schreef TweeGrolsch het volgende:
[..]
PSV had er ook nog 3 bij kunnen schieten he.
Was een vrij gelijkopgaande wedstrijd.
dat denk ik ook wel, mentaal is er wel een stap gezet lijkt hetquote:Op maandag 25 augustus 2014 15:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Waarin wederom duidelijk werd dat de achterste linie nog steeds veel te zwak is. Zoals al jaren. Verbeter die linie eindelijk eens een keer en de kans om kampioen te worden stijgt gigantisch.
Wie wil je kopen dan?quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:31 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Waarin wederom duidelijk werd dat de achterste linie nog steeds veel te zwak is. Zoals al jaren. Verbeter die linie eindelijk eens een keer en de kans om kampioen te worden stijgt gigantisch.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 12:47 schreef Lemming22 het volgende:
Is Guardado al gespot bij de broer van de kapper van de tandarts in het Holiday Inn? Wordt eens tijd zeg.
twitter:FrankdeHaas84 twitterde op maandag 25-08-2014 om 15:28:42@RikElfrink @thijsslegers gespot in St. Anna voor medische keuring! http://t.co/99ujRNK38W reageer retweet
Kom sprinten dan.quote:Op maandag 25 augustus 2014 14:35 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Willems was ook een bietje chubby geworden vond ik.
quote:Op maandag 25 augustus 2014 15:39 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]twitter:FrankdeHaas84 twitterde op maandag 25-08-2014 om 15:28:42@RikElfrink @thijsslegers gespot in St. Anna voor medische keuring! http://t.co/99ujRNK38W reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |