Tldr, samenvatting?quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:15 schreef Tamashii het volgende:
Niet gelezen. TT klinkt vreselijk gast, maar dit is geen ziekte, los deze shit op.
Bwaaah, hij stond in de lift en er kwam een dikke zeekoe blijkbaar wat flirten met TS.quote:
Zit zijn in zijn keyboard vandaar. Anders was het hier een constante klachtenstroom van de Sahara. En terecht.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:17 schreef BobbyB het volgende:
De Sahara staat al jaren droog. Die zie ik ook niet klagen op FOK!
De gemiddelde fokker staat al 25 jaar droog dus relatief gezien valt dit allemaal wel meequote:Op zondag 24 augustus 2014 02:17 schreef BobbyB het volgende:
De Sahara staat al jaren droog. Die zie ik ook niet klagen op FOK!
Je bedoelt dat ze nog maagd zijn? De meesten zijn n.l nog niet eens 25jr.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
De gemiddelde fokker staat al 25 jaar droog dus relatief gezien valt dit allemaal wel mee
Ja dat bedoelde ik inderdaadquote:Op zondag 24 augustus 2014 09:41 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ze nog maagd zijn? De meesten zijn n.l nog niet eens 25jr.
Denken is altijd nonverbaal, verrekte mengolquote:Op zondag 24 augustus 2014 02:14 schreef wickedmen het volgende:
TS keek en dacht shiitttttt (non-verbaal vooral)
Jup, tot m'n 15e misbruikt door mijn vader, geen tovenaar en inmiddels 40.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:37 schreef eend112 het volgende:
[..]
De gemiddelde fokker staat al 25 jaar droog dus relatief gezien valt dit allemaal wel mee
quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jup, tot m'n 15e misbruikt door mijn vader, geen tovenaar en inmiddels 40.
Ik zal het doorgeven aan mijn goudvis.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:34 schreef Salmannassar het volgende:
Ik begin steeds meer weerzin te ontwikkelen tegen de TS. Wat een sufgerukte paardenpijper en in de lucht gescheten vraagteken. Alleen die naam al..Men (meervoud) En wicked? Laat me niet lachen![]()
Helaas de mbo'ers die mij stukje proza dan weer niet begrijpen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Denken is altijd nonverbaal, verrekte mengol
Wellicht ziet die wel de kern van waarheid erin.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan mijn goudvis.
Proza?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Helaas de mbo'ers die mij stukje proza dan weer niet begrijpen.
Ahhh een gefrustreerde Fokker.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:30 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Wellicht ziet die wel de kern van waarheid erin.
Meer huisdieren heb je hopelijk niet onder je verantwoording..
Als je net zo neukt als dat je schrijft rennen ze gillend naar huisquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hear, hear!quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je net zo neukt als dat je schrijft rennen ze gillend naar huis
Dat had iedere boerenlul kunnen typen..Maar it figures want jij bent er 1, 'mijn zoon'. En ik heb welliswaar mijn frustraties( daar kan jij over meepraten, overduidelijk) maar die zijn niet aan FOK! gelieerd. Dan gaat het meer over de toestand van de wereld. Maar dat gaat jou toch boven de pet dus never mind....quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhh een gefrustreerde Fokker.
Wat is er mis mijn zoon?
Voor iemand met de nick Fathank zullen mijn geprezen bedskills idd onder de maat zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je net zo neukt als dat je schrijft rennen ze gillend naar huis
Kan je dit misschien in normaal Nederlands typen? Ik begrijp er geen snars van.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:48 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat had iedere boerenlul kunnen typen..Maar it figures want jij bent er 1, 'mijn zoon'. En ik heb welliswaar mijn frustraties( daar kan jij over meepraten, overduidelijk) maar die zijn niet aan FOK! gelieerd. Dan gaat het meer over de toestand van de wereld. Maar dat gaat jou toch boven de pet dus never mind....
Watquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:48 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat had iedere boerenlul kunnen typen..Maar it figures want jij bent er 1, 'mijn zoon'. En ik heb welliswaar mijn frustraties( daar kan jij over meepraten, overduidelijk) maar die zijn niet aan FOK! gelieerd. Dan gaat het meer over de toestand van de wereld. Maar dat gaat jou toch boven de pet dus never mind....
Typerend...Te dom voor woorden dus in verwarring achter blijvend. Sterkte. Ga het niet nog verder reduceren tot ik uiteindelijk op een niveau kom dat jij handelen kan. Pech voor de dummy...Het zij zo.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kan je dit misschien in normaal Nederlands typen? Ik begrijp er geen snars van.
Het zit je dwars he?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Voor iemand met de nick Fathank zullen mijn geprezen bedskills idd onder de maat zijn.
Nu ik zo je reacties bedenk bij R&P zal ik je vriendin maar eens goed in de gaten houden, in het ergste geval heb je zelfs een soa en dat is echt niet fijn.
Oke.... doei..... weer.... dankjewel.... voor..... je..... bijdrage......quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:55 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Typerend...Te dom voor woorden dus in verwarring achter blijvend. Sterkte. Ga het niet nog verder reduceren tot ik uiteindelijk op een niveau kom dat jij handelen kan. Pech voor de dummy...Het zij zo.
Geef jij Wickedman maar een handje. Komen jullie er misschien samen wél uit. Ik verspil mijn tijd alleen aan idioten als ik er zelf toevallig zin in heb. En je raadt het al....quote:
Kan iemand dit vertalen ofzo?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:55 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Typerend...Te dom voor woorden dus in verwarring achter blijvend. Sterkte. Ga het niet nog verder reduceren tot ik uiteindelijk op een niveau kom dat jij handelen kan. Pech voor de dummy...Het zij zo.
Handje?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kan je dit misschien in normaal Nederlands typen? Ik begrijp er geen snars van.
Jouw achterlijke geblaat bedoel je.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zelfs voor een schaap is tie nog dom..Zo shallow. De diepgang van een piepschuim speelgoedbootje..quote:
...!quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:59 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Geef jij Wickedman maar een handje. Komen jullie er misschien samen wél uit. Ik verspil mijn tijd alleen aan idioten als ik er zelf toevallig zin in heb. En je raadt het al....
Jij weet, broeder.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:42 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zelfs voor een schaap is tie nog dom..Zo shallow. De diepgang van een piepschuim speelgoedbootje..
Wie weet weet ik idd...quote:
quote:Wat een sufgerukte paardenpijper
quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:37 schreef Zeitgeist het volgende:
Dude.. Je hebt altijd je rechter of linker hand.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:34 schreef Salmannassar het volgende:
Ik begin steeds meer weerzin te ontwikkelen tegen de TS. Wat een sufgerukte paardenpijper en in de lucht gescheten vraagteken. Alleen die naam al..Men (meervoud) En wicked? Laat me niet lachen![]()
Nee. De terminologie viel me in toen ik weer eens hardhandig gearresteerd werd dus die agent had de primeur. Maar ik besloot hem erin te houden voor 'gevallen' als Wickedman en Co. De associatie met "persoonlijke fantasieën" en "plakkerige broekjes" komt dan ook geheel voor jouw rekening, mijn waarde genetisch gedepriveerde orgeldraaier.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:15 schreef Koral het volgende:
[..]iemand bashen met je persoonlijke fantasieën. Het werd zeker al plakkerig in je broekje toen de dit schreef
#Wicked4Zot
quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:01 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee. De terminologie viel me in toen ik weer eens hardhandig gearresteerd werd dus die agent had de primeur. Maar ik besloot hem erin te houden voor 'gevallen' als Wickedman en Co. De associatie met "persoonlijke fantasieën" en "plakkerige broekjes" komt dan ook geheel voor jouw rekening, mijn waarde genetisch gedepriveerde orgeldraaier.
Je moeder snuivde zeker toen ze zwanger van jou was, mi kanki wat een onduidelijke tekst.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:01 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee. De terminologie viel me in toen ik weer eens hardhandig gearresteerd werd dus die agent had de primeur. Maar ik besloot hem erin te houden voor 'gevallen' als Wickedman en Co. De associatie met "persoonlijke fantasieën" en "plakkerige broekjes" komt dan ook geheel voor jouw rekening, mijn waarde genetisch gedepriveerde orgeldraaier.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Met je eigen homo vriend gaan posten op FOK!___
Met jouw dyslexie ga ik geen rekening houden. Kan je echt niet met iets kwalitatiefs qua argumentatie op de proppen komen, airhead? Discussie gesloten aangezien alleen 2-lettergrepige woorden binnen jouw linguïstisch vermogen schijnen te liggen..En dan nog..En laat mijn moeder er buiten, vlegel. Je hebt beef met mij en daar heb je je zwaar aan vertild. You're out of your league eencellige met het IQ van een amoebe.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je moeder snoof zeker toen ze zwanger met jou was, mi kanki wat een onduidelijke tekst.
Het is je wel vaker verteld en met eencellige die ik niet ken heb ik geen beef. Meestal maken ze gewoon beef voor mij omdat ze niet verder komen dan een baantje bij de Kfc, Burger King of Mac.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:02 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
[..]
Met jouw dyslexie ga ik geen rekening houden. Kan je echt niet met iets kwalitatiefs qua argumentatie op de proppen komen, airhead? Discussie gesloten aangezien alleen 2-lettergrepige woorden binnen jouw linguïstisch vermogen schijnen te liggen..En dan nog..En laat mijn moeder er buiten, vlegel. Je hebt beef met mij en daar heb je je zwaar aan vertild. You're out of your league eencellige met het IQ van een amoebe.
lol snuivdequote:Op zondag 24 augustus 2014 21:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je moeder snuivde zeker toen ze zwanger van jou was, mi kanki wat een onduidelijke tekst.
Sorry onderbuurman, ik heb de buuv even goed laten squirten op de gedachte aan TS.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:16 schreef Trebo het volgende:
Geen last van, wij hadden gister lekkage.
Zou een kut dan nat worden als een vrouw dood is maar wel opgewonden raakt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:40 schreef Kiid het volgende:
Wat ik mij wel eens afvraag, zou een necrofiel altijd droog staan ondanks dat hij wel seks heeft?!
Na een tijd scheuren de wonden open en glijdt de pus lekkerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zou een kut dan nat worden als een vrouw dood is maar wel opgewonden raakt.
Ahhhhh ik ben dus opeens labiel?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:48 schreef Adames het volgende:
Je hebt van die mensen waarbij dit soort verhalen vrij geloofwaardig klinken, maar bij dit soort labiele figuren is het toch eerder het veranderen van 2 jaar naar 2 weken om wat aandacht te krijgen
Zo te zien redelijk gelukt wel
Je emoties onder controle houden onder het Fokken blijkt soms nogal een opgave voor je te zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh ik ben dus opeens labiel?
Oke, ik had dat altijd het idee bij jou met je gefrustreerde matige flames maar je zal vast gelijk hebben!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je emoties onder controle houden onder het Fokken blijkt soms nogal een opgave voor je te zijn.
ja, gezien je vele topics die ergens tussen wanhopig depressief en een vorm van narcisme hangenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh ik ben dus opeens labiel?
wow sorry hoor :squote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij, vuile aidslijende kuthomo met je uitkering.
Hoink toch.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij, vuile aidslijende kuthomo met je uitkering.
hoink in dat rijtje noemenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vergelijk mij pls niet met types als Meloewa, Blondje of Hoink.
Jij bent in dit verband de enige die zich met hun drama heeft mee laten slepen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vergelijk mij pls niet met types als Meloewa, Blondje of Hoink.
Welk drama?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent in dit verband de enige die zich met hun drama heeft mee laten slepen.
Zoiets heet socialiteit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:01 schreef BozeHaas het volgende:
Waarom zoeken mensen zo vaak bevestiging op een forum?
Net zoals mensen BT die telkens weer moeten gaan melden dat ze naar de gym gaan
Wow dat je dat nog weet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je witte harnas stond je goed toen je het voor die halve lamme probeerde op te nemen.
Wickedmen die het voor blondje opnam? Volgens mij juist het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je witte harnas stond je goed toen je het voor die halve lamme probeerde op te nemen.
Ik nooit de drang om zoiets te gaan melden, maar misschien ben ik wel te auti.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:03 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zoiets heet socialiteit.
Effe naar de gym btw.
ekte alfa's hebben geen bevestiging nodigquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik nooit de drang om zoiets te gaan melden, maar misschien ben ik wel te auti.
Ik dacht dat hij aan het trollen wasquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mwahhhh je hebt mensen die veel tijd spenderen aan FOK!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik nooit de drang om zoiets te gaan melden, maar misschien ben ik wel te auti.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ekte alfa's hebben geen bevestiging nodig
Ik onthoud vanalles.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow dat je dat nog weet.
En ja wat is het probleem? Mag je niet meer opkomen voor een vrouw want dat ben je een witte ridder?
Manmanman toch.
Echte ekte doen wat ze willen en zijn winnaars.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ekte alfa's hebben geen bevestiging nodig
huehuehuequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij aan het trollen was
Die doen wat ze willen zonder daar bevestiging voor te zoeken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Echte ekte doen wat ze willen en zijn winnaars.
ik hoor bij die laatste jwz kutuser4lifequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mwahhhh je hebt mensen die veel tijd spenderen aan FOK!
Sommige om sociaal te doen en anderen dan weer om hun frustraties te uiten en nog anderen om te trollen en flamen.
Oh ja bevestiging is iets anders.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die doen wat ze willen zonder daar bevestiging voor te zoeken.
Ben jij een nieuwe mod? Heb je nog niet eerder gezien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:15 schreef Tamashii het volgende:
Niet gelezen. TT klinkt vreselijk gast, maar dit is geen ziekte, los deze shit op.
Lijkt me vreselijk als een 16-jarige snotaap gevatter en welbespraakter is dan jij zelf bent.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:09 schreef wickedmen het volgende:
Ik gebruik de laatste tijd echt te veel die [ afbeelding ] PI.
Kut GG7.
Ja zij is de nieuwe mod van KLB, wist je dat niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:09 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ben jij een nieuwe mod? Heb je nog niet eerder gezien.
Ok.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk als een 16-jarige snotaap gevatter en welbespraakter is dan jij zelf bent.
Pls noquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zij is de nieuwe mod van KLB, wist je dat niet?
Jammer joh, wen er maar aan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Pls no, zij verwijderde eens mijn post in een verdwaalde Sex SC topic omdat ik het over seks had.
Ok.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moeder is een kankerhoer verzot oo berberpik.
Het Keldertje!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zij is de nieuwe mod van KLB, wist je dat niet?
Wat is dat?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het Keldertje!![]()
Zou ze van sounding houden?
2 kids 1 sandbox.quote:
Leugens.quote:
Ja en als ik dat ga googlen staat er dadelijk een arrestatieteam op mijn zolderkamertje zeker.quote:
Nope.quote:
Het zal eens tijd worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en als ik dat ga googlen staat er dadelijk een arrestatieteam op mijn zolderkamertje zeker.
voorwerpen in je pisbuis stoppenquote:
Een ijzeren staaf in de plasbuis duwen.quote:
Verberg dan wel effe mijn hasj.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en als ik dat ga googlen staat er dadelijk een arrestatieteam op mijn zolderkamertje zeker.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Verberg dan wel effe mijn hasj.
Gr gr.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
voorwerpen in je pisbuis stoppen
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Een ijzeren staaf in de plasbuis duwen.
wat de fuck waaromquote:
Omdat het kan. Maar pas op, als je daarmee begint heb je voordat je het weet de behoefte 13-jarige knullen in hun kontje boren.quote:
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat het kan. Maar pas op, als je daarmee begint heb je voordat je het weet de behoefte 13-jarige knullen in hun kontje boren.
Ga je weer homofoob doen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat het kan. Maar pas op, als je daarmee begint heb je voordat je het weet de behoefte 13-jarige knullen in hun kontje boren.
Ik zag het wel.quote:
viess patrickquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Homofoob.quote:
Je bent weer lekker bezig he?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heeft die leipe mocro je hiervoor gewhatsappt?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:38 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Je bent weer lekker bezig he?
Zielig ventje
Deze TS op Whatsapp hebben..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heeft die leipe mocro je hiervoor gewhatsappt?
Mensen die niet appen met Blondje.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heeft die leipe mocro je hiervoor gewhatsappt?
Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mensen die niet appen met Blondje.
Ik was net opgelucht dat ze niet meer op Fok! kwam.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mensen die niet appen met Blondje.
Dan heb jij even pechquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik was net opgelucht dat ze niet meer op Fok! kwam.
Mocht ie willen. Even voor de goede orde: ik heb een vriendquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:35 schreef deadprez het volgende:
wickedmen wil in het broekje van blondje
Hehehehehehehe.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Mocht ie willen. Even voor de goede orde: ik heb een vriend
Alsof je aan 1 vriend genoeg hebtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wat is de aanleiding.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:52 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar even bij je mama uithuilen
Die jongen van de roeivereniging?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: ik heb een vriend
Jij hebt hem geloof ik niet helemaal he? Geeft niet hoor, ik ben er al aan gewend dat de helft van de fokkers het iq van een aardappel hebbenquote:
Dat je zo'n zielig leventje hebt dat je het nodig vind om half FOK! tegen je in het harnas te jagen. Ik noem even een simpel voorbeeld: Abraham. Je ging dag in dag uit een discussie met hem aan alleen om jezelf te bewijzen. Een gozer zoals jij heeft toch iets nodig om zich goed te voelen..quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Wow erg ironisch dit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:00 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jij hebt hem geloof ik niet helemaal he? Geeft niet hoor, ik ben er al aan gewend dat de helft van de fokkers het iq van een aardappel hebben
Ik weet dat jij en haan stiekem op mij geilen. Vooral haan, die gozer stalkt mij elke dag; bellen, mailen, sms-en en whatsappen. Op een gegeven moment was ik het zo zat en heb ik hem geblokt. Aangifte doe ik niet, is zo sneu voor hemquote:
Ik krijg een beetje een 'Inception' gevoel bij deze post.quote:
Nieuwe ideeën zijn net als hoe het menselijk lichaam reageert op eiwitten. Het stoot het af. Geeft niet hoor, ik ben er al aan gewend. Vaak duurt het even en komen ze vervolgens allemaal erop terugquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:00 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jij hebt hem geloof ik niet helemaal he? Geeft niet hoor, ik ben er al aan gewend dat de helft van de fokkers het iq van een aardappel hebben
Abraham? Ja, dat heb ik geweten. Die gozer zit me om de zoveel tijd te stalken met elke keer een andere kloonaccount.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:00 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
[..]
Dat je zo'n zielig leventje hebt dat je het nodig vind om half FOK! tegen je in het harnas te jagen. Ik noem even een simpel voorbeeld: Abraham. Je ging dag in dag uit een discussie met hem aan alleen om jezelf te bewijzen. Een gozer zoals jij heeft toch iets nodig om zich goed te voelen..
Geef jou maar toe dat je gewoon een aandachtshoer bent. Je bent maar wat blij dat Abraham nog steeds contact met je zoektquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Abraham? Ja, dat heb ik geweten. Die gozer zit me om de zoveel tijd te stalken met elke keer een andere kloonaccount.
Zeg, als je alleen maar komt om een beetje ruzie te maken zonder ergens anders te reageren, kun je gewoon weer opbokken. Je hebt dankzij die whatsapp groep al een vorm van sociale interactie gevonden, dus je hoeft hier niet "stoer" te doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:29 schreef Blondje_93 het volgende:
Geef jou maar toe dat je gewoon een aandachtshoer bent. Je bent maar wat blij dat Abraham nog steeds contact met je zoekt
Ben je op je teentjes getrapt? Ik ben allang uit die groep joh, stelletje debielen daar..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeg, als je alleen maar komt om een beetje ruzie te maken zonder ergens anders te reageren, kun je gewoon weer opbokken. Je hebt dankzij die whatsapp groep al een vorm van sociale interactie gevonden, dus je hoeft hier niet "stoer" te doen.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:07 schreef Blondje_93 het volgende:
Vooral haan, die gozer stalkt mij elke dag; bellen, mailen, sms-en en whatsappen. Op een gegeven moment was ik het zo zat en heb ik hem geblokt. Aangifte doe ik niet, is zo sneu voor hem
Fuck je hebt me door.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:07 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik weet dat jij en haan stiekem op mij geilen.
Hoink pls.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeg, als je alleen maar komt om een beetje ruzie te maken zonder ergens anders te reageren, kun je gewoon weer opbokken. Je hebt dankzij die whatsapp groep al een vorm van sociale interactie gevonden, dus je hoeft hier niet "stoer" te doen.
Eensquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:00 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
neem aan dat je voor uberhaubt om in te loggen al meer IQ dan een aardappel nodig hebtquote:
Jij praat boven je stand. Ironisch heeft +2 lettergrepen, potatohead.quote:
"Zo "stiekum" is dat dus niet blijkbaar. En aangifte doen zou idd sneu zijn, van jou..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:07 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik weet dat jij en haan stiekem op mij geilen. Vooral haan, die gozer stalkt mij elke dag; bellen, mailen, sms-en en whatsappen. Op een gegeven moment was ik het zat zo en heb ik hem geblokt. Aangifte doe ik niet, is zo sneu voor hem
Die zijn easy meat.(?)quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:16 schreef Koral het volgende:
[..]
neem aan dat je voor uberhaubt om in te loggen al meer IQ dan een aardappel nodig hebt![]()
Maar waarom sommige dan weer de mensen die toch niet in kunnen loggen voor schut willen zetten is me dan weer een raadsel
Ahhhhhh het eencellige wonder is er ook weer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:04 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Jij praat boven je stand. Ironisch heeft +2 lettergrepen, potatohead.
Easy meat?quote:
Oorspronkelijk was 'eencellige' een term die ik voor jou gereserveerd had. Wees toch eens origineel, knul. Hoewel...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhhh het eencellige wonder is er ook weer.
[..]
Easy meat?
Ahhhhhh oke.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:32 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was 'eencellige' een term die ik voor jou gereserveerd had. Wees toch eens origineel, knul. Hoewel...
Easy meat = een makkelijke prooi. Zoals jij voor mij bent b.v. Kappa ?
Ik heb al vaker apen gezien die auto's proberen te stelen. Volgens mij worden ze tegenwoordig MBO'ers genoemdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhhh oke.
Kom maar terug als je Nederlands kan schrijven. Tot nu toe is het alleen maar vermakelijk hoe een mongooltje zoals jou mij in tergend beduidend Nederlands de les probeert te lezen, alsof een aap een auto probeert te stelen.
Zou Salmannassar een auto bezitten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:47 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Ik heb al vaker apen gezien die auto's proberen te stelen. Volgens mij worden ze tegenwoordig MBO'ers genoemd
Kweenie, misschien wel hebben maar daadwerkelijk bezitten blijft twijfelachtigquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zou Salmannassar een auto bezitten?
Ghehehehhe.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:50 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Kweenie, misschien wel hebben maar daadwerkelijk bezitten blijft twijfelachtig
Ik weet, shit is duur. Zeker als arme student.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:51 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
No offense trouwens, niet iedereen kan er zelf eentje kopen haha
Same stuggels hierzo, ik ben blij als een auto kan lenen hahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik weet, shit is duur. Zeker als arme student.
Het is meer alsof ik een aap wil leren auto's te stelen. En je mocht willen dat je Nederlands kon schrijven zoals ik, onbenul. Er is slechts een zéér kleine minderheid op dit forum die niet uit de voeten kunnen met mijn teksten en daarvan ben jij de voornaamste exponent. Hun excuus is ADD/ADHD. Wat is het jouwe? (dit is een retorische vraag.....) En spot niet met mongolisme. Die mensen zijn ver boven jou verheven. Die kunnen lezen, for starters. Problemen zoals de jouwe kennen zij bv. niet., shit for brains..."Mi kanki"....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhhh oke.
Kom maar terug als je Nederlands kan schrijven. Tot nu toe is het alleen maar vermakelijk hoe een mongooltje zoals jij mij in tergend beduidend( beduidend betekent belangrijk..) Nederlands de les probeert te lezen leest, alsof een aap een auto probeert te stelen.
Ok bro. Vet verhaal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:02 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Het is meer alsof ik een aap wil leren auto's te stelen. En je mocht willen dat je Nederlands kon schrijven zoals ik, onbenul. Er is slechts een zéér kleine minderheid op dit forum die niet uit de voeten kunnen met mijn teksten en daarvan ben jij de voornaamste exponent. Hun excuus is ADD/ADHD. Wat is het jouwe? (dit is een retorische vraag.....) En spot niet met mongolisme. Die mensen zijn ver boven jou verheven. Die kunnen lezen, for starters. Problemen zoals de jouwe kennen zij bv. niet., shit for brains..."Mi kanki"....
Nee, ben een geboren motorrijder FYI. Blikken doosjes zijn niets voor mij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zou Salmannassar een auto bezitten?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, ben een geboren motorrijder FYI. Blikken doosjes zijn niets voor mij.
Bro? Gaan we zoete broodjes bakken? En was het zowaar duidelijk? Je zult begrijpen (hoop ik)dat ik in jouw specifieke geval mijn twijfels koester....Over & out.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Bro? Gaan we zoete broodjes bakken? En was het zowaar duidelijk? Je zult begrijpen (hoop ik)dat ik in jouw specifieke geval mijn twijfels koester....Over & out.
404 not found.quote:
Nee, en het liefst doe ik dat in jouw continu openstaande kakelende bek, vers van de pers, vol van aroma.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je bent echt te dom om te poepen of niet.
None taken, K020.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:51 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
No offense trouwens, niet iedereen kan er zelf eentje kopen haha
Discussiëren kan je het niet noemen. Daarbij wordt gelijkwaardigheid veronderstelt....Althans, dat verdient verre de voorkeur. En die ontbreekt hier....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:27 schreef Koempel020 het volgende:
Lekkere Fok! discussie weer hahah :p
Daarom ook het woordje "Fok!"quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:33 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Discussiëren kan je het niet noemen. Daarbij wordt gelijkwaardigheid veronderstelt....Althans, dat verdient verre de voorkeur. En die ontbreekt hier....
I see...quote:
Spreek voor jezelf. Mij kan het niet diep genoeg gaan. Maar dat zijn hier 'paarlen voor de zwijnen' in principe. Dat besef ik ook wel. Maar ja, ik ben stronteigenwijs...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:35 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Maarje, zo houdt je het wel lekker oppervlakkig. Heeft een mens ook behoefte naar
We hebben te maken met een doordouwer, maar ik snap je punt wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:38 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf. Mij kan het niet diep genoeg gaan. Maar dat zijn hier 'paarlen voor de zwijnen' in principe. Dat besef ik ook wel. Maar ja, ik ben stronteigenwijs...
Da's meer dan Wickedman kan zeggen...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:39 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
We hebben te maken met een doordouwer, maar ik snap je punt wel.
Hahaha, lekker banaal ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:40 schreef pijltjegooien het volgende:
Goed topic wel.
Ongeacht de discussie vind ik dat ts ongelijk heeft. Al is het maar vanwege het feit dat zijn ouders gemeenschappelijke grootouders hebben.
Join the club. TS staat alleen in zijn views (en in de kroeg)quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:40 schreef pijltjegooien het volgende:
Goed topic wel.
Ongeacht de discussie vind ik dat ts ongelijk heeft. Al is het maar vanwege het feit dat zijn ouders gemeenschappelijke grootouders hebben.
2/10 voor de moeite.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:40 schreef pijltjegooien het volgende:
Goed topic wel.
Deze user is ook lichtelijk koekoek.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Geen dank. Graag gedaan.
Ik heb je posts zeker niet als kwaadbedoelend opgevat, don't worry. Wel als van iemand die erg pro GGZ is. En dat ben ik als cliënt dus niet. De 'clash' was onvermijdelijk. Maar niet onaangenaam....
Ik beschouw de stoornis als prettig dus in dat opzicht is het niet zwaar, alleen dat klote sicordinol...
Mijn rust heb ik al gevonden. Ik laat de GGZ mij niet gek maken, hoor.
En me er echt over opwinden doe ik in die zin ook niet, word eerder depri, maar dragelijk depri.
Weet alleen dat ik me zoveel beter zou kunnen voelen, véél beter zelfs, zonder dat het uit de klauwen loopt.
Maar het zijn angsthazen. En ik betaal de prijs voor hun rust. Da's alles. Een openbare aanklacht.
Het ga jou ook goed, zuster
Underrated. Ik vind hem wel treffend.quote:
Ahhhhh leuk voor je, vertel het aan iemand die je wel serieus neemt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:44 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Underrated. IK vind hem wel treffend.
Dat heet bipolair. En wat mijn IQ betreft hoef ik me echt niet te schamen FYI.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:43 schreef pijltjegooien het volgende:
Ik hink nu wel op twee gedachten:
[..]
Deze user is ook lichtelijk koekoek.
Jij neemt jezelf niet eens serieus, dus....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh leuk voor je, vertel het aan iemand die je wel serieus neemt.
Apen doen dat ook niet. Zolang ze maar kunnen schijten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:45 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat heet bipolair. En wat mijn IQ betreft hoef ik me echt niet te schamen FYI.
Wat betreft dat laatste kunnen wij elkaar de hand schudden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:45 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat heet bipolair. En wat mijn IQ betreft hoef ik me echt niet te schamen FYI.
Jij wel en zie hier hoe vermakelijk je bent.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:46 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Jij neemt jezelf niet eens serieus, dus....
Hier? Waar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jij wel en zie hier hoe vermakelijk je bent.
Daarop scoorde ik ook het hoogste (140+, verder liep de schaal niet, had tijd over.)quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:46 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
Wat betreft dat laatste kunnen wij elkaar de hand schudden.
De gekozen vocabulaire bevalt mij wel.
Wie hou jij voor de gek? Mij, jezelf of andere users?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:48 schreef Salmannassar het volgende:
Daarop scoorde ik ook het hoogste (140+, verder liep de schaal niet.)
Alleen jou. Piece of cake.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wie hou jij voor de gek? Mij, jezelf of andere users?
Combinatie of gewoon tactiek kiezen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wie hou jij voor de gek? Mij, jezelf of andere users?
Kan ook beide.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:50 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Combinatie of gewoon tactiek kiezen?
Wat betekent piece of cake? Is dat zoals appelgebak? Aangezien jij zo slim bent kan je het mij vast uitleggen.quote:
Er valt niet te kiezen. Het feit ligt er..Dat W-man twijfelt is zijn 'tactiek'. Erg transparant imho.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:50 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Combinatie of gewoon tactiek kiezen?
Sterk stukje Nederlands weer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:53 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Er valt niet te kiezen. Het feit ligt er..Dat W-man twijfelt is zijn 'tactiek'. Erg transparant imho.
Cake en appelgebak zijn 2 verschillende dingen, culinair genie. Het betekent: makkelijk als wat. Maar zelfs jij wist dat eigenlijk wel, toch?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kan ook beide.
[..]
Wat betekent piece of cake? Is dat zoals appelgebak? Aangezien jij zo slim bent kan je het mij vast uitleggen.
Ik doe niet aan klonen. Blondje heeft echt wel wat beters te doen hoor, dan aan een dood paard trekken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:55 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Sterk stukje Nederlands weer.
Blondje ben jij het?
Zegt veel over jou.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:57 schreef Salmannassar het volgende:
Blondje heeft echt wel wat beters te doen hoor.
En wat zegt het dan wel? Please explain, I'm lost...Ben benieuwd of je het zelf wel weet.quote:
Dat je een grappig figuur bent die in slecht Nederlands met Engelse termen zichzelf doet voorkomen alsof hij mr Frank Einstein himself is maar waarschijnlijk het werkelijke intellect van een pinda heeft. Verder rakel je maar wat dus beëindig ik deze zeer nutteloze discussie en hoop ik dat ik de verloren tijd snel mag terugkrijgen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:59 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
En wat zegt het dan wel? Please explain, I'm lost...
Zoals Albert Einstein je kan leren is tijd relatief maar niet recupereerbaar. En ga nou maar gauw naar je bedje. Verder 'discussiëren' is idd vruchteloos met jou. Thick as a brick..quote:Op zaterdag 30 augustus 2014 00:02 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dat je een grappig figuur bent die in slecht Nederlands met Engelse termen zichzelf doet voorkomen alsof hij mr Frank Einstein himself is maar waarschijnlijk( aha, je twijfelt) het werkelijke intellect van een pinda heeft. Verder ratel je maar wat dus beëindig ik deze zeer nutteloze discussie en hoop ik dat ik de verloren tijd snel mag terugkrijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |