Wie weet weet ik idd...quote:
quote:Wat een sufgerukte paardenpijper
quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:37 schreef Zeitgeist het volgende:
Dude.. Je hebt altijd je rechter of linker hand.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:34 schreef Salmannassar het volgende:
Ik begin steeds meer weerzin te ontwikkelen tegen de TS. Wat een sufgerukte paardenpijper en in de lucht gescheten vraagteken. Alleen die naam al..Men (meervoud) En wicked? Laat me niet lachen![]()
Nee. De terminologie viel me in toen ik weer eens hardhandig gearresteerd werd dus die agent had de primeur. Maar ik besloot hem erin te houden voor 'gevallen' als Wickedman en Co. De associatie met "persoonlijke fantasieën" en "plakkerige broekjes" komt dan ook geheel voor jouw rekening, mijn waarde genetisch gedepriveerde orgeldraaier.quote:Op zondag 24 augustus 2014 19:15 schreef Koral het volgende:
[..]iemand bashen met je persoonlijke fantasieën. Het werd zeker al plakkerig in je broekje toen de dit schreef
#Wicked4Zot
quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:01 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee. De terminologie viel me in toen ik weer eens hardhandig gearresteerd werd dus die agent had de primeur. Maar ik besloot hem erin te houden voor 'gevallen' als Wickedman en Co. De associatie met "persoonlijke fantasieën" en "plakkerige broekjes" komt dan ook geheel voor jouw rekening, mijn waarde genetisch gedepriveerde orgeldraaier.
Je moeder snuivde zeker toen ze zwanger van jou was, mi kanki wat een onduidelijke tekst.quote:Op zondag 24 augustus 2014 20:01 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee. De terminologie viel me in toen ik weer eens hardhandig gearresteerd werd dus die agent had de primeur. Maar ik besloot hem erin te houden voor 'gevallen' als Wickedman en Co. De associatie met "persoonlijke fantasieën" en "plakkerige broekjes" komt dan ook geheel voor jouw rekening, mijn waarde genetisch gedepriveerde orgeldraaier.
quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Met je eigen homo vriend gaan posten op FOK!___
Met jouw dyslexie ga ik geen rekening houden. Kan je echt niet met iets kwalitatiefs qua argumentatie op de proppen komen, airhead? Discussie gesloten aangezien alleen 2-lettergrepige woorden binnen jouw linguïstisch vermogen schijnen te liggen..En dan nog..En laat mijn moeder er buiten, vlegel. Je hebt beef met mij en daar heb je je zwaar aan vertild. You're out of your league eencellige met het IQ van een amoebe.quote:Op zondag 24 augustus 2014 21:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je moeder snoof zeker toen ze zwanger met jou was, mi kanki wat een onduidelijke tekst.
Het is je wel vaker verteld en met eencellige die ik niet ken heb ik geen beef. Meestal maken ze gewoon beef voor mij omdat ze niet verder komen dan een baantje bij de Kfc, Burger King of Mac.quote:Op zondag 24 augustus 2014 22:02 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
[..]
Met jouw dyslexie ga ik geen rekening houden. Kan je echt niet met iets kwalitatiefs qua argumentatie op de proppen komen, airhead? Discussie gesloten aangezien alleen 2-lettergrepige woorden binnen jouw linguïstisch vermogen schijnen te liggen..En dan nog..En laat mijn moeder er buiten, vlegel. Je hebt beef met mij en daar heb je je zwaar aan vertild. You're out of your league eencellige met het IQ van een amoebe.
lol snuivdequote:Op zondag 24 augustus 2014 21:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je moeder snuivde zeker toen ze zwanger van jou was, mi kanki wat een onduidelijke tekst.
Sorry onderbuurman, ik heb de buuv even goed laten squirten op de gedachte aan TS.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:16 schreef Trebo het volgende:
Geen last van, wij hadden gister lekkage.
Zou een kut dan nat worden als een vrouw dood is maar wel opgewonden raakt.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 09:40 schreef Kiid het volgende:
Wat ik mij wel eens afvraag, zou een necrofiel altijd droog staan ondanks dat hij wel seks heeft?!
Na een tijd scheuren de wonden open en glijdt de pus lekkerquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:47 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zou een kut dan nat worden als een vrouw dood is maar wel opgewonden raakt.
Ahhhhh ik ben dus opeens labiel?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:48 schreef Adames het volgende:
Je hebt van die mensen waarbij dit soort verhalen vrij geloofwaardig klinken, maar bij dit soort labiele figuren is het toch eerder het veranderen van 2 jaar naar 2 weken om wat aandacht te krijgen
Zo te zien redelijk gelukt wel
Je emoties onder controle houden onder het Fokken blijkt soms nogal een opgave voor je te zijn.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh ik ben dus opeens labiel?
Oke, ik had dat altijd het idee bij jou met je gefrustreerde matige flames maar je zal vast gelijk hebben!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:53 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je emoties onder controle houden onder het Fokken blijkt soms nogal een opgave voor je te zijn.
ja, gezien je vele topics die ergens tussen wanhopig depressief en een vorm van narcisme hangenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhh ik ben dus opeens labiel?
wow sorry hoor :squote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij, vuile aidslijende kuthomo met je uitkering.
Hoink toch.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:58 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu weer bij, vuile aidslijende kuthomo met je uitkering.
hoink in dat rijtje noemenquote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vergelijk mij pls niet met types als Meloewa, Blondje of Hoink.
Jij bent in dit verband de enige die zich met hun drama heeft mee laten slepen.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 22:58 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Vergelijk mij pls niet met types als Meloewa, Blondje of Hoink.
Welk drama?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:00 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij bent in dit verband de enige die zich met hun drama heeft mee laten slepen.
Zoiets heet socialiteit.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:01 schreef BozeHaas het volgende:
Waarom zoeken mensen zo vaak bevestiging op een forum?
Net zoals mensen BT die telkens weer moeten gaan melden dat ze naar de gym gaan
Wow dat je dat nog weet.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je witte harnas stond je goed toen je het voor die halve lamme probeerde op te nemen.
Wickedmen die het voor blondje opnam? Volgens mij juist het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je witte harnas stond je goed toen je het voor die halve lamme probeerde op te nemen.
Ik nooit de drang om zoiets te gaan melden, maar misschien ben ik wel te auti.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:03 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zoiets heet socialiteit.
Effe naar de gym btw.
ekte alfa's hebben geen bevestiging nodigquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik nooit de drang om zoiets te gaan melden, maar misschien ben ik wel te auti.
Ik dacht dat hij aan het trollen wasquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mwahhhh je hebt mensen die veel tijd spenderen aan FOK!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:05 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik nooit de drang om zoiets te gaan melden, maar misschien ben ik wel te auti.
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ekte alfa's hebben geen bevestiging nodig
Ik onthoud vanalles.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:04 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wow dat je dat nog weet.
En ja wat is het probleem? Mag je niet meer opkomen voor een vrouw want dat ben je een witte ridder?
Manmanman toch.
Echte ekte doen wat ze willen en zijn winnaars.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:05 schreef deadprez het volgende:
[..]
ekte alfa's hebben geen bevestiging nodig
huehuehuequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:06 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij aan het trollen was
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |