Die doen wat ze willen zonder daar bevestiging voor te zoeken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Echte ekte doen wat ze willen en zijn winnaars.
ik hoor bij die laatste jwz kutuser4lifequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mwahhhh je hebt mensen die veel tijd spenderen aan FOK!
Sommige om sociaal te doen en anderen dan weer om hun frustraties te uiten en nog anderen om te trollen en flamen.
Oh ja bevestiging is iets anders.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die doen wat ze willen zonder daar bevestiging voor te zoeken.
Ben jij een nieuwe mod? Heb je nog niet eerder gezien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:15 schreef Tamashii het volgende:
Niet gelezen. TT klinkt vreselijk gast, maar dit is geen ziekte, los deze shit op.
Lijkt me vreselijk als een 16-jarige snotaap gevatter en welbespraakter is dan jij zelf bent.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:09 schreef wickedmen het volgende:
Ik gebruik de laatste tijd echt te veel die [ afbeelding ] PI.
Kut GG7.
Ja zij is de nieuwe mod van KLB, wist je dat niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:09 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ben jij een nieuwe mod? Heb je nog niet eerder gezien.
Ok.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk als een 16-jarige snotaap gevatter en welbespraakter is dan jij zelf bent.
Pls noquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zij is de nieuwe mod van KLB, wist je dat niet?
Jammer joh, wen er maar aan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Pls no, zij verwijderde eens mijn post in een verdwaalde Sex SC topic omdat ik het over seks had.
Ok.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moeder is een kankerhoer verzot oo berberpik.
Het Keldertje!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zij is de nieuwe mod van KLB, wist je dat niet?
Wat is dat?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het Keldertje!![]()
Zou ze van sounding houden?
2 kids 1 sandbox.quote:
Leugens.quote:
Ja en als ik dat ga googlen staat er dadelijk een arrestatieteam op mijn zolderkamertje zeker.quote:
Nope.quote:
Het zal eens tijd worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en als ik dat ga googlen staat er dadelijk een arrestatieteam op mijn zolderkamertje zeker.
voorwerpen in je pisbuis stoppenquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |