quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:03 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jup, tot m'n 15e misbruikt door mijn vader, geen tovenaar en inmiddels 40.
Ik zal het doorgeven aan mijn goudvis.quote:Op zondag 24 augustus 2014 09:34 schreef Salmannassar het volgende:
Ik begin steeds meer weerzin te ontwikkelen tegen de TS. Wat een sufgerukte paardenpijper en in de lucht gescheten vraagteken. Alleen die naam al..Men (meervoud) En wicked? Laat me niet lachen![]()
Helaas de mbo'ers die mij stukje proza dan weer niet begrijpen.quote:Op zondag 24 augustus 2014 11:25 schreef Ezio het volgende:
[..]
Denken is altijd nonverbaal, verrekte mengol
Wellicht ziet die wel de kern van waarheid erin.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:26 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik zal het doorgeven aan mijn goudvis.
Proza?quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Helaas de mbo'ers die mij stukje proza dan weer niet begrijpen.
Ahhh een gefrustreerde Fokker.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:30 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Wellicht ziet die wel de kern van waarheid erin.
Meer huisdieren heb je hopelijk niet onder je verantwoording..
Als je net zo neukt als dat je schrijft rennen ze gillend naar huisquote:Op zondag 24 augustus 2014 12:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hear, hear!quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je net zo neukt als dat je schrijft rennen ze gillend naar huis
Dat had iedere boerenlul kunnen typen..Maar it figures want jij bent er 1, 'mijn zoon'. En ik heb welliswaar mijn frustraties( daar kan jij over meepraten, overduidelijk) maar die zijn niet aan FOK! gelieerd. Dan gaat het meer over de toestand van de wereld. Maar dat gaat jou toch boven de pet dus never mind....quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:35 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhh een gefrustreerde Fokker.
Wat is er mis mijn zoon?
Voor iemand met de nick Fathank zullen mijn geprezen bedskills idd onder de maat zijn.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Als je net zo neukt als dat je schrijft rennen ze gillend naar huis
Kan je dit misschien in normaal Nederlands typen? Ik begrijp er geen snars van.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:48 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat had iedere boerenlul kunnen typen..Maar it figures want jij bent er 1, 'mijn zoon'. En ik heb welliswaar mijn frustraties( daar kan jij over meepraten, overduidelijk) maar die zijn niet aan FOK! gelieerd. Dan gaat het meer over de toestand van de wereld. Maar dat gaat jou toch boven de pet dus never mind....
Watquote:Op zondag 24 augustus 2014 13:48 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Dat had iedere boerenlul kunnen typen..Maar it figures want jij bent er 1, 'mijn zoon'. En ik heb welliswaar mijn frustraties( daar kan jij over meepraten, overduidelijk) maar die zijn niet aan FOK! gelieerd. Dan gaat het meer over de toestand van de wereld. Maar dat gaat jou toch boven de pet dus never mind....
Typerend...Te dom voor woorden dus in verwarring achter blijvend. Sterkte. Ga het niet nog verder reduceren tot ik uiteindelijk op een niveau kom dat jij handelen kan. Pech voor de dummy...Het zij zo.quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kan je dit misschien in normaal Nederlands typen? Ik begrijp er geen snars van.
Het zit je dwars he?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Voor iemand met de nick Fathank zullen mijn geprezen bedskills idd onder de maat zijn.
Nu ik zo je reacties bedenk bij R&P zal ik je vriendin maar eens goed in de gaten houden, in het ergste geval heb je zelfs een soa en dat is echt niet fijn.
Oke.... doei..... weer.... dankjewel.... voor..... je..... bijdrage......quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:55 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Typerend...Te dom voor woorden dus in verwarring achter blijvend. Sterkte. Ga het niet nog verder reduceren tot ik uiteindelijk op een niveau kom dat jij handelen kan. Pech voor de dummy...Het zij zo.
Geef jij Wickedman maar een handje. Komen jullie er misschien samen wél uit. Ik verspil mijn tijd alleen aan idioten als ik er zelf toevallig zin in heb. En je raadt het al....quote:
Kan iemand dit vertalen ofzo?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:55 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Typerend...Te dom voor woorden dus in verwarring achter blijvend. Sterkte. Ga het niet nog verder reduceren tot ik uiteindelijk op een niveau kom dat jij handelen kan. Pech voor de dummy...Het zij zo.
Handje?quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Kan je dit misschien in normaal Nederlands typen? Ik begrijp er geen snars van.
Jouw achterlijke geblaat bedoel je.quote:Op zondag 24 augustus 2014 12:28 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zelfs voor een schaap is tie nog dom..Zo shallow. De diepgang van een piepschuim speelgoedbootje..quote:
...!quote:Op zondag 24 augustus 2014 13:59 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Geef jij Wickedman maar een handje. Komen jullie er misschien samen wél uit. Ik verspil mijn tijd alleen aan idioten als ik er zelf toevallig zin in heb. En je raadt het al....
Jij weet, broeder.quote:Op zondag 24 augustus 2014 14:42 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Zelfs voor een schaap is tie nog dom..Zo shallow. De diepgang van een piepschuim speelgoedbootje..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |