Die doen wat ze willen zonder daar bevestiging voor te zoeken.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:07 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Echte ekte doen wat ze willen en zijn winnaars.

ik hoor bij die laatste jwz kutuser4lifequote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:06 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mwahhhh je hebt mensen die veel tijd spenderen aan FOK!
Sommige om sociaal te doen en anderen dan weer om hun frustraties te uiten en nog anderen om te trollen en flamen.

Oh ja bevestiging is iets anders.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:08 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die doen wat ze willen zonder daar bevestiging voor te zoeken.

Ben jij een nieuwe mod? Heb je nog niet eerder gezien.quote:Op zondag 24 augustus 2014 02:15 schreef Tamashii het volgende:
Niet gelezen. TT klinkt vreselijk gast, maar dit is geen ziekte, los deze shit op.

Lijkt me vreselijk als een 16-jarige snotaap gevatter en welbespraakter is dan jij zelf bent.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:09 schreef wickedmen het volgende:
Ik gebruik de laatste tijd echt te veel die [ afbeelding ] PI.
Kut GG7.

Ja zij is de nieuwe mod van KLB, wist je dat niet?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:09 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ben jij een nieuwe mod? Heb je nog niet eerder gezien.

Ok.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Lijkt me vreselijk als een 16-jarige snotaap gevatter en welbespraakter is dan jij zelf bent.

Pls noquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zij is de nieuwe mod van KLB, wist je dat niet?

Jammer joh, wen er maar aan.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Pls no, zij verwijderde eens mijn post in een verdwaalde Sex SC topic omdat ik het over seks had.

Ok.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:13 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je moeder is een kankerhoer verzot oo berberpik.

Het Keldertje!quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:11 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja zij is de nieuwe mod van KLB, wist je dat niet?

Wat is dat?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het Keldertje!![]()
Zou ze van sounding houden?

2 kids 1 sandbox.quote:

Leugens.quote:

Ja en als ik dat ga googlen staat er dadelijk een arrestatieteam op mijn zolderkamertje zeker.quote:

Nope.quote:

Het zal eens tijd worden.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en als ik dat ga googlen staat er dadelijk een arrestatieteam op mijn zolderkamertje zeker.

voorwerpen in je pisbuis stoppenquote:

Een ijzeren staaf in de plasbuis duwen.quote:

Verberg dan wel effe mijn hasj.quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:15 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en als ik dat ga googlen staat er dadelijk een arrestatieteam op mijn zolderkamertje zeker.

quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Verberg dan wel effe mijn hasj.
Gr gr.

quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
voorwerpen in je pisbuis stoppen
quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Een ijzeren staaf in de plasbuis duwen.
wat de fuck waaromquote:

Omdat het kan. Maar pas op, als je daarmee begint heb je voordat je het weet de behoefte 13-jarige knullen in hun kontje boren.quote:

quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat het kan. Maar pas op, als je daarmee begint heb je voordat je het weet de behoefte 13-jarige knullen in hun kontje boren.

Ga je weer homofoob doen?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Omdat het kan. Maar pas op, als je daarmee begint heb je voordat je het weet de behoefte 13-jarige knullen in hun kontje boren.

Ik zag het wel.quote:

viess patrickquote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:20 schreef hoink581 het volgende:
[..]

Homofoob.quote:

Je bent weer lekker bezig he?quote:Op woensdag 27 augustus 2014 23:03 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Je witte harnas stond je goed toen je het voor die halve lamme probeerde op te nemen.

Heeft die leipe mocro je hiervoor gewhatsappt?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 16:38 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Je bent weer lekker bezig he?
Zielig ventje

Deze TS op Whatsapp hebben..quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heeft die leipe mocro je hiervoor gewhatsappt?

Mensen die niet appen met Blondje.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 21:18 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Heeft die leipe mocro je hiervoor gewhatsappt?

Waarom zou je dat willen?quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mensen die niet appen met Blondje.

Ik was net opgelucht dat ze niet meer op Fok! kwam.quote:Op donderdag 28 augustus 2014 23:51 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Mensen die niet appen met Blondje.

Dan heb jij even pechquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Ik was net opgelucht dat ze niet meer op Fok! kwam.

Mocht ie willen. Even voor de goede orde: ik heb een vriendquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 00:35 schreef deadprez het volgende:
wickedmen wil in het broekje van blondje

Hehehehehehehe.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Mocht ie willen. Even voor de goede orde: ik heb een vriend

Alsof je aan 1 vriend genoeg hebtquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]

Wat is de aanleiding.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:52 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ga jij nou maar even bij je mama uithuilen

Die jongen van de roeivereniging?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Even voor de goede orde: ik heb een vriend

Jij hebt hem geloof ik niet helemaal he? Geeft niet hoor, ik ben er al aan gewend dat de helft van de fokkers het iq van een aardappel hebbenquote:
Dat je zo'n zielig leventje hebt dat je het nodig vind om half FOK! tegen je in het harnas te jagen. Ik noem even een simpel voorbeeld: Abraham. Je ging dag in dag uit een discussie met hem aan alleen om jezelf te bewijzen. Een gozer zoals jij heeft toch iets nodig om zich goed te voelen..quote:

quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 12:48 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]

Wow erg ironisch dit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:00 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jij hebt hem geloof ik niet helemaal he? Geeft niet hoor, ik ben er al aan gewend dat de helft van de fokkers het iq van een aardappel hebben

Ik weet dat jij en haan stiekem op mij geilen. Vooral haan, die gozer stalkt mij elke dag; bellen, mailen, sms-en en whatsappen. Op een gegeven moment was ik het zo zat en heb ik hem geblokt. Aangifte doe ik niet, is zo sneu voor hemquote:

Ik krijg een beetje een 'Inception' gevoel bij deze post.quote:

Nieuwe ideeėn zijn net als hoe het menselijk lichaam reageert op eiwitten. Het stoot het af. Geeft niet hoor, ik ben er al aan gewend. Vaak duurt het even en komen ze vervolgens allemaal erop terugquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:00 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Jij hebt hem geloof ik niet helemaal he? Geeft niet hoor, ik ben er al aan gewend dat de helft van de fokkers het iq van een aardappel hebben

Abraham? Ja, dat heb ik geweten. Die gozer zit me om de zoveel tijd te stalken met elke keer een andere kloonaccount.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:00 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
[..]
Dat je zo'n zielig leventje hebt dat je het nodig vind om half FOK! tegen je in het harnas te jagen. Ik noem even een simpel voorbeeld: Abraham. Je ging dag in dag uit een discussie met hem aan alleen om jezelf te bewijzen. Een gozer zoals jij heeft toch iets nodig om zich goed te voelen..

Geef jou maar toe dat je gewoon een aandachtshoer bent. Je bent maar wat blij dat Abraham nog steeds contact met je zoektquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:26 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Abraham? Ja, dat heb ik geweten. Die gozer zit me om de zoveel tijd te stalken met elke keer een andere kloonaccount.

Zeg, als je alleen maar komt om een beetje ruzie te maken zonder ergens anders te reageren, kun je gewoon weer opbokken. Je hebt dankzij die whatsapp groep al een vorm van sociale interactie gevonden, dus je hoeft hier niet "stoer" te doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:29 schreef Blondje_93 het volgende:
Geef jou maar toe dat je gewoon een aandachtshoer bent. Je bent maar wat blij dat Abraham nog steeds contact met je zoekt

Ben je op je teentjes getrapt? Ik ben allang uit die groep joh, stelletje debielen daar..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeg, als je alleen maar komt om een beetje ruzie te maken zonder ergens anders te reageren, kun je gewoon weer opbokken. Je hebt dankzij die whatsapp groep al een vorm van sociale interactie gevonden, dus je hoeft hier niet "stoer" te doen.

quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:07 schreef Blondje_93 het volgende:
Vooral haan, die gozer stalkt mij elke dag; bellen, mailen, sms-en en whatsappen. Op een gegeven moment was ik het zo zat en heb ik hem geblokt. Aangifte doe ik niet, is zo sneu voor hem
Fuck je hebt me door.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:07 schreef Blondje_93 het volgende:
Ik weet dat jij en haan stiekem op mij geilen.
Hoink pls.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 14:38 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Zeg, als je alleen maar komt om een beetje ruzie te maken zonder ergens anders te reageren, kun je gewoon weer opbokken. Je hebt dankzij die whatsapp groep al een vorm van sociale interactie gevonden, dus je hoeft hier niet "stoer" te doen.

Eensquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:00 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]

neem aan dat je voor uberhaubt om in te loggen al meer IQ dan een aardappel nodig hebtquote:

Jij praat boven je stand. Ironisch heeft +2 lettergrepen, potatohead.quote:

"Zo "stiekum" is dat dus niet blijkbaar. En aangifte doen zou idd sneu zijn, van jou..quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 13:07 schreef Blondje_93 het volgende:
[..]
Ik weet dat jij en haan stiekem op mij geilen. Vooral haan, die gozer stalkt mij elke dag; bellen, mailen, sms-en en whatsappen. Op een gegeven moment was ik het zat zo en heb ik hem geblokt. Aangifte doe ik niet, is zo sneu voor hem

Die zijn easy meat.(?)quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 20:16 schreef Koral het volgende:
[..]
neem aan dat je voor uberhaubt om in te loggen al meer IQ dan een aardappel nodig hebt![]()
Maar waarom sommige dan weer de mensen die toch niet in kunnen loggen voor schut willen zetten is me dan weer een raadsel

Ahhhhhh het eencellige wonder is er ook weer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:04 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Jij praat boven je stand. Ironisch heeft +2 lettergrepen, potatohead.
Easy meat?quote:

Oorspronkelijk was 'eencellige' een term die ik voor jou gereserveerd had. Wees toch eens origineel, knul. Hoewel...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:27 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhhh het eencellige wonder is er ook weer.
[..]
Easy meat?

Ahhhhhh oke.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:32 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Oorspronkelijk was 'eencellige' een term die ik voor jou gereserveerd had. Wees toch eens origineel, knul. Hoewel...
Easy meat = een makkelijke prooi. Zoals jij voor mij bent b.v. Kappa ?

Ik heb al vaker apen gezien die auto's proberen te stelen. Volgens mij worden ze tegenwoordig MBO'ers genoemdquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhhh oke.
Kom maar terug als je Nederlands kan schrijven. Tot nu toe is het alleen maar vermakelijk hoe een mongooltje zoals jou mij in tergend beduidend Nederlands de les probeert te lezen, alsof een aap een auto probeert te stelen.

Zou Salmannassar een auto bezitten?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:47 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Ik heb al vaker apen gezien die auto's proberen te stelen. Volgens mij worden ze tegenwoordig MBO'ers genoemd

Kweenie, misschien wel hebben maar daadwerkelijk bezitten blijft twijfelachtigquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zou Salmannassar een auto bezitten?

Ghehehehhe.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:50 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Kweenie, misschien wel hebben maar daadwerkelijk bezitten blijft twijfelachtig

Ik weet, shit is duur. Zeker als arme student.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:51 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
No offense trouwens, niet iedereen kan er zelf eentje kopen haha

Same stuggels hierzo, ik ben blij als een auto kan lenen hahaquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:52 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik weet, shit is duur. Zeker als arme student.

Het is meer alsof ik een aap wil leren auto's te stelen. En je mocht willen dat je Nederlands kon schrijven zoals ik, onbenul. Er is slechts een zéér kleine minderheid op dit forum die niet uit de voeten kunnen met mijn teksten en daarvan ben jij de voornaamste exponent. Hun excuus is ADD/ADHD. Wat is het jouwe? (dit is een retorische vraag.....) En spot niet met mongolisme. Die mensen zijn ver boven jou verheven. Die kunnen lezen, for starters. Problemen zoals de jouwe kennen zij bv. niet., shit for brains..."Mi kanki"....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:46 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ahhhhhh oke.
Kom maar terug als je Nederlands kan schrijven. Tot nu toe is het alleen maar vermakelijk hoe een mongooltje zoals jij mij in tergend beduidend( beduidend betekent belangrijk..) Nederlands de les probeert te lezen leest, alsof een aap een auto probeert te stelen.

Ok bro. Vet verhaal.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:02 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Het is meer alsof ik een aap wil leren auto's te stelen. En je mocht willen dat je Nederlands kon schrijven zoals ik, onbenul. Er is slechts een zéér kleine minderheid op dit forum die niet uit de voeten kunnen met mijn teksten en daarvan ben jij de voornaamste exponent. Hun excuus is ADD/ADHD. Wat is het jouwe? (dit is een retorische vraag.....) En spot niet met mongolisme. Die mensen zijn ver boven jou verheven. Die kunnen lezen, for starters. Problemen zoals de jouwe kennen zij bv. niet., shit for brains..."Mi kanki"....

Nee, ben een geboren motorrijder FYI. Blikken doosjes zijn niets voor mij.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:49 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Zou Salmannassar een auto bezitten?

quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:07 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Nee, ben een geboren motorrijder FYI. Blikken doosjes zijn niets voor mij.

Bro? Gaan we zoete broodjes bakken? En was het zowaar duidelijk? Je zult begrijpen (hoop ik)dat ik in jouw specifieke geval mijn twijfels koester....Over & out.quote:

quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:11 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Bro? Gaan we zoete broodjes bakken? En was het zowaar duidelijk? Je zult begrijpen (hoop ik)dat ik in jouw specifieke geval mijn twijfels koester....Over & out.

404 not found.quote:

Nee, en het liefst doe ik dat in jouw continu openstaande kakelende bek, vers van de pers, vol van aroma.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:12 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je bent echt te dom om te poepen of niet.

None taken, K020.quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 22:51 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
No offense trouwens, niet iedereen kan er zelf eentje kopen haha

Discussiėren kan je het niet noemen. Daarbij wordt gelijkwaardigheid veronderstelt....Althans, dat verdient verre de voorkeur. En die ontbreekt hier....quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:27 schreef Koempel020 het volgende:
Lekkere Fok! discussie weer hahah :p

Daarom ook het woordje "Fok!"quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:33 schreef Salmannassar het volgende:
[..]
Discussiėren kan je het niet noemen. Daarbij wordt gelijkwaardigheid veronderstelt....Althans, dat verdient verre de voorkeur. En die ontbreekt hier....

I see...quote:

Spreek voor jezelf. Mij kan het niet diep genoeg gaan. Maar dat zijn hier 'paarlen voor de zwijnen' in principe. Dat besef ik ook wel. Maar ja, ik ben stronteigenwijs...quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 23:35 schreef Koempel020 het volgende:
[..]
Maarje, zo houdt je het wel lekker oppervlakkig. Heeft een mens ook behoefte naar
| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |